списання ОС по ліквідаційній вартості?

Тётка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Комсомольск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Тётка »

Підскажіть будь-ласка ми списуємо катер у нього балансова вартість =0, ліквідаційна вартість 100 грн., знос нараховано повністю, які проводки по списанню нам необхідно зробити?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Тётка писав:Підскажіть будь-ласка ми списуємо катер у нього балансова вартість =0, ліквідаційна вартість 100 грн., знос нараховано повністю, які проводки по списанню нам необхідно зробити?
Все, як звичайно:
1) Списано катер у зв’язку з його непридатністю:
- на суму первісної вартості Дт 401 Кт 105;
- на суму нарахованого зносу Дт 131 Кт 401.
Якщо Ви раніше збільшували первісну вартість катера на суму його ліквідаційної вартості, тоді потрібно ще списати і її:
- на суму ліквідаційної вартості Дт 401 Кт 105.
2) Оприбутковано металобрух, отриманий від ліквідації катера Дт 261 Кт 364.
3) Нараховано дохід від реалізації металобрухту Дт 364 Кт 711.
4) Передано згідно з актом металобрухт спеціалізованому підприємству Дт 364 Кт 261.
5) Надійшли кошти від реалізації металобрухту на спеціальний реєстраційний рахунок Дт 323 Кт 364.
Якщо було виявлено у ході розборки катера деталі, придатні для ремонту інших катерів, їх слід оприбуткувати. В обліку цю операцію показують таким чином:
Оприбутковано запасні частини у результаті ліквідації катера Дт 324 Кт 712; Дт 364 Кт 234; Дт 238 Кт 364.
+ подається Довідка про надходження в натуральній формі до Казначейства.

Тётка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Комсомольск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Тётка »

Дякую за відповідь

Sofa
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 14 грудня 2012, 11:23
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Sofa »

Доброго дня !В установі обліковується авто 1970р.первісна вартість 15000грн знос нараховано повністю = 15000грн з ліквідаційною вартістю ціна авто =17000, з даного автомобіля демонтують спец.обладнання. Підскажіть будь-ласка як правильно оцінити дане обладнання та авто ,які при цьому необхідно оформити документи(бланки)( Чи потрібно робити акт демонтажу,акт оцінки чи можливо обійтися лише актом розбракування) та які зробити проводки.

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”