І щодо завершення перевірки. На підставі відповіді/висновку/копії судового рішення, що надійшли від органів перевірки за результатами перевірки, відповідальний структурний підрозділ в одноденний строк (з дня надходження останньої відповіді/висновку/копії судового рішення або з дня надходження відповіді/висновку/копії судового рішення, який є підставою для застосування заборони, передбаченої частиною третьою або четвертою статті 1 Закону) готує довідку про результати перевірки за формою згідно з додатком 5 Порядку № 563 та подає її керівнику органу.
Керівник органу не пізніше ніж на третій день з дня надходження відповіді (відповідей)/висновку/копії судового рішення розглядає довідку про результати перевірки щодо особи, надсилає у той самий день Мін’юсту в паперовій та електронній формі (у форматі Microsoft Word) копію довідки про результати перевірки щодо особи, до якої не застосовуються заборони, визначені частинами третьою та четвертою статті 1 Закону, або у разі встановлення недостовірності відомостей, зазначених у пунктах 1 та/або 2 частини п’ятої статті 5 Закону, приймає рішення про звільнення особи та у той самий день надсилає Мін’юсту копію згаданого рішення в паперовій та електронній формі (скановану копію у форматі pdf) та копію довідки про результати перевірки в паперовій та електронній формі (у форматі Microsoft Word), інформація з яких протягом трьох днів з дня їх надходження вноситься до Реєстру.
До особової справи долучаються всі відповіді від органів перевірки і, зрозуміло, кінцева довідка!
Виникло запитання по місцевому самоврядуванню: чи проводити спецперевірку щодо секретаря міської ради (обирається на сесії шляхом таємного голосування), і якщо проводиться то до чи після обрання на сесії?
Kateryna.N писав:Виникло запитання по місцевому самоврядуванню: чи проводити спецперевірку щодо секретаря міської ради (обирається на сесії шляхом таємного голосування), і якщо проводиться то до чи після обрання на сесії?
Не спеціалізуюся на місцевому самоврядуванні, але мабуть, що рішення сесії - підстава для:
1) початку процедури спецперевірки, після якої готується лист міського голови для направлення за місцем роботи обраної особи про клопотання звільнення за п.5 ч.1 ст.36 КЗпПУ;
2) звільнення особи за попереднім місцем роботи;
3) розпорядження міського голови про початок виконання повноважен секретаря, прийняття присяги, встановлення рангу, надбавок. все це після розірвання трудового договору за попереднім місцем роботи і за результатами спецперевірки.
Доброго дня та гарних свят! Допоможіть, будь ласка, вирішити питання. Чи можна прийняти на посаду державного службовця кандидата, якщо за результатами спецперевірки в анткорупційній декларації податковою службою були виявлені розбіжності (не всі доходи вказані). Декларація була розміщена на нашому сайті та інших сайтах для проведення люстраційної перевірки. Які подальші дії кадрової служби? Щиро вдячна за допомогу.
з Порядку №33:
12. ...
"Орган, що проводить перевірку, зобов'язаний надати інформацію, яка містить висновок щодо того, чи є відомості, що стали предметом перевірки, достовірними або недостовірними та чи перешкоджають або не перешкоджають ці відомості зайняттю претендентом відповідної посади."
для виконання цього:
"15. У разі встановлення за результатами спеціальної перевірки факту розбіжностей у поданих кандидатом ... декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік посадовою особою (органом), яка (який) проводить спеціальну перевірку, надається можливість кандидату протягом п'яти робочих днів надати письмове пояснення за таким фактом та/або виправити розбіжності."
Тобто, "попросити" податкову надати висновок, який би відповідав вимогам абзацу 3 п.12 Порядку і, на підставі цього, призначати/відмовити кандидату на посаду.
хочу уточнити кандидат надає пояснення тільки податковій чи і керівнику органу, куди піде працювати? Да, і ще "попросити" податкову певне буде важко, а як не получиться?
достатньо тільки податковій. а вже податкова нехай робить висновок згідно з вищеперейменованими вимогами. скоріше це можна вирішити й на неофіційному рівні, а можна написати офіційний лист з цитатою п.12 і попросити уточнити свій висновок. і напишіть що все це потрібно не вам, а для забезпечення права на державну службу претендента, який може все пояснити.
Людина була прийнята на роботу, пройшла спец.перевірку, пропрацювала десь пів року і звільнилась. Тепер хоче повернутись на роботу знову, чи проходить спец.перевірку ще раз? Дякую
нехай у заяві про призначення вкаже про наявність довідки про спецперевірку, щоб ні в кого не виникло зайвих питань. А ось без люстрації, до набрання чинності постанови КМУ від 25.03.2015 №167, не обійтись.
З 26 квітня 2015 року вступає в дію Закон України "Про запобігання корупції" та набирає чинності постанова КМУ від 25 березня 2015 р. N 171 "Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, і внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України".
Згідно з вищезазначеними нормативно-правовими актами -
Спеціальна перевірка проводиться стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком (далі - претенденти на посаду) (крім випадків, передбачених законодавством), у тому числі щодо відомостей, поданих особисто.
Посадами, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, є:
посади, передбачені частиною першою статті 9 Закону України "Про державну службу";
посади, віднесені згідно із статтею 25 Закону України "Про державну службу" та частиною першою статті 14 Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" до першої - третьої категорії посад державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;
посади суддів, прокурорів і слідчих;
посади, що підлягають заміщенню вищим офіцерським складом військовослужбовців;
посади керівників, заступників керівників державних органів, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, їх апаратів та самостійних структурних підрозділів;
посади керівників, заступників керівників органів влади Автономної Республіки Крим, державних органів, юрисдикція яких поширюється на територію однієї або кількох областей, мм. Києва або Севастополя;
посади керівників державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міст республіканського в Автономній Республіці Крим або обласного значення, районів у місті, міст районного значення.
Перелік посад з підвищеним корупційним ризиком затверджується Національним агентством з питань запобігання корупції (далі - Національне агентство).
Таким чином, можна зробити висновок, що з 26.04.2015 року кандидати на посади простих державних службовців не підлягатимусь спецперевірці.
Скажіть, будь-ласка, закон про очищення влади поширюється на працівників, які перебувають по догляду за дитиною до 3-х років? І чи можуть такого працівника звільнити?
Про початок проведення в апараті Міністерства юстиції України перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади»
...
4. Керівникам структурних підрозділів апарату Міністерства забезпечити ознайомлення працівників підрозділів, у тому числі працівників, які відсутні на роботі (знаходяться у відрядженні, щорічних основних та додаткових відпустках, відпустках без збереження заробітної плати, навчальних відпустках, відпустках по вагітності та пологах, відпустках для догляду за дитиною та перебувають на листку непрацездатності) з цим наказом.
..."
чи вже хтось бачив список посад з підвищеним корупційним ризиком? у нас якраз завтра конкурс, чи можна вже буде призначати з 27.04.2015 р. і не надсилати спецперевірку? Ще ж і в "люстраційну" перевірку внесли зміни.
Який може бути на даний момент список посад з підвищеним корупційним ризиком, якщо його має затвердити Нацагентство, якого ще немає, тому що закон ще не вступив у дію. Те саме і щодо спецперевірки. Вона ще є чинною процедурою по старому закону і Порядку організації проведення спецперевірки. Тому думаю варто провести перевірку.
якраз поки пройде конкурс, медкомісія, запити треба буде відсилати 27.04.- вступив в дію новий порядок, нові форми заяви, запиту, чи приймуть по - старому?
що ж тоді робити, як провести спецперевірку, і Указ Президента "Про порядок проведення спецперевірки... " діє і новий Порядок, затв. постановою від 25.03.2015 р. №171 вже з 26.04.2015 вступає в у дію... здуріти можна ...
Катерино, старий порядок затверджений на виконання ст. 11 ЗУ № 3206. А цей Закон втратить чинність з 26.04.15 р., крім статті 12. Отже - логічна відповідь - керуватися новим порядком, затвердженим постановою КМУ.
Так, дякую, Віро Вадимівно, але як керуватись новим Порядком, як не визначено посади з підвищеним корупційним ризиком? а як що до того що претендент на посаду подає декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в порядку, визначеному частиною першою статті 45 Закону України “Про запобігання корупції”, до Національного агентства. Зайшла на їх сайт , там нічого такого не передбачено.
Так, це проблема, зараз розбираємося. зараз таких питань буде ДУЖЕ багато. Гадаю, протягом місяця-двох вони всеж почнуть щось роз'яснювати.
На наступному тиждні буду у Києві пробувати з кимось спілкуватися на цю тему. Як тільки будуть якісь новини - буду повідомляти невідкладно
Підкажіть, будь ласка, якщо кандидат успішно пройшов спецперевірку, але призначення його на посаду відбудеться через певний проміжок часу ( наприклад через місяць після проходження спецперевірки) чи буде це порушенням?
ще виникло запитання по органах місцевого самоврядування: обрання (відповідною радою) секретаря міської ради - 24.04.2015 року, в новому Порядку проведення спецперевірки ... прописано (п.21) відносно виборних посад: обрати, хай працює, проводити спец.перевірку, не пройшов- звільняти. Питання- якщо обрання- 24.04.2015 року чи можна керуватись вже новим Порядком?
Алла Иосифовна писав:Підкажіть, будь ласка, якщо кандидат успішно пройшов спецперевірку, але призначення його на посаду відбудеться через певний проміжок часу ( наприклад через місяць після проходження спецперевірки) чи буде це порушенням?
спецперевірка до суті питання не відноситься.
а по суті - за згодою сторін. мотивувати можна розірванням попередніх трудових відносин, особливо пов’язаних з якоюсь передачею справ, лікарняним, відпусткою ets.
Kateryna.N писав:ще виникло запитання по органах місцевого самоврядування: обрання (відповідною радою) секретаря міської ради - 24.04.2015 року, в новому Порядку проведення спецперевірки ... прописано (п.21) відносно виборних посад: обрати, хай працює, проводити спец.перевірку, не пройшов- звільняти. Питання- якщо обрання- 24.04.2015 року чи можна керуватись вже новим Порядком?
обрання - не призначення, а лише підстава. поки людина звільниться за попереднім місцем роботи, надасть трудову, П-2ДС, фото, мед. довідку, інші документи, а тут вже 25, а то і всі 27 (за п’ятиденки) тобто до посади раніше 27, 28 добратися важко навіть теоретично. та і на оформлення рішення ради - підстави обіймання посади за регламентом час потрібен.