Дмитрий Иванович » Вчора, 19:56
Треба вказувати зарплатні кошти на рахунку теж. Їх і раніше потрібно було вказувати.
Дмитрий Иванович, у роз’ясненнях у журналы "Держслужбовець" №1, 2016 р. чітко вказано що кошти перераховані роботодавцем на зарплатну картку є тим доходом, що опубліковується у позиції зарплата, тому немає потреби ще раз їх опубліковувати як суму коштів на рахунках в банках, ми їх не показували , декларант просто не встиг їх зняти.
Якщо буде роз'яснення НАЗК що не потрібно вказувати, значить не потрібно.
А до того часу я вважаю, що доходи і грошові активи це різні категорії, і треба зазначати окремо доходи, окремо активи.
Крім того, в доходах ми вказуємо нараховані кошти. А на рахунках чисті кошти від зарплати, плюс можуть бути ваші же гроші, які ви знімаєте, наприклад, і ставите назад на рахунок. Це і буде ваш грошовий актив на рахунку в банку.
телефонували в НАЗК : вони в телефонному режимі зазначили що показувати не потрібно, ці кошти вже зазначені як зарплата. я думаю що вони вже більш ніяких роз’яснень не дадуть, хіба що за результатами першого етапу е-декларування . але як тепер показати ці кошти якщо в паперовому варіанті їх не показували -будуть розбіжності.
Kateryna.N писав:телефонували в НАЗК : вони в телефонному режимі зазначили що показувати не потрібно, ці кошти вже зазначені як зарплата. я думаю що вони вже більш ніяких роз’яснень не дадуть, хіба що за результатами першого етапу е-декларування . але як тепер показати ці кошти якщо в паперовому варіанті їх не показували -будуть розбіжності.
оброго дня. Питання: в 2008 році був отриманий кредит у сумі 100000 грн з якого станом на 01.01.2015 лишився непогашений залишок у сумі 15000 грн. впродовж 2015 року погашено суму основного боргу 15000 грн та сплачено відсотки у сумі 3000 грн. Станом на 31.12.2015 заборгованість відсутня . Тобто за 2015 рік сума погашення кредиту на відсотків не перевищує 50 МРЗ. Чи потрібно вказувати в декларації загальний розмір такої позики (кредиту). Якщо так, то яку суму? (100000 грн отриману в 2008 р чи 15000 грн станом на 01.01.2015). Дякую
Востаннє редагувалось 25 жовтня 2016, 12:09 користувачем alexmelrv, всього редагувалось 1 раз.
Доброго дня. Питання: в 2008 році був отриманий кредит у сумі 100000 грн з якого станом на 01.01.2015 лишився непогашений залишок у сумі 15000 грн. впродовж 2015 року погашено суму основного боргу 15000 грн та сплачено відсотки у сумі 3000 грн. Станом на 31.12.2015 заборгованість відсутня . Тобто за 2015 рік сума погашення кредиту на відсотків не перевищує 50 МРЗ. Чи потрібно вказувати в декларації загальний розмір такої позики (кредиту). Якщо так, то яку суму? (100000 грн отриману в 2008 р чи 15000 грн станом на 01.01.2015). Дякую
Востаннє редагувалось 25 жовтня 2016, 12:08 користувачем alexmelrv, всього редагувалось 1 раз.
ktv писав:Допоможіть розібратися!
Я - дежслужбовець. В мого чоловіка у власності є земельна ділянка, на якій побудований дерев"яний садовий будиночок. Документи на земельну ділянку є. а на будиночок ніяких документів немає, бо його будували ще у 1989 році. Чи потрібно якимось чином мені вказувати цей садовий будинок в декларації? Якщо - так, то в якому розділі?
В залежності від наявності будь-яких документів. Якщо взагалі нічого немає, навіть техпаспорту чи іншого папірця з БТІ, то думаю що не потрібно вказувати взагалі. Якщо будинок не зареєстрований / відсутній правовстановлюючий документ, але є техпаспорт чи інші документи з БТІ, то треба вказати будинок в розділі "Об'єкти незавершеного будівництва", та відмітити позначкою "Об'єкт, право власності на який не зареєстроване в установленому законом порядку"
підкажіть будь-ласка, я не розуміюсь в юридичних сферах. Для декларування кожному працівнику треба зробити особистий ЕЦП, так? То подавати документи - заяви на реєстрацію ключів в АЦСК треба як працівнику ОМС, чи як окрема фізична особа? Тобто це треба робити як і звичайні ключі на перший другий підпис, просто на кожного працівника? Тоді можна давати документи і на печатку щоб не гаяти час?
Радистка_Кэт писав:Подскажите, пожалуйста, заполняли декларацию давно, половины функционала еще не работало.
Если исправить сейчас (10 дней уже прошло) - это вообще, возможно?
На исправление дается 7 дней. Но если декларация подана давно, и функция исправления не активна, вы не сможете подать исправленную декларацию. Разве что писать в поддержку НАЗК чтобы дали такую возможность.
Радистка_Кэт писав:Подскажите, пожалуйста, заполняли декларацию давно, половины функционала еще не работало.
Если исправить сейчас (10 дней уже прошло) - это вообще, возможно?
На исправление дается 7 дней. Но если декларация подана давно, и функция исправления не активна, вы не сможете подать исправленную декларацию. Разве что писать в поддержку НАЗК чтобы дали такую возможность.
Нагадування суб’єктам електронного декларування У відповідь на численні звернення суб’єктів електронного декларування, які з технічних причин не мали змоги подати виправлені електронні декларації у семиденний строк, в порядку частини 4 статті 45 Закону України «Про запобігання корупції», Національне агентство з питань запобігання корупції нагадує. Якщо після спливання семиденного строку суб’єкт декларування виявить неповні чи неправильні відомості в поданій ним декларації (або у виправленій декларації), він повідомляє про це Національне агентство через персональний електронний кабінет та подає виправлену декларацію згідно з рішенням уповноваженої особи Національного агентства.
(абзаци перший, другий пункту 7 розділу ІІ Порядку
формування, ведення та оприлюднення (надання)
інформації Єдиного державного реєстру декларацій осіб,
уповноважених на виконання функцій держави або місцевого
самоврядування, затвердженого Рішенням Національного
агентства з питань запобігання корупції від 10.06.2016 № 3). У всіх випадках, коли технічні збої у роботі Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, завадили поданню виправленої декларації просимо письмово повідомляти про це до Національного агентства. Кожен такий випадок буде розглядатися окремо.
Скажите, пожалуйста. Если в разделе недвижимого имущества указано, что дом принадлежит на праве собственности супруге, и декларант им пользуется, то объект недвижимости указывается 2 раза? Сначала супруге как собственник, а потом декларанту на праве пользования или все же один раз?
Пожалуйста, подскажите. госслужащий уволен в 2015 году. До 1 апреля 2016 декларация после увольнения подана по месту раьоты. Надо ли подавать в электронном виде сейчас?
topik писав:Пожалуйста, подскажите. госслужащий уволен в 2015 году. До 1 апреля 2016 декларация после увольнения подана по месту раьоты. Надо ли подавать в электронном виде сейчас?
Не нужно. Уволенные в 2015 году подают до 1 апреля 2016 года по месту работы (службы) декларацию за 2015 год по старой (бумажной) форме.