Окремого меморіального ордеру для обліку таких операцій чинним законодавством не передбачено, тому введення в експлуатацію необоротних активів слід відображати в меморіальному ордері за формою № 274 (бюджет), затвердженою наказом Держказначейства від 27.07.2000 р. № 68.
Скажіть, будь-ласка, чи немає змін до наказу №68 "Про затвердження Інструкції про форми меморіальних ордерів бюджетних установ та порядок їх складання" (конкретно МО №6 "Накопичувальна відомість за розрахунками
з іншими кредиторами"). Так як при відображенні сум придбання об"єктів необоротних активів згідно нової кореспонденції Д-т 141-143 К-т 364-675
Д-т 801,802,811-813 К-т 402 на розрахунки ставляться "Незавершені капітальні інвестиції в необоротні активи" (рах 14), а не, як звучить в інструкції "Отримані матеріальні цінності та послуги, за які установа розрахується в майбутньому, або зараховані грошові кошти за матеріальні цінності та послуги, що будуть відвантажені та надані установою в майбутньому, супроводжуються записами в кредит субрахунку 675 "Розрахунки з іншими кредиторами" та дебет кореспондентських субрахунків за графами 2, 5, 8-12 у рядку
відповідного кредитора."
Людмила Юрьевна писав:Підкажіть будь-ласка, бюджетна установа придбала сучкоріз вартістю 150 грн. без ПДВ. Чи вірна кореспонденція рахунків
1) придбали сучкоріз
Дт 142 КТ 675 150,00
Дт811 Кт 402 150,00
2) введення в експлуатацію
Дт 113 Кт142 150,00
Дт 402 Кт401 150,00
нараховано знос 50%
Дт 841 Кт 132 75,00
Дт 401 Кт 841 75,00
Людмило Юріївно, не забудьте також про включення суми ПДВ до первісної вартості придбаного Вами об'єкта необоротних активів: Дт 142 Кт 675 (на суму ПДВ)і одночасно Дт 811 Кт 402. Відповідно і сума при введенні в експлуатацію та база для нарахування зносу (50 %) буде іншою.
Заповнюєте такий Акт аналогічно добре відомому Акту приймання-передачі типової форми № ОЗ-1 (бюджет), а саме:
- складають на кожний окремий об'єкт основних засобів;
- загальний акт складають при прийнятті декількох об'єктів основних засобів (наприкла, при обліку господарського інвентаря, інструмента, обладнання та інших однотипних об'єктів, які мають однакову вартість)
klimksenia писав:Чи потрібно робити окремий наказ на призначення комісії про введення в експлуатацію основних засобів та нематеріальних активів?
Чинним законодавством не передбачено створення окремої комісії для введення в експлуатацію об'єктів необоротних активів. Цим може займатися та сама комісія, котра проводить приймання та списання ОЗ та НА. Відтак оформляти окремий наказ про призначення комісії з введення в експлуатацію необоротних активів не потрібно.
Чи потрібно вводити в експлуатацію необоротні активи та основні засоби, отримані як гуманітарна допомога.
При введені в експлуатацію 113 рахунка кореспондеенція- Д.401 Кт.132?
А якщо 104(холодильник)?
ljanka2007 писав:Чи потрібно вводити в експлуатацію необоротні активи та основні засоби, отримані як гуманітарна допомога.
При введені в експлуатацію 113 рахунка кореспондеенція- Д.401 Кт.132?
А якщо 104(холодильник)?
1.6
Безоплатне отримання необоротних активів (крім внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності)
101 - 122
364
Водночас проводиться другий запис
812
401,
131 - 133
(Наказ|Положення|План, Мінфін, від 26.06.2013, № 611 "Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ")
Доброго дня всім. Прошу допомоги в небайдужих колег...Ніяк не можу зрозуміти за новими правилами як правильно і в які меморіальні ордери що відносити ?? Наприклад,ми бюджетна установа за кошти бюджету розвитку придбали холодильник на суму 12680,0 без ПДВ з КЕКВ 3110.Які проводки і в яких МО??? Допоможіть,будь ласка...
perlina.gir писав:Підкажіть будьласка.Установа придбала тюлі та штори на суму 14093,87, Що робити з копійками, коли їх списувати?
Дт 142 Кт 675 - 14093,75
Дт 802 Кт 402 - 14093,75
Дт 114 Кт 142 - 14093,75
Дт 402 Кт 401 - 14093,75
Дт 841 Кт 132 - 7046,93
Дт401 Кт 841 - 7046,93
Чинним законодавством передбачено вести облік об'єктів основних засобів за їх первісною вартістю в гривнях без копійок (п. 11 розд. ІІ НП(С)БО 121 "Основні засоби"). Тому суму копійок, сплачених при придбанні ОЗ, слід списувати під час їх введенні в експлуатацію. У Вашому випадку треба скласти такі проводки:
Зараховано об’єкти капітальних інвестицій до складу необоротних активів після їх введення в експлуатацію (сума без копійок) Дт 114 Кт 142 - 14093,00;
Водночас відображено зміни в капіталі Дт 402 Кт 401 - 14093,00
Списано сум копійок з придбаних необоротних активів Дт 402 Кт 142 - 0,75.
До речі, на офіційному сайті Мінфіну з'явився Проект наказу Міністерства фінансів України "Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку Міністерства фінансів України" та "Про внесення змін до Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку для суб'єктів державного сектору". Цей Проект передбачає виключення з НП(С)Бо 121 норми щодо обліку ОЗ в повних гривнях. Однак допоки цей Проект не набув чинності необоротні активи слід обліковувати без копійок.
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка, чи правильно я розумію?
При введенні в експлуатацію оз обов`яково необхідний наказ на цей оз? Якщо у нас є тільки кадрові та розпорядчі накази, чи можу, я для бухгалтерії зробити свої накази під введення?