приняли наличные в кассу (плата за услуги, которые предоставляются бюджетными учреждениями, согласно их функц. деятельности) (код 25010100)
А вот єту проводку почему не хотите применять??? 9.6 Нарахування суми надходжень від реалізації робіт, послуг, виробів і продукції Дт 2111 (2121) "Поточна дебіторська заборгованість за розрахунками за товари, роботи, послуги", 6212 (6222) "Розрахунки із замовниками за роботи і послуги" Кр 7111 (7121) "Доходи від реалізації продукції (робіт, послуг)"
9.8 Надходження коштів від реалізації робіт, послуг, виробів і продукції Дт 2311 (2321) "Поточні рахунки в банку", 2313 (2323) "Реєстраційні рахунки" Кр 2111 (2121) "Поточна дебіторська заборгованість за розрахунками за товари, роботи, послуги", 6212 (6222) "Розрахунки із замовниками за роботи і послуги"
Вместо 2313 ставите вашу кассу и получаете следующую проводку!
Почему не хотите читать?? Вы спрашиваете вопросы ответы на которые есть в типовой кореспонденции, ну сколько можно?
EVGENIY писав:9.8 Надходження коштів від реалізації робіт, послуг, виробів і продукції Дт 2311 (2321) "Поточні рахунки в банку", 2313 (2323) "Реєстраційні рахунки" Кр 2111 (2121) "Поточна дебіторська заборгованість за розрахунками за товари, роботи, послуги", 6212 (6222) "Розрахунки із замовниками за роботи і послуги"
Вместо 2313 ставите вашу кассу и получаете следующую проводку!
Почему не хотите читать?? Вы спрашиваете вопросы ответы на которые есть в типовой кореспонденции, ну сколько можно?
Да я вас понимаю, я читаю все. просто это меня просят у вас спросить другие бухгалтера, не мне нужны эти проводки :) спасибо вам большое!
смешно)) скажите пожалуйста еще)) нам сдают наличку за услуги в кассу, а мы сдаем в банк. какие проводки будут?)) т.е. нужна проводка, когда мы приняли наличные и сдали сами в банк.. или так нельзя делать?))
Издеваетесь? В предыдущих сообщениях я вам все проводки привёл!!!!
9.6 Нарахування суми надходжень від реалізації робіт, послуг, виробів і продукції
Дт
2111 (2121) "Поточна дебіторська заборгованість за розрахунками за товари, роботи, послуги", 6212 (6222) "Розрахунки із замовниками за роботи і послуги"
Кр
7111 (7121) "Доходи від реалізації продукції (робіт, послуг)"
9.8 Надходження коштів від реалізації робіт, послуг, виробів і продукції
Дт
2211
Кр
2111 (2121) "Поточна дебіторська заборгованість за розрахунками за товари, роботи, послуги", 6212 (6222) "Розрахунки із замовниками за роботи і послуги"
Перечислили на свой спецсчёт
Дт 2313 Кр 2211
П.С. У меня нет слов!! Кто нибудь читает мои ответы?
EVGENIY писав:Издеваетесь? В предыдущих сообщениях я вам все проводки привёл!!!!
9.6 Нарахування суми надходжень від реалізації робіт, послуг, виробів і продукції
Дт
2111 (2121) "Поточна дебіторська заборгованість за розрахунками за товари, роботи, послуги", 6212 (6222) "Розрахунки із замовниками за роботи і послуги"
Кр
7111 (7121) "Доходи від реалізації продукції (робіт, послуг)"
9.8 Надходження коштів від реалізації робіт, послуг, виробів і продукції
Дт
2211
Кр
2111 (2121) "Поточна дебіторська заборгованість за розрахунками за товари, роботи, послуги", 6212 (6222) "Розрахунки із замовниками за роботи і послуги"
Перечислили на свой спецсчёт
Дт 2313 Кр 2211
П.С. У меня нет слов!! Кто нибудь читает мои ответы?
EVGENIY писав:Наличніми сдают в кассу Дт 2211 Кр (Дебетор или кредитор)
Передача налички в банк для перечисления на свой счет в казначействе Дт 2313 Кр 2211
может вы не понимаете)) поступление налички через кассу бухгалтерии (учреждения) в банк :)) как провести это поступление?
EVGENIY писав:Наличніми сдают в кассу Дт 2211 Кр (Дебетор или кредитор)
Передача налички в банк для перечисления на свой счет в казначействе Дт 2313 Кр 2211
может вы не понимаете)) поступление налички через кассу бухгалтерии (учреждения) в банк :)) как провести это поступление?
у вас расчётный счёт в банке?? И деньги там храняться? Что за деньги в касу сдают??
Вы написали плата за услуги!!! Так вот плату за услуги сначала начисляют (І проводка), потом получают в кассу деньги (ІІ проводка), из кассі деньги несут в банк для перечисления на свой доходній счет открітій в ДКСУ!!!!!!!! Вы может вопрос не так задали???
EVGENIY писав:Наличніми сдают в кассу Дт 2211 Кр (Дебетор или кредитор)
Передача налички в банк для перечисления на свой счет в казначействе Дт 2313 Кр 2211
может вы не понимаете)) поступление налички через кассу бухгалтерии (учреждения) в банк :)) как провести это поступление?
у вас расчётный счёт в банке?? И деньги там храняться? Что за деньги в касу сдают??
Вы написали плата за услуги!!! Так вот плату за услуги сначала начисляют (І проводка), потом получают в кассу деньги (ІІ проводка), из кассі деньги несут в банк для перечисления на свой доходній счет открітій в ДКСУ!!!!!!!! Вы может вопрос не так задали???
ну простите, пишу как меня просят, под диктовку.. :)
Вітаю колеги допоможіть з проводками. Прийняли на баланс автобусні зупинки (як безхоз). Подала до казни довідку натур форма. А які тепер проводки робити? Ніде не можу знайти.
belka писав:Вітаю колеги допоможіть з проводками. Прийняли на баланс автобусні зупинки (як безхоз). Подала до казни довідку натур форма. А які тепер проводки робити? Ніде не можу знайти.
belka писав:Вітаю колеги допоможіть з проводками. Прийняли на баланс автобусні зупинки (як безхоз). Подала до казни довідку натур форма. А які тепер проводки робити? Ніде не можу знайти.
belka писав:Вітаю колеги допоможіть з проводками. Прийняли на баланс автобусні зупинки (як безхоз). Подала до казни довідку натур форма. А які тепер проводки робити? Ніде не можу знайти.
Раніше було так: отримано суму відновлення від орендаря 321/364, нараховано орендарю за послуги 364/802
Одразу треба сказати що трішки не вірно назви проводок, на мою думку, друга буде називатися зменшення фактичних видатків на суму відшкодування за компослуги, хоча це і не принципово можливо в дужках писати мою назву щоб було зрозуміліше :)
Думаю зараз будет так само:
Першу проводку я навів в попередньому повідомлення а друга тепер така
Дт 2117 Кр 8013
П.С. Одразу додаю, це тільки моє особисте бачення! Що скаже мінфін мені не відомо, і можливо його бачення буде іншим!
Доброго дня.Допоможіть з проводками. я новачок.
бюджетна установа (місцевий бюджет ) здає в оренду частину приміщення (будинку культури ),але згідно із затвердженими показниками бюджету на 2017р. плату за оренду приміщення планують по загальному фонду вид доходу по 22080400 "Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та ін. майном,що перебуває в комунальній власності " .куди і надходять ці кошти . кожного місяця виставляємо рахунок. як бути з проводками? допоможіть будь ласка..Якщо б по спецфонду ,то проводка виглядала б так :
нарахування орендної плати за приміщення Дт 2117 Кт 7411. а якщо по загальному фонду не знаю який кредит.
Раніше було так: отримано суму відновлення від орендаря 321/364, нараховано орендарю за послуги 364/802
Одразу треба сказати що трішки не вірно назви проводок, на мою думку, друга буде називатися зменшення фактичних видатків на суму відшкодування за компослуги, хоча це і не принципово можливо в дужках писати мою назву щоб було зрозуміліше :)
Думаю зараз будет так само:
Першу проводку я навів в попередньому повідомлення а друга тепер така
Дт 2117 Кр 8013
П.С. Одразу додаю, це тільки моє особисте бачення! Що скаже мінфін мені не відомо, і можливо його бачення буде іншим!
Доброго дня.Допоможіть з проводками. я новачок.
бюджетна установа (місцевий бюджет ) здає в оренду частину приміщення (будинку культури ),але згідно із затвердженими показниками бюджету на 2017р. плату за оренду приміщення планують по загальному фонду вид доходу по 22080400 "Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та ін. майном,що перебуває в комунальній власності " .куди і надходять ці кошти . кожного місяця виставляємо рахунок. як бути з проводками? допоможіть будь ласка..Якщо б по спецфонду ,то проводка виглядала б так :
нарахування орендної плати за приміщення Дт 2117 Кт 7411. а якщо по загальному фонду не знаю який кредит.
то дохід ЗФ бюджету, а не вашої установи, тому в вашому обліку така проводка не відображається!
Доброго ранку всім! Допоможіть з проводками. Ми слищна рада. Втягнули залишок коштів на початок року по власним надходженням(оренда) для придбання жалюзі. Планую поставити їх на рах 1113. Які проводки потрібні. Ніде не можу знайти.
подскажите,пожалуйста с проводками,необходимо формировать баланс за квартал,и есть неясности с основными средствами
в 2014 безвозмездно был получен монитор на сумму 3000 грн,сейчас списываем его с баланса такими проводками:
д-т 1411 к-т 1014 в сумме 600 грн списываем износ
д-т 8411 к-т 1014 в сумме 2400 списываем остаточную стоимость
Как быть с внесенным капиталом 5111??,
В п.1.28 типов корр описано приобретение и безоплатно полученным по внутреннему перемещению,а как же безоплатно отриманих основних засобів (крім внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об’єктами державної (комунальної) власності), для такого типа бесплатного получения указан п. 1.17,но там амортизация,а не списание.
Делать проводку д-т 5111-к-т 7511 в сумме 2400 грн что-ль?,так как не было техн проводки по 5111.
Раніше було так: отримано суму відновлення від орендаря 321/364, нараховано орендарю за послуги 364/802
Одразу треба сказати що трішки не вірно назви проводок, на мою думку, друга буде називатися зменшення фактичних видатків на суму відшкодування за компослуги, хоча це і не принципово можливо в дужках писати мою назву щоб було зрозуміліше :)
Думаю зараз будет так само:
Першу проводку я навів в попередньому повідомлення а друга тепер така
Дт 2117 Кр 8013
П.С. Одразу додаю, це тільки моє особисте бачення! Що скаже мінфін мені не відомо, і можливо його бачення буде іншим!
Доброго дня.Допоможіть з проводками. я новачок.
бюджетна установа (місцевий бюджет ) здає в оренду частину приміщення (будинку культури ),але згідно із затвердженими показниками бюджету на 2017р. плату за оренду приміщення планують по загальному фонду вид доходу по 22080400 "Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та ін. майном,що перебуває в комунальній власності " .куди і надходять ці кошти . кожного місяця виставляємо рахунок. як бути з проводками? допоможіть будь ласка..Якщо б по спецфонду ,то проводка виглядала б так :
нарахування орендної плати за приміщення Дт 2117 Кт 7411. а якщо по загальному фонду не знаю який кредит.
то дохід ЗФ бюджету, а не вашої установи, тому в вашому обліку така проводка не відображається!
Дуже дякую за відповідь. але як тоді відобразити в обліку нарахування орендної плати орендарю? ми виставляємо рахунок і нараховуємо орендну плату (м/о№4 ) .Підскажіть, буду вдячна за відповідь.
shaten писав:подскажите,пожалуйста с проводками,необходимо формировать баланс за квартал,и есть неясности с основными средствами
в 2014 безвозмездно был получен монитор на сумму 3000 грн,сейчас списываем его с баланса такими проводками:
д-т 1411 к-т 1014 в сумме 600 грн списываем износ
д-т 8411 к-т 1014 в сумме 2400 списываем остаточную стоимость
Как быть с внесенным капиталом 5111??,
В п.1.28 типов корр описано приобретение и безоплатно полученным по внутреннему перемещению,а как же безоплатно отриманих основних засобів (крім внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об’єктами державної (комунальної) власності), для такого типа бесплатного получения указан п. 1.17,но там амортизация,а не списание.
Делать проводку д-т 5111-к-т 7511 в сумме 2400 грн что-ль?,так как не было техн проводки по 5111.
ну там же не указали безкоштовно отримани ОС по проводке 5111-5512 ,в гороно не примут баланс,они при проверке сверяют есть ли эта проводка в типовой корреспонденции для данной операции
shaten писав:ну там же не указали безкоштовно отримани ОС по проводке 5111-5512 ,в гороно не примут баланс,они при проверке сверяют есть ли эта проводка в типовой корреспонденции для данной операции
д-т 5111-к-т 7511 это проводка вторая при начислении износа! Разве вы сейчас износ начисляете??
Такую проводка которая никак не относится к списанию они примут, а проводку которую нужно делать при списании они не примут???
Где логика?
да,вы правы они не указали безкоштовное списание ОС в п 1.28 тип кор ,потому как при начисление амортизации по ней есть вторая запись 5111-7511 то есть постепенно по мере начисления амортизации каждый квартал будет уменьшаться внесенный капитал и признаваться доход по бесплатно полученным ОС до полного износа,а внесенный капитал по приобретенным ОС уменьшится только при их списании с баланса.
То есть к примеру если в 1 квартале 2017 году будет бесплатно получен компьютер в сумме 10 000 грн с проводкой д-т 7511 и к-т 5111 на эту сумму,а во втором квартале будет начислена амортизация
8014-1411 вторая проводка 5111-7511 (т.е.обратная проводка при зачислении) в сумме 250грн ,а в 3 квартале возникнет необходимость списать компьютер,нужно отнести
5111-5512 на оставшуюся сумму и не затрагивать счет 7511 и не делать обратную проводку как пр зачислении
подскажите проводку 7511 5511 на износ безвозм полученных только по приобретенным в этом году или на старые тоже, что-то меня озадачило перед кварталом
Видано аванс на відрядження в останній робочий день місяця: 2116 2313, відображено в МО 2, та ж кореспонденція в МО 8 (видано під звіт), в балансі це актив, а пасив? Я заплуталась..........., будь ласка, допоможіть розібратися.
Добрый день, подскажите, у меня в этом месяце образовалась дебиторская задолженность на суму 0,49 грн, в главной книге она у меня отразилась на счете 6211 по мемориальному ордеру №6 . Нужно ли еще делать мемориальный ордер № 4 и какие там должны быть проводки????