Підкажіть будь ласка, як правильно списувати посуд. Маю на увазі чашки, тарілки з їдальні. якщо вони не розбиті, а є тріщини, надколи, санстанція забороняє такі використовувати. Як правильно провести списання?
Дякую.
Працівники Санстанції дійсно праві. Так, наприклад, згідно з абз. 4 п. 3.8 Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСанПіН 5.5.2.008-01, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 р. № 63, не рекомендується використовувати емальований, алюмінієвий посуд і забороняється застосування пластмасового посуду багаторазового використання та пощербленого посуду. Аналогічну норму також містить і п. 10.15 Державних санітарних норм та правил "Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я від 01.08.2013 р. № 678.
А безпосередньо порядок списання посуду буде залежати від того, у складі необоротних активів (субрахунок 113) чи у складі запасів (субрахунок 221) Ви обліковуєте посуд, що підлягає списанню. Процедура є стандартною і рішення про списання приймає постійно діюча комісія. В акті списання також слід зробити посилання на пункт Державних санітарних норм, що і став підставою для списання посуду.
Конкретно цей посуд на 221 рахунку. А потрібно складати просто акт списання чи акт на бій посуду(порадили пошукати в неті, але він там затверджений ще в СССР, чи дійсний він?)
spicy писав:Конкретно цей посуд на 221 рахунку. А потрібно складати просто акт списання чи акт на бій посуду(порадили пошукати в неті, але він там затверджений ще в СССР, чи дійсний він?)
spicy писав:Конкретно цей посуд на 221 рахунку. А потрібно складати просто акт списання чи акт на бій посуду(порадили пошукати в неті, але він там затверджений ще в СССР, чи дійсний він?)