Сторінка 3 з 6

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 06 січня 2016, 17:37
Владислав Станкус
Завжди радий допомогти.

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 07 лютого 2016, 23:07
qwe12
як списати посуд з 113 рахунку? чи потрібно ще якість документи крім акта на списання основних засобів

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 08 лютого 2016, 09:44
Матвєєва Вікторія
При списанні посуду також ведется Журнал реєстрації битого посуду(форма N З-10).
Журнал ведеться для списання розбитого посуду в установах, що мають у своєму складі їдальні та харчоблок. Записи в журналі здійснюються відповідними посадовими особами. Постійно діюча комісія слідкує за правильним веденням журналу та щоквартально (або щомісячно) складає акт про списання розбитого посуду, який затверджується керівником установи.
Форма Журналу наведена в наказі Державного казначейства України від 18 грудня 2000 р. N 130

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 08 лютого 2016, 20:09
qwe12
а якщо посуд просто пропав він був ще з 2000 років і ніхто його не списував
А вилки та ложки як списати? дефектний  акт потрібно ?

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 11 лютого 2016, 11:55
НаталіяЛучик
Потрібна консультація!!!
В листопаді 2015 року організацією Буковинський центр мистецтв було відправлено на виставку за кордон роботи - малюнки учнів. З пошти на Казначейство, щоб оплатити відправку нам дали Договір на купівлю марок і накладну, а не Договір на відправлення листів. Проплата пройшла по 2210, а марки ми оприбуткували на 234 рах. і одразу ж їх списали - у зв"язку з відправкою, оскільки ми ті марки в очі не бачили ))). А тепер я прочитала, що їх потрібно було оприбутковувати як грошові документи. Наскільки серйозне це порушення і як можна зараз його виправити? Додам, що каса в нашій організації взагалі не використовується...

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 11 лютого 2016, 17:05
Крот Юлія
natluchi писав:[font='Noto Sans', sans-serif]Потрібна консультація!!![/font]
[font='Noto Sans', sans-serif]В листопаді 2015 року організацією Буковинський центр мистецтв було відправлено на виставку за кордон роботи - малюнки учнів. З пошти на Казначейство, щоб оплатити відправку нам дали Договір на купівлю марок і накладну, а не Договір на відправлення листів. Проплата пройшла по 2210, а марки ми оприбуткували на 234 рах. і одразу ж їх списали - у зв"язку з відправкою, оскільки ми ті марки в очі не бачили ))). А тепер я прочитала, що їх потрібно було оприбутковувати як грошові документи. Наскільки серйозне це порушення і як можна зараз його виправити? Додам, що каса в нашій організації взагалі не використовується...[/font]
Звісно, у описаній Вами ситуації краще було б оформи договір відправлення листів, а витрати доцільніше провести за КЕКВ 2240 "Оплата послуг (крім комунальних)". Однак, якщо оплата уже проведена за КЕКВ 2210, тоді вже нічого не вдієш марки (марковані конверти) необхідно оприбутковувати.
І дійсно так, поштові марки слід обліковувати на субрахунку 331 "Грошові документи в національній валюті". Облік марок на 234 субрахунку є порушенням порядку ведення бухгалтерського обліку. І зараз Вам потрібно виправити помилку на підставі бухгалтерської довідки. От і все.

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 12 лютого 2016, 14:15
Гатченко Лена
Добрый день! Подскажите как списать калькулятор Электроника?

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 17 лютого 2016, 09:36
Антонина328
Добрый день, помогите пожалуйста, в 2015 году закупили вакцину в комплекте с ней шли шприцы, вакцину оприходовали а шприцы нет. Можно ли их оприходовать в этом году и как?

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 18 лютого 2016, 10:46
EVGENIY
Антонина328 писав:Добрый день, помогите пожалуйста, в 2015 году закупили вакцину в комплекте с ней шли шприцы, вакцину оприходовали а шприцы нет. Можно ли их оприходовать в этом году и как?
А расходы вы списали на фактические? Или просто на учёте в стоимости вакцины и шприцы висят? Если так то просто можно выделить на отдельный счёт (разделить)!

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 18 лютого 2016, 14:33
Антонина328
спасибо

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 24 лютого 2016, 13:03
Ягодка
Подскажите пожалуйста какими документами произвести замену клавиатуры,если компьютер состоит на балансе как единое ОС. Достаточно ли акта замены?

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 24 лютого 2016, 15:09
Крот Юлія
Ягодка писав:Подскажите пожалуйста какими документами произвести замену клавиатуры,если компьютер состоит на балансе как единое ОС. Достаточно ли акта замены?
В Вашем случае нужно списать полностью компьютер как объект на основании Акт о списании ОС типовой формы № ОЗ-3 (бюджет) и оприходовать все рабочие его части как отдельные объекты (например, мышка, монитор, системный блок). Комиссия Вашего учреждения должна произвести оценку каждого из таких объектов и результаты оценки отразить в Акте оценки произвольной формы. В зависимости от стоимости, установленной комиссией, эти части компьютера следует оприходовать либо как ОС (на субсчет 104), либо как малоценные необоротные материальные активы (на 113). Также каждому для каждого из таких объектов нужно установить новый срок эксплуатации исходя из их фактического состояния и степени изношенности. В дальнейшем амортизация будет начисляться с учетом "новых" сроков эксплуатации.

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 24 лютого 2016, 15:56
Ягодка
Спасибо

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 24 лютого 2016, 16:27
Крот Юлія
Ягодка писав:Спасибо
Всегда пожалуйста

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 03 березня 2016, 18:18
Крот Юлія
kaRRame писав:Подскажите пожалуйста при оприходовании металлолома от списания мбп - мы используем журнал м/о 13, а когда поступают деньги от реализации то тогда м/о № 14 (доход)? правильно?
И подскажите пожалуйста по проводкам, предприятие изготовило для себя запасы (бруски для ремонтных работ) - правильно ли будет проводки:
Д-т811 - К-т 204 - Списание материалов
Д-т 204 - К-т 811 - Оприходование запасов и м/о 13?
Заранее большое спасибо.
Что касается металлолома. При его оприходовании следует составлять такие проводки:
1) Оприходован металлолом (акт) Дт 261 Кт 364 м/о №4,
2) Отражен доход от оприходования металлолома Дт 364 Кт 711 м/о №14;
2) Сдан металлолом специализированному предприятию (накладна) Дт 364 Кт 261, м/о №13;
3) Поступили деньги за сданный металлолом (виписка банка) Дт 323 Кт 364, м/о №3.
Теперь по поводу изготовления запасов для ремонтных работ (бруса деревянного). Руководствуясь п. 8.10, 8.11 Типовой корреспонденции субсчетов проводки будут такими:
1) Переданы материалы (лесоматериалы) в переработку Дт 825 Кт 204/лесоматериалы м/о №13;
2) Получены материалы (пиломатериалы - брус) после переработки Дт 204/пиломатериалы Кт 825  м/о № 14 (лучше завести отдельный м/о для учета расходов, связанных с переработкой или производством).

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 15 березня 2016, 18:05
Крот Юлія
kaRRame писав:Подскажите пожалуйста, можно ли списывать хоз.товары (моющие, чистящие, хлорка для туалетов - все выдается уборщицам для уборки помещений - 234 счет) раздаточной ведомостью? нигде не могу найти информацию с сылкой на нормативку, может не там ищу. Помогите пожалуйста
если разработать и утвердить свою форму раздаточной ведомости и списывать только ею (без комисии)? не будет ли это нарушением?
Считаю, что для списания ТМЦ, которые учитываются на субсчете 234, недостаточно одной раздаточной ведомости. Ведь такая ведомость по сути подтверждает только выдачу тех или иных материальных ценностей, а вот факт их фактического использования, тем более использования по назначению и в пределах установленных норм, нужно обосновать и оформить Актом на списания типовой формы № З-2. Соответственно такой акт составляет комиссия с числа сотрудником учреждения и утверждает руководитель.

 К слову, такие требования нигде четко не прописаны. порядок списания тех или иных материальных ценностей следует определить у приказе об учетной политики учреждения.

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 21 квітня 2016, 12:25
Ol
Доброго дня! Підскажіть будь ласка, як правильно оформити реалізацію металобрухту, який рахується на 239 рах. і на який в минулих роках подавалася довідка в казначейство вартістю 207,15 грн. Зараз очікується отримати 600грн.. І як бути з довідками і кошторисом?

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 21 квітня 2016, 13:10
EVGENIY
Ol писав:Доброго дня! Підскажіть будь ласка, як правильно оформити реалізацію металобрухту, який рахується на 239 рах. і на який в минулих роках подавалася довідка в казначейство вартістю 207,15 грн. Зараз очікується отримати 600грн.. І як бути з довідками і кошторисом?
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 790#p52790
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 839#p53839

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 06 червня 2016, 12:50
892404
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, як правильно оприбуткувати костюми для плавання срок корисного використання яких згідно наказу Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України № 994 від 08.04.2015 р. складає 3 місяці, а вартість одного костюма - 5700, а також 11200 грн.

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 06 червня 2016, 14:05
Крот Юлія
892404 писав:Доброго дня! Підкажіть будь ласка, як правильно оприбуткувати костюми для плавання срок корисного використання яких згідно наказу Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України № 994 від 08.04.2015 р. складає 3 місяці, а вартість одного костюма - 5700, а також 11200 грн.
Доброго дня! Подібне питання вже було на нашому форумі, але тільки про лижі. Ось, почитайте http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... %96#p50605

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 10 червня 2016, 16:28
marinasin
скажите пожалуйчта мы купили конфеты для призов, на какой счет их оприходовать? 232 не годится....

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 10 червня 2016, 16:30
Радистка_Кэт
marinasin писав:скажите пожалуйчта мы купили конфеты для призов, на какой счет их оприходовать? 232 не годится....
Призы я приходовала на 221 независимо от того, что это

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 10 червня 2016, 16:31
marinasin
спасибо))))))

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 10 червня 2016, 16:32
marinasin
ого какой состав в онлайне))) и Евгений и Виктория , надо срочно что то спрашивать)))

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 21 червня 2016, 11:18
k_juice
Здравствуйте, правильный ли такой подход к списанию: канц.товары списываем при выдаче завхозами на текущие нужды, а хоз.товары (белизна, порошок, мыло) при использовании? И еще вопрос, к акту списания материалов мы прилагаем ведомость расхода материалов, целесообразно ли использовать форму №410 утв.минист.финансов СССР 19.05.68г. №230?

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 21 червня 2016, 18:07
gen_sokol
Здравствуйте. Подскажите при проведении кап.рем по освещению больницы демонтируют люмин.лампы. Можем ли мы в договор по кап.ремонту вменить исполнителю работ самостоятельно за свои средства утилизировать лампы. Какой он должен предоставить документ. Не буде-ли вопросов у ревизоров. Самим принимать на склад а потом платить за утиль.дорого. Спасибо

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 04 липня 2016, 14:19
Tomaury
Добрий день! Необхідна допомога фахівців. В мене на 109 рахунку обліковується костюм вартістю 970 грн. знос його 52%. Завхоз хоче їх списати. Чи можу я списати ці костюми із зносом 52% і обліковуються вони з 2011 року.

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 04 липня 2016, 14:40
EVGENIY
Tomaury писав:Добрий день! Необхідна допомога фахівців. В мене  на 109 рахунку обліковується костюм вартістю 970 грн. знос його 52%. Завхоз хоче їх списати. Чи можу я списати ці костюми із зносом 52% і обліковуються вони з 2011 року.
Не до конца начисленый износ не значит что списывать нельзя! Конечно можете списать если они уже не пригодны!

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 06 липня 2016, 10:19
verbal
Чи може матеріальна особа входити до складу комісії по списанню матеріальних цінностей?

Re: В тему Облік та списання ТМЦ

Додано: 06 липня 2016, 11:13
EVGENIY
verbal писав:Чи може матеріальна особа входити до складу комісії по списанню матеріальних цінностей?
Треба розділяти комісія з інвентаризації і комісію зі списання! При інвентаризації не може! А ось при списанні я заборон не знайшов:
Для встановлення факту непридатності майна і неможливості та /або неефективності проведення його відновного ремонту чи неможливості його використання іншим чином, а також для оформлення документів на списання майна утворюється комісія із списання майна (далі - комісія), головою якої є заступник керівника суб'єкта господарювання, а членами - головний бухгалтер або його заступник, працівники інженерних, технічних, технологічних, будівельних, обліково-економічних та інших служб суб'єкта господарювання, а також залучені за вимогою суб'єкта управління його представники та інші фахівці. 

Склад комісії затверджується розпорядчим актом за підписом керівника суб'єкта господарювання.