Поточний чи капітальний ремонт

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Радистка_Кэт писав:
Владислав Станкус писав:
Радистка_Кэт писав:Я правильно поняла - это на существующий потолок прикрепляется навесной? А какова его функция?
Главные функции подвесного потолка: визуальное оформление потолочной плоскости, создание потолочной пазухи для размещения в ней инженерных коммуникаций, снижение шума в помещении,  акустическая «коррекция» помещения.
За счет высокого коэффициента светоотражения позволит создать визуальный комфорт и даже сэкономить на освещении помещения.
Ну, не знаю, вы тоже считаете, что это капитальный ремонт?
Хотілось би звернути Вашу увагу, що наприклад відповідно до п.2.9.7 Примірного переліку №150 заміна шпалер відноситься до робіт капітального характеру, тобто якщо провести парелель то роботи з встановлення підвісного потолку теж відносяться до робіт капітального характеру.

Анна313
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 11 травня 2016, 11:42
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Анна313 »

Підскажіть, будь-ласка, сільська рада робить поточний ремонт і зразає на металобрухт труби опалення. Чи потрібно робити рішення сільської ради або розпорядження сільського голови. Дуже вдячна за відповідь

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Анна313 писав:Підскажіть, будь-ласка, сільська рада робить поточний ремонт і зразає на металобрухт труби опалення. Чи потрібно робити рішення сільської ради або розпорядження сільського голови. Дуже вдячна за відповідь
Доброго дня! Чесно кажучи не зовсім зрозуміле Ваше запитання, якщо можливо уточніть, з якою ціллю необхідно розпорядження?

Анна313
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 11 травня 2016, 11:42
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Анна313 »

Сільський голова запитує які від нього потрібні документи. Бухгалтер теж не зовсім розуміє що потрібно робити при списанні таких цінностей

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Анна313 писав:Сільський голова запитує які від нього потрібні документи. Бухгалтер теж не  зовсім розуміє що потрібно робити при списанні таких цінностей
Доброго дня!
Спочатку необхідно буде визначити, в якому стані знаходяться труби опалення, що демонтуються. Визначатись з цим питанням необхідно буде комісії, яку слід створити сільському голові.
Створена комісія повинна буде встановити чи придатні демонтовані труби опалення для можливого подальшого використання або ні і представляють собою металобрухт. Від цього висновку і залежить, яким чином здійснювати їх оприбуткування за даними бухобліку сільської ради.
Отже якщо труби не придатні для подальшого використання і представляють собою металобрухт, який пілягає здачі спеціалізованому підприємству, то він повинен бути  оприбуткований на рахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" за ціною металобрухту.
Майте на увазі, що у випадку оприбуткування металобрухту, якій підлягає здачі (реалізації), подавати Довідку про надходження в натуральній формі до органу Держказначейскої служби не потрібно.
У випадку коли усі труби або окремі з них можливо буде в подальшому використати для поточного ремонту систем водопостачання їх слід оприбуткувати на рахунок 239 "Інші матеріали".
Оцінка придатних вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, отриманих в результаті списання основних засобів, проводиться у порядку, викладеному у пункті 15 розділу ІІ Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку запасів суб’єктів державного сектору, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23 січня 2015 року № 11.
При цьому, сума оприбуткованих матеріалів, отриманих від ліквідації та розбирання необоротних активів, які залишені для ремонту та інших потреб установи, визнається доходом спеціального фонду суб’єкта державного сектору.

Анна313
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 11 травня 2016, 11:42
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Анна313 »

Дякую за відповідь! Я правильно розумію - нам необхідно зробити акт на списання, відкрити рахунок у казначействі для зарахування коштів від реалізації, а які документи нам потрібні від покупця металобрухту?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Анна313 писав:Дякую за відповідь! Я правильно розумію - нам необхідно зробити акт на списання, відкрити рахунок у казначействі для зарахування коштів від реалізації, а які документи нам потрібні від покупця металобрухту?
Доброго ранку!
Зробити Вам треба наступне:
- створити комісію, яка буде визначити, в якому стані знаходяться труби опалення, що демонтуються;
- комісія після огляду труб опалення повинна скласти акт в, яку зазначити стан труб та можливість або не можливість їх подальшого використання, тобто ці труби металобрухт чи ні;
- у випадку коли усі труби або окремі з них можливо буде в подальшому використати для поточного ремонту систем водопостачання їх слід оприбуткувати на рахунок 239 "Інші матеріали";
- якщо труби не придатні для подальшого використання і представляють собою металобрухт, який підлягає здачі спеціалізованому підприємству, то він повинен бути  оприбуткований на рахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" за ціною металобрухту;
- відкрити рахунок у казначействі для зарахування коштів від реалізації;
- заключити договір з спеціалізованим  підприємством по прийому металобрухту;
- здати металобрухт та отримати підтверджуючі документи від спеціалізованого  підприємства про прийняття із зазначенням кількості металобрухту;
- отримати кошти и на відкритий рахунок.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Анна313 писав:Підскажіть, будь-ласка, сільська рада робить поточний ремонт і зразає на металобрухт труби опалення. Чи потрібно робити рішення сільської ради або розпорядження сільського голови. Дуже вдячна за відповідь
Також детально про порядок відображення в обліку і документального оформлення операцій з металобрухтом Ви можете прочитати у статті "Обліковуємо брухт металів, дорогоцінних та не дуже" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2016, № 21).

Анна313
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 11 травня 2016, 11:42
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Анна313 »

Дуже дякую за допомогу!  Є також запитання з ремонту - чи повинні ми надати після закінчення ремонту сільради документи до тех.нагляду?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Анна313 писав:Дуже дякую за допомогу!  Є також запитання з ремонту - чи повинні ми надати після закінчення ремонту сільради документи до тех.нагляду?
Відповідно до постанови КМУ від 11 липня 2007 р. N 903 «Про авторський та технічний нагляд  під час будівництва об'єкта архітектури» технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта.
При цьому, технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.
У разі відсутності у замовника спеціалістів, які могли б виконувати функції технічного нагляду за будівництвом об'єктів, замовник може залучати спеціалістів сторонніх організацій на договірній основі.
Дії та повноваження осіб, що здійснюють технічний нагляд передбачені вищезазначеною постановою КМУ.
Зокрема, особи, що здійснюють технічний нагляд:
1) проводять перевірку:
наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів  та обладнання, що використовуються під час будівництва об'єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо;
відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів;
відповідності обсягів та  якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації;
виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду;
2) ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками;
3) проводять разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому  числі  прихованих,  і  конструктивних елементів;
4) повідомляють підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів;
5) оформляють акти робіт, виконаних з недоліками;
6) беруть участь у проведенні перевірки:
робочою комісією якості окремих конструкцій і вузлів, будівельно-монтажних робіт усіх видів, відповідності змонтованого спецобладнання, устатковання і механізмів технічним умовам;
органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю;
7) виконують інші функції,  пов'язані з технічним наглядом на відповідному об'єкті.
Отже технічний нагляд повинен здійснюватись протягом періоду проведення капітального ремонту, а надання документів після його закінчення та підписання актів виконаних робіт втрачає будь який сенс.

Natalia Ivanivna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 03 лютого 2015, 22:26
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Natalia Ivanivna »

Спортивна школа проводить ремонт у тренерському кабінеті, а саме необхідно зняти дерев"яну підлогу , відремонтувати бетонний настил та постелити лінолеум. Площа кабінету 18 м2, загальна площа приміщення 2500 м2 . До поточного чи капітального ремонту відносяться такі роботи. У п1.2.5.18.наказу№150  "Дрібний ремонт паркетних підлог та підлог з лінолеуму з переклеюванням окремих клепок(до2%площі підлоги)та полотен лінолеуму(до10%площі підлоги) ", також п 1.2.5.19. «Ремонт бетонної основи підлог в окремих місцях ( до 2% площі підлоги)  як розуміти "10% або 2% площі підлоги " , це площа підлоги кабінету чи площа підлоги у всьому приміщенні.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Natalia Ivanivna писав:Спортивна школа проводить ремонт у тренерському кабінеті, а саме необхідно зняти дерев"яну підлогу , відремонтувати бетонний настил та постелити лінолеум. Площа кабінету 18 м2, загальна площа приміщення 2500 м2 . До поточного чи капітального ремонту відносяться такі роботи. У п1.2.5.18.наказу№150  "Дрібний ремонт паркетних підлог та підлог з лінолеуму з переклеюванням окремих клепок(до2%площі підлоги)та полотен лінолеуму(до10%площі підлоги) ", також п 1.2.5.19. «Ремонт бетонної основи підлог в окремих місцях ( до 2% площі підлоги)  як розуміти "10% або 2% площі підлоги " , це площа підлоги кабінету чи площа підлоги у всьому приміщенні. 
Ви, очевидно, читали стару редакцію Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150. У останній редакції цього документа (від 26.11.2014 р.) взагалі відсутні будь-які кількісні критерії для віднесення тих чи інших робіт до поточного або ж капітального ремонту. Так, відповідно до п.п. 1.2.5.18 та 1.2.5.16 Примірного переліку № 150 (за новою редакцією) до поточного ремонту належить дрібний ремонт паркетних підлог та підлог з лінолеуму з переклеюванням окремих клепок та полотен лінолеуму, а також ремонт бетонної основи підлог в окремих місцях.
Натомість до капітального ремонту відносяться роботи із заміни підлог дощатих, паркетних, із лінолеуму, бетонних та плиткових з подальшим фарбуванням або натиранням мастикою, а також поновлення бетонної основи для підлоги з улаштуванням нової підлоги замість зношеної (п.п. 2.5.7, 2.5.10 Примірного переліку № 150).
Тож Примірний перелік № 150 не дає чіткої відповіді на питання, до якого виду ремонту відносити згадані Вами роботи. Але варто мати на увазі, що до поточного ремонту належать роботи, котрі передбачають систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Тоді як під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників. Таке тлумачення наведено у листі Держбуду "Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів" від 30.04.2003 р. № 7/7-401.
З огляду на те, що у Вашому випадку йдеться передусім про відновлення підлоги (а не лише про підтримання її експлуатаційних характеристик), а також з урахуванням того, що заплановано провести заміну дерев’яного покриття (дощатого) на лінолеумове, такі роботи слід класифікувати як капітальний ремонт будівлі.

цветуля
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 25 квітня 2012, 20:01
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення цветуля »

Чи повинні витрати на виготовлення кошторисної документації бути включені до зведеного кошторисного розрахунку?

Марина4517
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 26
З нами з: 23 березня 2015, 14:36
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 9 разів

Повідомлення Марина4517 »

Підкажіть, будь ласка, є нормативні акти, які регулюють питання кількості вікон, що потребують заміни для віднесення робіт на поточний чи капітальний ремонт? Раніше було 2%, а зараз ні. Якщо повністю будівля, то це капітальний, а якщо, наприклад, потребують заміни 40%, то можна на поточний віднести чи ні?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Марина4517 писав:Підкажіть, будь ласка, є нормативні акти, які регулюють питання кількості вікон, що потребують заміни для віднесення робіт на поточний чи капітальний ремонт? Раніше було 2%, а зараз ні. Якщо повністю будівля, то це капітальний, а якщо, наприклад, потребують заміни 40%, то можна на поточний віднести чи ні?
Ні, таких нормативних документів на сьогодні немає. Також відсутні будь-які роз’яснення Мінрегіону з цього приводу, на жаль...
Тож це питання залишається на розсуд Вашого керівника.

Tomaury
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 19 квітня 2016, 16:52
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Tomaury »

Здравствуйте! Подскажите пожалуйста, есть ли норма закона, которая говорит о том, что капитальный ремонт может осуществлять только балансодержатель?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Tomaury писав:Здравствуйте! Подскажите пожалуйста, есть ли норма закона, которая говорит о том, что капитальный ремонт может осуществлять только балансодержатель?
Згідно з ч. 2 ст. 776 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 р. № 435-IV капітальний ремонт речі, переданої у найм, провадиться наймодавцем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором або законом.

Тобто, якщо інші умови не прописано в договорі оренди, тоді капремонт , дійсно, має поводити саме орендодавець - він же балансоутримувач.

Водночас ч. 3 ст. 776 ЦКУ передбачено, якщо наймодавець не провів капітального ремонту речі, що перешкоджає її використанню відповідно до призначення та умов договору, наймач має право:
1) відремонтувати річ, зарахувавши вартість ремонту в рахунок плати за користування річчю, або вимагати відшкодування вартості ремонту;
2) вимагати розірвання договору та відшкодування збитків.

Аватар користувача
Bux6109
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 134
З нами з: 20 листопада 2013, 10:34
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 5 разів

Повідомлення Bux6109 »

Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, на какой вид работ (капитальный или текущий) можно отнести ремонт откосов окон, которые были заменены по всему учреждению (замена проводилась только оконных рам на пластиковые)

Гість
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 23 жовтня 2016, 20:46
Регіон: Киевская область

Повідомлення Гість »

Підскажіть як облікувати буд.матеріали ( складу нема, а ремонт робиться власними силами), до того як можна буде їх списати? чи можна закріпити їх за працівником, за допомогою видаткової накладної?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Гість писав:Підскажіть як облікувати буд.матеріали ( складу нема, а ремонт робиться власними силами), до того як можна буде їх списати? чи можна закріпити їх за працівником, за допомогою видаткової накладної?
Доброго дня!
Вам необхідно передати будівельні матеріали в підзвіт особі, з якою укладеного договір про матеріальну відповідальність, та будь яким чином пов’язаний з утриманням будівлі наприклад завгоспу. Для схоронності матеріалів бажано виділити окреме приміщення, яке буде запиратись на ключ. Списання слід буде провести по закінчені ремонту на підставі акту, в якому слід буде вказати, які саме матеріали і в якій кількості та для чого були використані.

Аватар користувача
Bux6109
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 134
З нами з: 20 листопада 2013, 10:34
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 5 разів

Повідомлення Bux6109 »

Доброго дня! може хтось з цим стикався, чи потрібно проводити технагляд при поточному ремонті (ремонт відкосів після заміни вікон на пластикові)?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Bux6109 писав:Доброго дня! може хтось з цим стикався, чи потрібно проводити технагляд при поточному ремонті (ремонт відкосів після заміни вікон на пластикові)?
Доброго дня!
Для відповіді на Ваше запитання необхідно розуміти, що саме представляє собою технічний нагляд.
Зокрема технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта.
Механізм здійснення технічного нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств визначений Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженим постановою КМУ від 11.07.2007 N 903.
Отже на законодавчому рівні здійснення технічного нагляду при поточному ремонті не передбачено, проте так чи інакше контролювати якість та обсяг робіт, виконаних під час поточного ремонту все ж такі потрібно атже необхідно буде сплачувати бюджетні кошти за проведений ремонт.

Аватар користувача
Bux6109
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 134
З нами з: 20 листопада 2013, 10:34
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 5 разів

Повідомлення Bux6109 »

Дякую, Владиславе!

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Bux6109 писав:Дякую, Владиславе!
Завжди радий допомогти.

Alina1984
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 08 грудня 2016, 14:00
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Alina1984 »

Здравствуйте! Помогите разобраться! [font='Noto Sans', sans-serif]Детский сад заложил средства на приобретение материалов (радиаторы, трубы и т.д.) для текущего ремонта отопительной системы. Им выделили эти средства- они приобрели вышеперечисленные материалы и своими силами провели полную замену отопительной системы, т.е капитальный ремонт. Что теперь делать? Как списывать? как проводить по бухгалтерии?[/font]

Аватар користувача
Milana
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 13 серпня 2014, 11:05
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Milana »

Будь ласка допоможіть. В квітні місяці було виділено кошти за КЕКВ 3142 Реконструкція та реставрація інших об'єктів для технічного переоснащення системи опалення. В листопаді 2016 року роботи виконано повністю та передано декларацію про ввод в експлуатацію об'єкта. До цього часу всі витрати по об'єкту обліковувались на рахунку 141 в повному складі (проектно - кошторисні роботи, переоснащення, авторський нагляд та технічний нагляд). Відповідно  до діючих норм бухгалтерського обліку по закінченню будівництва та введення в експлуатацію, сума накопичених витрат списується з кредиту рахунку 141 в дебет 402. Одночасно об'єкт оприбутковується бухгалтерським записом Дт103 Кт 401. Накопичена сума витрат збільшує балансову вартість об'єкта основних засобів. Чи правомірно збільшити вартість будівлі на всі витрати які були віднесені до реконструкції, а саме: вартість проекту, авторський та технічний нагляд? Якими нормативними документами, та яким складом комісіїї збільшити вартість ОЗ, але не вводити в експлуатацію дану котельню, бо вона на даний момент не використовується? Завчасно вдячна за відповідь.

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1262
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 143 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Так, всі витрати, повязані з реконструкціює, відносяться на збільшення первісної вартості. Такий порядок визначено НПСБО 121 та Методрекомендаціями з обліку ОЗ.
До речі, аналітичний облік таких витрат доцільно вести в окремому регістрі, призначеному для рахунка 14. Про такий регістр  можете почитати в газеті "Бюджетна бухгалтерія", № 16, 2015

Наталія Боровська
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 02 грудня 2015, 15:28
Регіон: Луганская область

Повідомлення Наталія Боровська »

Допоможіть в такому питанні. Плануємо здати в ремонт двигун автомобіля організації,яка займається ремонтом.Як визначити до якого ремонту віднести поточного чи капітального та до якого КЕКВ

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Наталія Боровська писав:Допоможіть в такому питанні. Плануємо здати в ремонт двигун автомобіля організації,яка займається ремонтом.Як визначити до якого ремонту віднести поточного чи капітального та до якого КЕКВ
Згідно з п. 3.16 Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом Мінтрансу від 30.03.98 р. № 102, до капітального ремонту належать роботи, пов'язані із заміною кузова для автобусів та легкових автомобілів, рами для вантажних автомобілів або одночасною заміною не менш 3 базових агрегатів. Повний перелік базових агрегатів наведений у додатку Г до цього Положення.
Будь-який інший ремонт агрегатів транспортного засобу належить до поточного ремонту.
Двигун автомобіля належить з картером зчеплення у зборі, дійсно, належить до базових агрегатів транспортних засобів. Однак його ремонт і навіть повна заміна не є капітальним ремонтом автомобіля.
До речі, не варто плутати поняття капремонту двигуна з капремонтом автомобіля. Це абсолютно різні речі.

Що стосується застосування КЕКВ, то відопвідно до п. 8 п.п. 2.2.4 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Мінфіну від 12.03.2012р. № 333, оплата послуг з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів проводиться за КЕКВ 2240 "Оплата послуг (крім комунальних)". А видатки на капітальний ремонт автомобілів слід планувати і здійснювати за КЕКВ 3132 "Капітальний ремонт інших об'єктів".

Наталія Боровська
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 02 грудня 2015, 15:28
Регіон: Луганская область

Повідомлення Наталія Боровська »

Дуже дякую за роз'яснення. Чи правильно я зрозуміла що треба ремонт двигуна віднести до поточного ремонту

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”