Доброго всім!
Скажіть будьте добрі, що потрібно для безоплатної передачі автомобіля з балансу бюджетної організації місцевого підпорядкування яка підпорядковується Управлінню соц. захисту міської ради на баланс громадської благодійної організації (БО)? І як при цьому провести оцінку фактичного стану автомобіля?
Знаю приблизно наступне:
1. Лист прохання від БО до бюджетної організації (балансоутримувача)
2. Лист від балансоутримувача до управління соц. зах. міста
3. Лист від Управління до розпорядника майном міста
4. Розпорядник майном з виконавчим комітетом на засіданні ухвалюють рішення про передачу.....
а далі зовсім не ясно
Якими законами, постановами, ухвалами керуватися? І приблизно план дій який? Дякую!
Передача автомобіля
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 17
- З нами з: 29 січня 2015, 12:19
Доброго дня! Вам потрібно керуватися Постановою від 21 вересня 1998 р. N 1482 "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності"
Пропозиції щодо передачі об'єктів права державної власності та передачі об'єктів з комунальної у державну власність подаються ініціатором передачі
Сектор управління державним майном Служби на підставі узгоджених пропозицій, внесених із дотриманням вимог цих Методичних рекомендацій у місячний термін готує та подає проекти наказів на передачу майна
Передача об'єктів права державної власності здійснюється відповідною комісією (склад комісії, представники яких організацій входять в комісію, дивітся в постанові)
Передача оформляється актом приймання-передачі за встановленою формою. Акт складається у чотирьох примірниках, підписується головою і членами комісії та затверджується Службою або органом, який створив комісію. Право на управління об'єктом передачі виникає з дати підписання акта приймання-передачі.
До акту приймання-передачі додаються всі необхідні документи!
Оскільки авто це основний засіб вам потрібно отримати ІНВЕНТАРНу КАРТКу обліку основних засобів в бюджетних установах а якій мають бути вказані всі необхідні технічні харрактеристики авто!
Передаються також всі документи на право власності на авто(технічний паспорт всі інструкцій по експлуатації авто-де вказуються норми витрачання пального на авто). Після отримання прав власності вам необхідно перереєструвати авто в МРЕО.
Також оформлюеться акт зняття показників спідометра.
Передаються картки обліку наробітку пробігу на автомобільні шини та акумулятори.
Пропозиції щодо передачі об'єктів права державної власності та передачі об'єктів з комунальної у державну власність подаються ініціатором передачі
Сектор управління державним майном Служби на підставі узгоджених пропозицій, внесених із дотриманням вимог цих Методичних рекомендацій у місячний термін готує та подає проекти наказів на передачу майна
Передача об'єктів права державної власності здійснюється відповідною комісією (склад комісії, представники яких організацій входять в комісію, дивітся в постанові)
Передача оформляється актом приймання-передачі за встановленою формою. Акт складається у чотирьох примірниках, підписується головою і членами комісії та затверджується Службою або органом, який створив комісію. Право на управління об'єктом передачі виникає з дати підписання акта приймання-передачі.
До акту приймання-передачі додаються всі необхідні документи!
Оскільки авто це основний засіб вам потрібно отримати ІНВЕНТАРНу КАРТКу обліку основних засобів в бюджетних установах а якій мають бути вказані всі необхідні технічні харрактеристики авто!
Передаються також всі документи на право власності на авто(технічний паспорт всі інструкцій по експлуатації авто-де вказуються норми витрачання пального на авто). Після отримання прав власності вам необхідно перереєструвати авто в МРЕО.
Також оформлюеться акт зняття показників спідометра.
Передаються картки обліку наробітку пробігу на автомобільні шини та акумулятори.
Дякую за відповідь!
Про постанову цю знаю про управління комунальним майном теж....
Але авто будемо передавати приватній структурі і я так розумію чіткого плану дій щодо передачі з комунальної в приватну власність не має!
Які листи писати, кому скільки,як.....
Про постанову цю знаю про управління комунальним майном теж....
Але авто будемо передавати приватній структурі і я так розумію чіткого плану дій щодо передачі з комунальної в приватну власність не має!
Які листи писати, кому скільки,як.....
-
- Квартирант
- Повідомлень: 57
- З нами з: 08 вересня 2015, 16:09
- Регіон: Винницкая область
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
У вас должен быть свой порядок отчуждения имущества, утвержденный на сессии местной рады
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10308
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Ну вот придёт комиссия по инвентаризации и спросит у него, где шаровая она на вас числится, он начнёт разбирать авто и показывать??Ягодка писав:Подскажите пожалуйста, если подкрылки, диски, шаровая, автопокрышки фактически установлены на машину должны ли они числится на водителе? Просто учетом автомобиля занимаюсь впервой
Конечно установленные запчасти уже не должны ни на ком числится, они числятся в составе машины уже