Сторінка 1 з 1

Переход из хозрасчетной организации в бюджетную

Додано: 20 березня 2019, 11:10
Anna uks
Подскажите пожалуйста, как правильно начислять износ, если на здание управления с 2002 по 2018 год  начислялась амортизация квартальная, т. к. управление было хозрасчетным, а с января 2019 управление стало бюджетной организацией и нужно начислять износ 2%? Мне нужно брать первоначальную стоимость здания или остаточную?

Re: Переход из хозрасчетной организации в бюджетную

Додано: 20 березня 2019, 11:51
EVGENIY
Anna uks писав:Подскажите пожалуйста, как правильно начислять износ, если на здание управления с 2002 по 2018 год  начислялась амортизация квартальная, т. к. управление было хозрасчетным, а с января 2019 управление стало бюджетной организацией и нужно начислять износ 2%? Мне нужно брать первоначальную стоимость здания или остаточную?
не поверите но бюджетники тоже поквартально начисляют! Сроки использования можно посмотреть тут 
Тутчитайте как начислять амортизацию
Вартість, яка амортизується, складається з первісної або переоціненої вартості основних засобів за вирахуванням їх ліквідаційної вартості.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/metod-recomendacii-buhobliku-subjektiv-derjavnogo-sektoru/metodichni-rekomendatsiyi-z-bo-osnovnih-zasobiv/
Вартість об'єкта основних засобів розподіляється на систематичній основі протягом строку його корисного використання (експлуатації) шляхом нарахування амортизації на дату балансу щокварталу діленням річної суми амортизації на 4. За рішенням керівника суб'єкта державного сектору у розпорядчому документі про облікову політику може бути передбачено нарахування амортизації на річну дату балансу.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/metod-recomendacii-buhobliku-subjektiv-derjavnogo-sektoru/metodichni-rekomendatsiyi-z-bo-osnovnih-zasobiv/