Документи необхідні для оплати поштових видатків
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 02 січня 2019, 13:23
- Регіон: Херсонская область
- Дякував (ла): 2 рази
Доброго дня. Питання для бухгалтерів УСЗН. Працюю вже 5 років бухгалтером в управлінні, коли проводимо виплати допомог завжди з платіжками також платили поштовий збір (в основному самі рахували, хоча заявки пошти є, але вони пізно нам приходять). Тепер у казначейства виникло питання на якій підставі ми сплачуємо поштовий збір, адже це КЕКВ 2240 - це послуги, отже необхідно з платіжками також ложити документи (рахунки, акти чи ще щось...). Казначейство наполягає, щоб ми вирішили питання з тим які документи будемо подавати, інакше вони не будуть прймати платіжки по поштовому збору, може хтось підскаже - які документи в інших УСЗН ви надаєте для оплати поштового збору?