Облік необоротних активів
Як правильно присвоїти інвентарний номер необоротним активам? Яким нормативним документом це передбачено?
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Порядок присвоєння інвентарних номерів визначено у п.1.10 Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Мінфіну від 26.06.2013 р. N 611.
Перші три знаки інвентарного номера означають номер субрахунку, четвертий — підгрупу, усі інші знаки — порядковий номер предмета у підгрупі. Для тих субрахунків, для яких не виділені підгрупи, четвертий знак позначаємо нулем.
Інвентарні номери, присвоєні об’єктам необоротних активів, зберігаються за ними на весь період перебування їх у цій установі. Номери інвентарних об’єктів, що вибули чи ліквідовані, присвоювати іншим об’єктам, які заново надійшли протягом трьох років, не можна.
Перші три знаки інвентарного номера означають номер субрахунку, четвертий — підгрупу, усі інші знаки — порядковий номер предмета у підгрупі. Для тих субрахунків, для яких не виділені підгрупи, четвертий знак позначаємо нулем.
Інвентарні номери, присвоєні об’єктам необоротних активів, зберігаються за ними на весь період перебування їх у цій установі. Номери інвентарних об’єктів, що вибули чи ліквідовані, присвоювати іншим об’єктам, які заново надійшли протягом трьох років, не можна.
Яка кількість цифр повинна бути в інвентарному номері? Як присвоїти номер малоцінним необоротним матеріальним активам? Яким нормативним документом це передбачено?
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Для білизни, постільних речей, одягу, взуття та малоцінних необоротних матеріальних активів установи встановлюють номенклатурні номери. При цьому предметам одного найменування, якості матеріалу та ціни присвоюється один номенклатурний номер.
Про це також визначено п.1.10 Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Мінфіну від 26.06.2013 р. N 611.
Про це також визначено п.1.10 Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Мінфіну від 26.06.2013 р. N 611.
01.04.2013 було створено Центр ПМСД і всі необоротні активи передані від райлікарні на баланс Центру. При цьому ОЗ(103,104,105,106) мали свої інв.номери. Запитання: як потрібно вести облік НА - по інв.номерах за якими вони були отримані Центром чи присвоювати нові і заводити нові інвентарні картки?
І чи потрібні інвентарні картки для МНА(113,114 рах.)(якщо так то якої форми?)
І чи потрібні інвентарні картки для МНА(113,114 рах.)(якщо так то якої форми?)
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Надходження необоротних активів супроводжується присвоєнням їм інвентарних номерів та відкриттям інвентарних карток їх обліку.
Так, на об`єкти, які обліковуються на субрахунках 113, 114 теж потрібні інвентарні картки.
Для цього застосовується Інвентарна картка ф. № ОЗ-6 (бюджет) та ф. № ОЗ-9 (бюджет).
ОЗ-6 застосовується на окремі об'єкти
Картка ф. № ОЗ-9 картка застосовується для групового обліку однотипних об'єктів , які мають одне і те ж призначення, однакову технічну характеристику і вартість. Картки ведуться за матеріально відповідальними особами. У картках групового обліку слід враховувати однотипні інструменти, столовий і кухонний інвентар, бібліотечні фонди, сценічно-постановочні засоби.
Записи в цих картках проводяться окремо на кожний предмет, із зазначенням його інвентарного номера та суми вартості. Масовий інвентар (парти, інструмент та інші предмети) можна записувати загальними сумами, вказуючи кількість одиниць та їх інвентарні номери.
Так, на об`єкти, які обліковуються на субрахунках 113, 114 теж потрібні інвентарні картки.
Для цього застосовується Інвентарна картка ф. № ОЗ-6 (бюджет) та ф. № ОЗ-9 (бюджет).
ОЗ-6 застосовується на окремі об'єкти
Картка ф. № ОЗ-9 картка застосовується для групового обліку однотипних об'єктів , які мають одне і те ж призначення, однакову технічну характеристику і вартість. Картки ведуться за матеріально відповідальними особами. У картках групового обліку слід враховувати однотипні інструменти, столовий і кухонний інвентар, бібліотечні фонди, сценічно-постановочні засоби.
Записи в цих картках проводяться окремо на кожний предмет, із зазначенням його інвентарного номера та суми вартості. Масовий інвентар (парти, інструмент та інші предмети) можна записувати загальними сумами, вказуючи кількість одиниць та їх інвентарні номери.
Востаннє редагувалось 19 червня 2014, 21:50 користувачем Матвєєва Вікторія, всього редагувалось 1 раз.
А если инвентарный номер 113**** присвоен одному объекту, на него заводится карточка группового учета N ОЗ-9 (бюджет) или N ОЗ-6 (бюджет) ?Матвєєва Вікторія писав: Так, на об`єкти, які обліковуються на субрахунках 113, 114 теж потрібні інвентарні картки.
Для цього застосовується Інвентарна картка групового обліку основних засобів в бюджетних установах
Типова форма N ОЗ-9 (бюджет)
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Доброго дня!
Придбано за рахунок коштів спецфонду музичні інструменти.
Зареєстровано фінансові:
по КЕКВ 2210 три скрипки вартістю 1750,00 грн за одиницю;
по КЕКВ 3110 один саксофон на 8980,00.
Міркую про оприбуткування.
Саксофон на 104.9.
А скрипки? на 113? Але не знаю на який субрахунок у 113 ,та не впевнена що взагалі на 113.....теж на 104.9? лише там обліковують музичні інстументи, але ж вартість та КЕКВ .....
Придбано за рахунок коштів спецфонду музичні інструменти.
Зареєстровано фінансові:
по КЕКВ 2210 три скрипки вартістю 1750,00 грн за одиницю;
по КЕКВ 3110 один саксофон на 8980,00.
Міркую про оприбуткування.
Саксофон на 104.9.
А скрипки? на 113? Але не знаю на який субрахунок у 113 ,та не впевнена що взагалі на 113.....теж на 104.9? лише там обліковують музичні інстументи, але ж вартість та КЕКВ .....
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
По-перше, предмети вартістю (без ПДВ) до 2500 грн. та зі строком використання понад один рік зараховують до складу малоцінних необоротних матеріальних активів. На це вказує п. 2.1 Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Мінфіну від 26.06.2013 р. № 611. Таким чином, сприпки відносите до малоцінних необоротних матеріальних активів.
По-друге, для таких матеріальних цінностей на субрахунку 113 є група 7 (інші малоцінні необоротні предмети, термін експлуатації яких більше одного року, а вартість за одиницю не перевищує 2500 гривень). Тож вважаю, що музичні інструменти доцільно включити до цієї групи
По-третє, з КЕКВ Ви визначилися все правильно, тож не сумнівайтеся у своїх діях. З цього питання подивіться лист Мінфіну від 17.10.2013 р. № 31-08420-07-27/30397 , та коментар до нього у Бюджетній бухглтерії № 45, 2013
По-друге, для таких матеріальних цінностей на субрахунку 113 є група 7 (інші малоцінні необоротні предмети, термін експлуатації яких більше одного року, а вартість за одиницю не перевищує 2500 гривень). Тож вважаю, що музичні інструменти доцільно включити до цієї групи
По-третє, з КЕКВ Ви визначилися все правильно, тож не сумнівайтеся у своїх діях. З цього питання подивіться лист Мінфіну від 17.10.2013 р. № 31-08420-07-27/30397 , та коментар до нього у Бюджетній бухглтерії № 45, 2013
-
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 28 серпня 2014, 09:11
До мене 113 рахунок був без номенклатурного номера і відповідно без інвентарних карток. Мені треба їх заводити. Найперший номенклатурний номер буде 1136001? Мене більш цікавить останні три цифри. Номера починати присваювати з одиниці?
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Так, останні 3 цифри - це порядковий номер. Звісно, що присвоювати їх доцільно починаючи з 1.
Взагалі, номенклатурні номери можна формувати так: субрахунок+група+порядковий номер.
Взагалі, номенклатурні номери можна формувати так: субрахунок+група+порядковий номер.
-
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 28 серпня 2014, 09:11
Допоможіть будь ласка. До якої підгрупи 113 рахунка віднести: бикси, стерилизатор, дозатор, микропипетка. Та інше медицинське обладнання? Можу я все віднести до 4 підгрупи?
-
- Новачок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 28 серпня 2014, 09:11
Напишите пожалуйста более подробно что можно относить на 113 счет на группу в которой написанно :"4)предмети виробничого значення-робочі столи, верстаки, кафедри, парти тощо ; обладнання що сприяє охороні праці, предмети технічного значення які не можуть бути віднесенні до робочі машин."
Новим Порядком застосування плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ доповнено визначення субрахунку 115 "Тимчасові нетитульні споруди". Зараз на даному рахунку обліковують ще й малі архітектурні форми. До малих архітектурних форм, згідно з переліком, можна віднести дитячі майданчики, грати, огорожі. Дуже часто вартість таких матеріальних цінностей перевищує 2500 грн. Виходить, що це основні засоби. Допоможіть визначитись з рахунком для оприбуткування.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 250
- З нами з: 04 лютого 2014, 08:06
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 2 рази
Доброго дня! У 2010 році бюджетною установою придбано фотоапарат за 930 грн., до цього часу він не був віднесений ні до основних засобів, ні до необоротних активів. Допоможіть будь-ласка розібратися, як бути далі?Дякую!!!!!!
Допоможіть розібратися: установою, власними силами, з матеріалів, які до цього були закуплені за КЕКВ 2210 і обліковувалися в 23... рахунках, виготовлено необоротний актив, який при підрахунку вартості всих витрачених на нього матеріалів, був оцінений як основний засіб - 3500 грн. КЕКВ 3110. Мабуть, логічно було б зробити проводки Д-т 10.. К-т 23... та зафондувати, але ж різні КЕКВ, і облік фактичних видатків не відповідатиме касовим. Робити довідку про надходження в натуральній формі - не логічно. Як вірно???
Довідку в натуральній формі робити логічно, тому що матеріали використані для створення необоротного актива треба списати на видатки того періода, в якому вони використані. Створюється комісія, яка засвідчує факт перетворення матеріалів на основний засіб і складається довідка про надходження в натуральній формі. В довідці відобразиться доход від реалізації майна (код 25010400) по спеціальному фонду та касові видатки по КЕКВ 3110. Ця операція відобразиться в Формі №4-1 та в річному звіті в Формі №5 в рядку "від виготовлення власними силами", ну і звичайно в Пояснювальній записці.
Спочатку Вам треба розібратись як трапилось, що матеріальна цінність, за яку оплачено, не відобразилась в обліку, тому що при оприбуткуванні необоротних активів, у разі оплати після їх отримання, ми робимо проводки Д-т113 - К-т675 та Д-т802 - К-т401. Оплату ми відображаємо Д-т675 - Кт321. Якщо у Вас все нормально з 675, то щось не так з іншими проводками.Людмила писав:4 роки назад я ще не працювала, тільки зараз вияснилось що фотоапарат не облікований. Напишіть будь-ласка детальніше як оприходувать на 113?Дуже вдячна!!!!
-
- Квартирант
- Повідомлень: 55
- З нами з: 10 липня 2014, 15:26
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 3 рази
Допоможіть будь-ласка розібратися.
1). Бюжетна установа придбала за рахунок коштів загального фонду модем(400), картридж(900), роутер(1200) на суму 2500 грн.
В 6 МО Дт113 Кт675, другий запис Дт 802 Кт 401 (не впевнений чи вірний). Які проводки потрібно далі робити в 10 меморіальному ордері??
2). Бюжетна установа придбала за рахунок коштів спеціального фонду електричну плиту (5950 грн.)
В 6 МО Дт104 Кт675, другий запис Дт 813 Кт 401 (не впевнений чи вірний). Які проводки потрібно далі робити в 9 меморіальному ордері??
1). Бюжетна установа придбала за рахунок коштів загального фонду модем(400), картридж(900), роутер(1200) на суму 2500 грн.
В 6 МО Дт113 Кт675, другий запис Дт 802 Кт 401 (не впевнений чи вірний). Які проводки потрібно далі робити в 10 меморіальному ордері??
2). Бюжетна установа придбала за рахунок коштів спеціального фонду електричну плиту (5950 грн.)
В 6 МО Дт104 Кт675, другий запис Дт 813 Кт 401 (не впевнений чи вірний). Які проводки потрібно далі робити в 9 меморіальному ордері??
-
- Квартирант
- Повідомлень: 55
- З нами з: 10 липня 2014, 15:26
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 3 рази
А які проводки потрібно для вводу в експлуатацію і в якому ордері тоді все це відобразити?1247 писав:А что мешает не делить проводки по ордерам, а записать в № 17 сразу по две проводки, проводки правильные
-
- Квартирант
- Повідомлень: 55
- З нами з: 10 липня 2014, 15:26
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 3 рази
начисляем сразу 50% износ Кт 132 дт 401 на сумму износа это мне понятно, а дальше путаюсь...пожалуйста если можно как то по подробнее)1247 писав:При передаче в эксплуатацию прочих необоротных активов начисляем сразу 50% износ Кт 132 дт 401 на сумму износа и по активам у Вас распалось Дт 113 первоначальная стоимость Кт 132 сумма износа в размере 50% первоначальной стоимости и остаточная стоимость Кт 401 также в размере 50%
ввод в эксплуатацию необоротных активов оформляем актом ввода в эксплуатацию ( типовой формы нет, применяем свою). Основные средства передаем в эксплуатацию также по актам. Внутренне перемещение активов отражаем порядком, который организация устанавливает самостоятельно. ( накладная, акт и т.п.) Можно конечно ввеси счета третьего порядка на складе и в эксплуатации.
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Давайте разберемся вместе. Лучше рассмотрим на примере.
Бюджетным учреждением за счет средств спецфонда в апреле 2013 года приобретены стулья в количестве 5 шт. на сумму 1800 грн., в т.ч. НДС – 300 грн. ( 360 грн. х 5 шт.). Стулья переданы в эксплуатацию в мае 2013.
При выдаче в эксплуатацию на стоимость стульев начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости (т. е. стоимости без учета НДС)- 750 грн. Эту суму получили так: 300 грн. Х 50% = 150 грн., 150 грн. Х 5 шт. = 750 грн.
В ноябре 2014 года комиссия по списанию приняла решение о списании 2 стульев с баланса учреждения в связи с непригодностью к дальнейшей эксплуатации. На эти 2 стула начислили остальные 50 % износа: 150 грн. Х 5 шт. = 300 грн.
На проводках это будет выглядеть так:
Приобретены стулья (апрель 2013 года)
1 Оприходованы стулья в составе прочих необоротных материальных активов Дт 113 Кт 675 1500
2 Одновременно производится запись на создание фонда в необоротных активах (стоимость без НДС) Дт 811 Кт 401 1500
3 Отнесена на расходы учреждения сумма НДС Дт 811 Кт 675 300
4 Перечислена оплата за стулья Дт 675 Кт 323 1800
Передача в эксплуатацию (май 2013 года)
5 Начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости Дт 401 Кт 132 750
Списаны с баланса стулья (ноябрь 2014 года)
6 Начислена вторая половина износа (остальные 50 % первоначальной стоимости) Дт 401 Кт 132 300
7 Списана первоначальная стоимость списанных стульев Дт 401 Кт 113 600
8 Списана вся сумма износа Дт 132 Кт 401 600
Бюджетным учреждением за счет средств спецфонда в апреле 2013 года приобретены стулья в количестве 5 шт. на сумму 1800 грн., в т.ч. НДС – 300 грн. ( 360 грн. х 5 шт.). Стулья переданы в эксплуатацию в мае 2013.
При выдаче в эксплуатацию на стоимость стульев начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости (т. е. стоимости без учета НДС)- 750 грн. Эту суму получили так: 300 грн. Х 50% = 150 грн., 150 грн. Х 5 шт. = 750 грн.
В ноябре 2014 года комиссия по списанию приняла решение о списании 2 стульев с баланса учреждения в связи с непригодностью к дальнейшей эксплуатации. На эти 2 стула начислили остальные 50 % износа: 150 грн. Х 5 шт. = 300 грн.
На проводках это будет выглядеть так:
Приобретены стулья (апрель 2013 года)
1 Оприходованы стулья в составе прочих необоротных материальных активов Дт 113 Кт 675 1500
2 Одновременно производится запись на создание фонда в необоротных активах (стоимость без НДС) Дт 811 Кт 401 1500
3 Отнесена на расходы учреждения сумма НДС Дт 811 Кт 675 300
4 Перечислена оплата за стулья Дт 675 Кт 323 1800
Передача в эксплуатацию (май 2013 года)
5 Начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости Дт 401 Кт 132 750
Списаны с баланса стулья (ноябрь 2014 года)
6 Начислена вторая половина износа (остальные 50 % первоначальной стоимости) Дт 401 Кт 132 300
7 Списана первоначальная стоимость списанных стульев Дт 401 Кт 113 600
8 Списана вся сумма износа Дт 132 Кт 401 600
-
- Квартирант
- Повідомлень: 55
- З нами з: 10 липня 2014, 15:26
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 3 рази
по приобритению все так и сделал....а вот начисление износа и есть передача в эксплуатацию? и в каком МО показывать....17?Матвєєва Вікторія писав:Давайте разберемся вместе. Лучше рассмотрим на примере.
Бюджетным учреждением за счет средств спецфонда в апреле 2013 года приобретены стулья в количестве 5 шт. на сумму 1800 грн., в т.ч. НДС – 300 грн. ( 360 грн. х 5 шт.). Стулья переданы в эксплуатацию в мае 2013.
При выдаче в эксплуатацию на стоимость стульев начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости (т. е. стоимости без учета НДС)- 750 грн. Эту суму получили так: 300 грн. Х 50% = 150 грн., 150 грн. Х 5 шт. = 750 грн.
В ноябре 2014 года комиссия по списанию приняла решение о списании 2 стульев с баланса учреждения в связи с непригодностью к дальнейшей эксплуатации. На эти 2 стула начислили остальные 50 % износа: 150 грн. Х 5 шт. = 300 грн.
На проводках это будет выглядеть так:
Приобретены стулья (апрель 2013 года)
1 Оприходованы стулья в составе прочих необоротных материальных активов Дт 113 Кт 675 1500
2 Одновременно производится запись на создание фонда в необоротных активах (стоимость без НДС) Дт 811 Кт 401 1500
3 Отнесена на расходы учреждения сумма НДС Дт 811 Кт 675 300
4 Перечислена оплата за стулья Дт 675 Кт 323 1800
Передача в эксплуатацию (май 2013 года)
5 Начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости Дт 401 Кт 132 750
Списаны с баланса стулья (ноябрь 2014 года)
6 Начислена вторая половина износа (остальные 50 % первоначальной стоимости) Дт 401 Кт 132 300
7 Списана первоначальная стоимость списанных стульев Дт 401 Кт 113 600
8 Списана вся сумма износа Дт 132 Кт 401 600
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Да, именно в том месяце, когда объект передают в эксплуатацию, начисляете износ.
Пока в Плане счетов и в Типовой корреспонденции не предусмотрено отдельной бухгалтерской записи по передаче (вводе) объекта в эксплуатацию. Все приходится вести в аналитике.
На сумму начисленного износа составляете м/о ф. № 274.
Пока в Плане счетов и в Типовой корреспонденции не предусмотрено отдельной бухгалтерской записи по передаче (вводе) объекта в эксплуатацию. Все приходится вести в аналитике.
На сумму начисленного износа составляете м/о ф. № 274.