Вибачте,але не зрозумілі проводки.Даний одяг я оприбутковую по накладній на рахунок 1114 на склад по м/о 9.Де в тих проводках вказано що це благодійна допомога?
Добрий ранок Шановні колеги, підкажіть. В 2018 році благодійником був наданий котел нашій установі, вартість котла становить 4000грн. Оприбуткували його на 1113, але не ввели в експлуатацію. В 2019 році роботи по установці котла в сумі 5000 грн оплатили з загального фонду. Витрати на установку котла треба віднести на збільшення вартості котла. Тоді вартість котла буде становити 9000 грн,а це вже ОЗ (10). Як вводити в експлуатацію цей котел? як 1113 чи як 10?
Тетяна-бух писав:Добрий ранок Шановні колеги, підкажіть. В 2018 році благодійником був наданий котел нашій установі, вартість котла становить 4000грн. Оприбуткували його на 1113, але не ввели в експлуатацію. В 2019 році роботи по установці котла в сумі 5000 грн оплатили з загального фонду. Витрати на установку котла треба віднести на збільшення вартості котла. Тоді вартість котла буде становити 9000 грн,а це вже ОЗ (10). Як вводити в експлуатацію цей котел? як 1113 чи як 10?
Тетяна-бух писав:Добрий ранок Шановні колеги, підкажіть. В 2018 році благодійником був наданий котел нашій установі, вартість котла становить 4000грн. Оприбуткували його на 1113, але не ввели в експлуатацію. В 2019 році роботи по установці котла в сумі 5000 грн оплатили з загального фонду. Витрати на установку котла треба віднести на збільшення вартості котла. Тоді вартість котла буде становити 9000 грн,а це вже ОЗ (10). Як вводити в експлуатацію цей котел? як 1113 чи як 10?
Подскажите пожалуйста. Получили безвозмездную помощь деньгами (субвенция). Потом наша организация купила МНМА за эти средства. Проводки будут какие и в каких журналах? спасибо большое!
Доброго дня, Допоможіть, будь ласка, ми бюджетна установа та отримали від батьків в садочок килими, які документи я маю мати на руках, щоб провести натур оплату?????
Natalija13 писав:Доброго дня, Допоможіть, будь ласка, ми бюджетна установа та отримали від батьків в садочок килими, які документи я маю мати на руках, щоб провести натур оплату?????
Основні засоби, отримані безоплатно у вигляді безповоротної допомоги, дарунка, приймаються комісією, створеною наказом керівника суб'єкта державного сектору, до складу якої обов'язково входить працівник бухгалтерської служби.
Комісія складає відповідний документ, в якому зазначаються найменування і вартість отриманих основних засобів на підставі якого операції з безоплатного отримання відображаються в бухгалтерському обліку. Бухгалтерський облік надходження, переміщення та вибуття гуманітарної допомоги бухгалтерська служба та матеріально відповідальні особи відображають в облікових регістрах, але окремо від матеріальних цінностей, придбаних за рахунок коштів інших джерел надходжень.
Первісна вартість основних засобів, отриманих безоплатно від суб'єктів державного сектору, дорівнює первісній (переоціненій) вартості основних засобів, за якою основні засоби обліковувались у суб'єкта державного сектору, що їх передав, з урахуванням витрат, передбачених пунктом 3 цього розділу, з наведенням нарахованої суми зносу за повну кількість календарних місяців їх перебування в експлуатації.
Natalija13 писав:Доброго дня, Допоможіть, будь ласка, ми бюджетна установа та отримали від батьків в садочок килими, які документи я маю мати на руках, щоб провести натур оплату?????
Основні засоби, отримані безоплатно у вигляді безповоротної допомоги, дарунка, приймаються комісією, створеною наказом керівника суб'єкта державного сектору, до складу якої обов'язково входить працівник бухгалтерської служби.
Комісія складає відповідний документ, в якому зазначаються найменування і вартість отриманих основних засобів на підставі якого операції з безоплатного отримання відображаються в бухгалтерському обліку. Бухгалтерський облік надходження, переміщення та вибуття гуманітарної допомоги бухгалтерська служба та матеріально відповідальні особи відображають в облікових регістрах, але окремо від матеріальних цінностей, придбаних за рахунок коштів інших джерел надходжень.
Первісна вартість основних засобів, отриманих безоплатно від суб'єктів державного сектору, дорівнює первісній (переоціненій) вартості основних засобів, за якою основні засоби обліковувались у суб'єкта державного сектору, що їх передав, з урахуванням витрат, передбачених пунктом 3 цього розділу, з наведенням нарахованої суми зносу за повну кількість календарних місяців їх перебування в експлуатації.
Коли ми запитали аудиторів чи можемо ми оприбуткувати килими. то вони сказали, що коври, килими оприбутковувати неможна, тому що вони являються б/у, а в дитячі садочки такого неможна стелити, на це повинен бути дозвіл відповідної інстанції. Хоча я не можу зрозуміти чого неможна??? такого ніде не пише (я не знайшла), тим більше, що в нас є накладна з магазину де купували килими (це не доказ того що килими не б/у???).
У ваших аудиторів "Горе от ума"
Якщо килим батьки купили і надають вам і чек і ще й накладну, а ще якщо ви це вкажете в акті при оприбуткуванні, то я не бачу жодних підстав вважати цей килим Б/У
EVGENIY писав:У ваших аудиторів "Горе от ума"
Якщо килим батьки купили і надають вам і чек і ще й накладну, а ще якщо ви це вкажете в акті при оприбуткуванні, то я не бачу жодних підстав вважати цей килим Б/У
Добрий день. Що робити у випадку, якщо отримано благодійну допомогу у натуральній формі (ліки, які вже приймають пацієнти лікарні, та основні засоби), а головний розпорядник у цьому місяці відмовляється затверджувати зміни до спецфонду???? пропонує поки що обліковувати на позабалансових рахунках, але в мене це не вкладається у голові (які для цього є підстави, якщо в наявності і накладні, і товар?!)
Доброго дня. Територіальний цент отримав благодійну допомогу від ТОВ "АТБ" , пакети продуктів. Видали накладні без суми, вказана лише найменування товару та кількість. Які наші наступні дії ? Підкажіть будь-ласка . Не можу знайти бланк довідки про надходження у натуральній формі
oksana_burco писав:Доброго дня. Територіальний цент отримав благодійну допомогу від ТОВ "АТБ" , пакети продуктів. Видали накладні без суми, вказана лише найменування товару та кількість. Які наші наступні дії ? Підкажіть будь-ласка . Не можу знайти бланк довідки про надходження у натуральній формі
oksana_burco написав:Доброго дня. Територіальний цент отримав благодійну допомогу від ТОВ "АТБ" , пакети продуктів. Видали накладні без суми, вказана лише найменування товару та кількість. Які наші наступні дії ? Підкажіть будь-ласка . Не можу знайти бланк довідки про надходження у натуральній формі
А чи Ви впевненні, що потрібно проводити по натуральній формі?????
Всім добра! Підкажіть будь ласка. Ми відділ культури (орган місцевого самоврядування) отримали міжнародний грант для наших закладів культури (для передачі їм на баланс потім). як все гарно оформити, щоб було правильно? ставити спочатку на баланс відділу культури та актами передати, чи на позабаланс..? може хтось підкаже де почитати? буду вдячна дууууже!!