Списання друкарської машинки

rayrada
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 188
З нами з: 17 жовтня 2013, 09:23
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення rayrada »

Як списати друкарську машинку 1981 р. придбання? Дуже дякую за допомогу.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

rayrada писав:Як списати друкарську машинку 1981 р. придбання? Дуже дякую за допомогу.
Доброго ранку!
Якщо друкарська машинка обліковується як основний засіб і належить до об'єктів державної власності, то її списання повинно здійснюватись відповідно до вимог Порядку списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 листопада 2007 року N 1314. Якщо друкарська машинка належать до об'єктів комунальної власності то порядок її списання повинен регламентуватись регіональними документами, затвердженими органами місцевого самоврядування, виходячи з їх повноважень з управління комунальним майном.
Як правило з метою визначення непридатності основних засобів керівником суб'єкта державного сектору створюється відповідна комісія.
Саме ця комісія :
- здійснює безпосередній огляд об'єкта, що підлягає списанню;
- встановлює причини невідповідності критеріям активу;
- визначає осіб, з вини яких відбулося передчасне вибуття основних засобів із експлуатації, вносить пропозиції щодо їх відповідальності;
- визначає можливість продажу (передачі) об'єкта іншим підприємствам, організаціям та установам або використання окремих вузлів, деталей, матеріалів, що можуть бути одержані при демонтажі, розбиранні (ліквідації) основних засобів, встановлює їх кількість і вартість;
- складає і підписує акти про списання основних засобів.
В актах про списання наводяться дані, що характеризують об'єкти основних засобів: рік виготовлення або будівництва об'єкта, дата його надходження до суб'єкта державного сектору і початок експлуатації, первісна (переоцінена) вартість об'єкта, сума нарахованого зносу, проведені ремонти, причини вибуття тощо.
У разі списання основних засобів, які вибувають в результаті аварії, до акта додається копія акта про аварію.
У разі списання основних засобів, які вибувають в результаті стихійного лиха, до акта додається інформація стосовно обставини стихійного лиха.
Складені комісією акти про списання основних засобів затверджуються керівником суб'єкта державного сектору.
Суб'єктами державного сектору прийняття рішення про списання з бухгалтерського обліку основних засобів, які належать до об'єктів державної власності, здійснюється відповідно до вимог Порядку N 1314, а ті що належать до об'єктів комунальної власності, здійснюється відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”