Прошу вашої допомоги. Придбали дерев'яну деревину для вир.-техн. призначення різні ціни в залежності від товщини колод . На який рахунок ці колоди потрібно оприбуткувати і як їх перевести в дошки.
На субрахунках 1513 (1523) "Будівельні матеріали" ведеться облік будівельних матеріалів, що використовуються в процесі будівельних та монтажних робіт. Зокрема, до будівельних матеріалів належать: силікатні матеріали (цемент, пісок, гравій, вапно, камінь, цегла, черепиця); лісові матеріали (ліс круглий, пиломатеріали, фанера тощо); будівельний метал (залізо, жерсть, сталь, цинк листовий тощо); металовироби (цвяхи, гайки, болти, залізні вироби тощо); санітарно-технічні матеріали (крани, муфти, трійники тощо); електротехнічні матеріали (кабель, лампи, патрони, ролики, шнур, провід, запобіжники, ізолятори тощо); хімічно-москательні (фарба, оліфа, толь тощо) та інші аналогічні матеріали.
Також на цих субрахунках ведеться облік будівельних конструкцій і деталей (металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, блоки і збірні частини будівель і споруд); збірні елементи; обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем (опалювальні котли, радіатори тощо), обладнання, яке потребує монтажу, а також комплекти запасних частин до такого обладнання, вітчизняне та імпортне обладнання, що потребує монтажу і призначене для встановлення, та інші матеріальні цінності, необхідні для будівництва. До обладнання, яке потребує монтажу, належить таке, що може бути введено в дію тільки після зібрання його частин і прикріплення до фундаменту або опор будівель і споруд, а також комплекти запасних частин до такого обладнання. До складу обладнання включається і контрольно-вимірювальна апаратура або інші прилади, призначені для монтажу в складі встановленого обладнання.
Прошу допомоги. А документи що підтверджують виготовленя дошок які повині бути? Якщо колоди надійшли по різній вартості то на дошки яку вартість переносити? І чи потрібно дошки перенести на рахунок 1513
ЗЗЗ писав:Прошу допомоги. А документи що підтверджують виготовленя дошок які повині бути? Якщо колоди надійшли по різній вартості то на дошки яку вартість переносити? І чи потрібно дошки перенести на рахунок 1513
я ж не знаю на який рахунок ви оприбуткували, не знаю яким чином і по якій вартості! Якщо вартість різна як ви їх в обліку відображаєте? Є різні методи і як там у вас мені не відомо!
Оприходували на рах.1514 по різній цін в залежності від ширини колод ( згідно накладної). Я но пришла на роботу це мені залишили СПАдщину, а тепер незнаю як знею розібратися. Попередні бухгалтера такого не робили порадитись немає зким.