Сторінка 1 з 1

Документи необхідні для оплати поштових видатків

Додано: 05 вересня 2019, 10:08
Вікторія92
Доброго дня. Питання для бухгалтерів УСЗН. Працюю вже 5 років бухгалтером в управлінні, коли проводимо виплати допомог завжди з платіжками також платили поштовий збір (в основному самі рахували, хоча заявки пошти є, але вони пізно нам приходять). Тепер у казначейства виникло питання на якій підставі ми сплачуємо поштовий збір, адже це КЕКВ 2240 - це послуги, отже необхідно з платіжками також ложити документи (рахунки, акти чи ще щось...). Казначейство наполягає, щоб ми вирішили питання з тим які документи будемо подавати, інакше вони не будуть прймати платіжки по поштовому збору, може хтось підскаже - які документи в інших УСЗН ви надаєте для оплати поштового збору?