облік документації з типового проектування

Олена Гривнюк
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 19 березня 2015, 15:25
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Олена Гривнюк »

На якому субрахунку потрібно обліковувати документацію з типового проектування з 1 січня 2015 р?
Чи потрібно переносити на якийсь інший рахунок раніше придбану документацію яка обліковувалась на "109" субрахунку?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Переносити нікуди не потрібно. Продовжуйте обліковувати на субрахунку 109

velena66
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 23 грудня 2014, 16:06

Повідомлення velena66 »

Підскажіть будь ласка, чи можна списати с балансу проект газозабезпечення приміщення, який оприбутковано у 2004 році, однак фактично він не виконаний тому, що кошти на роботи були фактично виділені лише через три роки і зазначений проект став непридатним по технічним вимогам і морально застарілим. Якщо так, то який механізм списання такого проекту? Заздалегідь вдячна!

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Залюбки Вам допоможу.
У цьому питанні головний документ для Вас це - Порядок
списання об'єктів державної власності, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2007 р. N 1314. Нагадаю, що саме у цьому Порядку визначено механізм списання об'єктів державної власності, якими є об'єкти незавершеного будівництва (незавершені капітальні інвестиції в необоротні матеріальні активи), матеріальні активи, що відповідно до законодавства визнаються основними фондами (засобами), іншими необоротними матеріальними активами.
Тож процедура списання проектно-кошторисної документації та порядок документального оформлення - аналогічна процедурі списання ОЗ. Якщо виникнуть додаткові питання, звертайтесь.

Аватар користувача
Муракасі
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 32
З нами з: 01 лютого 2012, 16:45
Регіон: New York
Звідки: New York

Повідомлення Муракасі »

Доброго дня! Якщо документацію з типового проектування з 01.01.2015 року з субрахунку ніде не потрібно, то як нарахувати амортизацію на 01.04.2015 року? Якщо до 01.01.2015р. знос на цю підгрупу не нараховувався, то у п. 2 розд. IV НП(С)БО 121 "Основні засоби" в наведеному переліку основних засобів, на які амортизацію не нараховують документації з типового проектування не має.

Аватар користувача
AnnaDanilenko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 119
З нами з: 09 січня 2014, 17:54
Звідки: Киев

Повідомлення AnnaDanilenko »

Бачу, що в бюджетній бухгалтерії у 47 номері
Микола Чмерук писав що документація з типового проектування не відноситься до основних засобів.
а тут пропонують залишити все як є, тобто й далі обліковувати як основні.
що робити? допоможіть!

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”