Раніше не обліковане майно

Ver_lena
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 163
З нами з: 31 березня 2011, 11:22
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення Ver_lena »

Добрий день, шановні колеги. Не знаю, як правильно діяти - в 2000 році за кошти бюджету придбано будівлю вартістю 70 тис.грн., але не поставлено на баланс. Просто списано на видатки. Наразі є заключення, що вартість будівлі становить 1.5 млн.грн. Як поставити її на баланс? Чи потрібно рішення сесії по доходам-видаткам або ще якесь рішення та про що?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Ver_lena писав:Добрий день, шановні колеги. Не знаю, як правильно діяти - в 2000 році за кошти бюджету придбано будівлю вартістю 70 тис.грн., але не поставлено на баланс. Просто списано на видатки. Наразі є заключення, що вартість будівлі становить 1.5 млн.грн. Як поставити її на баланс? Чи потрібно рішення сесії по доходам-видаткам або ще якесь рішення та про що?
Доброго дня!
Вважаю, що у Вашому випадку йдеться про бухгалтерську помилку. Отже, її потрібно виправити. Для цього слід скласти бухгалтерську довідку. Цю будівлю доцільно зарахувати на баланс за її первісною вартістю і нарахувати знос за всі 17 років. Причому зробити це треба з урахуванням всіх правил нарахування амортизації, які діяли раніше. Також не забудьте і про індексацію, яка раніше проводилась.
Що ж стосується висновку експерта про ринкову вартість будівлі на сьогоднішній день, то це привід для роздумів і проведення переоцінки такого об’єкта. Це окрема операція. Але спочатку потрібно відновити цю будівлю в обліку, завести на неї інвентарну карту і лише потім думати про переоцінку.
Про виправлення помилок у бухобліку читайте у статті "Виправляємо помилки в обліку разом" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2017 № 32).

Ver_lena
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 163
З нами з: 31 березня 2011, 11:22
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення Ver_lena »

Дуже дякую, але мені не зрозуміло, чи потрібно меня на це рішення сесії по здільшенню доходів та видатків,надавати довідку по натуральним надходженням в УДКСУ, можли потрібне якесь інше рішення сесії?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Ver_lena писав:Дуже дякую, але мені не зрозуміло, чи потрібно меня на це рішення сесії по здільшенню доходів та видатків,надавати довідку по натуральним надходженням в УДКСУ, можли потрібне якесь інше рішення сесії?
Це не лишки, а бухгалтерська помилка, тож підстав для відображення доходів і подання довідки про надходження в натуральній формі немає. Єдине рішення, яке потрібно прийняти, - це рішення про виправлення помилки в обліку. Однак таке рішення приймає не сесія, а інвентаризаційна комісія установи. Його оформляють Протоколом інвентаризаційної комісії.

Ver_lena
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 163
З нами з: 31 березня 2011, 11:22
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення Ver_lena »

Дякую, а чи не могли б Ви освітлити це питання на сторінках журнала

y.tyagun
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 23
З нами з: 10 березня 2017, 18:55
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення y.tyagun »

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як бути у такій ситуації:виявили, що один з лічильників тепла не стоїть на обліку, хоча  стоїть він у організації близько 5 років. Як тепер поставити його на облік, які документи потрібні?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

y.tyagun писав:Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як бути у такій ситуації:виявили, що один з лічильників тепла не стоїть на обліку, хоча  стоїть він у організації близько 5 років. Як тепер поставити його на облік, які документи потрібні?
Доброго дня!
Відповідно до п. 1.5. розд. ІІІ Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань Наказ Міністерства фінансів України  від 02.09.2014  № 879 у разі виявлення об’єктів, що не знаходяться на обліку, а також об’єктів, дані про які відсутні в обліку, до інвентаризаційного опису відсутні відомості і технічні показники про такі об’єкти вносяться, наприклад, так: про будівлі - зазначаються їх призначення, основні матеріали, з яких вони побудовані, об’єм (зовнішній чи внутрішній обмір), площа (загальна корисна площа), число поверхів, підвалів, напівпідвалів, рік побудови тощо.
В вашому випадку зазначите найменування лічильника номер заводський та іншу інформацію, що може міститись на ньому.
Оцінка виявлених об’єктів проводиться за справедливою вартістю.
Також, виявлені при інвентаризації розбіжності між фактичною наявністю активів і зобов’язань і даними бухгалтерського обліку регулюються підприємствами в такому порядку - основні засоби, нематеріальні активи, які виявлені в лишках, підлягають оприбуткуванню зі збільшенням доходів майбутніх періодів (доходів спеціального фонду бюджетної установи).

LYNA
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 28 листопада 2013, 19:16
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення LYNA »

Доброго дня)))
Дуже цікава ситуація склалася у нас в організації (державна установа):
в 2007 році (зі слів працівників, які тоді працювали) нам подарували комп'ютери в к-сті 7шт.
Переглядаючи періоди з 2007 по 2013 роки, вони ніде не обліковувалися!!!
в 2013 році при перевірці їх записали особистими комп'ютерами працівників і віднесли на позабалансовий рахунок (з відповідними договорами матеріальної відповідальності).
В цьому році наше підприємство ліквідується і потрібно поставити їх на баланс!
Як нам правильно взяти їх на баланс???
Які документи оформити так як їх оцінити???

Буду дуже вдячна за відповідь)))

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”