Обмеження, визначені Законом "Про запобігання корупції"

Дмитрий Иванович
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 24 березня 2015, 15:59
Регіон: Черновцы
Подякували: 77 разів

Повідомлення Дмитрий Иванович »

В разі неможливості усунення особи від виконання завдання та одночасного покладання роботи на іншу особу, необхідно застосовувати зовнішній контроль - ст. 33 ЗУ "Про запобігання корупції". За результатами виконання певної роботи під зовнішнім контролем бажано складати документ, наприклад акт в якому вказати що і коли зроблено під зовнішнім контролем, хто здійснював зовнішній контроль, підписи.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Господа, мне все же кажется, что вы дуете на воду)

потенційний конфлікт інтересів - наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень

Какое решение принимает бухгалтер, подписывая себе справку о доходах, просто механически выписанную из регистров? А тогда считать себе зарплату - это ж тоже конфликт интересов? Это что, надо внешний надсмотр при каждом расчете зарплаты ставить?


Я считая, что если мы начнем на каждую ерунду готовить кучу актов, то мы именно и спровоцируем бредовые требования при проверках.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

И потом, если бухгалтер вдруг намеренно завысит себе доход - это будет представление недостоверной информации, а никак не конфликт интересов - совсем же другая "статья"

Pochemychka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 18 жовтня 2012, 17:36
Регіон: Киевская область
Звідки: Киев

Повідомлення Pochemychka »

Доброго дня! Допоможіть розібратися, будь ласка.

У квітні 2015 року за наказом органу вищого рівня особа призначена на посаду керівника державної установи. Згідно із табелями працює на 0,5 ставки і отримує зарплату. Зясувалося, що одночасно вона ж працює ще з 2012 року в іншій державній установі на посаді начальника відділу; трудова книжка тут і є останній запис; згідно із табелями працює повний робдень і отримує зарплату. Обидві установи фінансуються із держбюджету, перебувають у сфері управління одного вищого органу; різниця - різні регіони.
Чи є такий факт порушенням обмеження щодо сумісництва. І чи містить ознаки корупційного правопорушення?

Liliia.rada
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 32
З нами з: 03 березня 2015, 14:45

Повідомлення Liliia.rada »

Доброго дня! Будь ласка, хто може пояснити стосовно обмежень при прийнятті на службу в органи місцевого самоврядування:
чи має право посадова особа ОМС (VII категорія) бути засновником та кінцевим бенефіціарним власником громадської неприбуткової організації?
Адже в ЗУ №1700 Про запобігання корупції обмеження стосуються приватних підприємств, що мають на меті одержання прибутку.

Відповісти

Повернутись до “Антикорупційне законодавство”