Конфлікт інтересів

Kateryna.N
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 145
З нами з: 19 березня 2015, 18:49
Регіон: Хмельницкая область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Kateryna.N »

повністю з Вами погоджуюсь, ми не можемо вигадати щось своє, та порушити права декларантів, .розроблять та затвердять відповідну Методику - будемо виконувати

Козиренко Віталій
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 998
З нами з: 13 березня 2015, 14:25
Регіон: Луганська область
Дякував (ла): 29 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення Козиренко Віталій »

Дякую! Зберіг собі на всяк випадок.
Треба розповсюджувати і органам перевірки буде складніше з планом - нехай не шукають легких шляхів.

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Доброго дня, друзі!
Рано ми з вами пораділи. Вчора ввечері Парламент прийняв законопроект, яким внесено зміни до Закону "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення діяльності Національного антикорупційного бюро України та Національного агентства з питань запобігання корупції", згідно з якими до початку діяльності Національного агентства з питань запобігання корупції, за прокуратурою та Службою безпеки України залишаються повноваження щодо складання протоколів про вчинення адміністративних правопорушень, пов'язаних з корупцією
Ось так((

http://www.rada.gov.ua/news/Novyny/107737.html

Анжелікааа
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 31 березня 2015, 15:46
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Анжелікааа »

Про службові обовязки іде згадка у Законці України "Про державну службу".

Стаття 5. Етика поведінки державного службовця

Державний службовець повинен:
сумлінно виконувати свої службові обов'язки;

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Згадка, але не визначення поняття. У нас це слабке місце багатьох НПА, не лише законів - оперувати поняттями та термінами, які ніде не визначені, або визначені у сферах, які не можна застосовувати у інгих сегментах господарювання чи державного управління.
Через це виникають проблеми.

Анжелікааа
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 31 березня 2015, 15:46
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Анжелікааа »

У Законі України "Про засади запобігання і протидії корупції"
конфлікт інтересів-суперечність між особистими майновими, рнемайновими інтересами особи чи близьких осіб та її службових повноважень , наявність якої може вплинути на об"єктивність або неупередженість прийняття рішень, а такоє на вчинення чи невчинення дій під час виконання наданих їй службових повноважень.
Розділ I

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 1. Державна служба і державні службовці

Державна служба в Україні - це професійна діяльність осіб,
які займають посади в державних органах та їх апараті щодо
практичного виконання завдань і функцій держави та одержують
заробітну плату за рахунок державних коштів.
Ці особи є державними службовцями і мають відповідні службові
повноваження.

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Алочка, є тільки один нюанс, у нас у ст. 12 у ч. 8 мова йде про специфічний вид перевірки на конфлікт інтересів:
Цитата: "8. Перевірка декларації на наявність конфлікту інтересів суб'єкта декларування здійснюється протягом тридцяти днів з дня подання декларації і полягає у порівнянні службових обов'язків суб'єкта декларування з його та членів його сім'ї фінансовими інтересами"
А повноваження та обов'язки за своєю природою є не тотожними поняттями. Ось така "весела" штука...

Плюс не забувайте, у нас з понеділка будуть діяти інші визначення понять конфлікту інтересів, причому 2 - реальний і потенційний, а там взагалі вони по-іншому визначаються

Ігор.Ко
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 21 квітня 2015, 15:33
Регіон: Волынская область

Повідомлення Ігор.Ко »

Добрий день! тобто виходить так: де-юре я як радник голови райради маю перевірити декларації на конфлікт інтересів, але де-фактум ні процедури ні методики, ні кістюка на що маю посилатись не має? Тобто я по всіх депутатах ради, працівниках виконавчого апарату ради, посадових особах публічного права, а саме комунальних підприємств які є у віданні нашої ради я чисто чорним по білому пишу, що конфлік інтересів в даних осіб відсутній. Я працюю менше місяця на цій посаді і це перша моя робота, і до такого життя мене не готувало, що закон говорить і сам не знає що )))))) Фактично я розумію, що в подальшому я маю прослідковувати чи не виникатиме конфлікт інтересів в подальшому в прийнятті рішень головою ради та депутатів, але навіщо створювати дану робочу одиницю як практично працює один місяць на рік приподачі декларацій, чи не простіше покласти цей фронт роботи на юриста чи керуючого в органах МС????

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

По-перше, Ігоре, для цього не обов'язково створювати окрему штатну одиницю. Якщо обсяг роботи невеликий- обов'язки покладаються на особу, яка виконує й інші функції.
По-друге, не зрозуміло, чому на радника поклали ці повноваження і що це за дивний функціонал, коли ви займаєтесь виключно деклараціями.
По-третє, уповноважена особа перевіряє не лише декларації, а слідкує взагалі за здійсненням заходів із запобігання корупції в установі. А роботи там, повірте, вистачає на весь рік. просто у період деклараційної кампанії її стає набагато більше, ніж звичайно.
По-четверте, ви ні у якому випадку не можете писати, що ознак конфлікту не виявлено, якщо ви не здійснювали котроль. Це дуже грубе порушення. У форумі ми говорили про те, що ми не показуємо цей вид контролю у звітах уповноважених осіб саме у частині перевірки декларацій, оскільки немає методики. А все решта з обговорень на цю тему - це мотивація пояснень, чому, власне, цей вид перевірки не здійснювався.
Так що нічого "воєнного", головне - без паніки. А буде бажання - з часом усьому навчитеся і все опануєте!

Ігор.Ко
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 21 квітня 2015, 15:33
Регіон: Волынская область

Повідомлення Ігор.Ко »

Таку одиницю створили як радник голови райради з питань запобігання та виявлення корупції. То виходить , що проводиться перевірка на своєчасність подання і в томуж звіті робиться примітка на рахунок відсутності методики для перевірки на конфлікт інтересів?

Роботи вистачає тут взагалі просто ці декларації і так сказати невчасне входження в дію нового вибиває з колії. Бажання є, не було тут не писав би))))

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Ні, жодної примітки ви не робите. Нащо вам самому підштовхувати контролюючі органи до того, щоб вони задавали додаткові питання?
Це якщо вас запитають - а де інформація про конфлікт інтересів? А ви - а де методика? А ч. 2 ст. 19 Конституції для кого писана?
Ну я жартую, звісно, щодо тону розмови, але напрямок думок має бути такий. Тому у звіті - тільки інформація про виявлені порушення щодо несвоєчасності подання декларації.

Є такий старий виступ команди КВК П'ятигорськ про тата з сином, які наряжають ялинку: "Синку - задавай правильні питання та одержуй правильні відповіді!"
Тож і роботу свою треба будувати таким чином, щоб не створювати приводу для зайвих питань))

Козиренко Віталій
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 998
З нами з: 13 березня 2015, 14:25
Регіон: Луганська область
Дякував (ла): 29 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення Козиренко Віталій »

Козіна Віра писав:...По-четверте, ви ні у якому випадку не можете писати, що ознак ... не виявлено, якщо ви не здійснювали котроль. Це дуже грубе порушення. ...
А як Ви ставитеся до висновків податкової (у рамках люстрації) в яких вони зазначають, зокрема, про неповний перелік отриманих відповідей відповідно до списку запитів і, разом з тим, роблять висновок про невиявлення недостовірної інформації.
З іншої сторони при спливі 15 днів спецперевірки або 60 днів люстрації ми ен можемо вчинити аналогічно.

Дмитрий Иванович
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 24 березня 2015, 15:59
Регіон: Черновцы
Подякували: 77 разів

Повідомлення Дмитрий Иванович »

Не нужно забывать, что "не виявлено" и "відсутні" порушення, помилки т.п. это разные вещи. Если вы укажите в отчете или ответе, или еще где-либо "відсутні", то если найдут другие - вам не сдобровать; а если укажите "не виявлено", то тут вопросов к вам будет меньше, поверьте.

Ігор.Ко
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 21 квітня 2015, 15:33
Регіон: Волынская область

Повідомлення Ігор.Ко »

Козиренко Віталій писав:Не нужно забывать, что "не виявлено" и "відсутні" порушення, помилки т.п. это разные вещи. Если вы укажите в отчете или ответе, или еще где-либо "відсутні", то если найдут другие - вам не сдобровать; а если укажите "не виявлено", то тут вопросов к вам будет меньше, поверьте.
я для підстраховки зробив звіт до 26.04. і оформи в звіт на свій розсуд, аде основну роль відіграє ось таке закінчення : " Повідомляю про те, що в ході перевірки , яка відбулася протягом терміну визначеного ч.8 ст.12 ЗУ " Про засади гапобігання і виявлення корупції", і полягає у порівнянні службових обо"язків субєкта декларування з його та членів його сім"ї фінансовими ітересами, фактів наявності конфлікту інтересів не виявлено." Що скажете?

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Дмитро Іванович просто з язика зняв: формулювання за змістом фактично протилежні і наслідки за собою тягнуть дуже різні. Один такий "дипломатичний", обтікаємий - інформації не виявлено. Ніяких наслідків у випадку з податківцями. Якщо щось і спливе, то завжди можна знайти аргументи. У випадку - конфлікт інтересів не виявлений а) - стверджується, що перевірка проводилася і вже питання як, за якими процедурами, по-друге, людина яка це стверджує, бере на себе відповідальність за те, що вона усе перевірила та визнала таким, що відповідає закону. Отже у випадку встановлення протилежного - хто буде винний?

Ігоре, щодо звіту. Його Ви мали скласти та подати керівнику до 22 квітня включно, це законом передбачено. Тому чому до 26-го для перестраховки - не зовсім зрозуміло.

Дмитрий Иванович
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 24 березня 2015, 15:59
Регіон: Черновцы
Подякували: 77 разів

Повідомлення Дмитрий Иванович »

Козіна Віра писав:Ігоре, щодо звіту. Його Ви мали скласти та подати керівнику до 22 квітня включно, це законом передбачено. Тому чому до 26-го для перестраховки - не зовсім зрозуміло.
Згідно ч.7 ст.12 - перевірка факту своєчасності подання декларації здійснюється протягом 15 робочих днів з дня у який така декларація повина бути подана. Як так зрозумів звідси і дата 22 квітня... Але де в законі передбачено що потрібно подавати звіт керівнику? Як він взагалі повинен виглядати? Як керівник має на нього відреагувати (погоджено, резолюзія чи як)?

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

ч. 10 ст. 12 Закону № 3206: "10. У разі встановлення за результатами передбачених цією статтею перевірок ознак правопорушення уповноважений підрозділ письмово повідомляє керівнику відповідного державного органу, органу влади Автономної Республіки Крим, його апарату, органу місцевого самоврядування, юридичної особи публічного права та спеціально уповноваженим суб'єктам у сфері протидії корупції". Аналогічні за змістом приписи є й у Типовому положення, затвердженому постановою КМУ № 706.
ані Законом, ані Типовим положенням № 706 не передбачено необхідність подання керівнику звіту, у разі невиявлення фактів порушень, але зазвичай внутрішніми документами, які регламентують порядок проведення перевірок чи діяльності уповноваженої особи (підрозділу) передбачають, що звіт у будь-якому випадку подається та розглядається або керівником, або колегіальним органом. На мою думку - це правильно. Адже у такому випадку керівник чи колегіальний орган бачать, що робота проведена, вивчають статистику тощо.

Дмитрий Иванович
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 24 березня 2015, 15:59
Регіон: Черновцы
Подякували: 77 разів

Повідомлення Дмитрий Иванович »

Ну це якщо є внутрішній нормативний документ який регламентує ту чи іншу перевірку. А якщо як такого документу немає, то відповідно і звіту немає. Що стосується виявлення порушень, то тут без питань необхідно писати службову керівнику органу та повідомлення на правоохоронні органи.

Хоча з іншої сторони необхідно зробити звіт, тому що ця діяльність (перевірка факту) чітко регламентована законом. Як наприклад надача декларацій на перевірку до ДФС. Внутрішніх документів по цьому немає, але ж декларації треба надсилати. Єдине, назва "Звіт" недоречна, я б назвав простіше - Довідка за результатами перевірки фактів своєчасності подання декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2014 рік. Кому треба текстовка можу скинути.

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Только что готовила проект протокола сессии, на которой обсуждается вопрос, связанный с конфликтом интересов одного из участников пленарного заседания. Устранение этого лица от голосования влечет неправомочность, то есть нужно принимать решение о допуске лица с частным интересом к голосованию под внешним контролем.

Хочется ругаться. Сильно! Для принятия ерундового решения пришлось придумывать очень сложную в исполнении процедуру и писать опус в двух томах! Это ж будет жуть для небольших советов! Немного остыну, отдам коллегам на перепроверку и выложу измененную версию для обсуждения. Это, наверное, уже после праздников.

Но ёлки - с этим нужно что-то делать! Ужасное усложнение работы и куча подвохов, которые могут привести и к привлечению к ответственности, и к обжалованию решений по процессуальным основаниям!

Понимаю, что закон новый и практики еще нет, но друзья, если кто-то будет сталкиваться, буду очень признательна за образцы документов - нужно отточить формулировки, чтобы потом не мучиться!

Козиренко Віталій
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 998
З нами з: 13 березня 2015, 14:25
Регіон: Луганська область
Дякував (ла): 29 разів
Подякували: 211 разів

Повідомлення Козиренко Віталій »

Ну да, чтобы себя люстрировать, пришлось вначале написать на себя заяву, придумать проект резолюции с дополнительными действующими лицами, а теперь, при получении ответов, надо будет придумать кратчайший механизм фиксации контроля этого процесса. Думаю, что большинство маленьких советов (а их и есть большинство) не готовы это даже обсуждать.

Дмитрий Иванович
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 24 березня 2015, 15:59
Регіон: Черновцы
Подякували: 77 разів

Повідомлення Дмитрий Иванович »

Довідка за результатами перевірки фактів своєчасності подання декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2014 рік (зразок)
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Elena7777
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 27 лютого 2015, 12:12

Повідомлення Elena7777 »

Добрий день! Прошу допомогти розібратися у такій ситуації: начальник управління містобудування та архітектури є депутатом міської ради, а також членом земельної комісії (секретар комісії). Чи вбачається тут конфлікт інтересів????

petros
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 15 березня 2015, 14:30
Регіон: Тернопольская область

Повідомлення petros »

У зв'язку із набуттям чинності Законом України "Про запобігання корупції" з 26.04.2015 року та появою статті 59-1 у Законі України "Про місцеве самоврядування в Україні" виникли такі питання:
1. На сесійному засіданні планується розглядати питання про виплату премії, матеріальної допомоги сільському голові:
- Чи має право сільський голова зачитувати проект цього рішення, брати участь у обговоренні, голосувати?
- Сільський голова повинен повідомляти письмово про конфлікт інтересів ( і кого саме повідомляти?) чи достатньо публічного оголошення про це під час засідання ради як зазначено у ст. 59-1 ЗУ "Про МС"?
2. Чи не буде виникати конфлікт інтересів у сільського голови та секретаря сільської ради при щорічному затвердженні на сесії штатного розпису (яким визначаються посадові оклади) і як цей конфлікт врегулювати.

Аватар користувача
Козіна Віра
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 720
З нами з: 13 грудня 2013, 13:07
Регіон: Харків
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Козіна Віра »

Elena7777 писав:Добрий день! Прошу допомогти розібратися у такій ситуації: начальник управління містобудування та архітектури є депутатом міської ради, а також членом земельної комісії (секретар комісії). Чи вбачається тут конфлікт інтересів????
Тільки під час вирішення питань, які пов'язані із його приватним інтересом. Як врегульовувати подібні питання ми детально описали у травневому випуску газети "Місцеве самоврядування". Підписчики одержать її вже на наступному тиждні.

Aleksun

Повідомлення Aleksun »

Скажіть будь-ласка, тепер інснує два поняття конфлікту інтересів "потенційний" та "реальний", з ваших переписок мені зрозуміло, що наприклад депутати не можуть приймати участь у голосуванні щодо осіб, які є їх родичами, це реальний конфлікт інтересів. А потенціальний? Виходячи з поняття по новому закону, то цей депутат вже до голосування мав "потенційний конфлікт" про який теж треба повідомляти своєму керівнику, чи як? Роз'ясність будь-ласка...

Аватар користувача
Куликовская Виталия
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 13 червня 2014, 15:37
Звідки: Украина

Повідомлення Куликовская Виталия »

Добрий день. У керівника комунального підприємства син рпацює оператором компютерного набору. Батько тобто керівник приймає та звільняє йього, але підпорядковується він головному бухгалтеру. Чи може бути конфлікт інтересів??? Цим питання зацікавилась прокуратура, і шукаемо вирішення питання мирним пшляхом.

Aleksun

Повідомлення Aleksun »

Куликовская Виталия писав:Добрий день. У керівника комунального підприємства син рпацює оператором компютерного набору. Батько тобто керівник приймає та звільняє йього, але підпорядковується він головному бухгалтеру. Чи може бути конфлікт інтересів??? Цим питання зацікавилась прокуратура, і шукаемо вирішення питання мирним пшляхом.
На мою думку це реальний конфлікт інтересів, тому що "пряме підпорядкування - відносини прямої організаційної або правової залежності підлеглої особи від її керівника, в тому числі через вирішення (участь у вирішенні) питань прийняття на роботу, звільнення з роботи, застосування заохочень, дисциплінарних стягнень, надання вказівок, доручень тощо, контролю за їх виконанням;" ( ЗУ "Про запобігання корупції") Тобто батько підписує наказ на звільнення чи прийняття сина... конфлікт очевидний.

Дмитрий Иванович
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 24 березня 2015, 15:59
Регіон: Черновцы
Подякували: 77 разів

Повідомлення Дмитрий Иванович »

У меня вот есть ситуация, и есть несколько мнений. Решил спросить здесь.
Есть заступник начальника держоргана, он же в.о. начальника этого держоргана. Его сын специалист в бухгалтерии. Здесь потенциальный или реальный конфликт интересов?

Світусик78
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 53
З нами з: 18 березня 2015, 13:21
Регіон: Ивано-Франковская область

Повідомлення Світусик78 »

я думаю, що реальний КІ

Дмитрий Иванович
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 24 березня 2015, 15:59
Регіон: Черновцы
Подякували: 77 разів

Повідомлення Дмитрий Иванович »

Світусик78 писав:я думаю, що реальний КІ
Чому реальний, а не потенційний? Поки що є тільки приватний інтерес, але суперечності як такої немає...

Відповісти

Повернутись до “Антикорупційне законодавство”