Поточний чи капітальний ремонт

Natalia Ivanivna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 03 лютого 2015, 22:26
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Natalia Ivanivna »

Спортивна школа проводить ремонт у тренерському кабінеті, а саме необхідно зняти дерев"яну підлогу , відремонтувати бетонний настил та постелити лінолеум. Площа кабінету 18 м2, загальна площа приміщення 2500 м2 . До поточного чи капітального ремонту відносяться такі роботи. У п1.2.5.18.наказу№150  "Дрібний ремонт паркетних підлог та підлог з лінолеуму з переклеюванням окремих клепок(до2%площі підлоги)та полотен лінолеуму(до10%площі підлоги) ", також п 1.2.5.19. «Ремонт бетонної основи підлог в окремих місцях ( до 2% площі підлоги)  як розуміти "10% або 2% площі підлоги " , це площа підлоги кабінету чи площа підлоги у всьому приміщенні.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Natalia Ivanivna писав:Спортивна школа проводить ремонт у тренерському кабінеті, а саме необхідно зняти дерев"яну підлогу , відремонтувати бетонний настил та постелити лінолеум. Площа кабінету 18 м2, загальна площа приміщення 2500 м2 . До поточного чи капітального ремонту відносяться такі роботи. У п1.2.5.18.наказу№150  "Дрібний ремонт паркетних підлог та підлог з лінолеуму з переклеюванням окремих клепок(до2%площі підлоги)та полотен лінолеуму(до10%площі підлоги) ", також п 1.2.5.19. «Ремонт бетонної основи підлог в окремих місцях ( до 2% площі підлоги)  як розуміти "10% або 2% площі підлоги " , це площа підлоги кабінету чи площа підлоги у всьому приміщенні. 
Ви, очевидно, читали стару редакцію Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150. У останній редакції цього документа (від 26.11.2014 р.) взагалі відсутні будь-які кількісні критерії для віднесення тих чи інших робіт до поточного або ж капітального ремонту. Так, відповідно до п.п. 1.2.5.18 та 1.2.5.16 Примірного переліку № 150 (за новою редакцією) до поточного ремонту належить дрібний ремонт паркетних підлог та підлог з лінолеуму з переклеюванням окремих клепок та полотен лінолеуму, а також ремонт бетонної основи підлог в окремих місцях.
Натомість до капітального ремонту відносяться роботи із заміни підлог дощатих, паркетних, із лінолеуму, бетонних та плиткових з подальшим фарбуванням або натиранням мастикою, а також поновлення бетонної основи для підлоги з улаштуванням нової підлоги замість зношеної (п.п. 2.5.7, 2.5.10 Примірного переліку № 150).
Тож Примірний перелік № 150 не дає чіткої відповіді на питання, до якого виду ремонту відносити згадані Вами роботи. Але варто мати на увазі, що до поточного ремонту належать роботи, котрі передбачають систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Тоді як під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників. Таке тлумачення наведено у листі Держбуду "Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів" від 30.04.2003 р. № 7/7-401.
З огляду на те, що у Вашому випадку йдеться передусім про відновлення підлоги (а не лише про підтримання її експлуатаційних характеристик), а також з урахуванням того, що заплановано провести заміну дерев’яного покриття (дощатого) на лінолеумове, такі роботи слід класифікувати як капітальний ремонт будівлі.

цветуля
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 25 квітня 2012, 20:01
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення цветуля »

Чи повинні витрати на виготовлення кошторисної документації бути включені до зведеного кошторисного розрахунку?

Марина4517
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 26
З нами з: 23 березня 2015, 14:36
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 9 разів

Повідомлення Марина4517 »

Підкажіть, будь ласка, є нормативні акти, які регулюють питання кількості вікон, що потребують заміни для віднесення робіт на поточний чи капітальний ремонт? Раніше було 2%, а зараз ні. Якщо повністю будівля, то це капітальний, а якщо, наприклад, потребують заміни 40%, то можна на поточний віднести чи ні?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Марина4517 писав:Підкажіть, будь ласка, є нормативні акти, які регулюють питання кількості вікон, що потребують заміни для віднесення робіт на поточний чи капітальний ремонт? Раніше було 2%, а зараз ні. Якщо повністю будівля, то це капітальний, а якщо, наприклад, потребують заміни 40%, то можна на поточний віднести чи ні?
Ні, таких нормативних документів на сьогодні немає. Також відсутні будь-які роз’яснення Мінрегіону з цього приводу, на жаль...
Тож це питання залишається на розсуд Вашого керівника.

Tomaury
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 19 квітня 2016, 16:52
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Tomaury »

Здравствуйте! Подскажите пожалуйста, есть ли норма закона, которая говорит о том, что капитальный ремонт может осуществлять только балансодержатель?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Tomaury писав:Здравствуйте! Подскажите пожалуйста, есть ли норма закона, которая говорит о том, что капитальный ремонт может осуществлять только балансодержатель?
Згідно з ч. 2 ст. 776 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 р. № 435-IV капітальний ремонт речі, переданої у найм, провадиться наймодавцем за його рахунок, якщо інше не встановлено договором або законом.

Тобто, якщо інші умови не прописано в договорі оренди, тоді капремонт , дійсно, має поводити саме орендодавець - він же балансоутримувач.

Водночас ч. 3 ст. 776 ЦКУ передбачено, якщо наймодавець не провів капітального ремонту речі, що перешкоджає її використанню відповідно до призначення та умов договору, наймач має право:
1) відремонтувати річ, зарахувавши вартість ремонту в рахунок плати за користування річчю, або вимагати відшкодування вартості ремонту;
2) вимагати розірвання договору та відшкодування збитків.

Аватар користувача
Bux6109
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 134
З нами з: 20 листопада 2013, 10:34
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 5 разів

Повідомлення Bux6109 »

Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, на какой вид работ (капитальный или текущий) можно отнести ремонт откосов окон, которые были заменены по всему учреждению (замена проводилась только оконных рам на пластиковые)

Гість
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 23 жовтня 2016, 20:46
Регіон: Киевская область

Повідомлення Гість »

Підскажіть як облікувати буд.матеріали ( складу нема, а ремонт робиться власними силами), до того як можна буде їх списати? чи можна закріпити їх за працівником, за допомогою видаткової накладної?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Гість писав:Підскажіть як облікувати буд.матеріали ( складу нема, а ремонт робиться власними силами), до того як можна буде їх списати? чи можна закріпити їх за працівником, за допомогою видаткової накладної?
Доброго дня!
Вам необхідно передати будівельні матеріали в підзвіт особі, з якою укладеного договір про матеріальну відповідальність, та будь яким чином пов’язаний з утриманням будівлі наприклад завгоспу. Для схоронності матеріалів бажано виділити окреме приміщення, яке буде запиратись на ключ. Списання слід буде провести по закінчені ремонту на підставі акту, в якому слід буде вказати, які саме матеріали і в якій кількості та для чого були використані.

Аватар користувача
Bux6109
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 134
З нами з: 20 листопада 2013, 10:34
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 5 разів

Повідомлення Bux6109 »

Доброго дня! може хтось з цим стикався, чи потрібно проводити технагляд при поточному ремонті (ремонт відкосів після заміни вікон на пластикові)?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Bux6109 писав:Доброго дня! може хтось з цим стикався, чи потрібно проводити технагляд при поточному ремонті (ремонт відкосів після заміни вікон на пластикові)?
Доброго дня!
Для відповіді на Ваше запитання необхідно розуміти, що саме представляє собою технічний нагляд.
Зокрема технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта.
Механізм здійснення технічного нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств визначений Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженим постановою КМУ від 11.07.2007 N 903.
Отже на законодавчому рівні здійснення технічного нагляду при поточному ремонті не передбачено, проте так чи інакше контролювати якість та обсяг робіт, виконаних під час поточного ремонту все ж такі потрібно атже необхідно буде сплачувати бюджетні кошти за проведений ремонт.

Аватар користувача
Bux6109
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 134
З нами з: 20 листопада 2013, 10:34
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 5 разів

Повідомлення Bux6109 »

Дякую, Владиславе!

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Bux6109 писав:Дякую, Владиславе!
Завжди радий допомогти.

Alina1984
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 08 грудня 2016, 14:00
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Alina1984 »

Здравствуйте! Помогите разобраться! [font='Noto Sans', sans-serif]Детский сад заложил средства на приобретение материалов (радиаторы, трубы и т.д.) для текущего ремонта отопительной системы. Им выделили эти средства- они приобрели вышеперечисленные материалы и своими силами провели полную замену отопительной системы, т.е капитальный ремонт. Что теперь делать? Как списывать? как проводить по бухгалтерии?[/font]

Аватар користувача
Milana
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 13 серпня 2014, 11:05
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Milana »

Будь ласка допоможіть. В квітні місяці було виділено кошти за КЕКВ 3142 Реконструкція та реставрація інших об'єктів для технічного переоснащення системи опалення. В листопаді 2016 року роботи виконано повністю та передано декларацію про ввод в експлуатацію об'єкта. До цього часу всі витрати по об'єкту обліковувались на рахунку 141 в повному складі (проектно - кошторисні роботи, переоснащення, авторський нагляд та технічний нагляд). Відповідно  до діючих норм бухгалтерського обліку по закінченню будівництва та введення в експлуатацію, сума накопичених витрат списується з кредиту рахунку 141 в дебет 402. Одночасно об'єкт оприбутковується бухгалтерським записом Дт103 Кт 401. Накопичена сума витрат збільшує балансову вартість об'єкта основних засобів. Чи правомірно збільшити вартість будівлі на всі витрати які були віднесені до реконструкції, а саме: вартість проекту, авторський та технічний нагляд? Якими нормативними документами, та яким складом комісіїї збільшити вартість ОЗ, але не вводити в експлуатацію дану котельню, бо вона на даний момент не використовується? Завчасно вдячна за відповідь.

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Так, всі витрати, повязані з реконструкціює, відносяться на збільшення первісної вартості. Такий порядок визначено НПСБО 121 та Методрекомендаціями з обліку ОЗ.
До речі, аналітичний облік таких витрат доцільно вести в окремому регістрі, призначеному для рахунка 14. Про такий регістр  можете почитати в газеті "Бюджетна бухгалтерія", № 16, 2015

Наталія Боровська
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 02 грудня 2015, 15:28
Регіон: Луганская область

Повідомлення Наталія Боровська »

Допоможіть в такому питанні. Плануємо здати в ремонт двигун автомобіля організації,яка займається ремонтом.Як визначити до якого ремонту віднести поточного чи капітального та до якого КЕКВ

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Наталія Боровська писав:Допоможіть в такому питанні. Плануємо здати в ремонт двигун автомобіля організації,яка займається ремонтом.Як визначити до якого ремонту віднести поточного чи капітального та до якого КЕКВ
Згідно з п. 3.16 Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом Мінтрансу від 30.03.98 р. № 102, до капітального ремонту належать роботи, пов'язані із заміною кузова для автобусів та легкових автомобілів, рами для вантажних автомобілів або одночасною заміною не менш 3 базових агрегатів. Повний перелік базових агрегатів наведений у додатку Г до цього Положення.
Будь-який інший ремонт агрегатів транспортного засобу належить до поточного ремонту.
Двигун автомобіля належить з картером зчеплення у зборі, дійсно, належить до базових агрегатів транспортних засобів. Однак його ремонт і навіть повна заміна не є капітальним ремонтом автомобіля.
До речі, не варто плутати поняття капремонту двигуна з капремонтом автомобіля. Це абсолютно різні речі.

Що стосується застосування КЕКВ, то відопвідно до п. 8 п.п. 2.2.4 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої наказом Мінфіну від 12.03.2012р. № 333, оплата послуг з поточного ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів проводиться за КЕКВ 2240 "Оплата послуг (крім комунальних)". А видатки на капітальний ремонт автомобілів слід планувати і здійснювати за КЕКВ 3132 "Капітальний ремонт інших об'єктів".

Наталія Боровська
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 29
З нами з: 02 грудня 2015, 15:28
Регіон: Луганская область

Повідомлення Наталія Боровська »

Дуже дякую за роз'яснення. Чи правильно я зрозуміла що треба ремонт двигуна віднести до поточного ремонту

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Наталія Боровська писав:Дуже дякую за роз'яснення. Чи правильно я зрозуміла що треба ремонт двигуна віднести до поточного ремонту
Якщо це тільки ремонт двигуна, тоді так, це дійсно поточний ремонт транспортного засобу

vladislav_a
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 18 грудня 2017, 08:56
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення vladislav_a »

Підскажіть будь-ласка, до якого виду відносится часткове відновлення покриття будівлі ? роботи будуть проводитися власними силами

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

vladislav_a писав:Підскажіть будь-ласка, до якого виду відносится часткове відновлення покриття будівлі ? роботи будуть проводитися власними силами
Доброго ранку !
Для відповіді на Ваше запитання звернемось до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України від 10.08.2004 № 150 (далі – Наказ №150).
Так, в п. 1.2.6. Наказу №150 наведено перелік робіт з поточного ремонту дахів та покрівель будівель.
Зокрема, передбачено :
- п. 1.2.6.11.  частковий ремонт покрівлі із рулонних матеріалів;
- п. 1.2.6.13. ремонт покриттів навколо димових та вентиляційних труб, брандмауерів, парапетів та інших виступних частин на даху;
- п.1.2.6.15 вибірковий ремонт металевої покрівлі.
Поряд з цим, в п.2.6 Наказу №150 наведено перелік робіт з капітального ремонту дахів та покрівель будівель.
Зокрема, передбачено :
-п.2.6.7. перебудова дерев'яного даху у зв'язку із заміною сталевої покрівлі іншими покрівельними матеріалами.
- п.2.6.8. ремонт м’якої, шиферної, металевої та інших покрівель з використанням нових матеріалів або суцільна заміна їх іншими матеріалами.
Слід зазначити, що саме мається на увазі під словами «вибірковий», «частковий» законодавець не визначив.
Проте слід чітко розуміти, що представляє собою поточний та капітальний ремонти.
Таке розмежування було наведено в листі Держбуду "Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів" від 30.04.2003 р. № 7/7-401.
Зокрема, до поточного ремонту належать роботи, які передбачають систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання.
Тоді як під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників.
Враховуючи вищезазначене остаточне рішення щодо віднесення робіт до поточного чи капітального ремонту приймає керівник установи.
Якщо керівник прийме рішення щодо віднесення робіт по частковому відновленню покриття будівлі до капітального ремонту то безумовно слід буде розробити проектно - кошторисну документацію.
Якщо ж все ж таки до поточного ремонту то проектно-кошторисна документація не потрібна. Також, як зазначено в листі Міністерства регіонального розвитку та будівництва від 06.05.2010 №2/12-20/4993  при здійсненні поточного ремонту господарським способом застосування типових форм не є обов'язковим .

jaryna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 12 вересня 2017, 13:19
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 51 раз
Подякували: 3 рази

Повідомлення jaryna »

У бюджетній установі виникла необхідність підшивки карнізу , встановити ринви і водостічні труби у будівлі клубу .До якого виду ремонту віднести такі роботи :капітальний чи поточний ремонт ?Роботи будуть проводитися самостійно . За яким КЕКВ у такому разі планувати і проводити видатки, пов’язані з виконанням цих робіт? Прошу вашої допомоги .

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

jaryna писав:У бюджетній установі виникла необхідність підшивки  карнізу ,   встановити  ринви і водостічні  труби  у будівлі клубу  .До якого виду ремонту віднести такі роботи :капітальний чи поточний ремонт ?Роботи  будуть проводитися  самостійно .  За яким КЕКВ у такому разі планувати і проводити видатки, пов’язані з виконанням цих робіт? Прошу вашої допомоги .
Відповідно до п.п. 1.2.6.12 Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150, частковий ремонт настінних жолобів, карнизних звисів та водостічних труб з частковою заміною матеріалу слід класифікувати як проточний ремонт будівлі.
Водночас роботи з відновлення та переробка тяг карнизів, поясків, сандриків та інших виступних частин фасаду будівлі (п.п. 2.3.3 Переліку № 150), а також суцільна заміна та встановлення водостічних труб, усіх зовнішніх металевих та цементних покриттів на виступних частинах фасаду будівлі (п.п. 2.3.4 Переліку № 150), належать до капітального ремонту.
З огляду на це, питання щодо класифікації ремонтут має вирішити керівник Вашої установи, виходячи з обсягу і характеру запланованих робіт.
Відповідно, будівельні матеріали для поточного ремонту слід купувати за КЕКВ 2210 "Предмети, матеріали, обладнання та інвентар". Тоді як видатки на придбання будматеріалів для капремонту необхідно планувати і здійснювати за КЕКВ 3132 "Капітальний ремонт інших об'єктів".

Larysa306
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 грудня 2017, 11:02
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 8 разів

Повідомлення Larysa306 »

Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, в такому питанні. В бюджетній установі замінили вікна і двері на металопластикові. Я відношу цю процедуру до капітального ремонту. Питання в тому, чи потрібно збільшувати балансову вартість приміщення і строки корисного використання і якими саме документами це підтвердити?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Larysa306 писав:Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, в такому питанні. В бюджетній установі замінили вікна і двері на металопластикові. Я відношу цю процедуру до капітального ремонту. Питання в тому, чи потрібно збільшувати балансову вартість приміщення і строки корисного використання і якими саме документами це підтвердити?
Доброго дня!
Дійсно, роботи із заміни віконних і дверних блоків на нові слід класифікувати як капітальний ремонт будівлі. На це вказує п.п. 2.8.1, 2.8.2 Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150.
Відповідно до п. 4 розд. VI Методичних рекомендацій з обліку ОЗ витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені. Тоді як первісну вартість ОЗ збільшують лише  витрат на їх поліпшення (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання).

Larysa306
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 грудня 2017, 11:02
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 8 разів

Повідомлення Larysa306 »

Крот Юлія писав:
Larysa306 писав:Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, в такому питанні. В бюджетній установі замінили вікна і двері на металопластикові. Я відношу цю процедуру до капітального ремонту. Питання в тому, чи потрібно збільшувати балансову вартість приміщення і строки корисного використання і якими саме документами це підтвердити?
Доброго дня!
Дійсно, роботи із заміни віконних і дверних блоків на нові слід класифікувати як капітальний ремонт будівлі. На це вказує п.п. 2.8.1, 2.8.2 Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150.
Відповідно до п. 4 розд. VI Методичних рекомендацій з обліку ОЗ витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені. Тоді як первісну вартість ОЗ збільшують лише  витрат на їх поліпшення (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання).
То, чи правильно я зрозуміла: на рах. 1311 ці вікна, двері і поточні витрати на матеріали для встановлення зовсім не обліковувати, а все відразу ставити на витрати чи все ж спочатку на 1311? І балансову вартість приміщення я не чіпаю зовсім, так? І яким актом всі ці дії підтвердити?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Larysa306 писав:То, чи правильно я зрозуміла: на рах. 1311 ці вікна, двері і поточні витрати на матеріали для встановлення зовсім не обліковувати, а все відразу ставити на витрати чи все ж спочатку на 1311? І балансову вартість приміщення я не чіпаю зовсім, так? І яким актом всі ці дії підтвердити?
Так, все правильно.
До капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів, слід відносити вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів (абз. 2 п. 3 розд. VI Методрекомендацій з обліку ОЗ). Підставою для визнання витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об'єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об'єктом.
Прикладами такого поліпшення є:
1) модифікація, модернізація об'єкта основних засобів з метою подовження терміну його корисної експлуатації або збільшення його виробничої потужності;
2) заміна окремих частин устаткування для підвищення якості робіт, послуг;
3) впровадження ефективнішого технологічного процесу, що дасть змогу зменшити витрати;
4) добудова (надбудова) будівлі, що збільшить кількість місць (площу) будівлі, обсяги та/або якість виконуваних робіт (послуг) чи умови їх виконання.
Тоді як капітальний ремонт будівлі, як правило, проводиться передусім для відновлення пошкоджених, зруйнованих конструкцій і підтримання їх у належному стані.
Водночас рішення про характер і ознаки здійснюваних робіт (тобто спрямовані такі роботи на підвищення техніко-економічних можливостей об'єкта чи здійснюються виключно для підтримання його у придатному для використання стані) приймає керівник установи. Тож якщо маєте розпорядження (наказ) керівника про визнання робіт із заміни вікон і дверей поліпшенням будівлі, тоді  вартість цих робіт (у т.ч. вартість проектно-кошторисної документації, вартість використаних матеріалів тощо) слід розглядати як капітальні інвестиції і відображати на субрахунку 1311. У подальшому на цю суму необхідно буде збільшити первісну вартість будівлі.
Однак на практиці такі роботи, за звичай, розглядають як капремонт будівлі. І якщо у Вашому випадку заміна вікон та дверей було оформлено як капітальний ремонт, тоді накопичувати ці витрати на субрахунку 1311 не потрібно. Відповідно, і збільшувати первісну вартість будівлі ні до чого. У такому разі вартість цих робіт списують на витрати відповідного звітного періоду (Дт 8013 Кт 6211).
Що стосується документального оформлення, то для визначення вартості виконаних обсягів підрядних робіт і проведення розрахунків за виконані підрядні роботи з будівництва складаються первинні облікові документи за Типовими формами № КБ-2в "Акт приймання виконаних підрядних робіт" та № КБ-3 "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт". Підрядник може замінити ці типові форми іншими первинними документами, які містять повну інформацію про дату, види, обсяги та вартість виконаних робіт.

Аватар користувача
Bux6109
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 134
З нами з: 20 листопада 2013, 10:34
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 5 разів

Повідомлення Bux6109 »

Добрий день! Допоможіть розібратись, будь-ласка.
Під час проведення капремонту була встановлена підрядником душова кабінка і переданий лінолеум для самостійного укладання. Як відобразити в бухобліку?
я так розумію: витрати за актом КБ-2в потрібно розділити, а саме актом комісії установи витягти суму вартості душової кабінки та лінолеуму та відобразити як оприбуткування основного засобу та матеріалів, а іншу суму списати на витрати???
Дякую.

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”