Доброго дня. На сесії селищної ради було прийнято рішення створити нове комунальне підприємство та доручити призначення керівника цим підприємством голові селищної ради та заключити з ним контракт. Перед прийняттям на роботу директор не подав електронну декларацію. Хто несе відповідальність за неподачу такої декларації: селищна рада або прийнятий директор ком. підприємства? Наперед вдячна за відповідь.
[font='Noto Sans', sans-serif]прийнятий директор ком. підприємства за невиконання Закону, а потім вже голова селищної ради або уповноважена ним особа за невиконання ПОРЯДОК
перевірки факту подання суб’єктами декларування декларацій відповідно до Закону України "Про запобігання корупції" та повідомлення Національного агентства з питань запобігання корупції про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій[/font]