Підкажіть як нині правильно оприбуткувати стенди з пожежної евакуації
2 шт - по 630 грн-1260грн
1 шт-1980грн
по КЕКВ 2210. На який счет їх оприбуткувати та які складати проводки?
Оскільки вартість таких стендів не перевищує 2500 грн., то видатки здійснюєте за КЕКВ 2210 "Предмети, матеріали, обладнання та інвентар". У бухгалтерському обліку такий об’єкт має бути оприбутковано на субрахунок 113 «Малоцінні необоротні матеріальні активи».
Проводки такі:
придбання
Дт 142 Кт 675
Дт 801 Кт 402
Дт 675 Кт 321, 323
Передача в експлуатацію
Дт 113 Кт 142
Дт 402 Кт 401
Нарахування зносу 50%
Дт 841 Кт 132
Дт 401 Кт 841
Виктория, подскажите ка правильно оприходовать канц.. хоз. товары (какими проводками?) - как правильно отразить НДС (мы не плательщики НДС, на калоговый кредит не относим)?
Матвєєва Вікторія писав:приходуете на общую сумму с учетом НДС: Дт 234 Кт 675
Т.е. можно приходовать с НДС каждое наименование, а потом его списываем вместе с объектом учета?
Где-то читала, что НДС надо приходовать на тот же счет - 234 (кажется в НП (С) БУ, но отдельно, а потом его списывать по норме.
Скорее всего вы перепутали с расходами на доставку, транспортировку. Такие расходы действительно надо учитывать в особом порядке. О них речь идет в п. 10 разд. IV НС(П)БУ 123 "Запасы" и п. 9 разд. II Методрекомендаций по учету запасов)
Добрий день! Сільській раді ( КФК 010116) підпорядковуються Будинок культури (КФК 110204), бібліотека (КФК 110201), ДНЗ (КФК 070101) і т.д. Бухгалтерія сільської ради веде бухоблік данних підрозділів, у мене запитання : до складу комісії на списання тмц , наприклад по КФК 110201, повинен включатись бухгалтер сільради, чи правильніше : хто має входити в склад цієї комісії, якщо в штаті бібліотеки свого бухгалтера немає?
Як правило, до складу комісії по списанню включають:
— керівника або його заступника (голова комісії);
— головного бухгалтера або його заступника (в установах, у яких штатним розписом посада головного бухгалтера не передбачена, — особу, на яку покладено ведення бухгалтерського обліку);
— керівника груп обліку (в установах, які обслуговують централізовані бухгалтерії) або інших працівників бухгалтерії, які обліковують майно;
— працівників установи відповідного профілю, що добре знають об’єкти, які необхідно списати.
Отже, в штаті бібліотеки немає свого бухгалтера, бо бухоблік бібліотеки веде бухгалтерія сільської ради. Тому включаєте до складу комісії працівника саме бухгалтерії сільради/
Скорее всего вы перепутали с расходами на доставку, транспортировку. Такие расходы действительно надо учитывать в особом порядке. О них речь идет в п. 10 разд. IV НС(П)БУ 123 "Запасы" и п. 9 разд. II Методрекомендаций по учету запасов)
Виктория, спасибо за ответ, но хотелось бі уточнить на Вашем примере
купили мыло по цене 3,20 грн.(в т. ч. НДС-0,53 грн.) - Дт 234 Кт 675 - эти 0,53 грн. мы как отражаем на 801-812 как раньше или всю сумму (3,20 грн. )- Дт 234 Кт 675?
Запомните:
с 2015 года НДС не относят на фактические расходы, т.е. такой проводки Дт 801, 802 Кт 675 на сумму НДС не делаем.
Сумму НДС включаете в первоначальную стоимость запасов, т.е. относите в Дт 234.
Поэтому формирование первоначальной стоимости запасов можно показать 2 проводками:
Дт 234 Кт 675 - 2,67 грн.
Дт 234 Кт 675 - 0,53 грн.
а можете одной: Дт 324 Кт 675 - 3,20 грн
Матвєєва Вікторія писав:Запомните:
с 2015 года НДС не относят на фактические расходы, т.е. такой проводки Дт 801, 802 Кт 675 на сумму НДС не делаем.
Сумму НДС включаете в первоначальную стоимость запасов, т.е. относите в Дт 234.
Поэтому формирование первоначальной стоимости запасов можно показать 2 проводками:
Дт 234 Кт 675 - 2,67 грн.
Дт 234 Кт 675 - 0,53 грн.
а можете одной: Дт 324 Кт 675 - 3,20 грн
Виктория, еще раз спасибо, это именно тот ответ, который я ожидала.
Я так и поняла из всего прочитанного, но хотелось подтверждения на примере.
Для ОЗ - це Порядок списання об'єктів державної власності, затвержденим постановою КМУ від 8 листопада 2007 р. N 1314. Якщо установа на місцевому бюджеті - то необхідно керуватися Порядком списання майна, затвержденим місцевим органом самоврядування.
Добрый день! Как правильно отразить в учете бюджетной организации оприходование и списание макулатуры и металлолома, которые подлежат сдачи специализированным организациям в 2015 году?
бухг. Оксана писав:Добрый день! Как правильно отразить в учете бюджетной организации оприходование и списание макулатуры и металлолома, которые подлежат сдачи специализированным организациям в 2015 году?
Планом рахунків (у редакції наказу Мінфіну від 25.11.2014 р. № 1163) для обліку й узагальнення інформації про наявність та рух придбаних (вироблених, отриманих) матеріальних цінностей, які утримуються установою з метою подальшого розподілу, передачі, продажу, у тому числі вироби з дорогоцінних металів та дорогоцінного і напівдорогоцінного каміння, призначений субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу".
Тому вважаємо, що з 1 січня 2015 року металобрухт, макулатуру та інші види вторинної сировини, які підлягають здачі спеціалізованому підприємству, слід обліковувати на субрахунку 261.
При цьому в облікових регістрах слід сформувати такі проводки:
1) Оприбутковано металобрухт (макулатуру), що підлягає здачі спеціалізованому підприємству Дт 261 Кт 364;
2) Передано металобрухт (макулатуру) спеціалізованому підприємству Дт 364 Кт 261;
3) Надійшли кошти від реалізації металобрухту (макулатури) Дт 323 Кт 711.
До речі, при оприбуткуванні металобрухту (макулатури), що підлягає здачі (реалізації), подавати Довідку про надходження в натуральній формі до органу Держказначейскої служби не потрібно.
Повідомлення Re: В тему Облік та списання ТМЦ
Дякую за відповідь, а як відобразити борг спеціалізованого підприємства за здану макулатуру (металобрухт)?
Наскільки я зрозуміла, то :
1.Оприбутковуємо металобрухт (акт) Д-т 261 К-т 711; М-О №14
2. Реалізовуємо п/ву (накладна) Д-т 364 К-т 261; М-О №13
3.Отримали кошти (виписка банку) Д-т 323 К-т 364. М-О №3
Таким чином: дохід нараховано, товар реалізовано, кошти отримано, заборгованість відсутня.
До 2015 року товари на реалізацію списувались Д-т 802 К-т 239,а не відразу на 364 на розрахунки із спеціалізованим підприємством, тому потрібна була довідка, щоб показати касові видатки, інакше не було б ув"язки по КЕКВ. Я правильно зрозуміла?
Если оприходуем металлолом (макулатуру) с целью дальнейшей сдачи (реализации) спецпредприятию, предоставлять Справку о поступлении в натуральной форме органу Госказначейской службы не нужно!
Что касается отражения задолженности специализированного предприятия за сданный металлолом (макулатуру), то действительно можно оприходование вторсырья показать: Дт 261 Кт 711. А потом его сдачу спецпредприятию отразить: Дт 364 Кт 261
Дт 323 Кт 364.
НО! Если сумма дохода по Кт 711 не совпадет с суммой денежных средств, фактически полученной от спецпредприятия за металлолом (макулатуру), то придется корректировать доход.
Підкажіть, чи можу електричне опалення, лічильник та огорожу дит.садка включити в вартість будинку?
Попередником вони були оприбутковані як окремі об'єкти по кекв 3110.
Зараз така ситуація, що сільрада передає садіки в район, але приміщення здає в оренду, тому виникло питання.
spicy писав:Подскажите, а списание металлолома со счета 261 в каком МО отобразить, можно ли в 13?
Згідно з Інструкцією про форми меморіальних ордерів бюджетних установ та порядок їх складання, затвердженою наказом Держказначейства від 27.07.2000 р. № 68, для обліку операцій з вибуття матеріалів слід застосовувати меморіальний ордер № 13 Накопичувальна відомість витрачання матеріалів за типовою формою № 396 (бюджет). Вважаємо, що це й меморіальний ордер може використовуватися і для відображення на рахунках бухгалтерського обліку вибуття металолома, макулатури тощо.
Хтось знає,як тепер правильно списувати та оприбутковувати медикаменти. Ми учбовий заклад, який закуповує медикаменти для аптечок, та списуємо по фактичному витрачанні.
Раніше я робила такі проводки:
1) Оприбутковано аптечку
Дт-234
Кт-675
2)Перераховані кошти
Дт-675
Кт-321
3) Списано медикаментів
Дт-801(802)
Кт-234
Які тепер треба робити проводки з оприбуткування та списанню медикаментів?
Напишіть будь ласка, яким чином відобразити безоплатне отримання (не благодійна допомога)на баланс відділу освіти матеріалів (234 рахунок) від сільської ради. Дякую.