Списание материалов по текущему ремонту

Evploya
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 30
З нами з: 14 травня 2015, 15:14
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Evploya »

Ремонт в нашем учреждении проводит другая организация, материалы покупаются за наш счет. Как списывать такие материалы, на основании чего? Получает наш завхоз. А дальше? Должен быть какой-то акт выполненных работ, на основании которого будет производится списание?
Вот завхоз получила материалы, ей нужно их отдать на ремонт рабочим не нашей организации....Как?

Littlegirlua
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 08 вересня 2015, 16:09
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Littlegirlua »

також цікавить

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго дня!
Якщо будівельні матеріали для проведення поточного ремонту, який буде проводитись підрядною організацією, були закуплені Вашою організацією самостійно то перш за все в договорі підряду на виконання поточного ремонт необхідно передбачити:
- норми витрат будівельних матеріалів;
- строки повернення залишку будівельних матеріалів та основних відходів;
- відповідальність організації підрядника за невиконання або неналежне виконання ним обов’язків, передбачених в договорі підряду.
Передачу підряднику придбаних будівельних матеріалів слід провести на підставі накладних та актів передачі матеріалів.
В подальшому підрядник повинен буде відзвітувати перед Вашою організацією за використані будівельні матеріали.
Для цього підряднику слід скористатись формою № М-29 «Звіт про використання основних матеріалів у будівництві в зіставленні з виробничими нормами», яка затверджена наказом ЦСУ СРСР від 24.11.83 р. № 613. У цій формі витрати матеріалів обліковуються у контексті нормативних і фактичних витрат, а також визначаються відхилення.
Крім того, підрядником після фактичного виконання ремонтних робіт буде складено Акт приймання виконаних будівельних робіт форми №КБ-2в, в якому має бути відображено окрім видів фактично проведених ремонтних робіт також і витрати матеріальних ресурсів, які були використані ним під час виконання цих робіт.
Пораджу Вам порівняти фактичні витрати будівельних матеріалів, використаних підрядником під час виконання робіт, зазначених в Акті форми №КБ-2в з кількістю переданих йому будівельних матеріалів та фактично повернутих залишків матеріалів  та основних відходів, якщо такі були.
У разі виявлення розбіжностей пораджу таке питання вирішити одразу не чекаючи приходу контролюючих органів.

Аватар користувача
ljanka2007
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 36
З нами з: 24 травня 2013, 13:56
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення ljanka2007 »

А якщо ремонт робився власними силами? Що потрібно?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Так, можливо що бюджетна установа не бажає укладати з підрядною організацією договір на виконання ремонтних робіт і їх можна виконати власними силами за наявності окремого ремонтного підрозділу чи окремих посад, до посадових обов’язків яких входить виконання ремонту, або укласти договір підряду з фізичною особою.
Як зазначало Держказначейство в листі від 25.04.2003 р. № 07-06/872-3814, проведення поточного і капітального ремонтів власними силами установи здійснюється лише за умови затвердження кошторису на виконання указаних робіт з урахуванням чинних державних будівельних норм.
Тож у випадку проведення ремонту власними силами також витрачання матеріалів здійснюється за чинними будівельними нормами.

Аватар користувача
ljanka2007
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 36
З нами з: 24 травня 2013, 13:56
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення ljanka2007 »

спасибочки,

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Будь ласка!

Аватар користувача
НаталіяЛучик
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 71
З нами з: 20 серпня 2015, 11:21
Регіон: Черновицкая область
Дякував (ла): 20 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення НаталіяЛучик »

Владислав Станкус писав:Так, можливо що бюджетна установа не бажає укладати з підрядною організацією договір на виконання ремонтних робіт і їх можна виконати власними силами за наявності окремого ремонтного підрозділу чи окремих посад, до посадових обов’язків яких входить виконання ремонту, або укласти договір підряду з фізичною особою.
Як зазначало Держказначейство в листі від 25.04.2003 р. № 07-06/872-3814, проведення поточного і капітального ремонтів власними силами установи здійснюється лише за умови затвердження кошторису на виконання указаних робіт з урахуванням чинних державних будівельних норм.
Тож у випадку проведення ремонту власними силами також витрачання матеріалів здійснюється за чинними будівельними нормами.
А можна з фізичною особою укласти договір, що вона (ф.о.) проведе нам такі-то ремонтні роботи безкоштовно, використовуючи такі-то матеріали, а потім списати ті матеріали по Акту списання? Чи потрібно в такому випадку якось оцінювати вартість тих робіт і оприбутковувати на спецфонд як благодійні?

stas103
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 11 липня 2018, 10:27
Регіон: Одесская область

Повідомлення stas103 »

НаталіяЛучик писав:
Владислав Станкус писав:Так, можливо що бюджетна установа не бажає укладати з підрядною організацією договір на виконання ремонтних робіт і їх можна виконати власними силами за наявності окремого ремонтного підрозділу чи окремих посад, до посадових обов’язків яких входить виконання ремонту, або укласти договір підряду з фізичною особою.
Як зазначало Держказначейство в листі від 25.04.2003 р. № 07-06/872-3814, проведення поточного і капітального ремонтів власними силами установи здійснюється лише за умови затвердження кошторису на виконання указаних робіт з урахуванням чинних державних будівельних норм.
Тож у випадку проведення ремонту власними силами також витрачання матеріалів здійснюється за чинними будівельними нормами.
А можна з фізичною особою укласти договір, що вона (ф.о.) проведе нам такі-то ремонтні роботи безкоштовно, використовуючи такі-то матеріали, а потім списати ті матеріали по Акту списання? Чи потрібно в такому випадку якось оцінювати вартість тих робіт і оприбутковувати на спецфонд як благодійні?
Також цікавить це питання буду вдячний за допомогу. Дуже потрібно :30:

Ira555
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 112
З нами з: 15 березня 2017, 12:19
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 20 разів

Повідомлення Ira555 »

Отримали матеріали в якості благодійної допомоги для фарбування автомобіля (поточний ремонт), який на балансі, кошторис отримали. Щоб списати ці матеріали, чи достатньо лише накладної на видачу та акта списання?

Olya ses
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 22 березня 2018, 13:27
Регіон: Волынская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Olya ses »

Закупили будівельні матеріали за власні кошти, поточний ремонт буде робити підрядна організація. На підставі чого передавати їм будівельні матеріали і якими проводками оформити це в бух обліку? І як потім списувати на фактичні - на підставі акту підрядника чи ще потрібен акт за підписами  внутрішньї комісії установи?
Востаннє редагувалось 20 червня 2019, 11:29 користувачем Olya ses, всього редагувалось 1 раз.

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”