Оформлення рахунків орендарям

Облік платних послуг - розрахунок, отримання, надання, звітність, облік
Позашкілля
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 132
З нами з: 03 лютого 2015, 22:35
Регіон: Черкасская область

Повідомлення Позашкілля »

Дякую за відповідь
Але в мене виникають питання щодо освітлення Як бути з освітленням загального користування (коридори ,туалет та лампочка освітлення при вході в клуб) теж рахувати лампочки ?
Чи можливо спростити варіант розрахунку та прописати у договорі про співпрацю наприклад загальна площа приміщення 95,6 кв.м площа кабінетів в яких займається муз школа 35,7 кв.м тобто приблизно 40% Виходячи з цього відповідно показників лічильника за серпень місяць по клубу використано 50 кВТ.
Чи правильно виставити рахунок на відшкодування 50кВт*40%=20к Вт?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Так, вважаю, що здійснити таке нарахування плати за спожити послуги електропостачання Ви можете, але такий порядок і умови нарахування слід відобразити в договорі про відшкодування музичною школою коштів за спожиті комунальні послуги та енергоносії..

Позашкілля
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 132
З нами з: 03 лютого 2015, 22:35
Регіон: Черкасская область

Повідомлення Позашкілля »

Дякую за відповідь

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Звертайтесь буду радий допомогти.

Аватар користувача
veta3699
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 354
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення veta3699 »

З 14.09.2015 року в адмінбудівлі нашої установи перебуває виборча комісія ( територіальна ). З нею бюджетній установі потрібно укласти договір оренди приміщення ?
Розмір орендної плати буде 1 грн на рік ? Але працюватиме ця комісія приблизно до 10.11.2015 року (точно не відомо),то яку тоді суму виставляти до сплати ?
Чи договір оренди укладати не потрібно, і бюджетна установа зобов'язана надати приміщення в безкоштовне користування територіальній виборчий комісії ? Чим це регламентується ?
Потрібно укладати договір на відшкодування витрат балансоутриувача, але до якого числа буде територіальна комісія працювати точно не відомо.
З 12.10.2015 року в адмінбудівлі буде працювати ще одна виборча комісія ( дільнична). З нею також потрібно укладати договір оренди і договір відшкодування балансоутримувачу комунальних послуг ?
Дякую.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго дня!
Відповідно до п.1 постанови КМУ від 10 серпня 2004 р. N 1037 «Деякі питання забезпечення підготовки і проведення місцевих виборів» під час підготовки і проведення місцевих виборів Центральна виборча комісія та територіальні виборчі комісії здійснюють оплату або відшкодування вартості послуг, наданих територіальним і дільничним виборчим комісіям відповідно до пунктів 1-7 Порядку оплати або відшкодування вартості послуг, наданих окружним і дільничним виборчим комісіям під час підготовки та проведення виборів народних депутатів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2001 р. N 1713 (далі – Порядок №1713).
Зокрема згідно з п.3. Порядку №1713 приміщення для роботи комісій, приміщення для голосування надаються комісіям безоплатно, якщо вони перебувають у державній або комунальній власності, та на умовах оренди, якщо приміщення перебувають у недержавній (некомунальній) власності. У цих випадках розмір орендної плати встановлюється договором оренди, який укладається між орендодавцем та окружною виборчою комісією, в межах коштів, визначених на цю мету в кошторисах на підготовку і проведення виборів.
Таким чином, враховуючи Ваше запитання, бюджетна установа повинна передати приміщення для роботи комісій та приміщення для голосування на безоплатній основі.
Що ж стосується відшкодування витрат на утримання таких приміщень (комунальні послуги) то такі витрати комісіями повинні здійснюватись. Такі витрати передбачені Середніми нормами видатків територіальних та дільничних виборчих комісій на підготовку і проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів 25 жовтня 2015 року, затвердженими постановою ЦВК від 9 вересня 2015 року № 237.
Також хочу звернути Вашу увагу на постанову ЦВК від 10 серпня 2015 року № 161 «Про нормативні вимоги до приміщень територіальних і дільничних виборчих комісій з виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост сіл, селищ іприміщень для голосування, перелік та норми забезпечення цих комісій транспортними засобами, засобами зв’язку, обладнанням, інвентарем, оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями, види робіт і послуг, які територіальні виборчі комісії можуть закуповувати за рахунок коштів відповідного місцевого бюджету, отриманих як цільова субвенція з Державного бюджету України, чи коштів відповідного місцевого бюджету, виділених на підготовку і проведення місцевих виборів».
Зокрема Територіальні виборчі комісії з виборів депутатів Верховної Ради Ав- тономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост сіл, селищ (далі – територіальні виборчі комісії) забезпечуються приміщеннями, що складаються не менш як з трьох робочих кімнат, які розміщенні в одній будівлі, відповідають встановленим законодавством України вимогам щодо санітарних і технічних норм, забезпечені електропостачанням, телефонним зв’язком, обладнані засобами протипожежної безпеки.
Кімнати територіальних виборчих комісій повинні мати таку площу: – виборчої комісії Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, районної у місті виборчих комісій:
- кімната для проведення засідань комісії – не менше 80 кв. м,
- інші окремі кімнати – не менше 20 кв. м кожна;
Сільської, селищної виборчих комісій:
- кімната для проведення засідань комісії – не менше 40 кв. м,
- інші окремі кімнати – не менше 15 кв. м. кожна.
Приміщення територіальних виборчих комісій повинні бути:
– обладнані не менш як 4 установленими та підключеними телефонними лініями з окремими телефонними номерами;
– придатні для розміщення в них обладнання (робочих столів, стільців, оргтехніки тощо) за встановленим нормами та переліком; – придатні для зберігання виборчих бюлетенів відповідно до вимог закону.

Аватар користувача
veta3699
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 354
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення veta3699 »

Зокрема згідно з п.3. Порядку №1713 приміщення для роботи комісій, приміщення для голосування надаються комісіям безоплатно, якщо вони перебувають у державній або комунальній власності, та на умовах оренди, якщо приміщення перебувають у недержавній (некомунальній) власності.

У нас комунальна власність, тобто надання приміщень і територіальній і дільничній безоплатне, зрозуміло.
Комуналку відшкодовувати потрібно, а Договір можна укласти до 31.12.2015 року, ця дата не принципова ?
Площі відповідають вказаним Вами нормам.
Оргтехнікою ми їх забезпечили. Як вірно визначити добове споживання електроприладів :
1. Довідка голови виборчої комісії;
2. Акт обстеження ;
3. Інше.
Що таке коефіцієнт завантаженності комп'ютерів, де його беруть ?
Можна включити в Договір відшкодування витрат виборчим комісіям зарплату сторожів бюджетної установи ?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго дня!
В договорі про відшкодування комунальних послуг стосовно його дії можливо прописати термін дії: «До 31.12.2015 або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань»
Для визначення добового споживання електроприладів на мою думку Вам необхідно скласти Акт обстеження, в якому зазначити кількість електроприладів, які використовуються виборчою комісією та їх потужність, отримати від голови виборчої комісії довідку про режим їх роботи.
Що ж стосується охорони то відповідно до п. 4. Порядку оплати або відшкодування вартості послуг, наданих окружним і дільничним виборчим комісіям під час підготовки та проведення виборів народних депутатів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2001 р. N 1713 охорона приміщень комісій, приміщень для голосування, а також виборчих бюлетенів та іншої виборчої документації здійснюється органами внутрішніх справ. Витрати на ці послуги комісіями не відшкодовуються.
Враховуючи зазначене включати в Договір відшкодування витрат зарплати сторожів бюджетної установи не можна.
У питанні коефіцієнту завантаженості комп'ютерів нажаль допомогти Вам не можу, але хочу спитати навіщо це Вам?

Аватар користувача
veta3699
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 354
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення veta3699 »

Читала у періодичному виданні : " За домовленістю сторін установлено умовний коефіцієнт завантаження комп'ютерів - 0,5 "
Справа в тому, що комп надали на виборчу старий, техдокументації на нього нема, як визначити його потужність я взагалі не маю уяви.
Принтер надали новий, в техдокументації вказана потужність в роботі, та в режимі очікування, але як визначити скільки він у них буде працювати ? Для мене це загадка, тому я вирішили, що коефіцієнт завантаження тут буде доречним.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Вважаю, що потужність комп’ютера, який був Вами переданий до виборчої дільниці можливо зазначити виходячи з потужності, на будь який інший комп’ютер, що схожий за параметрами і на який є технічна документація.
Що ж стосується принтера, то зазначу, що в мене був випадок коли прийшлось розраховувати фактичне споживання електроенергії ксероксом, як і у Вашому випадку потужність при копіюванні та в режимі очікування була різна.
Для проведення такого розрахунку було визначено кількість копій зроблених на ксероксі за місяць виходячи із даних про списання паперу. Потім за даними техдокументації була визначена продуктивність роботи ксерокса, тобто яку кількість копій він робить за годину, його потужність в режимі копіювання та очікування.
Маючі ці данні та данні про загальний режим роботи ксероксу за місяць був проведений розрахунок.
Наведу умовний приклад.
За місяць кількість годин роботи ксерокса склала 168 годин (21 день *8 годин).
Продуктивність роботи ксерокса 5000 копій в час, потужність в режимі копіювання 2 кВт на годину, в режимі очікування 0,01 кВт на годину. За місяць було списано 10 пачок паперу по 500 листів в кожній тобто 5000 листів.
Таким чином, було визначено, що ксерокс в режимі копіювання проробив за місяць 1 годину та спожив 2 кВт, решту часу 167 годин від знаходився в режимі очікування та спожив 1,67 кВт, тобто загальне споживання електроенергії склало 3,67 кВт.
За аналогією з цим прикладом можете спробувати провести розрахунок споживання електроенергії принтером.

Аватар користувача
veta3699
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 354
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення veta3699 »

Дякую.
Для проведення такого розрахунку було визначено кількість копій зроблених на ксероксі за місяць виходячи із даних про списання паперу


Тобто, це буде вирішальним фактором, щоб провести таким чином розрахунок потужності принтеру, і такі відомості мають бути тільки у голови виборчої комісії ?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Пропишить в договорі про необхідність надання інформації (про використанний папір) за підписом голови виборчої комісії для Вас це буде підтверджуючим документом. Вважаю, що надавати неправдиву інформацію у них не має сенсу.

Аватар користувача
veta3699
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 354
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення veta3699 »

Розрахувати пеню слід за формулою:
Пеня = (сума заборгованості Х облікову ставку НБУ/365 дн. Х кількість днів прострочення оплати).
Розмір облікової ставки НБУ можливо дізнатись на офіційному сайті НБУ.

У червні 2015 року виставила рахунок за оренду на суму 422,93 грн. ( за лютий 2015/ червень 2015 років).
Оплачена сума 422,93 грн. була 07.08.2015 року, а по договору до 30 числа місяця наступного за звітним.
Нарахувала пеню 422,93 * 2 * 27% * 9 кал.дн./ 365кал.дн. = 5,63 грн. Так ?
А ще у договорі є : Орендна плата, перерахована несвоєчасно підлягає індексації і стягується до бюджету Орендодавця відповідно до чинного законодавства України з урахуванням пені в розмірі 2*27% від суми заборгованості, з урахуванням індексації, за кожний день простроення, включаючи день оплати.
Нарахувала 422,93* 1,004 ( індекс інфляції за липень 2015 року)- 422,93 = 1,69 грн. Так ?
Пеню перераховують на один рахунок, а проіндексована прострочена орендна плата на інший рахунок ?
Що робити, коли в Договорі відшкодування не вказана дата до якої орендарю слід сплачувати суми ( Пропустили, прогавили, тощо ) ? Тобто користувач може сплачувати відшкодування будь-коли без застосування заходів стягнення ?

Аватар користувача
veta3699
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 354
З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення veta3699 »

Допоможіть, будь ласка, розібратися :30:
У червні 2015 року виставила рахунок за оренду на суму 422,93 грн. ( за лютий 2015/ червень 2015 років).
Оплачена сума 422,93 грн. була 07.08.2015 року, а по договору до 30 числа місяця наступного за звітним.
Нарахувала пеню 422,93 * 2 * 27% * 9 кал.дн./ 365кал.дн. = 5,63 грн. Так ?
А ще у договорі є : Орендна плата, перерахована несвоєчасно підлягає індексації і стягується до бюджету Орендодавця відповідно до чинного законодавства України з урахуванням пені в розмірі 2*27% від суми заборгованості, з урахуванням індексації, за кожний день простроення, включаючи день оплати.
Нарахувала 422,93* 1,004 ( індекс інфляції за липень 2015 року)- 422,93 = 1,69 грн. Так ?
Пеню перераховують на один рахунок, а проіндексована прострочена орендна плата на інший рахунок ?

vysockaira
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення vysockaira »

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно розрахувати суми на відшкодування комунальних послуг орендарям і яким законодавчим документом це врегульовано. Дякую.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

vysockaira писав:Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно розрахувати суми на відшкодування комунальних послуг орендарям і яким законодавчим документом це врегульовано. Дякую.
Доброго дня!
Відповідно до п.3. Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затверджена постановою КМУ від 04.10.95 р. № 786 до плати за оренду індивідуально визначеного майна не включаються витрати на утримання орендованого майна та плата за послуги, які відповідно до укладених угод зобов'язуються надавати орендарю державне підприємство, організація, господарське товариство, на балансі яких перебуває це майно.
Зазначене свідчить про те, що вартість комунальних послуг та енергоносіїв, спожитих орендарем, не може бути включено до суми орендної плати, і повинна сплачуватися орендарем окремо.
Враховуючи вищезазначене, орендар повинен сплачувати за спожиті комунальні послуги та енергоносії на підставі укладеного з орендодавцем окремого договору – Договору про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг орендарю (далі — Договір). Примірна форма такого Договору затверджена наказом Фонду держмайна від 23.08.2000 р. № 1774.  
Слід зазначити, відповідно до п.5.13 Типового договору оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до державної власності, затвердженого тим самим наказом Фонду держмайна від 23.08.2000 р. № 1774, Договір повинен бути укладений протягом 15 робочих днів після підписання договору оренди.
Саме під час укладання такого Договору орендодавець і орендар визначають порядок розрахунків за спожиті комунальні послуги та енергоносії.
Окремо хотілось би відмітити, що поряд з витратами пов’язаними зі споживанням орендарем комунальних послуг та енергоносіїв орендодавець має право передбачити в Договорі інші витрати, які він несе на утримання будівлі, в якій розташовано приміщення, що здано в оренду.
У разі відсутності у орендаря окремих приладів обліку споживання комунальних послуг та енергоносіїв, розрахунки таких витрат, буде здійснювати орендодавець, виходячи з певних критеріїв.
Так поряд з зазначеним вище критерієм розрахунку витрат Балансоутримувача «пропорційно до займаної орендарем площі»  існують і інші критерії, які обираються і затверджуються в Договорі за згодою сторін.
Зокрема, такими критеріями є:
- при визначенні послуг водопостачання і водовідведення – виходячи з кількості користувачів;
- при визначення споживання електричної енергії – виходячи за кількості, потужності та часу роботи електричного обладнання.
Таким чином, в Договорі слід чітко визначити саме алгоритм нарахування плати за спожиті орендарем комунальні послуги та енергоносії.
Зокрема розрахунок плати за споживання послуги теплопостачання здійснюють пропорційно площі приміщення, займаної орендарем відносно загальної площі всієї будівлі. Як правило в Договорі визначають відсоткове відношення площі орендаря до загальної площі всієї будівлі.
Розрахунок плати за споживання послуг водопостачання і водовідведення, здійснюють як правило пропорційно чисельності працівників орендаря відносно загальної чисельності працівників, що працюють у будівлі.
Розрахунок плати за споживання послуг електропостачання здійснюється виходячи з кількості, потужності та часу роботи електроприладів, які розміщені в орендованому приміщенні.
Пораджу Вам при укладанні Договору, спільно з представниками орендодавця провести контрольний огляд орендованого приміщення та задокументувати наявність усіх електроприладів та точок освітлення. Після такого огляду, на підставі наявних документів (технічних паспортів), визначити потужність електричних приладів та точок освітлення, та узгодити режим їх роботи.

vysockaira
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення vysockaira »

Дякую, Владиславе, за швидку і дуже змістовну відповідь. Дуже допомогли. Але мене ще турбує питання з розрахунком електричної енергії. В нашій установі декілька орендарів, і до теперішнього часу, всім нараховувався встановлений відсоток від загальної суми показника лічильника. Механізму розрахунку цих відсотків в документах я не знайшла, але сьогодні у нас новий орендар. Як правильно зробити розрахунок? Залишити все без змін, а тільки одному орендареві розрахувати електропостачання виходячи з кількості, потужності та часу роботи електроприладів? Чи доцільно зробити інвентаризацію електроприладів у всіх орендарів і розраховувати електроенергію по-новому? Порекомендуйте, будь ласка. Щиро дякую.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

На мою думку, як колишнього працівника Держфінінспекції, слід провести контрольні огляди усіх приміщень, що займають організації орендарі. Задокументувати наявність усіх електроприладів та точок освітлення та на підставі наявних документів (технічних паспортів), визначити потужність електричних приладів і точок освітлення, а також узгодити режим їх роботи.
Після цього провести розрахунок для усіх орендарів виходячи з кількості, потужності та часу роботи електричного обладнання.
Пораджу при проведення розрахунків споживання електричної енергії для освітлення орендованих приміщення враховувати пори року, оскільки в літку тривалість роботи освітлювальних приладів, за умови наявності достатньої кількості вікон, буде значно менша ніж взимку.
Результати контрольного огляду та усі розрахунки слід оформити документально і такий документ повинен бути додатком до Договору.
Слід розуміти, що в процесі діяльності, у разі збільшення або зменшення кількості електроприладів або інших змін, орендар зобов’язаний повідомляти орендодавця про такі зміни та відповідно вносити зміни до Договору.

vysockaira
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення vysockaira »

Щиро дякую! Дуже допомогли! Ви, Владиславе, справжній професіонал своєї справи! Успіхів Вам!

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Дякую Вам за приємні слова, будуть запитання - пишіть, буду радий допомогти.

Аватар користувача
panyutinorada
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1102
З нами з: 29 травня 2014, 10:21
Подякували: 6 разів

Повідомлення panyutinorada »

Орендар не сплачує за комунальні послуги згідно виставлених рахунків.
Як його мотивувати виконувати договір?
Перш ніж звернутися з позовом  до суду варто  написати лист-претензію ?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго дня !
Вважаю, що лист – претензія Вам не допоможе, оскільки орендар отримуючи від Вас рахунки ігнорує їх оплату свідомо, тому пораджу одразу звертатись до суду.

Аватар користувача
panyutinorada
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1102
З нами з: 29 травня 2014, 10:21
Подякували: 6 разів

Повідомлення panyutinorada »

А які докази має надати ОМС до суду, щодо несплати орендарем рахунків ?
Довідка з казначейства ?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Будь які документи, що будуть відображати заборгованість орендаря (меморіальний ордер, акт звіряння).

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

panyutinorada писав:Орендар не сплачує за комунальні послуги згідно виставлених рахунків.
Як його мотивувати виконувати договір?
Перш ніж звернутися з позовом  до суду варто  написати лист-претензію ?
Ось тут хочу уточнити, що направлення листа - претензії саме для спонукання орендаря до оплати на мою думку є безперспективним, проте для розгляду справи в господарському суді така претензія буде необхідна.

Аватар користувача
panyutinorada
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1102
З нами з: 29 травня 2014, 10:21
Подякували: 6 разів

Повідомлення panyutinorada »

А яку інформацію має містити такий лист? В мене нема юридичної освіти.

Щодо актів звіряння.
Орендар (банк) надіслав поштою  їх на нашу вимогу, де навіть переплату !!!! вказав (на ком.послуги і на оренду), а також надіслав копії платіжних доручень, які свідчать про сплату банком потрібних сум (з мокрими печатками). Але вказаних сум ми не отримуємо, одні обіцянки по телефону від працівників банку щодо сплати боргів.
Вважаємо, що це шахрайство дрібних клерків банку, не думаю, що топ менеджери будуть заморочуватися з такими сумами.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

panyutinorada писав:А яку інформацію має містити такий лист? В мене нема юридичної освіти.

Щодо актів звіряння.
Орендар (банк) надіслав поштою  їх на нашу вимогу, де навіть переплату !!!! вказав (на ком.послуги і на оренду), а також надіслав копії платіжних доручень, які свідчать про сплату банком потрібних сум (з мокрими печатками). Але вказаних сум ми не отримуємо, одні обіцянки по телефону від працівників банку щодо сплати боргів.
Вважаємо, що це шахрайство дрібних клерків банку, не думаю, що топ менеджери будуть заморочуватися з такими сумами.
__________________________________
П.І.Б. керівника організації- орендаря
__________________________________
(адреса)

ПРЕТЕНЗІЯ
щодо оплати за послуги з оренди приміщення
Нагадуємо, що на виконання договору оренди приміщення від ________ № _____, _________________________ було отримано послуг з оренди, що підтверджується (найменування орендаря)
рахунками, які отримані Вашою установою.
Відповідно до п. ___ вищевказаного договору, Ви зобов’язані були сплати за отримані послуги з оренди приміщення шляхом перерахування на р/р _______________ кошти в загальній сумі _________грн. в строк до ___________ р.
Але, станом на ______________, в порушення договірних умов, Вами не виконуються зобов’язання щодо оплати за оренду приміщення.
Для досудового вирішення питання, вимагаємо погасити заборгованість в розмірі _____________ у термін до __________________ р.
У разі відсутності дій з Вашого боку спрямованих на погашення заборгованості, ми змушені будемо звернутися до суду з позовом про її стягнення у примусовому порядку.
У цьому випадку попереджаємо, що Ви, як боржник, зобов’язані будете відшкодувати також і судові витрати, в результаті чого, сума Вашого боргу зросте, але цього можна уникнути, шляхом негайної сплати заборгованості.

Аватар користувача
panyutinorada
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1102
З нами з: 29 травня 2014, 10:21
Подякували: 6 разів

Повідомлення panyutinorada »

Дякую, спробую написати претензію.

А сфальшовані платіжні доручення (банк через який проведено платіжки і є нашим орендарем) також потрібно надати до суду?
За данними  сфальшованих платіжок суми за оренду та за комуналку сплачувались, наприклад за ХІІ/15 20.01.2016 року, але на наші рахунки кошти не надходили ні 21.01.16 ні по цей день. А банк поставив на копіях таких платіжок свої печатки і надіслав нам поштою. Хіба такі дії працівників банку - не службове підроблення ?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

panyutinorada писав:Дякую, спробую написати претензію.

А сфальшовані платіжні доручення (банк через який проведено платіжки і є нашим орендарем) також потрібно надати до суду?
За данними  сфальшованих платіжок суми за оренду та за комуналку сплачувались, наприклад за ХІІ/15 20.01.2016 року, але на наші рахунки кошти не надходили ні 21.01.16 ні по цей день. А банк поставив на копіях таких платіжок свої печатки і надіслав нам поштою. Хіба такі дії працівників банку - не службове підроблення
Пропоную Вам звернутись до поліції з відповідною заявою.

marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

а як взагалі правильно оформлювати розрахунки з орендарями?

Відповісти

Повернутись до “Надання платних послуг”