Сторінка 2 з 2

Re: Як уникнути конфлікту інтересів

Додано: 13 листопада 2015, 12:13
viktoriy_ubr
Для виділення коштів з сільського бюджету новообрані депутати вимагають оригінали бухгалтерських документів (договора, акти, накладні) що , коли, за скільки і навіщо будуть зроблені дані оперрації .Ситуація абсурдна чи ні ??????? Як вважаєте Ви?????

Re: Як уникнути конфлікту інтересів

Додано: 18 листопада 2015, 22:42
Козиренко Віталій
абсурдна - коли депутати не розуміють за що саме голосують.

Re: Як уникнути конфлікту інтересів

Додано: 19 листопада 2015, 14:05
Новопсков райрада
згідно ст.55 ЗУ "Про місцевве самоврядування в Украні" голова районної ради обирається на сесії районної ради з числа депутатів таємним голосуванням. Чи може депутат, кандидат на посаду голови районної ради, приймати участь у голосуванні при обранні голови районної ради?

Re: Як уникнути конфлікту інтересів

Додано: 20 листопада 2015, 11:22
Дмитрий Иванович
Новопсков райрада писав:згідно ст.55 ЗУ "Про місцевве самоврядування в Украні" голова районної ради обирається на сесії районної ради з числа депутатів таємним голосуванням. Чи може депутат, кандидат на посаду голови районної ради, приймати участь у голосуванні при обранні голови районної ради?
Интересный вопрос. Я думаю что может. Кандидаты на выборах же голосуют за себя.

Re: Як уникнути конфлікту інтересів

Додано: 20 листопада 2015, 11:40
Новопсков райрада
Справа у тому, що кандидати на виборах не входять до суб'єктів, на яких поширюється дія ст. 3 Закону "Про запобігання корупції", а от депутати підпадають під дію цього закону. Тому мабуть все ж таки при голосуванні за свою кандидатуру при обранні голови райради в них буде конфлікт інтересів. Ви як вважаєте?

Re: Як уникнути конфлікту інтересів

Додано: 09 грудня 2015, 14:25
Olegklymenko
Доброго дня!
Допоможіть, будь ласка, у такій ситуації.
В державній установі є начальник сектору-(в складі відділу), жінка, працівники сектору здійснюють розрахунки з клієнтами. Начальник сектору - виконує контрольні функції. Планують співпрацю з новим клієнтом, де вже працює чоловік цієї жінки. Тож чекає потенційний КІ
Тому маю кілька питань:
Кого потрібно буде повідомляти про потенц.КІ -начальника відділу (а він, у свою чергу, заступника, і керівника) чи зразу керівника установи?
Пишеться заява чи службова записка?
Що "пише" керівник установи (яку резолюцію? чи видає зраз, напр, наказ про врегулювання КІ?)
Як доцільно врегульовувати 1) передати зразу функції контролю за операціями по цьому клієнту керівнику всього відділу, 2) чи здійснювати "під наглядом" - тоді щоразу при здійсненні цих операцій нач.відділу треба буде ставити якісь відмітки? чи по іншому?
Де зберігати потім це повідомлення та розпорядчий документ щодо врегул.КІ (на робоч.місці нач.сектору? чи просто  в цілому, у відділі?  чи у відділі кадрів)
дякую дуже за відповіді

Re: Як уникнути конфлікту інтересів

Додано: 10 грудня 2015, 09:25
Дмитрий Иванович
Olegklymenko
По-перше, що за установа, орган? По-друге, що за розрахунки з клієнтами, не зовсім зрозуміло суть діяльності сектору?
Згідно ст. 28 про потенційний або реальний КІ повідомляється безпосереднього керівника. По суті нач сектору пише заяву/повідомлення про наявність конфлікту інтересів нач відділу. Нач відділу в свою чергу пише службову записку керівнику установи. Керівник установи зобовязаний врегулювати КІ. Або сам видає наказ або пише на службовій резолюцію до виконання уповноваженій особі з питань запобігання корупції в установі (згідно постанови КМУ № 706 така особа повина бути в установі), яка в свою чергу і повина здійснювати врегулювання, вибрати найкращий варіант. Вся документація з врегулювання повина у нього і зберігатися. Щодо самого методу врегулювання, то як на мене зовнішній контроль не дуже підходить, я би обрав усунення нач сектору від виконання конкретного завдання та вчинення дій щодо свого чоловіка. Але тут треба знати детально ситуацію.

Re: Як уникнути конфлікту інтересів

Додано: 10 грудня 2015, 11:24
Olegklymenko
Дякую, Дмитро Іванович, за це розяснення, за допомогу і досвід! Я, власне, недавно і працюю цією "уповноваж.особою",а це-перший випадок, тож хотів би чітко розуміти, як маємо діяти (закон каже , щоКІ врегульовує - "безпос.керівник", постанова - що уповноваж.особа - "над.розяснення, контролює дотримання...щодо КІ"), дійшли згоди, що обиратимемо "усунення від виконання щодо конкретної організації..", лишилась уточнити формально - ініціатор проекту наказу (про врегулювання потенц.КІ шляхом усун.) буде нач.відділу (як "безпос.кер"), а уповноваж.особа - візує, чи байдуже?

Re: Як уникнути конфлікту інтересів

Додано: 10 грудня 2015, 11:51
Дмитрий Иванович
Відповідальність щодо запобігання корупції в т.ч. і щодо врегулювання конфлікту інтересів несе керівник установи. Він же і вирішує хто що готує і робить. Але якщо є уповноважена особа, то ніби вона і повинна здійснювати діяльність з цих питань. Остаточне рішення приймає керівник установи.

Re: Як уникнути конфлікту інтересів

Додано: 16 січня 2016, 13:45
Козиренко Віталій
наприклад, у межах ч1 ст 33 визначити "контролера", щоб "визначений" на основі п.1 ч2 ст33 підготував службову записку-подання щодо якісної роботи прямопідпорядкованого і його права на премію.

Re: Як уникнути конфлікту інтересів

Додано: 13 березня 2016, 15:24
Dimarik
Козіна Віра писав:Так, Андрію, Ви абсолютно праві!
Вже бачила понад 20 протоколів ЗА ЦЕЙ РІК, де інкримінується невжиття заходів щодо врегулювання конфлікту інтересів саме через неповідомлення та участь у голосуванні при прийнятті актів індивідуального характеру.
[font='Noto Sans', sans-serif]У мене також виникла ситуація з приводу можливого конфлікту інтересів!! Прошу про правову допомогу у цьому. [/font]
[font='Noto Sans', sans-serif]Мій товариш є керівником комунального підприємства, засновником якого є відповідна обласна рада. [/font]
[font='Noto Sans', sans-serif]Поряд з цим, близько двох років у суді розглядається кримінальне провадження, у якому мій товариш є потерпілим.[/font]
[font='Noto Sans', sans-serif]Після виборів наприкінці 2015 року, один з адвокатів, який представляє підсудних - став депутатом обласної ради. [/font]
[font='Noto Sans', sans-serif]Після цього за його запитом, проголошеним на пленарному засіданні, підтримано пропозицію про звіт керівників комунальних підприємств обласної ради, у тому числі яке очолює мій товариш. За це рішення поряд з іншими депутатами проголосував і вищевказаний мною адвокат.[/font]
[font='Noto Sans', sans-serif]Наступні два засідання сесії обласної ради звіт мого товариша відкладався, у зв'язку з перебуванням його на лікарняному. За перенесення заслуховування звіту також проголосовано адвокатом. А поряд з цим голові обласної ради ним направлено депутатське звернення щодо проведення службової перевірки факту перебування його на лікарняному. [/font]
[font='Noto Sans', sans-serif]Вважаю що у його діях наявний склад правопорушення, передбачений ст.172-7 КУпАП.[/font]
[font='Noto Sans', sans-serif]Про наявність конфлікту інтересів адвокатом не повідомлялось ні на сесії обласної ради ні голові обласної ради!!![/font]
[font='Noto Sans', sans-serif]Прохання обґрунтувати саме наявність конфлікту інтересів[/font]

Re: Як уникнути конфлікту інтересів

Додано: 16 серпня 2017, 05:23
Юлька2015
Прошу допомоги. Чоловік (директор територіального центру), дружина та зять працюють в одній установі. Дружина та зять згідно посадових інструкцій підпорядковані директору. З метою усунення конфлікту інтересів, запропоновано створити комісії по встановленню надбавки за складність, напруженість у роботі, яка і визначатиме їх розмір. Цікавить питання чи можна надати право комісії визначати розмір надбавок працівникам? Адже відповідно до постанови 1298 та наказу 308/519 саме директор встановлює стимулюючі виплати і наказ про їх встановлення буде видано ним же. Чи буде вважатися конфліктом інтересів, якщо члени цієї комісії будуть визначати розмір надбавки собі? Заздалегідь вдячна.

Re: Як уникнути конфлікту інтересів

Додано: 17 серпня 2017, 10:53
Дмитрий Иванович
Юлька2015 писав:Прошу допомоги. Чоловік (директор територіального центру), дружина та зять працюють в одній установі. Дружина та зять згідно посадових інструкцій підпорядковані директору. З метою усунення конфлікту інтересів, запропоновано створити комісії по встановленню надбавки за складність, напруженість у роботі, яка і визначатиме їх розмір. Цікавить питання чи можна надати право комісії визначати розмір надбавок працівникам? Адже відповідно до постанови 1298 та наказу 308/519 саме директор встановлює стимулюючі виплати і наказ про їх встановлення буде видано ним же. Чи буде вважатися конфліктом інтересів, якщо члени цієї комісії будуть визначати розмір надбавки собі? Заздалегідь вдячна.
Що за установа? Чи є зазначені працівники державними службовцями?

Re: Як уникнути конфлікту інтересів

Додано: 17 серпня 2017, 15:57
Юлька2015
Дмитрий Иванович писав: Що за установа? Чи є зазначені працівники державними службовцями?
Терторіальний центр, працівники не є державними службовцями.

Re: Як уникнути конфлікту інтересів

Додано: 20 серпня 2017, 09:12
Дмитрий Иванович
Юлька2015 писав:
Дмитрий Иванович писав: Що за установа? Чи є зазначені працівники державними службовцями?
Терторіальний центр, працівники не є державними службовцями.
Немає особливого значення хто там що готує та нараховує.
Керівник установи підписує накази, документи. Не може у вашому випадку директор підписувати зарплату, надбавки, премію близьким особам, собі тим більше. Підпише - реальний конфлікт інтересів. А зараз уже потенційний конфлікт в наявності.
Щодо комісії - яким НПА передбачені її повноваження. Комісій може бути і 10, і вирішити можуть надати всім премії 200%, але по суті рішення комісії носять рекомендаційний характер. Відповідальність несуть бухгалтер та керівник установи.

Я вважаю що є вихід або звільнення близьких осіб або врегулювання конфлікту інтересів. Але врегулювання повинно бути на вищому рівні у вашій структурі територіальних центрів.

Re: Як уникнути конфлікту інтересів

Додано: 21 серпня 2017, 08:27
Юлька2015
Дмитрий Иванович писав:

Немає особливого значення хто там що готує та нараховує.
Керівник установи підписує накази, документи. Не може у вашому випадку директор підписувати зарплату, надбавки, премію близьким особам, собі тим більше. Підпише - реальний конфлікт інтересів. А зараз уже потенційний конфлікт в наявності.
Щодо комісії - яким НПА передбачені її повноваження. Комісій може бути і 10, і вирішити можуть надати всім премії 200%, але по суті рішення комісії носять рекомендаційний характер. Відповідальність несуть бухгалтер та керівник установи.

Я вважаю що є вихід або звільнення близьких осіб або врегулювання конфлікту інтересів. Але врегулювання повинно бути на вищому рівні у вашій структурі територіальних центрів.
Дякую за змістовну відповідь. Яка відповідальність головного бухгалтера в такій ситуації? Наказ про встановлення стимуллючих виплат головним бухгалтером не погоджується, виплата проводиться в межах фонду, кошти на їх виплату включено до кошторису та розрахунків до нього.

Re: Як уникнути конфлікту інтересів.

Додано: 28 березня 2018, 12:39
igorfurman93
Доброго дня. Голова територіальної громади є родичем кандидата (Дружина рідного брата) на посаду бухгалтера цієї ОТГ. Чи наявний конфлікт інтересів при приїмі на роботу і в процесі роботи? Дякую.