Ремонт автомобілю в бюджетній установі

Мар'яна48
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 24 березня 2016, 12:34
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Мар'яна48 »

Доброго  дня. Санітарний автомобіль потребує ремонту, але коштів для проведення капітального ремонту не має. Чи можна провести ремонт автомобілю власними силами, з закупкою запчастин ( запчастин виходить на 15 тисяч), - це ремонт двигуна. Чи не буде це порушенням? Чи чимось обгрунтовано?

Инна3453
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 29 грудня 2014, 15:25
Регіон: Черниговская Область
Звідки: Талалаевка
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Инна3453 »

На мою думку потрібно скласти дефектний акт та перелічити все, що потрібно ремонтувати, а потім закупити запасні частини та актом списати в кінці місяця(що були використані під час ремонт. авто).

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Мар'яна48 писав:Доброго  дня. Санітарний автомобіль потребує ремонту, але коштів для проведення капітального ремонту не має. Чи можна провести ремонт автомобілю власними силами, з закупкою запчастин ( запчастин виходить на 15 тисяч), - це ремонт двигуна. Чи не буде це порушенням? Чи чимось обгрунтовано?
Доброго дня!
С початку слід розібратись, які ремонтні роботи автомобіля відносяться до капітального, а які поточного.
Для цього слід звернутися до Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затверджене наказом Міністерства транспорту та зв'язку України 30.03.1998 N 102 (далі - Положення).
Зокрема,  відповідно до п.3.12.Положення поточний ремонт виконується за потребою, згідно з результатами діагностування технічного стану ДТЗ, або за наявності несправностей і призначений для забезпечення або відновлення його роботоздатності.
До поточного ремонту ДТЗ належать роботи,  пов'язані  з одночасною заміною не більше двох базових агрегатів (крім кузова і рами).
Перелік базових агрегатів наводиться у додатку Г до Положення.
При цьому згідно з п.3.14. Положення будь-який ремонт агрегатів належить  до поточного ремонту ДТЗ.
Капітальний ремонт виконується за потреби згідно з результатами  діагностики  технічного  стану  і  призначений   для продовження  строку  експлуатації  ДТЗ.
До капітального ремонту належать роботи,  пов'язані  із заміною  кузова  для  автобусів  та легкових автомобілів, рами для вантажних  автомобілів  або  одночасною  заміною  не  менш   трьох базових агрегатів.
Враховуючи вищезазначене ремонт двигуна є поточним ремонтом.
Дійсно Вам необхідно буде скласти дефектний акт, в якому зазначити про необхідність заміни тих чи інших запчастин, з обґрунтуванням. Після заміни скласти акт установки – списання нових запчастин та прикласти дефектний акт до нього. Такі акти повинні бути підписані відповідальними працівниками установи – наприклад механіком, завгоспом, працівником бухгалтерії та скріплені підписом керівника установи.

Svit_lana
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 11 квітня 2017, 21:22
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення Svit_lana »

Добрий день! Буду вдячна за допомогу : якими документами зафіксувати переведення старих запчастин після ремонту в металобрухт та як (за якими нормативами) його оцінити, якщо він реалізовуватись поки що не буде? Зробила акт списання нових у зв'язку з встановленням їх на автомобіль ...і далі не знаю...

Відповісти

Повернутись до “Інші питання обліку активів (ТМЦ)”