Постановою КМУ від 4 вересня 2013р. № 706 рекомендовано на підприємствах, в установах та організаціях, що перебувають у комунальній власності, створити уповноважений підрозділ або уповноважену особу з питань запобігання і виявлення корупції.
Але є такі комунальні заклади, які не призначили уповноважену особу. Чи можливо це зробити терміново, так як хтось же повинен збирати та перевіряти декларації керівника, заступника, бухгалтера?
І ще, будь ласка: Чи обов"язково подавати комунальникам декларації на перевірку до податкової? Особливо хочеться уточнити по директорам та заступникам шкіл. Хоче це стосується і медичних закладів (ПМСД, ФАПи, ФП).
Заздалегідь вдячна.
Не переживайте ви з перевіркою декларацій. По перше їх уповноважений підрозділ уже не перевіряє, по друге їх перевірить податкова. Щодо уповноваженого підроздлу, то з 26 квітня він буде обовязковий на усіх підприємствах публічного права. От і створете посаду.
Максиме, уповноважений перевіряє. своєчасність подання та відсутність конфлікту інтересів. Не знаю як у вас, а у тих регіонах, з якими ми постійно працюємо уповноважених штрафують по-повній програмі.