Облік комунікацій

ASV
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 18 вересня 2014, 09:55

Повідомлення ASV »

SOS!!!
На території установи розміщені наступні комунікації:
- лінії електропередач;
- труби водопостачання та водовідведення;
- лінії телефонного звязку та інтернет
Чи обовязково ставити на баланс дані необоротні активи? Як правильно це зробити: дозволи, визначення вартості, визначення обємів (враховуючи, що частина їх знаходиться під землею), документи, якими необхідно оформити облік, рахунки обліку?

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Одразу хочу відмітити, що відсутність зазначених мереж та комунікацій в обліку вашого закладу, як окремих інвентарних одиниць, не означає, що вони не враховуються у складі будівлі.
Це можливо встановити звернувшись до проекту та кошторису будівництва, оскільки під час будівництва будівлі, також споруджують системи водопостачання та водовідведення, електропостачання, теплопостачання тощо, вартість будівництва яких включається в загальну кошторисну вартість будівлі. Такі системи знаходяться як в самій будівлі, так і на території установи.
Зокрема, наприклад, згідно з п. 14.2 Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затверджених наказом Мінжитлокомунгоспу від 27.06.2008 р. № 190 споживачі зобов'язані мати схеми або виконавчі креслення своїх мереж водопостачання та водовідведення, розміщених як у землі, так і всередині будинків із зазначенням діаметра труб, місць розміщення арматури, санітарних приладів, вузлів обліку та інших приладів (пристроїв).
Отже насамперед перед тим як приймати рішення щодо оприбуткування на баланс мереж, які розташовані на території вашого закладу, необхідно ретельно проаналізувати проект та кошторис будівництва будівлі з метою уникнення подвійного врахування їх в балансі.
У випадку якщо все ж таки мережі не входять до вартості будівлі, то їх оприбуткування за даними бухгалтерського обліку має бути проведено на підставі Звіту про оцінку майна (акту оцінки майна), який є документом, що містить висновки про вартість майна та підтверджує виконані процедури з оцінки майна суб'єктом оціночної діяльності - суб'єктом господарювання відповідно до договору.
Проведення оцінки майна має здійснюватись відповідно до вимог Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» від 12.07.2001 р. № 2658-III суб'єктами оціночної діяльності.

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”