На якому субрахунку потрібно обліковувати документацію з типового проектування з 1 січня 2015 р?
Чи потрібно переносити на якийсь інший рахунок раніше придбану документацію яка обліковувалась на "109" субрахунку?
облік документації з типового проектування
-
- Квартирант
- Повідомлень: 73
- З нами з: 19 березня 2015, 15:25
- Регіон: Ровенская область
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 1 раз
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Переносити нікуди не потрібно. Продовжуйте обліковувати на субрахунку 109
Підскажіть будь ласка, чи можна списати с балансу проект газозабезпечення приміщення, який оприбутковано у 2004 році, однак фактично він не виконаний тому, що кошти на роботи були фактично виділені лише через три роки і зазначений проект став непридатним по технічним вимогам і морально застарілим. Якщо так, то який механізм списання такого проекту? Заздалегідь вдячна!
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Залюбки Вам допоможу.
У цьому питанні головний документ для Вас це - Порядок
списання об'єктів державної власності, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2007 р. N 1314. Нагадаю, що саме у цьому Порядку визначено механізм списання об'єктів державної власності, якими є об'єкти незавершеного будівництва (незавершені капітальні інвестиції в необоротні матеріальні активи), матеріальні активи, що відповідно до законодавства визнаються основними фондами (засобами), іншими необоротними матеріальними активами.
Тож процедура списання проектно-кошторисної документації та порядок документального оформлення - аналогічна процедурі списання ОЗ. Якщо виникнуть додаткові питання, звертайтесь.
У цьому питанні головний документ для Вас це - Порядок
списання об'єктів державної власності, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2007 р. N 1314. Нагадаю, що саме у цьому Порядку визначено механізм списання об'єктів державної власності, якими є об'єкти незавершеного будівництва (незавершені капітальні інвестиції в необоротні матеріальні активи), матеріальні активи, що відповідно до законодавства визнаються основними фондами (засобами), іншими необоротними матеріальними активами.
Тож процедура списання проектно-кошторисної документації та порядок документального оформлення - аналогічна процедурі списання ОЗ. Якщо виникнуть додаткові питання, звертайтесь.
- Муракасі
- Мандрівник
- Повідомлень: 32
- З нами з: 01 лютого 2012, 16:45
- Регіон: New York
- Звідки: New York
Доброго дня! Якщо документацію з типового проектування з 01.01.2015 року з субрахунку ніде не потрібно, то як нарахувати амортизацію на 01.04.2015 року? Якщо до 01.01.2015р. знос на цю підгрупу не нараховувався, то у п. 2 розд. IV НП(С)БО 121 "Основні засоби" в наведеному переліку основних засобів, на які амортизацію не нараховують документації з типового проектування не має.
- AnnaDanilenko
- Мешканець
- Повідомлень: 119
- З нами з: 09 січня 2014, 17:54
- Звідки: Киев
Бачу, що в бюджетній бухгалтерії у 47 номері
Микола Чмерук писав що документація з типового проектування не відноситься до основних засобів.
а тут пропонують залишити все як є, тобто й далі обліковувати як основні.
що робити? допоможіть!
Микола Чмерук писав що документація з типового проектування не відноситься до основних засобів.
а тут пропонують залишити все як є, тобто й далі обліковувати як основні.
що робити? допоможіть!