Облік необоротних активів

Ніна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 13 березня 2014, 12:51

Повідомлення Ніна »

Як правильно присвоїти інвентарний номер необоротним активам? Яким нормативним документом це передбачено?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Порядок присвоєння інвентарних номерів визначено у п.1.10 Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Мінфіну від 26.06.2013 р. N 611.

Перші три знаки інвентарного номера означають номер субрахунку, четвертий — підгрупу, усі інші знаки — порядковий номер предмета у підгрупі. Для тих субрахунків, для яких не виділені підгрупи, четвертий знак позначаємо нулем.
Інвентарні номери, присвоєні об’єктам необоротних активів, зберігаються за ними на весь період перебування їх у цій установі. Номери інвентарних об’єктів, що вибули чи ліквідовані, присвоювати іншим об’єктам, які заново надійшли протягом трьох років, не можна.

Ніна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 13 березня 2014, 12:51

Повідомлення Ніна »

Яка кількість цифр повинна бути в інвентарному номері? Як присвоїти номер малоцінним необоротним матеріальним активам? Яким нормативним документом це передбачено?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Для білизни, постільних речей, одягу, взуття та малоцінних необоротних матеріальних активів установи встановлюють номенклатурні номери. При цьому предметам одного найменування, якості матеріалу та ціни присвоюється один номенклатурний номер.
Про це також визначено п.1.10 Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Мінфіну від 26.06.2013 р. N 611.

orishko09
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 06 січня 2015, 09:20

Повідомлення orishko09 »

01.04.2013 було створено Центр ПМСД і всі необоротні активи передані від райлікарні на баланс Центру. При цьому ОЗ(103,104,105,106) мали свої інв.номери. Запитання: як потрібно вести облік НА - по інв.номерах за якими вони були отримані Центром чи присвоювати нові і заводити нові інвентарні картки?
І чи потрібні інвентарні картки для МНА(113,114 рах.)(якщо так то якої форми?)

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Надходження необоротних активів супроводжується присвоєнням їм інвентарних номерів та відкриттям інвентарних карток їх обліку.

Так, на об`єкти, які обліковуються на субрахунках 113, 114 теж потрібні інвентарні картки.
Для цього застосовується Інвентарна картка ф. № ОЗ-6 (бюджет) та ф. № ОЗ-9 (бюджет).
ОЗ-6 застосовується на окремі об'єкти
Картка ф. № ОЗ-9 картка застосовується для групового обліку однотипних об'єктів , які мають одне і те ж призначення, однакову технічну характеристику і вартість. Картки ведуться за матеріально відповідальними особами. У картках групового обліку слід враховувати однотипні інструменти, столовий і кухонний інвентар, бібліотечні фонди, сценічно-постановочні засоби.

Записи в цих картках проводяться окремо на кожний предмет, із зазначенням його інвентарного номера та суми вартості. Масовий інвентар (парти, інструмент та інші предмети) можна записувати загальними сумами, вказуючи кількість одиниць та їх інвентарні номери.
Востаннє редагувалось 19 червня 2014, 21:50 користувачем Матвєєва Вікторія, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
Kolya911
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 25
З нами з: 04 грудня 2014, 21:46

Повідомлення Kolya911 »

Матвєєва Вікторія писав: Так, на об`єкти, які обліковуються на субрахунках 113, 114 теж потрібні інвентарні картки.
Для цього застосовується Інвентарна картка групового обліку основних засобів в бюджетних установах
Типова форма N ОЗ-9 (бюджет)
А если инвентарный номер 113**** присвоен одному объекту, на него заводится карточка группового учета N ОЗ-9 (бюджет) или N ОЗ-6 (бюджет) ?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

На такий об'єкт відкриваєте картку ф. ОЗ-6 (бюджет)

buxokoz
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 29 травня 2014, 11:26

Повідомлення buxokoz »

Доброго дня!
Придбано за рахунок коштів спецфонду музичні інструменти.
Зареєстровано фінансові:
по КЕКВ 2210 три скрипки вартістю 1750,00 грн за одиницю;
по КЕКВ 3110 один саксофон на 8980,00.
Міркую про оприбуткування.
Саксофон на 104.9.
А скрипки? на 113? Але не знаю на який субрахунок у 113 ,та не впевнена що взагалі на 113.....теж на 104.9? лише там обліковують музичні інстументи, але ж вартість та КЕКВ .....

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

По-перше, предмети вартістю (без ПДВ) до 2500 грн. та зі строком використання понад один рік зараховують до складу малоцінних необоротних матеріальних активів. На це вказує п. 2.1 Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Мінфіну від 26.06.2013 р. № 611. Таким чином, сприпки відносите до малоцінних необоротних матеріальних активів.

По-друге, для таких матеріальних цінностей на субрахунку 113 є група 7 (інші малоцінні необоротні предмети, термін експлуатації яких більше одного року, а вартість за одиницю не перевищує 2500 гривень). Тож вважаю, що музичні інструменти доцільно включити до цієї групи

По-третє, з КЕКВ Ви визначилися все правильно, тож не сумнівайтеся у своїх діях. З цього питання подивіться лист Мінфіну від 17.10.2013 р. № 31-08420-07-27/30397 , та коментар до нього у Бюджетній бухглтерії № 45, 2013

buxokoz
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 29 травня 2014, 11:26

Повідомлення buxokoz »

Велике дякую Вам за відповідь!!!

Оксана початківець
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 28 серпня 2014, 09:11

Повідомлення Оксана початківець »

До мене 113 рахунок був без номенклатурного номера і відповідно без інвентарних карток. Мені треба їх заводити. Найперший номенклатурний номер буде 1136001? Мене більш цікавить останні три цифри. Номера починати присваювати з одиниці?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Так, останні 3 цифри - це порядковий номер. Звісно, що присвоювати їх доцільно починаючи з 1.
Взагалі, номенклатурні номери можна формувати так: субрахунок+група+порядковий номер.

Оксана початківець
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 28 серпня 2014, 09:11

Повідомлення Оксана початківець »

Допоможіть будь ласка. До якої підгрупи 113 рахунка віднести: бикси, стерилизатор, дозатор, микропипетка. Та інше медицинське обладнання? Можу я все віднести до 4 підгрупи?

Оксана початківець
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 28 серпня 2014, 09:11

Повідомлення Оксана початківець »

Напишите пожалуйста более подробно что можно относить на 113 счет на группу в которой написанно :"4)предмети виробничого значення-робочі столи, верстаки, кафедри, парти тощо ; обладнання що сприяє охороні праці, предмети технічного значення які не можуть бути віднесенні до робочі машин."

ПДЮТ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 24 березня 2014, 16:50

Повідомлення ПДЮТ »

Новим Порядком застосування плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ доповнено визначення субрахунку 115 "Тимчасові нетитульні споруди". Зараз на даному рахунку обліковують ще й малі архітектурні форми. До малих архітектурних форм, згідно з переліком, можна віднести дитячі майданчики, грати, огорожі. Дуже часто вартість таких матеріальних цінностей перевищує 2500 грн. Виходить, що це основні засоби. Допоможіть визначитись з рахунком для оприбуткування.

Людмила
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 250
З нами з: 04 лютого 2014, 08:06
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Людмила »

Доброго дня! У 2010 році бюджетною установою придбано фотоапарат за 930 грн., до цього часу він не був віднесений ні до основних засобів, ні до необоротних активів. Допоможіть будь-ласка розібратися, як бути далі?Дякую!!!!!!

Людмила
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 250
З нами з: 04 лютого 2014, 08:06
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Людмила »

Допоможіть, будь-ласка!!!!!!!!!

ПДЮТ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 24 березня 2014, 16:50

Повідомлення ПДЮТ »

А як Ви обліковували цей фотоапарат 4 роки?

Людмила
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 250
З нами з: 04 лютого 2014, 08:06
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Людмила »

4 роки назад я ще не працювала, тільки зараз вияснилось що фотоапарат не облікований. Напишіть будь-ласка детальніше як оприходувать на 113?Дуже вдячна!!!!

ASV
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 18 вересня 2014, 09:55

Повідомлення ASV »

Допоможіть розібратися: установою, власними силами, з матеріалів, які до цього були закуплені за КЕКВ 2210 і обліковувалися в 23... рахунках, виготовлено необоротний актив, який при підрахунку вартості всих витрачених на нього матеріалів, був оцінений як основний засіб - 3500 грн. КЕКВ 3110. Мабуть, логічно було б зробити проводки Д-т 10.. К-т 23... та зафондувати, але ж різні КЕКВ, і облік фактичних видатків не відповідатиме касовим. Робити довідку про надходження в натуральній формі - не логічно. Як вірно???

ПДЮТ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 24 березня 2014, 16:50

Повідомлення ПДЮТ »

Довідку в натуральній формі робити логічно, тому що матеріали використані для створення необоротного актива треба списати на видатки того періода, в якому вони використані. Створюється комісія, яка засвідчує факт перетворення матеріалів на основний засіб і складається довідка про надходження в натуральній формі. В довідці відобразиться доход від реалізації майна (код 25010400) по спеціальному фонду та касові видатки по КЕКВ 3110. Ця операція відобразиться в Формі №4-1 та в річному звіті в Формі №5 в рядку "від виготовлення власними силами", ну і звичайно в Пояснювальній записці.

ПДЮТ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 24 березня 2014, 16:50

Повідомлення ПДЮТ »

Людмила писав:4 роки назад я ще не працювала, тільки зараз вияснилось що фотоапарат не облікований. Напишіть будь-ласка детальніше як оприходувать на 113?Дуже вдячна!!!!
Спочатку Вам треба розібратись як трапилось, що матеріальна цінність, за яку оплачено, не відобразилась в обліку, тому що при оприбуткуванні необоротних активів, у разі оплати після їх отримання, ми робимо проводки Д-т113 - К-т675 та Д-т802 - К-т401. Оплату ми відображаємо Д-т675 - Кт321. Якщо у Вас все нормально з 675, то щось не так з іншими проводками.

bodya_93
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 55
З нами з: 10 липня 2014, 15:26
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення bodya_93 »

Допоможіть будь-ласка розібратися.
1). Бюжетна установа придбала за рахунок коштів загального фонду модем(400), картридж(900), роутер(1200) на суму 2500 грн.
В 6 МО Дт113 Кт675, другий запис Дт 802 Кт 401 (не впевнений чи вірний). Які проводки потрібно далі робити в 10 меморіальному ордері??

2). Бюжетна установа придбала за рахунок коштів спеціального фонду електричну плиту (5950 грн.)
В 6 МО Дт104 Кт675, другий запис Дт 813 Кт 401 (не впевнений чи вірний). Які проводки потрібно далі робити в 9 меморіальному ордері??

bodya_93
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 55
З нами з: 10 липня 2014, 15:26
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення bodya_93 »

1247 писав:А что мешает не делить проводки по ордерам, а записать в № 17 сразу по две проводки, проводки правильные
А які проводки потрібно для вводу в експлуатацію і в якому ордері тоді все це відобразити?

bodya_93
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 55
З нами з: 10 липня 2014, 15:26
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення bodya_93 »

1247 писав:При передаче в эксплуатацию прочих необоротных активов начисляем сразу 50% износ Кт 132 дт 401 на сумму износа и по активам у Вас распалось Дт 113 первоначальная стоимость Кт 132 сумма износа в размере 50% первоначальной стоимости и остаточная стоимость Кт 401 также в размере 50%
ввод в эксплуатацию необоротных активов оформляем актом ввода в эксплуатацию ( типовой формы нет, применяем свою). Основные средства передаем в эксплуатацию также по актам. Внутренне перемещение активов отражаем порядком, который организация устанавливает самостоятельно. ( накладная, акт и т.п.) Можно конечно ввеси счета третьего порядка на складе и в эксплуатации.
начисляем сразу 50% износ Кт 132 дт 401 на сумму износа это мне понятно, а дальше путаюсь...пожалуйста если можно как то по подробнее)

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Давайте разберемся вместе. Лучше рассмотрим на примере.
Бюджетным учреждением за счет средств спецфонда в апреле 2013 года приобретены стулья в количестве 5 шт. на сумму 1800 грн., в т.ч. НДС – 300 грн. ( 360 грн. х 5 шт.). Стулья переданы в эксплуатацию в мае 2013.
При выдаче в эксплуатацию на стоимость стульев начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости (т. е. стоимости без учета НДС)- 750 грн. Эту суму получили так: 300 грн. Х 50% = 150 грн., 150 грн. Х 5 шт. = 750 грн.
В ноябре 2014 года комиссия по списанию приняла решение о списании 2 стульев с баланса учреждения в связи с непригодностью к дальнейшей эксплуатации. На эти 2 стула начислили остальные 50 % износа: 150 грн. Х 5 шт. = 300 грн.

На проводках это будет выглядеть так:

Приобретены стулья (апрель 2013 года)
1 Оприходованы стулья в составе прочих необоротных материальных активов Дт 113 Кт 675 1500
2 Одновременно производится запись на создание фонда в необоротных активах (стоимость без НДС) Дт 811 Кт 401 1500
3 Отнесена на расходы учреждения сумма НДС Дт 811 Кт 675 300
4 Перечислена оплата за стулья Дт 675 Кт 323 1800

Передача в эксплуатацию (май 2013 года)
5 Начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости Дт 401 Кт 132 750

Списаны с баланса стулья (ноябрь 2014 года)
6 Начислена вторая половина износа (остальные 50 % первоначальной стоимости) Дт 401 Кт 132 300
7 Списана первоначальная стоимость списанных стульев Дт 401 Кт 113 600
8 Списана вся сумма износа Дт 132 Кт 401 600

bodya_93
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 55
З нами з: 10 липня 2014, 15:26
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення bodya_93 »

Матвєєва Вікторія писав:Давайте разберемся вместе. Лучше рассмотрим на примере.
Бюджетным учреждением за счет средств спецфонда в апреле 2013 года приобретены стулья в количестве 5 шт. на сумму 1800 грн., в т.ч. НДС – 300 грн. ( 360 грн. х 5 шт.). Стулья переданы в эксплуатацию в мае 2013.
При выдаче в эксплуатацию на стоимость стульев начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости (т. е. стоимости без учета НДС)- 750 грн. Эту суму получили так: 300 грн. Х 50% = 150 грн., 150 грн. Х 5 шт. = 750 грн.
В ноябре 2014 года комиссия по списанию приняла решение о списании 2 стульев с баланса учреждения в связи с непригодностью к дальнейшей эксплуатации. На эти 2 стула начислили остальные 50 % износа: 150 грн. Х 5 шт. = 300 грн.

На проводках это будет выглядеть так:

Приобретены стулья (апрель 2013 года)
1 Оприходованы стулья в составе прочих необоротных материальных активов Дт 113 Кт 675 1500
2 Одновременно производится запись на создание фонда в необоротных активах (стоимость без НДС) Дт 811 Кт 401 1500
3 Отнесена на расходы учреждения сумма НДС Дт 811 Кт 675 300
4 Перечислена оплата за стулья Дт 675 Кт 323 1800

Передача в эксплуатацию (май 2013 года)
5 Начислен износ в размере 50 % первоначальной стоимости Дт 401 Кт 132 750

Списаны с баланса стулья (ноябрь 2014 года)
6 Начислена вторая половина износа (остальные 50 % первоначальной стоимости) Дт 401 Кт 132 300
7 Списана первоначальная стоимость списанных стульев Дт 401 Кт 113 600
8 Списана вся сумма износа Дт 132 Кт 401 600
по приобритению все так и сделал....а вот начисление износа и есть передача в эксплуатацию? и в каком МО показывать....17?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Да, именно в том месяце, когда объект передают в эксплуатацию, начисляете износ.
Пока в Плане счетов и в Типовой корреспонденции не предусмотрено отдельной бухгалтерской записи по передаче (вводе) объекта в эксплуатацию. Все приходится вести в аналитике.
На сумму начисленного износа составляете м/о ф. № 274.

bodya_93
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 55
З нами з: 10 липня 2014, 15:26
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення bodya_93 »

Дякую за допомогу.

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”