Упорядкування документів

Янетта
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 01 квітня 2022, 10:49
Регіон: Черкаська обл.

Повідомлення Янетта »

Доброго дня.Підкажіть будь ласка як правильно упорядкувати документи в бухгалтерії? наприклад за місяць я раніше складала документи в такому порядку : 1.договір,2. АКт, накладна, зверху платіжки і підшивала в одну папку в кінці місяця ордери. А зарах мені кажуть , що це не правильно потрібнов одну папку складати документи а в іншу платіжки одна папка під 2 ордер , а інша під 6) . Де про це можна почитати? Як у ВАС?

Olga789
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 27 грудня 2022, 11:03
Регіон: Волинська

Повідомлення Olga789 »

я знаю що під банк тобто МО2 зверху йде платіжне доручення і договір а акт підшивається під МО6

Olga789
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 27 грудня 2022, 11:03
Регіон: Волинська

Повідомлення Olga789 »

так і складається МО2, якщо є МО3 в мене спец кошти, тоді лікарняні з відомостями і платіжками тоді 6 акти і накладні, МО8 авансові звіти, МО 13 списання акти і накладні на переміщення, МО16 розрахунки з орендарями.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Olga789 писав:
23 січня 2023, 17:04
я знаю що під банк тобто МО2 зверху йде платіжне доручення і договір а акт підшивається під МО6
договори це справа юриста, а не бухгалтера, вони не підшиваються до МО та і не мають вони відношення до МО і до документів бухгалтерських

Olga789
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 27 грудня 2022, 11:03
Регіон: Волинська

Повідомлення Olga789 »

у нас маленький колектив тому і юриста нема, тому ми підшивали так

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”