Як правильно обліковувати?

Позашкілля
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 132
З нами з: 03 лютого 2015, 22:35
Регіон: Черкасская область

Повідомлення Позашкілля »

Доброго дня. Підкажіть будь-ласка, куплений унітаз компакт вартістю 1200 грн. для заміни, власними силами, старого . Чи можна оприбуткувати його на 234 рахунок та списати,як встановлений? Чи правильно оприбуткувати на 113 рахунок з присвоєнням інвентарного номеру?
Як обліковувати світильники, які вішають на стелю? Світильник коштує 150 грн. Чи можливо списати як встановлені?
Дуже дякую за допомогу.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

З приводу обліку унітазу раджу прочитати консультацію "Заміна сантехніки: відображаємо првильно" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2014, № 3).

Якщо коротко і по суті, то санітарно-технічного обладнання, що потребує монтажу та має більш складну конструкцію (наприклад, умивальники, кухонні раковини, унітази, зливне обладнання, бачки тощо), до моменту його установлення слід обліковувати на субрахунку 202 "Обладнання, конструкції і деталі до установки". Після установки унітаз слід списати на витрати установи. Зараховувати таке обладнання до складу необоротних активів як окремий об'єкт і присвоювати інвентарний номер не потрібно.

До речі, заміна унітаза згідно з п.п. 2.12.8 Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150, належить до капітального ремонту будівлі. Тому здійснювати видатки на придбання унітазу, його установку (у разі залучення стороннього фахівця) та придбання інших необхідних матеріалів, слід проводити за КЕКВ 3132 "Капітальний ремонт інших об’єктів".

Що стосується світильників, то їх слід оприбуткувати на субрахунок 113 "Малоцінні необоротні матеріальні активи", оскільки очікуваний термін їх експлуатації перевищує 1 рік. На цьому наголошував і фахівець Держфінінспекції у статті "Перевірка стану збереження майна бюджетних установ" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2013, № 35).

Позашкілля
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 132
З нами з: 03 лютого 2015, 22:35
Регіон: Черкасская область

Повідомлення Позашкілля »

Дякую за відповідь.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Марія К писав:Добрий день! Для подальшого встановлення власними силами було придбано: кран, змішувач та  зливний бачок. Як правильно провести в обліку оприбуткування?
Для обліку санітарно-технічних систем та матеріалів Планом рахунків призначені відразу 2 субрахунки: 202 "Обладнання, конструкції і деталі до установки" та 204 "Будівельні матеріали".
При цьому Порядком застосування Плану рахунків чітко не визначено, які саме санітарно-технічні прилади та матеріали слід обліковувати на субрахунку 202, а які на субрахунку 204. З огляду на це вважаємо за доцільне на субрахунку 202 вести облік санітарно-технічного обладнання, що потребує монтажу та має більш складну конструкцію (наприклад, умивальники, кухонні раковини, унітази, зливне обладнання, бачки тощо), а більш дрібні санітарно-технічні матеріали (крани та змішувачі для душу, муфти, сифони тощо) відображати на субрахунку 204.

Аватар користувача
yuliay@gad
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 03 січня 2014, 14:37
Регіон: Черновицкая область
Звідки: Романковцы

Повідомлення yuliay@gad »

Будь-ласка, допоможіть Як правельно оформити подаровані транспортні засоби сільській раді, які документи необхідні?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10263
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 1366 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

yuliay@gad писав:Будь-ласка, допоможіть Як правельно оформити подаровані транспортні засоби сільській раді, які документи необхідні?
Стандарт 121
​7. Первісною вартістю основних засобів, отриманих безоплатно від фізичних та юридичних осіб (крім суб'єктів державного сектору), є їх справедлива вартість на дату отримання з урахуванням витрат, передбачених пунктом 5 цього розділу.

Первісною вартістю основних засобів, отриманих безоплатно від фізичних та юридичних осіб (крім суб'єктів державного сектору), може бути вартість, щодо якої є достовірна інформація, зокрема згідно з відповідними первинними документами, з урахуванням витрат, передбачених пунктом 5 цього розділу.

(пункт 7 розділу ІІ доповнено абзацом другим згідно з

 наказом Міністерства фінансів України від 23.07.2015 р. N 664)

8. Первісна вартість основних засобів, отриманих безоплатно від суб'єктів державного сектору, дорівнює первісній (переоціненій) вартості основних засобів суб'єкта державного сектору, що їх передав, з урахуванням витрат, передбачених пунктом 5 цього розділу, з наведенням нарахованої суми зносу.

У разі якщо відсутня достовірна інформація щодо первісної вартості основних засобів, первісна вартість визначається на рівні справедливої вартості на дату отримання, оцінка якої проводиться відповідно до законодавства.

 

 II. Визнання та первісна оцінка основних засобів

(Наказ|Положення,  Мінфін, від 12.10.2010,  № 1202 "Про затвердження національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі")
Проводки
​1.6
Безоплатне отримання необоротних активів (крім внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності)
101 - 122
364
Водночас проводиться другий запис
812
401,
131 - 133
Ну і довідку про надходження в натуральній формі в ДКСУ

grek
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 62
З нами з: 28 березня 2013, 08:22
Регіон: Донецкая область
Звідки: Донецкая область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення grek »

Крот Юлія писав:З приводу обліку унітазу раджу прочитати консультацію "Заміна сантехніки: відображаємо првильно" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2014, № 3).

Якщо коротко і по суті, то санітарно-технічного обладнання, що потребує монтажу та має більш складну конструкцію (наприклад, умивальники, кухонні раковини, унітази, зливне обладнання, бачки тощо), до моменту його установлення слід обліковувати на субрахунку 202 "Обладнання, конструкції і деталі до установки". Після установки унітаз слід списати на витрати установи. Зараховувати таке обладнання до складу необоротних активів як окремий об'єкт і присвоювати інвентарний номер не потрібно.
Юлия, подскажите пожалуйста каким документом оформить списание установленного сливного бачка и по какому м/о провести? Спасибо!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

grek писав:Юлия, подскажите пожалуйста каким документом оформить списание установленного сливного бачка и по какому м/о провести? Спасибо!
Санітарно-технічне обладнання та матеріали слід списувати в момент їх установлення (підключення) на підставі Акта списання за типовою формою № З-2, затвердженою наказом Держказначейства від 18.12.2000 р. № 130. В акті зазначається інформації про те, які саме прилади, матеріали і в якому приміщенні установлено. Операції зі списання такого обладнання слід показувати у м/о № 13 "Накопичувальна відомість витрачання матеріалів".
Востаннє редагувалось 17 березня 2016, 09:21 користувачем Крот Юлія, всього редагувалось 2 разів.

grek
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 62
З нами з: 28 березня 2013, 08:22
Регіон: Донецкая область
Звідки: Донецкая область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення grek »

Юлия, спасибо большое!

vysockaira
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення vysockaira »

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно облікувати пледи (ціна 300 грн за одиницю) , які бюджетна організація, придбала для ветеранів війни, як подарунки і будуть видані їм на свято.? Чи треба повідомлять в податкову інспекцію, про видачу особам,таких подарунків. Дякую.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

vysockaira писав:Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно облікувати пледи (ціна 300 грн за одиницю) , які бюджетна організація, придбала для ветеранів війни, як подарунки і будуть видані  їм на свято.? Чи треба повідомлять в податкову інспекцію, про видачу особам,таких подарунків. Дякую.
Добрий день! Такі матеріальні цінності слід оприбуткувати на субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу". Після вручення подарунків під час святкування їх слід списати на фактичні витрати. І повідомити Державну фіскальну службу про видачу таких подарунків дійсно необхідно навіть попри те, що їх вартість не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника ПДФО. Вартість виданих подарунків слід відобразити у податковому розрахунку ф. № 1ДФ.

vysockaira
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення vysockaira »

Крот Юлія писав:
vysockaira писав:Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно облікувати пледи (ціна 300 грн за одиницю) , які бюджетна організація, придбала для ветеранів війни, як подарунки і будуть видані  їм на свято.? Чи треба повідомлять в податкову інспекцію, про видачу особам,таких подарунків. Дякую.
Добрий день! Такі матеріальні цінності слід оприбуткувати на субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу". Після вручення подарунків під час святкування їх слід списати на фактичні витрати. І повідомити Державну фіскальну службу про видачу таких подарунків дійсно необхідно навіть попри те, що їх вартість не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника ПДФО. Вартість виданих подарунків слід відобразити у податковому розрахунку ф. № 1ДФ.
Дякую Вам за відповідь, ви підтвердили мої дії ! Тоді правильно буде, якщо при видачі подарунку ветеранові я візьму дані його ідентифікаційного номеру? Дякую!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

vysockaira писав:Дякую Вам за відповідь, ви підтвердили мої дії ! Тоді правильно буде, якщо при видачі подарунку ветеранові я візьму дані його ідентифікаційного номеру? Дякую!
Очевидно, що такі дані необхідні для заповнення форми № 1ДФ. Головне, правильно пояснити шановному ветерану навіщо це і що ніяких податків йому платити не доведеться))

vysockaira
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення vysockaira »

Дякую за гарну і змістовну відповідь. Дуже подобається мені Ваш форум і спеціалісти, що надають відповіді, професійні та обізнані фахівці своєї справи. Дякую!!! І для прикладу, може кому треба буде, сьогодні телефонувала на гарячу лінію фіскальної служби з питанням, як бути з подарунками для ветеранів, відповіді на сьогодні не має, запропонували зателефонувати пізніше-це питання зараз вирішується.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

vysockaira писав:Дякую за гарну і змістовну відповідь. Дуже подобається мені Ваш форум і спеціалісти, що надають відповіді, професійні та обізнані фахівці своєї справи.  Дякую!!! І для прикладу, може кому треба буде, сьогодні телефонувала на гарячу лінію фіскальної служби з питанням, як бути з подарунками для ветеранів,  відповіді  на сьогодні не має, запропонували  зателефонувати пізніше-це питання зараз вирішується.
Дякую за теплі слова, дуже приємно)) Завжди раді допомоги і дуже вдячні Вам за цікаві запитання.
До речі, хотіла уточнити з приводу Вашого запитання: в наказі керівника Вашої установи про видачу таких подарунки обов'язково має бути указано, що це саме подарунки, а не благодійна чи матеріальна допомога.

vysockaira
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення vysockaira »

Крот Юлія писав:
vysockaira писав:Дякую за гарну і змістовну відповідь. Дуже подобається мені Ваш форум і спеціалісти, що надають відповіді, професійні та обізнані фахівці своєї справи.  Дякую!!! І для прикладу, може кому треба буде, сьогодні телефонувала на гарячу лінію фіскальної служби з питанням, як бути з подарунками для ветеранів,  відповіді  на сьогодні не має, запропонували  зателефонувати пізніше-це питання зараз вирішується.
Дякую за теплі слова, дуже приємно)) Завжди раді допомоги і дуже вдячні Вам за цікаві запитання.
До речі, хотіла уточнити з приводу Вашого запитання: в наказі керівника Вашої установи про видачу таких подарунки обов'язково має бути указано, що це саме подарунки, а не благодійна чи матеріальна допомога.
Дякую, дуже доречне зауваження, а головне -вчасне. Спасибі, що Ви є.

iren-petren2008
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 30 вересня 2014, 16:36

Повідомлення iren-petren2008 »

Добрий день! Проводимо монтаж системи відеонагляду.В розрахунках враховано відеокамари та відеореєстратор. Роботи проводими по КЕКВ 2240.Як правильно провести в обліку , чи є необхідність оприбуткування ?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

iren-petren2008 писав:Добрий день! Проводимо монтаж системи відеонагляду.В розрахунках  враховано відеокамари та відеореєстратор. Роботи проводими по КЕКВ 2240.Як правильно провести в обліку , чи є необхідність оприбуткування ?
Я вже відповідала на подібне запитання: http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... %BE#p54337

iren-petren2008
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 30 вересня 2014, 16:36

Повідомлення iren-petren2008 »

Да, извините не видела.Очень похожая ситуация, только у нас оформлено все монтажем (2240).Согласно смете и Акта. Теперь я должна витянуть камери и регистратор и поставить на 113 рах. Остальное оставить на 2240.Сума оборудования не превишает 2500 грн. за единицу.Так я понимаю?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

iren-petren2008 писав:Да, извините не видела.Очень похожая ситуация, только у нас оформлено все монтажем (2240).Согласно смете и Акта. Теперь я должна витянуть камери и регистратор и поставить на 113 рах. Остальное оставить на 2240.Сума оборудования не превишает 2500 грн. за единицу.Так я понимаю?
На жаль, у Вашій ситуації було порушено бюджетне законодавство, а конкретно, нецільове використання бюджетних коштів.

Насамперед, з моєї точки зору, найбільш правильним буде обліковувати систему відеоспостереження як єдиний об’єкт основних засобів на субрахунку 104. Відповідно витрати на її придбання та монтаж необхідно було проводити за КЕКВ 3110.

Методологічно не зовсім вірний, проте прийнятний (лише в крайньому разі) варіант - це оприбуткувати складові системи відеонагляду (відеокамери, відеореєстратор, блок живлення тощо) як окремі об'єкти необоротних активів (на 104 субрахунок або на 113 залежно від вартості). Витрати на придбання обладнання вартістю до 2500 грн. (з урахуванням витрат на монтаж) повинні здійснюватися за КЕКВ 2210, а витрати на придбання об’єктів, вартість яких перевищує 2500 грн. - за КЕКВ 3110. Але тут є ряд нюансів щодо формування первісної вартості таких об'єктів.

Отже, якщо не заглиблюватися у подробиці: Ви мали провести цю операцію за КЕКВ 3110, в крайньому разі - за КЕКВ 2210, а Ви провели за КЕКВ 2240. Порушено порядок застосування КЕКВ

iren-petren2008
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 30 вересня 2014, 16:36

Повідомлення iren-petren2008 »

Спасибо большое за консультацию.Буду исправлять( пока еще не поздно). Хочу воспользоваться случаем и попросить еще совет. Я не знаю как быть. Мы власники админздания. В нем 111 окон.Мне принесли документи ( акт выполненых работ) на установку 12 окон.И дали деньги по КЕКВ 2240.Вот такая ситуация.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

iren-petren2008 писав:Спасибо большое за консультацию.Буду исправлять( пока еще не поздно). Хочу воспользоваться случаем и попросить еще совет. Я  не знаю как быть. Мы власники админздания. В нем  111 окон.Мне принесли документи ( акт выполненых работ) на установку 12 окон.И дали деньги по КЕКВ 2240.Вот такая ситуация.
Запитання досить непросте. Адже після внесення змін (згідно з наказом Мінрегіонбуду від 26.11.2014 р.) до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150, заміна окремих віконних блоків, а також заміна віконних коробок, може розглядатися і як поточний ремонт (п.п. 1.2.8.1, 1.2.8.5 Переліку № 150), і як капремонт (п.п. 2.8.1, 2.8.2 Переліку № 150). Причому, якщо до внесення згаданих змін (до 2015 року) у Переліку № 150 було чітко указано, що до поточного ремонту належать лише роботи із заміни окремих віконних коробок та підвіконь до 2 % загальної їх кількості, то на сьогодні таке обмеження відсутнє. Тож, як бачимо, це питання на разі до кінця не врегульоване чинним законодавством.

Та з огляду на те, що було проведено заміну 12 вікон із 111 (тобто понад 10 % їх загальної кількості), на мій погляд, такі роботи слід розглядати як капітальний ремонт будівлі. І відповідно витрати на його здійснення слід здійснювати за КЕКВ 3132 "Капітальний ремонт інших об'єктів".

Але в будь-якому разі вирішальне слово буде за керівником Вашої установи.

iren-petren2008
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 30 вересня 2014, 16:36

Повідомлення iren-petren2008 »

Спасибо большое за ответ!!! Спасибо, что не оставляете в трудную минуту наедине с проблемой. Теперь, я могу двигаться в правильном направлении, я не стоять, думать, переживать и т.п. Фінуправление заняло пассивную позицию, возложив ответственность на розпорядника.Только благодаря Вашему форуму , советам профессионалов - есть возможность урегулировать ситуацию.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

iren-petren2008 писав:Спасибо большое за ответ!!! Спасибо, что не оставляете в трудную минуту наедине с проблемой. Теперь, я могу двигаться в правильном направлении, я не стоять, думать, переживать и т.п. Фінуправление заняло пассивную позицию, возложив ответственность на розпорядника.Только благодаря Вашему форуму , советам профессионалов - есть возможность урегулировать ситуацию.
Рада була допомогти, звертайтеся)

iren-petren2008
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 30 вересня 2014, 16:36

Повідомлення iren-petren2008 »

Добрий день! Опять обращаюсь за помощью. Делаем поточний ремонт в адмиздании КЕКВ 2240. В смете заложено изготовление решеток на окна, изготовление стеллажей.Со стеллажами я точно знаю, буду их вытягивать и покупать по 2210, а вот что касается решеток?Не могу найти разьяснения. Подскажите , можно ли оставить их в ремонте и списать на расходы или нужно делать покупку и потом ставить на учет.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

iren-petren2008 писав:Добрий день! Опять обращаюсь за помощью. Делаем поточний ремонт в адмиздании КЕКВ 2240. В смете заложено изготовление решеток на окна, изготовление стеллажей.Со стеллажами я точно знаю, буду их вытягивать и покупать по 2210, а вот что касается решеток?Не могу найти разьяснения. Подскажите , можно ли оставить их в ремонте и списать на расходы или нужно делать покупку и потом ставить на учет.
В свое время Госказначейство в письме от 06.08.2007 г. № 3.4-08/1827 указывало на то, что решетки, закрепленные на окнах здания, могут учитываться в составе здания или как отдельный инвентарный объект. Письмо, конечно, не новое, но оно до сих пор действующее, а значит им можно смело пользоваться.
Кроме того, согласно п.п. 7 п.п. 2.2.1 Инструкции о применении экономической классификации расходов бюджета, утвержденной приказом Минфина от 12.03.2012 г. № 333, расходы на приобретение и изготовление мебели ( столов , стульев , шкафов , тумбочек и т.п.), жалюзи , роллет, металлических решеток, оконных и дверных блоков и т.д. следует осуществлять по КЭКР 2210 "Предметы, материалы, оборудование и инвентарь".
Таким образом, в Вашем случае лучше всего оформить все как приобретение решеток на окна отдельно (по КЭКР 2210) и оприходовать такие решетки на 113 субсчет (если их стоимость не превышает 2500 грн.).

iren-petren2008
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 30 вересня 2014, 16:36

Повідомлення iren-petren2008 »

Спасибо за ответ!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10263
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 1366 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ 

ЛИСТ 

від 16.10.2008 р. N 15-04/2289-17555 

Державне казначейство України розглянуло лист <...> і повідомляє наступне. 

При закупівлі скретч-карток бюджетна установа одночасно придбаває певну кількість тарифних послуг зв'язку. 

Згідно з Планом рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженим наказом Державного казначейства України від 10.12.99 р. N 114 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.12.99 р. за N 890/4183, скретч-карти для поповнення рахунка мобільного телефону обліковуються на субрахунку 331 "Грошові документи". 

Видача скретч-карток підзвітним особам у бухгалтерському обліку відображається за дебетом субрахунку 362 "Розрахунки з підзвітними особами" та кредитом субрахунку 331. 

 

Перший заступник голови 
О. Даневич

iren-petren2008
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 30 вересня 2014, 16:36

Повідомлення iren-petren2008 »

Не забывайте про 65 постанову, где придбання карток було заборонено.

Maritka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 21 жовтня 2014, 17:07
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Maritka »

подскажите пожалуйста, как поступить в такой ситуации : организация преобрела палатки с целью выдачи их как призы (подарки) во время проведения мероприятия. какими документами нужно оформить списание, если палатки выдаются не лично человеку, а на команду? я оформляю актом и ведомостью и подпись свою в ведомости ставит ответстенный за получение, ид.код не указываю, в 1ДФ не показываю.

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”