Оформлення рахунків орендарям

Облік платних послуг - розрахунок, отримання, надання, звітність, облік
FunnyGirl
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 25
З нами з: 25 січня 2014, 20:22
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення FunnyGirl »

Доброго дня! Підкажіть у вирішенні наступного питання. Комунальні платежі були зареєстровані в грудні 2014 року в Державному Казначействі для подальшої оплати, але оплачені були лише в січні 2015 року. Як правильно оформити рахунки орендарям: як відшкодування чи перерахування доходу?

Аватар користувача
Станкус Тетяна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 549
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харьковская область
Подякували: 9 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Станкус Тетяна »

Рахунок орендарю оформлюються як відшкодування фактично спожитих ним послуг.

Цветочек
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 07 лютого 2013, 10:46

Повідомлення Цветочек »

відшкодування спожитих орендарем комунальних послуг за грудень надійшло в січні, необхідно відновити касові видатки чи зарахувати на доходи спеціального фонду?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Цветочек писав:відшкодування спожитих орендарем комунальних послуг за грудень надійшло в січні, необхідно відновити касові видатки чи зарахувати на доходи спеціального фонду?
А ви комунальні послуги сплачуєте за рахунок власних надходжень спецфонду??

Цветочек
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 07 лютого 2013, 10:46

Повідомлення Цветочек »

Так

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Цветочек писав:Так
Значит пусть бросают на доходы! Кассу точно нельзя восстанавливать так как эти деньги не относятся к выполнению кошториса этого года!

Цветочек
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 07 лютого 2013, 10:46

Повідомлення Цветочек »

ДФІ вважає що ми не маємо права зараховувати на дохід так як в переліку платних послуг які надає наша установа немає такого виду доходів, отже надходження за грудень у січні повинні відновити касові видатки ....я не згодна оскільки це спеціальний фонд ми перезатвердимо надходження і використаємо їх на комунальні послуги.... чим мені мотивувати ...

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

03.05.2007 № 3.4-06/1115-5385
Головні управління Державного казначейства України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі
Щодо надання роз’яснень
по оплаті комунальних
та інших послуг орендарями


Державне казначейство України на численні запити органів Державного казначейства щодо оплати комунальних та інших послуг орендарями повідомляє наступне.
Якщо на балансі розпорядника бюджетних коштів знаходиться будівля, приміщення якої орендують інші бюджетні установи, орендодавець укладає з орендарями договори: договір оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до державної власності та договір про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг орендарю. Форми типових договорів затверджені наказом Фонду державного майна України від 23.08.2000 р. № 1774.Згідно з договором оренди орендодавець має право доручити орендарю сплачувати вартість послуг, пов’язаних з утриманням орендованого майна, безпосередньо комунальним або житлово-комунальним підприємствам. У цьому випадку орендар повинен заключити договір з комунальним підприємством.
Орендодавець розподіляє між орендарями витрати на утримання залежно від наявності, кількості, потужності, часу роботи електроприладів, системи тепло- і водопостачання, каналізації за спеціальними рахунками, а в неподільній частині – пропорційно розміру орендованої організаціями площі. Орендодавець надає орендарям рахунки для оплати орендної плати, послуг по охороні приміщення, комунальних послуг (теплопостачання, водопостачання, електроенергія, інші комунальні послуги – вивіз сміття, обслуговування ліфтів), орендарі оплачують їх відповідно до економічної суті платежу.
Оплату комунальних послуг може здійснювати балансоутримувач з наступним відшкодуванням вказаних витрат орендарем. У разі відшкодування витрат орендарем, кошти надходять на реєстраційні рахунки орендодавця за КЕКВ 0000. За операціями поточного року кошти зараховуються як відшкодування здійснених витрат та відносяться на відновлення касових видатків. В залежності від проведених операцій коригуються фактичні видатки.
Відповідно до бюджетного законодавства право бюджетних установ на витрачання бюджетних асигнувань, передбачених у кошторисах поточного року, припиняється 31 грудня поточного року. У разі надходження коштів на реєстраційний рахунок по загальному фонду за КЕКВ 0000 по операціях, що були проведені у минулих бюджетних періодах, отримані кошти спрямовуються в дохід державного бюджету.
Відповідно до наказу Фонду державного майна України від 03.10.2006 р. № 1523, орендар за згодою орендодавця може самостійно здійснювати невід’ємне поліпшення та технічне обслуговування орендованого майна. В цьому випадку оплата проводиться на підставі договорів з сторонніми організаціями, проектно-кошторисної документації та актів виконаних робіт за відповідним кодом економічної класифікації видатків.
Рахунки, надані на оплату комунальних та інших послуг, відображаються в обліку орендаря в тому місяці, в якому вони надійшли. З метою зменшення кредиторської та дебіторської заборгованості, балансоутримувач на протязі року повинен відслідковувати оплату орендарями комунальних послуг, та сплачувати своєчасно свої рахунки. Для недопущення виникнення кредиторської заборгованості, рахунки за комунальні послуги повинні бути надані орендарям до кінця року та сплачені ними.












Заступник голови О.О.Чечуліна

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

И судя по всему так как вы в свой доход не можете зачислить и кассу восстановить тоже не можете вам их придётся вернуть в загальный фонд
При цьому згідно з Бюджетним кодексом України (далі – БКУ) власні надходження бюджетних установ отримуються додатково до коштів загального фонду бюджету і включаються до спеціального фонду бюджету (абз. 1 ч. 4 ст. 13 БКУ).
Я пришёл к токому выводу почитав вот эти выводы кру

:38:

Цветочек
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 07 лютого 2013, 10:46

Повідомлення Цветочек »

EVGENIY писав:И судя по всему так как вы в свой доход не можете зачислить и кассу восстановить тоже не можете вам их придётся вернуть в загальный фонд
При цьому згідно з Бюджетним кодексом України (далі – БКУ) власні надходження бюджетних установ отримуються додатково до коштів загального фонду бюджету і включаються до спеціального фонду бюджету (абз. 1 ч. 4 ст. 13 БКУ).
Я пришёл к токому выводу почитав вот эти выводы кру

:38:
Тобто я робила не правильно, тепер мені надходження за грудень 2014 року які надійшли в січні цього року потрібно повернути в бюджет???? наші кошти в бюджет!!!!!!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Цветочек писав:
EVGENIY писав:И судя по всему так как вы в свой доход не можете зачислить и кассу восстановить тоже не можете вам их придётся вернуть в загальный фонд
При цьому згідно з Бюджетним кодексом України (далі – БКУ) власні надходження бюджетних установ отримуються додатково до коштів загального фонду бюджету і включаються до спеціального фонду бюджету (абз. 1 ч. 4 ст. 13 БКУ).
Я пришёл к токому выводу почитав вот эти выводы кру

:38:
Тобто я робила не правильно, тепер мені надходження за грудень 2014 року які надійшли в січні цього року потрібно повернути в бюджет???? наші кошти в бюджет!!!!!!
А вы как делали?

Цветочек
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 07 лютого 2013, 10:46

Повідомлення Цветочек »

у мене ці кошти сидять в надходженнях від господарської діяльності, коли надходження +залишок коштів на початок року перевищать початковий кошторис перезатвердимо на комунальні

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Цветочек писав:у мене ці кошти сидять в надходженнях від господарської діяльності, коли надходження +залишок коштів на початок року перевищать початковий кошторис перезатвердимо на комунальні
Налоговая права, у вас нет права получать такие доходы!!

Цветочек
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 07 лютого 2013, 10:46

Повідомлення Цветочек »

це не налогова це ДФІ

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Цветочек писав:це не налогова це ДФІ
Тем более! Я ж Вам привёл ссылку на их сайт! Они правы, ничего не поделаешь! А что они предалают с этими деньгами делать?

Цветочек
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 07 лютого 2013, 10:46

Повідомлення Цветочек »

відновлювати касові видатки)))))або перерахувати до бюджету

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Цветочек писав:відновлювати касові видатки)))))або перерахувати до бюджету
Странные они :58:
Если в последующем они вас будут проверять то тогда лучше восстановите кассу т.е. с доходво просто кинуть на восстановелние кассы, вам же лучше кошторис ненужно будет доутверждать!! Но обычно такое пишут в нарушение :23:

Цветочек
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 07 лютого 2013, 10:46

Повідомлення Цветочек »

Спасибі за консультації

Lana1000
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 48
З нами з: 05 червня 2013, 13:56
Регіон: Одесская область

Повідомлення Lana1000 »

ВЕР к какому виду надходжень относится - від господарської діяльності?

Аватар користувача
veta3699
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 354
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення veta3699 »

Доброго дня.
Чи обов'язково до рахунків орендарю за оренду та користувачу на відшкодування комунальних послуг надавати акти виконаних робіт ? Де прописана така норма ?
Якщо орендар невчасно сплатив орендну плату за попередній місяць, то чи доречно у акті виконаних робіт за поточний місяць писати фразу : " СТОРОНИ ПРЕТЕНЗІЙ ОДНА ДО ДРУГОЇ НЕ МАЮТЬ " ?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго дня!
Стосовно оформлення акту виконаних робіт за надання приміщень в оренду зазначу наступне.
Відповідно до Цивільного Кодексу України, договір найму (оренди) не є договором про надання послуг, тому такі операції не повинні щомісяця засвідчуватись актом наданих послуг. Проте не зважаючи на цей факт, орендодавці й орендарі вважають за необхідне складання акта за такими операціями, як оренда, що на їх думку безпечніше в податковому сенсі.
Що ж стосується комунальних послуг, то цілком очевидно, що такі послуги бюджетна установа орендарю не надає їх надають підприємства надавачі комунальних послуг, а орендодавець лише компенсує понесені витрати. Таким чином оформлення акту виконаних робіт чи наданих комунальних послуг є безпідставним.
Але це не стосується надання інших крім комунальних послуг, наприклад послуг з прибирання місць загального користування або охорони, які здійснюються безпосередньо працівниками установи-орендодавця.
Поряд з цим, можливо в «Договорі про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг орендарю» погодити порядок оплати та спожиті комунальні послуги та перелік підтверджуючих ці операції документів.
Таким документом зокрема може бути «Акт узгодження вартості комунальних послуг, спожитих орендарем, які підлягають компенсації». Такий Акт буде підтверджувати факт споживання орендарем комунальних послуг у визначеному розмірі та на підставі нього буде виставлений рахунок на оплату.
Також, у разі не сплати орендарем коштів за спожиті комунальні послуги такий Акт не буде зайвим у разі подання орендодавцем позову до суду з метою стягнення з орендаря коштів.
У разі не своєчасної сплати орендарем орендної плати орендодавцю необхідно нараховувати пеню, звичайно якщо це передбачено умовами договору оренди.
Окремо зазначу, що нарахування пені та штрафу за несвоєчасну сплату орендної плати передбачена Типовим договором оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до державної власності, форма якого затверджена Наказом Фонду державного майна України від 23.08.2000 N 1774.

Аватар користувача
veta3699
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 354
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення veta3699 »

Дякую, Владислав !
У мене чергове запитання.
Згідно п.3.3 Типового договору орендна плата перераховується орендарем до державного бюджету щомісяця не пізніше 15 числа місяця наступного за звітним.
У нашому Договорі оренди від 01.12.2013 року :
3.4 Орендна плата перераховується до місцевого бюджету щомісяця, згідно пред'явлених рахунків та актів виконаних робіт до 30 числа місяця наступного за звітним.
Чи допустима така розбіжність в датах ?
Рахунок по орендній платі за червень на суму 422,93 грн. орендар сплатив навіть не 31.07.2015 року, а 07.08.2015 року . Це означає, що за період з 01.08.15 по 07.08.15 я повинна стягнути з нього пеню ? Як визначити її суму?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Відповідно до п.3 ст.19 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» від 10.04.1992 № 2269-XII (далі – Закон № 2269-XII) строки внесення орендної плати визначаються у договорі.
Тому не має ні чого страшного, що в Вашому договорі внесення орендної плати визначено 30 числа місяця наступного за звітним.
Стосовно нарахування пені зазначу наступне.
Згідно з п.1 ст.10 Закону № 2269-XII істотними умовами договору оренди зокрема є забезпечення виконання зобов'язань - неустойка (штраф, пеня).
Також, відповідно до п 3.7.Типового договору оренди орендна плата, перерахована несвоєчасно або не в повному обсязі, підлягає індексації і стягується до бюджету та Балансоутримувачу у визначеному в договорі співвідношенні відповідно до чинного законодавства України з урахуванням пені в розмірі «Визначено в укладеному договорі» облікової ставки НБУ на дату нарахування пені від суми заборгованості за кожний день прострочення, уключаючи день оплати.
Майте на увазі, що нарахування пені можливо лише в тому разі коли це передбачено умовами укладеного з орендарем договору, та саме в договорі вказано конкретний розмір пені, який як правило не перевищує подвійної облікової ставки НБУ.
У разі якщо у Вашому договорі є вимоги щодо нарахування пені за несвоєчасну плату, то нараховувати її потрібно провести у Вашому випадку за період з 30.07.2015 по 07.08.2015 (включно) тобто за 9 днів несвоєчасної оплати.
Розрахувати пеню слід за формулою:
Пеня = (сума заборгованості Х облікову ставку НБУ/365 дн. Х кількість днів прострочення оплати).
Розмір облікової ставки НБУ можливо дізнатись на офіційному сайті НБУ.

Аватар користувача
veta3699
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 354
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення veta3699 »

Дякую, пеню я взагалі буду нараховувати вперше в нашій установі ( в Договорах оренди це передбачено), раніше такого ніхто ніколи не робив, хоча сплачували оренду не завжди вчасно. Не знаю, як орендарі і відреагують на такі мої дії. Напевне, будуть скаржитися.
По виписках з казначейства не видно, хто саме сплачує оренду, якщо в один день сплачує декілька осіб, то не зрозуміло чиї то суми. А копій платіжок також від орендарів не допросися.
А якщо раніше у нашій установі пеню не нараховували, але це було потрібно, то вважається порушенням ?
За невчасну сплату комуналки також пеню передбачено нараховувати ?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Нараховувати пеню потрібно у разі якщо це передбачено умовами будь якого договору та є на це підстави.
Не нарахування пені, при наявності такої умови у договорі, є порушенням, і у разі проведення в Вашій установі ревізії працівниками Держфінінспекції таке порушення кваліфікують як недоотримання коштів відповідним бюджетом на суму пені, яку вини обчислять під час проведення ревізії.
Майте на увазі, що отримана сума пені не може бути зарахована до доходів Вашої установи і повинна бути перерахована до відповідного бюджету.
Ви звичайно можете зробити таку роботу ще до приходу ревізорів, стягнути з орендарів пеню за несвоєчасну плату та перерахувати її в доход бюджету, тоді такий факт в акті не буде відображено.

Аватар користувача
veta3699
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 354
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення veta3699 »

Дякую за відповідь.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Нема за що, звертайтесь.

Аватар користувача
veta3699
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 354
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення veta3699 »

Буду звертатися, а дякувати Вам є за що !

Позашкілля
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 132
З нами з: 03 лютого 2015, 22:35
Регіон: Черкасская область

Повідомлення Позашкілля »

Доброго дня Прошу допомоги у вирішенні питання
Ми позашкільний заклад (гурткова робота).Займаємося у орендованих у власності міста приміщеннях за що платимо орендну плату 100 грн. в рік та оплачуємо послуги(комунальні та ін) напряму організаціям які їх надають.
У одному з наших орендованих приміщеннь 3 кімнати займає музична школа . По рекомендаціям вищестоячої організаціїї між нами заключений договір про спільну діяльність в якому прописано що Сторони зобов’язуються діяти спільно шляхом безкоштовного надання приміщення та відшкодовуються витрати за фактично спожиті послуги водопостачання, водовідведення та фактично спожиту електроенергію на підставі рахунку.
Ці відшкодовані витрати падають на наш загальних фонд з подальшим відновленням видатків.
Довідково вони надали кількість учнів які займаються у них (29 учнів та 5 педагогів) та графік своєї роботи ( кожного дня з 13 до 20)У нас у цьому приміщенні займається 2 педагога які мають теж свої графіки роботи (з14 до 18) та їх загальна кількість дітей 103 .
Як правильно розрахувати суму з водопостачання, водовідведення якщо я знаю що відповідно до лічильника в місяць використовується 2 куба води чи вірно(2куба/139 осіб*34 особи)=0,5 куба
Та як правильно вираховувати електроенергію( у нас лічильник) Користуються тільки освітленням
Прошу Вас допоможіть розібратися я новачок у цих питаннях Дякую за допомогу

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго дня!
Спочатку зазначу, що перебування музичної школи – іншої юридичної особи в орендованих Вашою установою приміщеннях на підставі договору про спільну діяльність не відповідає вимогам діючого законодавства, зокрема Закону України «Про оренду державного та комунального майна» від 10.04.1992 № 2269-XII. Музична школа повинна була укласти окремий договір оренди з орендодавцем.
Що стосується розрахунків за спожиті музичною школою комунальні послуги та енергоносії то порядок їх відшкодування повинен бути прописаний в окремому договорі, примірна форма якого затверджена наказом Фонду держмайна від 23.08.2000 р. № 1774.
Для проведення розрахунків за спожиту музичною школою електричну енергію пропоную Вам спочатку задокументувати кількість електричних приладів, якими користується музична школа під час роботи. Як що музична школа користується тільки освітленням, необхідно визначити кількість точок (світильників, лампочок), їх потужність та режим роботи. Майте на увазі, що режим роботи в зимовий та літній часи можуть відрізнятись. Зробити це бажано представниками обох сторін та оформити документально. Далі все просто - перемножуєте кількість точок освітлення (лапмочок) на їх потужність на кількість часів їх роботи в день та відповідно на кількість робочих днів і отримуєте загальне споживання електричної енергії.
Наведу приклад: в з кабінетах, в яких розташована музична школа є 15 лапочок потужністю 100 Вт на годину кожна. Режим роботи 7 годин на день, кількість робочих днів у травні 2015 року - 18 днів.
Отже за травень 2015 року споживання електричної енергії музичною школою буде складати 189 кВт (15 лампочок*100Вт*7 годин*18 днів/1000).
Що ж стосується послуг водопостачання та водовідведення то можете використовувати розрахунок наведений Вами у запитанні. Але не забувайте коректувати кількість вихованців та педагогів, які фактично перебували в приміщеннях в тому періоді, за який ви проводити розрахунок, оскільки хтось з вихованців може покинути навчання або педагог може знаходитись у відпустці.

Відповісти

Повернутись до “Надання платних послуг”