Оформлення земельної ділянки бюджетною установою

Аватар користувача
Брусенцова Яна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 954
З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Брусенцова Яна »

Вітаю на форумі для працівників бюджетної сфери.
2013 рік був роком змін у земельному законодавстві. Сьогодні стоїть нагальна проблема оформлення земельних ділянок для обслуговування будівель бюджетних установ. Не важливо, школа це, лікарня тощо. Якщо Ви ще не оформили своє право на земельну ділянку, пропоную надати Вам домопогу. Як показала практика, існують проблеми щодо цього питання. Тож чекаю на Ваші запитання.

Аватар користувача
Брусенцова Яна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 954
З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Брусенцова Яна »

Підтвердженням того, що оформлення земельних ділянок сьогодні викликає певні складнощі, є запитання, які постійно надходять до редакції газети "Вісник бюджетної організації". Наприклад, до редакції звернулося училище, у якого виникли певні труднощі з оформленням свого права на земельну ділянку, на якому розташований гуртожиток. Складність ситуації полягала в тому, що частина гуртожитку перебуває у приватній власності. Кому цікава відповідь та можливі шляхи вирішення ціїє проблеми, прошу звертатися.

Аватар користувача
Брусенцова Яна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 954
З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Брусенцова Яна »

Нагадуємо, що згідно із статтями 125 та 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав та оформлюються відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі (частини 10 статті 79 Кодексу).

Сьогодні складається така ситуація, коли реконструкцію бюджетної установи не можна здійснити лише тому, що право такої бюджетної установи на земельну ділянку не офрмлене, як того вимагає чинне законодавство. Більше того є майже нереальним залучення коштів інвесторів, наприклад, для будівництва тієї ж котельні, яка могла б обслуговувати ту чи іншу установу. І проблема полягає лише в неоформленні права на земельну ділянку.

Тож постала нагальна проблема в оформленні прав на земельні ділянки. Ми готові допомогти вам в цьому. На сторінках газети "Вісник бюджетної організації" висвітлювалася ця тема.

В той же час ми розуміємо, що в кожної установи може виникнути специфічна ситуація, яка вимагає додаткових роз'яснень. Тож ставте запитання, будемо на них відповідати

Андрій Приймак
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 32
З нами з: 19 лютого 2014, 09:48
Регіон: Черновицкая область

Повідомлення Андрій Приймак »

Доброго дня. Шановні учасники пропоную обговорити конкретний приклад оформлення земельної ділянки бюджетною установою: на балансі сільської ради знаходиться ДНЗ потрібно оформити документи на землю. Який перший крок повинна зробити сільська рада, кому надати дозвіл на виготовлення документів?

Аватар користувача
Брусенцова Яна
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 954
З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
Регіон: Харків
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Брусенцова Яна »

Відповідь на це запитання вимагає певної інформації, зокрема: чи є цей ДНЗ юридичною особою? Якщо так, то дозвіл надається відповідною сільською радою цьому ДНЗ.

ak
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 55
З нами з: 19 квітня 2013, 14:54
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Подякували: 10 разів

Повідомлення ak »

Доброго дня!Допоможіть будь-ласка з оформленням земельної ділянки. Ми ЦПМСД , установа вищого рівня - сектор охорони здоров'я,засновник- районна рада.Районна рада замовила виготовлення документації на землю , але в раді відсутні кошти- вони пропонують проплатити нам.Чи маємо ми право?

Аватар користувача
ANNAkolosha
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 25 серпня 2012, 15:56
Регіон: Киевская область
Звідки: Макарів

Повідомлення ANNAkolosha »

Доброго дня!  У 2013 році сільська рада заключила договір оренди землі, свідоцтво про право власності на нерухоме майно (токож всі інші документи: витяг з Державного реєстру речових прав, витяг з Державного земельного кадастру) оформлювались сільсько радо за кошти ОРЕНДАРЯ (документально ніде не відображено). Форма власності комунальна, цільове призначення 13.01. Експертна оцінка не проводилася. Земельна ділянка на баланс не поставлена. Орендну плату орендар спалчує по коду 18010600 у розмірі 12% від нормативної грошової оцінки землі. Договір зареєстровани віддіді ДЗК. У податковій декларації з плати за землю сільська рада дану земельну ділянку не показувала. 
Допоможіть розібратися в питаннях:
1) Як поставити ділянку на баланс у 2017 році. (за якою вартістю, за новим чи старим планом рахунків)?
2) Чи подавати її у Податкрвій декларації з плати за землю за 2017 рік?
3) обраховувати податок за один поточний рік чи з 2013 року (за якою вартістю)? 
4) Чи звільняємося ми від сплати земельного податку за здану в оренду земельну ділянку? (за землі громадської забудови сільська рада звільнена!!! від сплати земельного податку).

Відповісти

Повернутись до “Земельне законодавство у бюджетній сфері”