Оформлення рахунків орендарям
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго дня!veta3699 писав:Доброго дня.
Наш орендар - бюджетна установа, тобто оренда 1,00 грн на рік.
Договор припиняє орендар 30.11.2017 року, яку суму оренди виставляти ?
Розмір орендної плати буде складати - (1 грн/12 м)*11м=0,92 грн.
- veta3699
- Мешканець
- Повідомлень: 354
- З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 4 рази
Дякую.Розмір орендної плати буде складати - (1 грн/12 м)*11м=0,92 грн.
А як визначити суму оренди, якщо розірвати договір посеред місяця 20.11.2017 року ?
Яким саме нормативним документом передбачено розподіляти 1,00 грн , коли бюджетна оренда припиняється посеред року ?
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго ранку!veta3699 писав:Дякую.Розмір орендної плати буде складати - (1 грн/12 м)*11м=0,92 грн.
А як визначити суму оренди, якщо розірвати договір посеред місяця 20.11.2017 року ?
Яким саме нормативним документом передбачено розподіляти 1,00 грн , коли бюджетна оренда припиняється посеред року ?
Розмір орендної плати буде складати - (1 грн/365дн)*323дн=0,88 грн.
Виходить це з того, що відповідно до п.10 Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженої постановою КМУ від 04.10.95 р. № 786, 1 грн. це - розмір річної орендної плати за оренду нерухомого майна.
- veta3699
- Мешканець
- Повідомлень: 354
- З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 4 рази
Наш арендатор планирует установить новый банкомат, причем сам каркас будет внутри здания, а его лицевая часть снаружи.
Как посчитать площадь, которую будет занимать банкомат для договора аренды?
Нужно ли учитывать территорию на улице возле нашего админ здания, которую будут использовать клиенты банка ?
Как посчитать площадь, которую будет занимать банкомат для договора аренды?
Нужно ли учитывать территорию на улице возле нашего админ здания, которую будут использовать клиенты банка ?
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго ранку!veta3699 писав:Наш арендатор планирует установить новый банкомат, причем сам каркас будет внутри здания, а его лицевая часть снаружи.
Как посчитать площадь, которую будет занимать банкомат для договора аренды?
Нужно ли учитывать территорию на улице возле нашего админ здания, которую будут использовать клиенты банка ?
Вважаю, що площею оренди буде площа, яку фактично займає банкомат з усіма пристроями. Територія на вулиці не може бути предметом оренди в цьому випадку.
- veta3699
- Мешканець
- Повідомлень: 354
- З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 4 рази
Дякую, все зрозуміла.Вважаю, що площею оренди буде площа, яку фактично займає банкомат з усіма пристроями. Територія на вулиці не може бути предметом оренди в цьому випадку.
- veta3699
- Мешканець
- Повідомлень: 354
- З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 4 рази
Доброго дня.
Чи вірно, що при укладанні договору оренди з орендарем-бюджетником ( комунальна форма власності ), де сума орендної плати складатиме 1,00 грн, орендодавцю - бюджетнику потрібно проводити обов'язково конкурс ?
Дякую.
Чи вірно, що при укладанні договору оренди з орендарем-бюджетником ( комунальна форма власності ), де сума орендної плати складатиме 1,00 грн, орендодавцю - бюджетнику потрібно проводити обов'язково конкурс ?
Дякую.
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго дня!veta3699 писав:Доброго дня.
Чи вірно, що при укладанні договору оренди з орендарем-бюджетником ( комунальна форма власності ), де сума орендної плати складатиме 1,00 грн, орендодавцю - бюджетнику потрібно проводити обов'язково конкурс ?
Дякую.
Відповідно до абз.4 ч.4 ст.9 Закону України від 10.04.92 р. № 2269-XII "Про оренду державного та комунального майна" у разі надходження заяви про оренду майна на короткий строк (не більше п'яти днів та без права продовження строку дії договору оренди) або заяви від бюджетної установи, музею, підприємства чи громадської організації у сфері культури і мистецтв (у тому числі національної творчої спілки або її члена під творчі майстерні), релігійної організації для забезпечення проведення релігійних обрядів та церемоній, громадської організації ветеранів або інвалідів, реабілітаційних установ для інвалідів та дітей-інвалідів, державних та комунальних спеціалізованих підприємств, установ та закладів соціального обслуговування, що надають соціальні послуги відповідно до Закону України "Про соціальні послуги" ( 966-15 ), Пенсійного фонду України та його органів, державних видавництв і підприємств книгорозповсюдження, вітчизняних видавництв та підприємств книгорозповсюдження, що забезпечують підготовку, випуск та (чи) розповсюдження не менш як 50 відсотків книжкової продукції державною мовою (за винятком видань рекламного та еротичного характеру), оголошення про намір передати майно в оренду не розміщується і договір оренди укладається з таким заявником без проведення конкурсу. Законами України можуть бути визначені інші випадки передачі державного та комунального майна в оренду без проведення конкурсу.
- veta3699
- Мешканець
- Повідомлень: 354
- З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 4 рази
Тобто, територіальний центр соціального обслуговування ( надання соціальних послуг) підпадає без конкурсу, а дитячий навчальний заклад ( яслі-сад) - не підпадає?та комунальних спеціалізованих підприємств, установ та закладів соціального обслуговування, що надають соціальні послуги відповідно до Закону України "Про соціальні послуги" ( 966-15 )
Чи вірно я Вас зрозуміла ?
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
У відповіді я спеціально виділив відповідь на Ваше питання, спробую видалити все непотрібне "Відповідно до абз.4 ч.4 ст.9 Закону України від 10.04.92 р. № 2269-XII "Про оренду державного та комунального майна" у разі надходження заяви від бюджетної установи, оголошення про намір передати майно в оренду не розміщується і договір оренди укладається з таким заявником без проведення конкурсу. Законами України можуть бути визначені інші випадки передачі державного та комунального майна в оренду без проведення конкурсу."veta3699 писав:Тобто, територіальний центр соціального обслуговування ( надання соціальних послуг) підпадає без конкурсу, а дитячий навчальний заклад ( яслі-сад) - не підпадає?та комунальних спеціалізованих підприємств, установ та закладів соціального обслуговування, що надають соціальні послуги відповідно до Закону України "Про соціальні послуги" ( 966-15 )
Чи вірно я Вас зрозуміла ?
- veta3699
- Мешканець
- Повідомлень: 354
- З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 4 рази
Дякую.
До нашої установи надійшов лист щодо неможливості укладання з бюджетними установами договорів оренди без проведення конкурсу з антимонопольного комітету.
А наразі постало питання у терцентру-орендаря збільшити розмір орендованої площі приміщення.
Тож, в зв'язку з цим листом, я не зрозуміла чи можемо підписати додатклву угоду на збільшення площі ?
До нашої установи надійшов лист щодо неможливості укладання з бюджетними установами договорів оренди без проведення конкурсу з антимонопольного комітету.
А наразі постало питання у терцентру-орендаря збільшити розмір орендованої площі приміщення.
Тож, в зв'язку з цим листом, я не зрозуміла чи можемо підписати додатклву угоду на збільшення площі ?
-
- Місцевий
- Повідомлень: 619
- З нами з: 24 липня 2015, 10:58
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 44 рази
Доброго ранку!veta3699 писав:Дякую.
До нашої установи надійшов лист щодо неможливості укладання з бюджетними установами договорів оренди без проведення конкурсу з антимонопольного комітету.
А наразі постало питання у терцентру-орендаря збільшити розмір орендованої площі приміщення.
Тож, в зв'язку з цим листом, я не зрозуміла чи можемо підписати додатклву угоду на збільшення площі ?
Дуже хотілось би ознайомитись з цим листом АКУ, ат же Закон України "Про оренду державного та комунального майна" чітко визначає «оголошення про намір передати майно в оренду не розміщується і договір оренди укладається з таким заявником без проведення конкурсу».
Крім того, Ви ж не укладаєте новий договір, а вносите зміни до діючого договору оренди.
- veta3699
- Мешканець
- Повідомлень: 354
- З нами з: 17 грудня 2014, 10:02
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 4 рази
Добрий день.Дуже хотілось би ознайомитись з цим листом АКУ, ат же Закон України "Про оренду державного та комунального майна" чітко визначає «оголошення про намір передати майно в оренду не розміщується і договір оренди укладається з таким заявником без проведення конкурсу».
Оприлюднить лист, який надійшов до нашої установи, я, звісно, не можу.
Головний месидж листа стосується дотримання ОМС вимог чинного законодавства, у тому числі Закону України " Про захист економічної конкуренції ", тобто непроведення конкурсу при укладанні договорів оренди з бюджетними установами може призвести до надання зазначеним суб'єктам господарюванння переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 32
- З нами з: 26 вересня 2017, 12:33
- Регіон: Луганская область
,Доброго дня!Комунальне підприємство здає в оренду ФОП 1 кв.м. нежилого приміщення під кавовий автомат. Які бухгалтерські проводки , бажано на умовних числових прикладах, будуть по нарахуванню орендної плати, спрямування частини орндної плати до міського бюджету (30%),відшкодуванню комунальних та експлуатаційних витрат,податку на землю ,при умові , що ми є ПЛАТНИКАМИ ПДВ???????Примітка: (дохід спеціальтного фонду 25010300 "Плата за оренду майна бюджетних установ" ) ?Буду дуже вдячна за відповідь
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10292
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Ви впевнені що ви бюджетна установа?АнфисаБюджет писав:,Доброго дня!Комунальне підприємство здає в оренду ФОП 1 кв.м. нежилого приміщення під кавовий автомат. Які бухгалтерські проводки , бажано на умовних числових прикладах, будуть по нарахуванню орендної плати, спрямування частини орндної плати до міського бюджету (30%),відшкодуванню комунальних та експлуатаційних витрат,податку на землю ,при умові , що ми є ПЛАТНИКАМИ ПДВ???????Примітка: (дохід спеціальтного фонду 25010300 "Плата за оренду майна бюджетних установ" ) ?Буду дуже вдячна за відповідь
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 32
- З нами з: 26 вересня 2017, 12:33
- Регіон: Луганская область
Не зрозуміла питання, щодо статуси установи. Комунальне підприємство,(СДЮСТШ) фінансування якого проводиться за рахунок загального та спеціального фонду.Дохід установи по спеціальному фонду складається з доходу від надання послуг та оренди майна бюджетних установ. Взяті на облік в ДПІ як платники ПДВ.В чому питання?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10292
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Питання в тому що КОМУНАЛЬНІ ПІДПРИЄМТСВА не є бюджетними установами! Або ви плутаєте назви!АнфисаБюджет писав:Не зрозуміла питання, щодо статуси установи. Комунальне підприємство,(СДЮСТШ) фінансування якого проводиться за рахунок загального та спеціального фонду.Дохід установи по спеціальному фонду складається з доходу від надання послуг та оренди майна бюджетних установ. Взяті на облік в ДПІ як платники ПДВ.В чому питання?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 32
- З нами з: 26 вересня 2017, 12:33
- Регіон: Луганская область
-
- Новачок
- Повідомлень: 1
- З нами з: 21 квітня 2016, 14:02
- Регіон: Днепропетровская область
Доброго дня! Допоможіть будь-ласка розібратися! Ми орган місцевого самоврядування. Хочемо здати в оренду майно (частину нежитлового приміщення). Не можу зрозуміти, як ми повинні нараховувати орендну плату в частині її розподілу, чи повинні ми 50% зараховувати до власних надходжень, а 50 % до загального фонду бюджету? Якщо розподіл 50х50, то як виписувати рахунки, на 50% власних надходжень окремо, а на 50% загального фонду окремо, і які рахунки відображати у меморіальному ордері № 4. Заздалегідь буду вдячна за інформацію! :)
P.S. Взагалі з цим розподілом не можу нічого зрозуміти...
P.S. Взагалі з цим розподілом не можу нічого зрозуміти...
Доброго дня, звертаюсь до Вас с таким питанням. Ми є бюджетною установою: Районний центр соціальних служб для сім"ї, дітей та молоді у 2019 році бло укладено договір з Фондом державного майна в Луганській області на оренду приміщення яке належить райдержадміністрації. За договором оренди сплачуємо орендну плату 50% до Райдержадміністрації та 50% до Фонду держмайна Луганської області. Працівники Фонда держмайна надають нам лише "Стан надходження орендної плати до договору оренди укладеним мід РВ ФДМУ по Луганській області" в яких визначається сума орендної плати. До травня 2019 року на наши щомісячні листи с проханням ставити на цих "Станах надходжень ...." печатки та підпису Фонд надавав нам таки листи. На підставі яких ми реєстрували у Казначействі та сплачували орендну плату. А с червня 2019 року нам надають цей документ "Стан надходження " без печатки. Казначейство не приймає документ без печатки до реєстрації. Я не можу зареєструвати суму оренди до Фонду та сплатити. Працівники Фонду повідомляють що вони лише контролюють стан надходження орендної плати а надавати рахунки с печаткою відповідно до законодавства не входить до їх компетенції, в листі повідомляють нас про те "що ми маємо самостійно розрахувати та сплачувати орендну плату до Державного бюджету, а Управління лише контролює їх надходження". Ми бюджетна установа обслуговуємся в Казначействі, сама я не можу сплачувати орендну плату через інші установи комерційних банків. Що нам робити ?
Добрий день. Мене цікавить, як орендаря, крім акту на відшкодування видатків на комунальні послуги, які ще документи можна вимагати від орендодавця. Чи можуть мені надати якісь документи з показниками лічильників та розрахунки між орендодавцем та надавачем послуг?
Ситуація: змова орендодавця та надавача послуг про використання бюджетних коштів. А ми в "мінусах", оскільки послуги розраховують відповідно до площ та чисельності працівників.
Ситуація: змова орендодавця та надавача послуг про використання бюджетних коштів. А ми в "мінусах", оскільки послуги розраховують відповідно до площ та чисельності працівників.