Благодійна допомога

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

Рік тому батьківський комітет подарував нам принтер. Зробили довідку в натуральній формі, зареєстрували в казначействі.Підскажіть, за допомогою яких документів оприбуткувати, акт на оприбуткування № ?, додаток 35 казначейський, на кожний обєкт окремий акт? Як це зробити? Заяви батьківського комітету нема.

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Облік комп`ютерної техніки, отриманої безоплатно установи ведуть відповідно до Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Мінфіну від 26.06.2013 N 611. Детальніше це питання визначено у розділі VI Положення.

Так, необоротні активи, отримані безоплатно у вигляді безповоротної допомоги, дарунка, приймає комісія, створена наказом керівника установи. До складу комісії обов'язково входить працівник бухгалтерської служби та для нижчестоящих розпорядників бюджетних коштів - представники установи вищого рівня.
Комісія складає Акт прийняття-передачі основних засобів ф. № ОЗ-1, в якому зазначають найменування, кількість і вартість отриманих матеріальних цінностей. Одночасно проставляється інвентарний номер, про що робиться запис в акті прийняття необоротних активів.

Комп`ютерну техніку, яка за своєю вартістю перевищує 2500 грн., зараховуєте на субрахунок 104.
Оприбуткування необоротних активів, отриманих як благодійна допомога, відображаєте в бухгалтерському обліку наступними записами:
- Дт 324 Кт 712
- Дт 364 Кт 324
- Дт 103 Кт 364
- Дт 812 Кт 401

Також у такому випадку необхідно подати до органу казначейства Довідку про надходження в натуральній формі (не пізніше останнього робочого дня місяця). Але оскільки Ви таку довідку вже подали, то другий раз її подавати непотрібно.

nachalnik
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 113
З нами з: 29 травня 2014, 11:07
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення nachalnik »

На який рахунок віднести принтер якщо його ціна 500 грн?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Такий об`єкт обліковуєте на субрахунку 113.
Детальніше про облік таких об`єктів почитайте в газети Бюджетна бухгалтерія, № 21, 2014, с. 20

Стефанка
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 21
З нами з: 04 квітня 2014, 15:55
Регіон: Ровенская область
Звідки: Рівне

Повідомлення Стефанка »

Скажіть будь-ласка, якщо бюджетна установа отримала монітор від фізичної особи, договір ніякий не складено. Установа не є закладом освіти, здоров"я і т. інше .Як правильно оформити і поставити на облік монітор ? Якщо керуватися порядком № 611, то навіть при складанні акта №ОЗ-1 необхідно вказати від кого прийнято.

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Звісно, що договір не завжди укладають. Частіше все у таких випадках фізична особа пише заяву на імя керівника установи. На підставі такої заяви ви буде знати, хто є вашим благодійником.

1977
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 28 грудня 2012, 20:54
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Великая Багачка

Повідомлення 1977 »

:?: :?: Підскажіть ,одержали дитячий майданчик у дитсадок сільської ради,окрім довідки казна просить договір на одержання спонсорської допомоги,а у нас крім акта прийому-передачі нічого на майданчик немає,як нам бути? Дякую.

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Раджу вам швиденько укласти такий договір, адже ви знаєте, від кого отримали такий майданчик. Оскільки договір щодо надання благодійної допомоги є підставою для отримання благодійної допомоги та оформлення первинних документів.
До речі, про необхідність укладання такого договору зазначено в Методичних рекомендаціях з питань організації діяльності благодійних фондів у загальноосвітніх навчальних закладах (додаток до листа Міністерства освіти
і науки України від 28.11.2013 № 1/9-848).

ІринаАнатолівна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 45
З нами з: 25 листопада 2014, 16:19
Регіон: Киевская область
Звідки: Київ

Повідомлення ІринаАнатолівна »

Підкажіть будь ласка, перед виборами кандидат у народні депутати у сільській дитячій бібліотеці замінив частину старих вікон на нові (металопластикові), як правильно бухгалтерії відобразити цю заміну? Чи потрібно збільшувати балансову вартість приміщення бібліотеки?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Такі операції відображаєте наступним чином:
1. Оскільки вікна ви отримали як благодійну допомогу, тому необхідно показати збільшення доходів спеціального фонду. Нагадаю, що облік грантів, дарунків та благодійних внесків ведеться на субрахунку 712 «Доходи за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ». Водночас зкошти, які надійшли установі як гранти, дарунки та благодійні внески (в грошовій та натуральній формі), відображаються на субрахунку 324 «Спеціальні реєстраційні рахунки для обліку коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень».
Також не забудьте: Не пізніше останнього робочого дня звітного місяця до органу Держказначейської служби слід подати Довідку про надходження в натуральній формі.
2. Заміна віконних блоків є різновидом ремонту: поточного чи капітального. Для того щоб правильно визначити який це ремонт, слід звернутися до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держкомітету України з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150.
Так, якщо ремонт та заміна окремих віконних коробок та підвіконь складає до 2 % загальної їх кількості, то це поточний ремонт будівлі ( п.п. 1.2.8.5 Переліку). Тоді як заміна новими віконних та дверних коробок, рам та косяків з наличниками або перев’язування їх з додаванням нових матеріалів з повним їх забиванням належить до капітального ремонту будівлі (п.п. 2.8.2 Переліку № 150)*.
Але у будь якому випадку зверніть увагу: витрати на поточний та капітальний ремонт не відносяться на збільшення вартості необоротних активів, а відносяться на фактичні видатки за відповідними кодами економічної класифікації видатків бюджету.
4. Порядок відображення таких опрацій у бухгалтерському обліку залежить від того, як було оформлено документи на отримання такої благодійної допомоги.
Тому раджу звернути увагу на консультацію "Заміна вікон у навчальному закладі за рахунок благодійних внесків" (див. Бюджетна бухгалтерія, 2013, № 41). Там ми розглядали різні варіанти.

До речі, тема благодійності та обліку такої допомоги неодноразово розглядалася на сторінках нашої газети. Усім зацікавленим в отриманні більш детальної інформації на цю тему рекомендуємо ознайомитися з консультаціями:
- «Благодійна допомога у вигляді робіт і послуг: як правильно оформити» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2014, № 35),
- «Нюанси отримання благодійної допомоги» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2014, № 33),
- «Ремонт будівлі, проведений за благодійні кошти на підставі трьохстороннього договору: як оформити» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2013, № 47),
- «Заміна вікон у навчальному закладі за рахунок благодійних внесків» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2013, № 41),
- "Документальне оформлення благодійної допомоги у вигляді робіт (послуг)" (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2013, № 40)

ІринаАнатолівна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 45
З нами з: 25 листопада 2014, 16:19
Регіон: Киевская область
Звідки: Київ

Повідомлення ІринаАнатолівна »

Дуже дякую за відповідь

ІринаАнатолівна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 45
З нами з: 25 листопада 2014, 16:19
Регіон: Киевская область
Звідки: Київ

Повідомлення ІринаАнатолівна »

Як правильно оформити документи для оприбуткування матеріалів, які залишилися після заміни вікон? І чи можна не оприбутковувать ці матеріали, якщо наприклад, при демонтажі вони пошкодилися (тріснули скло та рама)? Для опалення приміщення не можем використати, так як маємо газове опалення.

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

З цього питання раджу почитати консультацію "ЩО РОБИТИ З МАТЕРІАЛАМИ, ЯКІ ЗАЛИШИЛИСЯ ПІСЛЯ ЗАМІНИ ВІКОН" (див. Бюджетна бухгалтерія, 2011, № 38).

ІринаАнатолівна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 45
З нами з: 25 листопада 2014, 16:19
Регіон: Киевская область
Звідки: Київ

Повідомлення ІринаАнатолівна »

Дякую за відповідь

Позашкілля
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 132
З нами з: 03 лютого 2015, 22:35
Регіон: Черкасская область

Повідомлення Позашкілля »

Доброго дня
Підкажіть будь-ласка батьківський комітет придбав табуретки в магазині, є чеки. Вартість табуретки за товарним чеком з ПДВ -59,99 (в т.ч.ПДВ-9,99). При оприбуткуванні яку вказувати вартість табуреток з ПДВ чи без? Як відобразити в обліку?
Дякую

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Як отримані в якості гуманітарної чи благодійної допомоги, так і придбані установою активи слід оприбутковувати на баланс за їх первісною вартістю без урахування ПДВ.

Позашкілля
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 132
З нами з: 03 лютого 2015, 22:35
Регіон: Черкасская область

Повідомлення Позашкілля »

Дякую Але при оплаті ПДВ списується на витрати установи ( н-д Дт802 Кт675), а в отриманні матеріалів як благодійна допомога сума ПДВ як відображається бух.проведеннями?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

При отримання благодійної допомоги списувати суми ПДВ на фактичні видатки не потрібно, оскільки Ваша установа фактично не здійснювати цих видатків. Тобто Ви маєте оприбуткувати отримані від благодійника активи за їх вартістю без урахування ПДВ. І на цьому власне можна поставити крапку, відображати суму ПДВ, сплаченого благодійником під час придбання відповідних активів, в обліку установи не потрібно.
Більше того, благодійники не зобов'язані надавати Вам документи на придбання тих чи інших цінностей. І зазвичай спонсори передають в якості допомоги бюджетним установам меблі, обладнання, будівельні матеріали, навчальну літературу тощо без жодних докуметів на їх придбання. В такому разі бюджетна установа має сформувати комісію, самостійно оцінити отримані матеріальні цінності, виходячи з їх справедливої вартості та скласти акт оцінки.

Елена4776
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 05 березня 2015, 09:15
Регіон: Черкасская Область
Звідки: Золотоноша
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Елена4776 »

Підкажіть, будь ласка! Якщо отримано благодійну допомогу у вигляді необоротних активів:
1. Чи можна скласти загальний акт прийняття-передачі якщо заклад приймає кілька об’єктів одночасно?
2. Чи потрібно складати Акт оцінки?
3. Всюди пишуть лише про Акт приймання-передачі, то Акт введення в експлуатацію не потрібен?
4. Якщо основні засоби, отримані як благодійна допомога, були у користуванні ми можемо чи повинні відобразити їх знос?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Елена4776 писав:Підкажіть, будь ласка! Якщо отримано благодійну допомогу у вигляді необоротних активів:
1. Чи можна скласти загальний акт прийняття-передачі якщо заклад приймає кілька об’єктів одночасно?
2. Чи потрібно складати Акт оцінки?
3. Всюди пишуть лише про Акт приймання-передачі, то Акт введення в експлуатацію не потрібен?
4. Якщо основні засоби, отримані як благодійна допомога, були у користуванні ми можемо чи повинні відобразити їх знос?
Почему не смотрите вебинар?? https://www.youtube.com/watch?v=-sRr85wOsys

Елена4776
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 05 березня 2015, 09:15
Регіон: Черкасская Область
Звідки: Золотоноша
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Елена4776 »

Намагаюсь слідкувати, але цей якось пропустила(((
Дякую! Негайно подивлюсь!

Елена4776
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 05 березня 2015, 09:15
Регіон: Черкасская Область
Звідки: Золотоноша
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Елена4776 »

Дуже цікавий та змістовний семінар! Дякую за інформацію та роз'яснення щодо нововведень!

Але відповіді на свої запитання я там не знайшла. Тому звертаюсь з ними повторно :

Підкажіть, будь ласка! Якщо отримано благодійну допомогу у вигляді необоротних активів:
1. Чи можна скласти загальний акт прийняття-передачі якщо заклад приймає кілька об’єктів одночасно?
2. Чи потрібно складати Акт оцінки?
3. Всюди пишуть лише про Акт приймання-передачі, то Акт введення в експлуатацію не потрібен?
4. Якщо основні засоби, отримані як благодійна допомога, були у користуванні ми можемо чи повинні відобразити їх знос?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Елена4776 писав:Дуже цікавий та змістовний семінар! Дякую за інформацію та роз'яснення щодо нововведень!

Але відповіді на свої запитання я там не знайшла. Тому звертаюсь з ними повторно :

Підкажіть, будь ласка! Якщо отримано благодійну допомогу у вигляді необоротних активів:
1. Чи можна скласти загальний акт прийняття-передачі якщо заклад приймає кілька об’єктів одночасно?
2. Чи потрібно складати Акт оцінки?
3. Всюди пишуть лише про Акт приймання-передачі, то Акт введення в експлуатацію не потрібен?
4. Якщо основні засоби, отримані як благодійна допомога, були у користуванні ми можемо чи повинні відобразити їх знос?
Типова форма N ОЗ-1 (бюджет)

Акт прийняття-передачі основних засобів

Застосовується для оформлення прийняття-передачі основних засобів і складається на кожний окремий об'єкт основних засобів, який надходить шляхом придбання або безоплатної передачі від інших організацій. На об'єкт, що був в експлуатації, робиться запис на суму зносу. Для прийняття об'єктів основних засобів наказом керівника установи створюється комісія, яка складає акт у двох примірниках: один - для установи, яка здає, другий - для установи, яка приймає. Акт затверджується керівником установи. Після оформлення акт разом з технічною документацією, що стосується даного об'єкта, передається в бухгалтерію (централізовану бухгалтерію). Складання загального акта на оформлення прийняття декількох об'єктів основних засобів дозволяється лише при обліку господарського інвентаря, інструмента, обладнання та інших однотипних об'єктів, які мають однакову вартість.

Акт введения в експлуатацию ненужен так как проводки будут вот такие
1.6
Безоплатне отримання необоротних активів (крім внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності)
101 - 122
364
Водночас проводиться другий запис
812
401,
131 - 133

Код: Виділити все

Первісною вартістю основних засобів, отриманих безоплатно від фізичних та юридичних осіб (крім суб'єктів державного сектору), є їх справедлива вартість на дату отримання з урахуванням витрат, передбачених пунктом 3 цього розділу.

Отримання суб'єктами державного сектору основних засобів як гуманітарної допомоги проводиться відповідно до Закону України "Про гуманітарну допомогу", інших нормативно-правових актів.

Передача отримувачами коштів і предметів гуманітарної допомоги здійснюється за довіреністю набувачів або документами, що засвідчують фізичну особу набувача, і оформлюється відповідними видатковими документами (ордерами, накладними, дорученнями тощо).

Основні засоби, отримані безоплатно у вигляді безповоротної допомоги, дарунка, приймаються комісією, створеною наказом керівника суб'єкта державного сектору, до складу якої обов'язково входить працівник бухгалтерської служби та для підпорядкованих суб'єктів державного сектору - представники суб'єкта державного сектору вищого рівня.

Комісія складає відповідний документ, в якому зазначаються найменування і вартість отриманих основних засобів на підставі якого операції з безоплатного отримання відображаються в бухгалтерському обліку.

Бухгалтерський облік надходження, переміщення та вибуття гуманітарної допомоги бухгалтерська служба та матеріально відповідальні особи відображають в облікових регістрах, але окремо від матеріальних цінностей, придбаних за рахунок коштів інших джерел надходжень.

Первісна вартість основних засобів, отриманих безоплатно від суб'єктів державного сектору, дорівнює первісній (переоціненій) вартості основних засобів, за якою основні засоби обліковувались у суб'єкта державного сектору, що їх передав, з урахуванням витрат, передбачених пунктом 3 цього розділу, з наведенням нарахованої суми зносу за повну кількість календарних місяців їх перебування в експлуатації.

Основні засоби передаються разом з первинними документами (чи їх копіями), або обліковими регістрами (чи їх копіями), або іншими документами, в яких зазначено вартість придбання (створення) основних засобів.

У разі якщо відсутня достовірна інформація щодо первісної вартості основних засобів, первісна вартість визначається на рівні справедливої вартості на дату отримання, оцінка якої проводиться відповідно до законодавства.

Елена4776
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 05 березня 2015, 09:15
Регіон: Черкасская Область
Звідки: Золотоноша
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Елена4776 »

Дякую за відповідь!
Так і думала, але ж так не хотілось 100 500 актів робить...доведеться...

nata69
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 64
З нами з: 19 вересня 2014, 09:00
Регіон: Волынская Область
Звідки: Луцк
Подякували: 1 раз

Повідомлення nata69 »

Установі в вересні місяці благодійники подарували стіл виробничий -загальна вартість 2800,00 грн в т.ч. ПДВ-466,67.Стіл помилково поставили на основні засоби і подали довідку про надходження в натуральній формі в казначейство по КЕКВ 3110 -2800,00грн. Як виправити помилку? Стіл потрібно було ставити на рах.113 і довідку робити по КЕКВ 2210.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

nata69 писав:Установі в вересні місяці благодійники подарували стіл виробничий -загальна вартість 2800,00 грн в т.ч. ПДВ-466,67.Стіл помилково поставили на основні засоби і подали довідку про надходження в натуральній формі в казначейство по КЕКВ 3110 -2800,00грн. Як виправити помилку? Стіл потрібно було ставити на рах.113 і довідку робити по КЕКВ 2210.
Спитати в казначестві чи можливо надати довідку з мінусом, або ж якось перекинути касу з КЕКВ на КЕКВ, взагалом це можливо, отже вам необхідно знову робити зміни до кошторису та переносити касові видатки, ну і в обліку переносити на 113 рахунок!

Аватар користувача
klimksenia
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 83
З нами з: 01 серпня 2011, 22:10
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення klimksenia »

112 і 113 рахунки оприбутковуються вже з копійками?

nata69
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 64
З нами з: 19 вересня 2014, 09:00
Регіон: Волынская Область
Звідки: Луцк
Подякували: 1 раз

Повідомлення nata69 »

Дякую за допомогу, буду правити.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

klimksenia писав:112 і 113 рахунки оприбутковуються вже з копійками?
І 112, і 113... і взагалі всі об’єкти необоротних активів відтепер слід оприбутковувати з копійками.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго дня!
Так, безумовно мешканці гуртожитку (студенти) можуть надавати благодійну допомогу і це обумовлено тим, що згідно з Законом України «Про благодійну допомогу та благодійні організації» від 05.07.2012 р. № 5073-VI благодійник — це дієздатна фізична особа або юридична особа приватного права (у тому числі благодійна організація), яка добровільно провадить один чи декілька видів благодійної діяльності.
У Вашому випадку це студенти, які мешкають у гуртожитку.
Нагадаю, що під час документального оформлення надходження благодійної допомоги слід дотримуватись обов’язкових вимог щодо складання первинних документів, які передбачені Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 р. № 996-XIV.
Зокрема такі документи повинні містити:
- найменування самого документа;
- найменування організації, від імені якої складено документ;
- дату та місце його складання;
- зміст, обсяг та одиницю виміру господарської операції;
- посаду особи, відповідальної за проведення і оформлення операції;
- підпис і посаду особи, яка брала безпосередню участь у її здійсненні.
Слід зазначити, що організаціям надано право розробляти форми первинних документів самостійно, але з дотриманням вищезазначених вимог.

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”