Проведення інвентаризації

Аватар користувача
Лисиця
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 08 серпня 2012, 20:38
Регіон: Тернопольская Область
Звідки: Кременец

Повідомлення Лисиця »

Доброго дня !!!
Будь ласка допоможить.
В установі в якій я працюю основні засоби були куплені ще за карбованці, їх переоцінили відповідно до встановленого на той час курсу . Наприклад вартість стола =0,16 грн. І ось уже понад 10 років попередні бухгалтери переписували цю вартість з року в рік . На сьогоднішній день жоден стіл , шафа , сейфи не мають інвентаризаційного номеру , в книзі обліку ОЗ теж нема жодних записів крім назви і вартості . Жодних документів , які стосувалися попередніх інвентаризацій мені не передано . Підскажіть будь ласка Як мені правильно провести інвентаризацію ? З чого почати?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

У вашій ситуації радимо діяти так:
1. Перш за все почати необхідно з того щоб інвентаризаційна комісія виявила фактичну наявність основних засобів. Тобто Вам взагалі необхідно перевірити, які об*єкти, які обліковуються на балансі установи, є у наявності.
2. Також у ході такої перевірки комісія повинна звернути увагу на стан таких об*єктів (чи придатні вони для подальшої експлуатації, чи підлягають ремонту, відновленню). Все це потрібно оформити документально та викласти пропозиції щодо списання з балансу непридатних для подальшого застосування і морально застарілих та фізично зношених матеріальних цінностей.
3. Такі пропозиції необхідно врахувати та до завершення року списати непридатне для подальшого використання майно.
4. На те майно, яке придатне до використання, необхідно відновити всю документацію (присвоїти інвентарний номер, відкрити інвентарну картку).
5. Тепер щодо вартості. Ті об*єкти,які придатні до використання, доцільно переоцінити. У такому випадку комісія здійснює переоцінку кожної окремої одиниці необоротних активів. За результатами переоцінки комісія оформлює акт про зміну вартості необоротних активів, який затверджує керівник установи. На підставі цього документа інформацію про зміни первісної вартості та суми зносу заносять до регістрів аналітичного обліку. З цього питання раджу звернутися до консультації «Коли потрібно проводити переоцінку основних засобів» (див. Бюджетна бухгалтерія, 2014, № 22)

Аватар користувача
Лисиця
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 08 серпня 2012, 20:38
Регіон: Тернопольская Область
Звідки: Кременец

Повідомлення Лисиця »

В книзі яка є в наявності не зазначенна дата введення в експлуатацію, мебель за свідченням працівників приблизно 86-го року . Які ціни я можу встановити ? Як можна об’єктивно провести дооцінку матеріальни ціностей?

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

А в когось цей випуск ?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Ось цей матеріал.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

elena_iv16
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 13 лютого 2015, 10:04

Повідомлення elena_iv16 »

Підкажіть будь-ласка з якою періодичність проводити інвентаризацію бібліотечних фондів, якщо їх обсяг до 100тис. одиниць? В наказі МФУ №879 від 02.09.14 сказано тільки, що за рішенням керівника за встановленим графіком може проводитись протягом року, а книжкових пам"яток щороку. У нас книжкових пам"яток немає, а фонд до 30тис.?

elena_iv16
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 13 лютого 2015, 10:04

Повідомлення elena_iv16 »

Підкажіть будь-ласка з якою періодичність проводити інвентаризацію бібліотечних фондів, якщо їх обсяг до 100тис. одиниць? В наказі МФУ №879 від 02.09.14 сказано тільки, що за рішенням керівника за встановленим графіком може проводитись протягом року, а книжкових пам"яток щороку. У нас книжкових пам"яток немає, а фонд до 30тис.?

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”