План рахунків 2017

Запитання по проводкам які не знайшли відображення в типовій кореспонденції
Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

shaten писав:подскажите,еще при установці металопластикових вікон отриманих в вигляді благодійної допомоги при установці їх,
 списується на який витратний рахунок 8013 чи 8511. Вышестоящая установа считает,что они былт отражены при надходженні на рах 7511,значит и списываться должны на соответ ему витратний 8511.
Для обліку матеріальних витрат, які здійснюються суб'єктом державного сектору у процесі основної діяльності та на виконання програм, зокрема витрати на придбання предметів, матеріалів, обладнання, інвентарю (крім капітальних витрат), а витрат на оплату послуг, отриманих від сторонніх підприємств тощо, призначений субрахунок 8013 "Матеріальні витрати". Тому саме за цим субрахунком слід відображати суми матеріальних витрат (у Вашому випадку - це вартість установлених вікон) незалежно від джерел фінансування (надходження) витрачений матеріальних цінностей.
Витрати слід відображати в обліку передусім залежно від їх призначення, спрямування (для чого, з якою метою вони були здійснені). Ніякої відповідності між субрахунками 7511 і 8511 немає і не повинно бути. За рахунок благодійних надходжень можуть здійснюватися видатки на забезпечення основної діяльності установи (Дт 8013), для надання послуг чи виготовлення продукції (Дт 8113), так і видатки, наприклад, на соціальне забезпечення населення (Дт 8511).

Нат1
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 24 січня 2018, 11:27
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Нат1 »

Vlad_FES писав:
nessa-iness писав:
Андреа писав:Доброго дня всім! Допоможіть, будь ласка, щось я не впевнена чи правильно роблю всі проводки. Не вже асигнування по ЗФ (КЕКВ 2210) і по СФ потрібно віднести на 5411??? 
Облік надх. ІНМА:
2313 - 7011
7011 - 5411
1312 - 6415
6415 - 2313
1113 - 1312
5411 - 5111
8014 - 1412
і списання:
8014 - 1412
1412 - 1113
5111 - 5512
Нам сьогодні в казначействі роздали "методички", де написано, про проводки з асигнувань. Так там: Отримано фінансування з бюджету  – 2311,2313 - 7011
Отримано фінансування на ОЗ та ІНМА  – 2311,2313 - 5411. Так що їх не треба "знімати" з доходів, їх туда зразу не відносять. І в фінансовій звітності де асигнування ставиться сума надходжень мінус 5411 рахунок.
Ви б могли у вільний від роботи час відсканувати Вашу методичку і направити на мою електронну адресу (0688875827@ukr.net), ну дуже потрібно... Дякую!!!
Добрый день! Если не трудно и мне сбросьте , пожалуйста , методичку на адрес  lihoalex@ukr.net , Спасибо;)

Ol4ik.kis
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 163
З нами з: 27 січня 2017, 14:44
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Ol4ik.kis »

Крот Юлія писав:
Ludmila0686 писав:Добрый день уважаемые коллеги! Подскажите пожалуйста ,кто в этом году списывал депонентскую задолженнось срок исковой давности которой истек?
 Раньше проводки были :
Д 642 К 328 перечисляем в бюджет сумму деп.задолженности
Д 671 К 642 уменьшаем суму списанных депонентов, на сумму перечисленной в бюджет

по новым проводкам получается Д 6412 К 7511, а с каким счетом должен корреспондироваться Кредит 2314?
Доброго дня!
Ні, відповідно до Типової кореспонденції субрахунків списання депонентської заборгованості здійснюється шляхом коригування фінрезультату попередніх років: Дт 6412 Кт 5512. То Ви, мабуть, відкрили стару редакцію Типової кореспонденції.
Далі Ви маєте нарахувати заборгованість перед бюджетом: Дт 5512 Кт 6312.
І перераховуємо гроші до бюджету: Дт 6312 Кт 2314.
Добрый день. Скажите пожалуйста, начисление ком.услуг за прошлый год Дт 2117(или 5512?) Кт 6312(или 8013?), пришло на Дт 2313 Кт 2117, ушло через Дт 6312 Кт 2313 и фин рез Дт 5512 Кт 6312 так или нет? спасибо!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Ol4ik.kis писав:Добрый день. Скажите пожалуйста, начисление ком.услуг за прошлый год Дт 2117(или 5512?) Кт 6312(или 8013?), пришло на Дт 2313 Кт 2117, ушло через Дт 6312 Кт 2313 и фин рез Дт 5512 Кт 6312 так или нет? спасибо!
Доброго дня!
Поясніть, будь ласка, більш детально Вашу ситуацію. Про які комунальні послуги йдеться, це компенсація за комунпослуги від орендаря?

Ol4ik.kis
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 163
З нами з: 27 січня 2017, 14:44
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Ol4ik.kis »

Крот Юлія писав:
Ol4ik.kis писав:Добрый день. Скажите пожалуйста, начисление ком.услуг за прошлый год Дт 2117(или 5512?) Кт 6312(или 8013?), пришло на Дт 2313 Кт 2117, ушло через Дт 6312 Кт 2313 и фин рез Дт 5512 Кт 6312 так или нет? спасибо!
Доброго дня!
Поясніть, будь ласка, більш детально Вашу ситуацію. Про які комунальні послуги йдеться, це компенсація за комунпослуги від орендаря?
вы правильно поняли! в январе 2017 года арендаторам были начислены суммы за коммунальные услуги (свет, тепло, вода) декабря 2016 г. И их нужно вернуть в бюджет. какими проводками?  спасибо!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Ol4ik.kis писав:
Крот Юлія писав:
Ol4ik.kis писав:Добрый день. Скажите пожалуйста, начисление ком.услуг за прошлый год Дт 2117(или 5512?) Кт 6312(или 8013?), пришло на Дт 2313 Кт 2117, ушло через Дт 6312 Кт 2313 и фин рез Дт 5512 Кт 6312 так или нет? спасибо!
Доброго дня!
Поясніть, будь ласка, більш детально Вашу ситуацію. Про які комунальні послуги йдеться, це компенсація за комунпослуги від орендаря?
вы правильно поняли! в январе 2017 года арендаторам были начислены суммы за коммунальные услуги (свет, тепло, вода) декабря 2016 г. И их нужно вернуть в бюджет. какими проводками?  спасибо!
Відповідно до п. 9.11 Типової кореспонденції субрахунків нарахування плати за комунальні послуги зданого в оренду приміщення, яка відноситься на відшкодування касових видатків, здійснюється таким чином: Дт 2117 Кт 8013. Але з огляду на те, що йдеться про компенсацію плати за комунпослуги за попередній звітний період, то в бухобліку слід показувати не зменшення видатків звітного періоду (8013), а збільшення накопиченого результату виконання кошторису (5512). Тобто фактично відбувається коригування фінрезультату у бік збільшення.
Отже, при нарахуванні компенсації за комунальні послуги зданого в оренду приміщення за грудень 2017 року робимо таку проводку: Дт 2117 Кт 5512. А далі все так, як Ви й написали.

Ol4ik.kis
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 163
З нами з: 27 січня 2017, 14:44
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Ol4ik.kis »

EVGENIY писав:
Irs писав:Подскажите пожалуйста. Проводки по оренді майна. Мы бюджетна установа, нам перечисляют другие бюдж. установи 1 грн. Пересмотрела два дня форум - глаза болят,  не нашла. Первая проводка 2117 - 7411. А вторую не могу придумать. Помогите !!!
9.10 Нарахування плати за оренду майна 
2117 (2128) "Інша поточна дебіторська заборгованість" 
7411 (7421) "Інші доходи за обмінними операціями"

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/tipova-koresp-subrahubkiv/

5.4 Надходження на рахунки суб'єктів державного сектору коштів від реалізації продукції (робіт, послуг), коштів від продажу 
Дт
2311 (2321) "Поточні рахунки в банку", 2313 (2323) "Реєстраційні рахунки" 
Кр
2111 (2121) "Поточна дебіторська заборгованість за розрахунками за товари, роботи, послуги", 2117 (2128) "Інша поточна дебіторська заборгованість", 6212 (6222) "Розрахунки із замовниками за роботи і послуги", 6414 (6424) "Розрахунки за спеціальними видами платежів"


Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/tipova-koresp-subrahubkiv/
скажите пожалуйста, проводка Дт 2313 Кт 2117 с остатками, как его закрывать? есть сальдо Дт по 2117 на конец года

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Ol4ik.kis писав:скажите пожалуйста, проводка Дт 2313 Кт 2117 с остатками, как его закрывать? есть сальдо Дт по 2117 на конец года
Залишок за Дт субрахунку 2117 свідчить про заборгованість орендаря перед Вашою установою на кінець звітного періоду. Коли орендар повністю розрахується з Вами (перерахує решту орендної плати), тоді і закриється цей субрахунок (а точніше аналітичний рахунок за розрахунками з цим контрагентом).

Karri
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 19 січня 2013, 19:29
Регіон: Кировоградская область
Звідки: Кіровоград
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Karri »

Добрый день! Подскажите, пожалуйста, т.к. не пойму смысл проводок.
На конец 2017 года, с учетом тех.проводки в грудні 2017, первісна вартість в балансе дорівнює внесеному капіталу 5111.

Например, в 2018 году:  Безоплатне отримання ОЗ (благодійка):
   Д-т             К-т
1014     -     6415         -  1000,00      (отримано ОЗ)
2313     -     7511         -  1000,00      (збільшено доход)
7511     -     5111         -  1000,00      (збільш.суму внесеного капіталу)
6415     -     2313         -  1000,00      (касові витр.)

8014     -     1411         -     10,00       (нараховано амортизацію (кінець кварталу або у кінці року))
5111     -     7511         -     10,00       (водночас проводка) п.1.17 Типової кореспонденції
5511     -      8014        -     10,00       (віднесено суму амортиз. на фінрез. квартал)
7511     -      5511        -     10,00       (віднесено на фінрез. квартал)

В итоге, первісна вартість ОЗ  (1014)- 1000,00,  внесений капітал (5111) - 990,00. 
В балансе первісна вартість не буде дорівнювати внесеному капіталу.. или так и должно быть?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Karri писав:Добрый день! Подскажите, пожалуйста, т.к. не пойму смысл проводок.
На конец 2017 года, с учетом тех.проводки в грудні 2017, первісна вартість в балансе дорівнює внесеному капіталу 5111.

Например, в 2018 году:  Безоплатне отримання ОЗ (благодійка):
   Д-т             К-т
1014     -     6415         -  1000,00      (отримано ОЗ)
2313     -     7511         -  1000,00      (збільшено доход)
7511     -     5111         -  1000,00      (збільш.суму внесеного капіталу)
6415     -     2313         -  1000,00      (касові витр.)

8014     -     1411         -     10,00       (нараховано амортизацію (кінець кварталу або у кінці року))
5111     -     7511         -     10,00       (водночас проводка) п.1.17 Типової кореспонденції
5511     -      8014        -     10,00       (віднесено суму амортиз. на фінрез. квартал)
7511     -      5511        -     10,00       (віднесено на фінрез. квартал)

В итоге, первісна вартість ОЗ  (1014)- 1000,00,  внесений капітал (5111) - 990,00. 
В балансе первісна вартість не буде дорівнювати внесеному капіталу.. или так и должно быть?
Доброго дня!
Ви все вірно зрозуміли. Дійсно, щоразу при отриманні благодійної допомоги у вигляді необоротних активів (а точніше при нарахуванні амортизації на такі активи) порушується рівність між величиною внесеного капіталу (Кт 5111) і загальною сумою первісної вартості всіх необоротних активів установи (Дт 10 + Дт 11). Саме тому ми на сторінках нашої газети "Бюджетна бухгалтерія" не радили робити "технічну" проводку. Більше того, жодних офіційних роз’яснень Мінфіну з приводу необхідності такої проводки на разі немає.

Larysa306
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 грудня 2017, 11:02
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 8 разів

Повідомлення Larysa306 »

Доброго дня! Дуже прошу про допомогу. В листопаді відбулась реорганізація і був складений акт прийому передачі. У мене питання: по дебету в головній я ставлю малоцінку і матеріали, які перейшли. А що ставити по кредиту? І ще одне питання: усі витрати( 8011,8012,8013) я закриваю на 5511 в кінці року (Дт 5511 Кт 8011,8012,8013). А що робити в кінці року з рахунком 5411?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Larysa306 писав:Доброго дня! Дуже прошу про допомогу. В листопаді відбулась реорганізація і був складений акт прийому передачі. У мене питання: по дебету в головній я ставлю малоцінку і матеріали, які перейшли. А що ставити по кредиту? І ще одне питання: усі витрати( 8011,8012,8013) я закриваю на 5511 в кінці року (Дт 5511 Кт 8011,8012,8013). А що робити в кінці року з рахунком 5411?
Доброго дня!
Якщо Ви отримали запаси (у т.ч. МШП), тоді слід робити таку проводку: Дт 15, 18 Кт 5512.
Що стосується субрахунку 5411, то при оприбуткуванні придбаних необоротних активів (на придбання яких було отримано фінансування за Кт 5411) слід робити проводку: Дт 5411 Кт 5111. Цю проводку роблять одночасно із зарахуванням придбаних об’єктів до складу основних засобів або інших необоротних матеріальних активів (Дт 10, 11 Кт 1311, 1312). Таким чином, субрахунок 5411 закривається автоматично.

Larysa306
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 грудня 2017, 11:02
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 8 разів

Повідомлення Larysa306 »

Крот Юлія писав:
Larysa306 писав:Доброго дня! Дуже прошу про допомогу. В листопаді відбулась реорганізація і був складений акт прийому передачі. У мене питання: по дебету в головній я ставлю малоцінку і матеріали, які перейшли. А що ставити по кредиту? І ще одне питання: усі витрати( 8011,8012,8013) я закриваю на 5511 в кінці року (Дт 5511 Кт 8011,8012,8013). А що робити в кінці року з рахунком 5411?
Доброго дня!
Якщо Ви отримали запаси (у т.ч. МШП), тоді слід робити таку проводку: Дт 15, 18 Кт 5512.
Що стосується субрахунку 5411, то при оприбуткуванні придбаних необоротних активів (на придбання яких було отримано фінансування за Кт 5411) слід робити проводку: Дт 5411 Кт 5111. Цю проводку роблять одночасно із зарахуванням придбаних об’єктів до складу основних засобів або інших необоротних матеріальних активів (Дт 10, 11 Кт 1311, 1312). Таким чином, субрахунок 5411 закривається автоматично.
Дуже дякую. Але от ще одне не можу збагнути. У МО2 я всі грошові надходження по виписках з банку пускаю на 5411. Тобто, Дт2313 Кт5411, а тоді ці кошти розношу по рахунках( придбання, зарплата і все інше). І таким чином в мене не закривається 5411. Це означає, що не по всіх виписках треба цей рахунок використовувати? Я просто новачок в цій роботі, тому розгублена.  І ще також внаслідок реоганізації прийшли основні засоби. Яка правильна тут проводка буде?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Larysa306 писав:Дуже дякую. Але от ще одне не можу збагнути. У МО2 я всі грошові надходження по виписках з банку пускаю на 5411. Тобто, Дт2313 Кт5411, а тоді ці кошти розношу по рахунках( придбання, зарплата і все інше). І таким чином в мене не закривається 5411. Це означає, що не по всіх виписках треба цей рахунок використовувати? Я просто новачок в цій роботі, тому розгублена.  І ще також внаслідок реоганізації прийшли основні засоби. Яка правильна тут проводка буде?
Субрахунок 5411 призначений для обліку коштів фінансування заходів цільового призначення, зокрема коштів, які спрямовуються на придбання необоротних активів (у тому числі землі, нематеріальних активів тощо), на будівництво (придбання), модернізацію, реконструкцію та реставрацію тощо. Фінансування на придбання запасів, виплату заробітної плати, оплату послуг (оплата яких здійснюється за рахунок поточних видатків) показувати за цим субрахунком не потрібно. Отримання асигнувань на такі цілі слід відображати за Кт 7011.
При отримання необоротних активів внаслідок реорганізації слід робити проводки, передбачені п. 1.12 Типової кореспонденції субрахунків.

Ol4ik.kis
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 163
З нами з: 27 січня 2017, 14:44
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Ol4ik.kis »

Крот Юлія писав:
Karri писав:Добрый день! Подскажите, пожалуйста, т.к. не пойму смысл проводок.
На конец 2017 года, с учетом тех.проводки в грудні 2017, первісна вартість в балансе дорівнює внесеному капіталу 5111.

Например, в 2018 году:  Безоплатне отримання ОЗ (благодійка):
   Д-т             К-т
1014     -     6415         -  1000,00      (отримано ОЗ)
2313     -     7511         -  1000,00      (збільшено доход)
7511     -     5111         -  1000,00      (збільш.суму внесеного капіталу)
6415     -     2313         -  1000,00      (касові витр.)

8014     -     1411         -     10,00       (нараховано амортизацію (кінець кварталу або у кінці року))
5111     -     7511         -     10,00       (водночас проводка) п.1.17 Типової кореспонденції
5511     -      8014        -     10,00       (віднесено суму амортиз. на фінрез. квартал)
7511     -      5511        -     10,00       (віднесено на фінрез. квартал)

В итоге, первісна вартість ОЗ  (1014)- 1000,00,  внесений капітал (5111) - 990,00. 
В балансе первісна вартість не буде дорівнювати внесеному капіталу.. или так и должно быть?
Доброго дня!
Ви все вірно зрозуміли. Дійсно, щоразу при отриманні благодійної допомоги у вигляді необоротних активів (а точніше при нарахуванні амортизації на такі активи) порушується рівність між величиною внесеного капіталу (Кт 5111) і загальною сумою первісної вартості всіх необоротних активів установи (Дт 10 + Дт 11). Саме тому ми на сторінках нашої газети "Бюджетна бухгалтерія" не радили робити "технічну" проводку. Більше того, жодних офіційних роз’яснень Мінфіну з приводу необхідності такої проводки на разі немає.
Добрый день. я правильно понимаю, что тех проводку лучше не делать?? есть розьяснения где-нибудь по этому поводу??

Larysa306
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 грудня 2017, 11:02
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 8 разів

Повідомлення Larysa306 »

Крот Юлія писав:
Larysa306 писав:Дуже дякую. Але от ще одне не можу збагнути. У МО2 я всі грошові надходження по виписках з банку пускаю на 5411. Тобто, Дт2313 Кт5411, а тоді ці кошти розношу по рахунках( придбання, зарплата і все інше). І таким чином в мене не закривається 5411. Це означає, що не по всіх виписках треба цей рахунок використовувати? Я просто новачок в цій роботі, тому розгублена.  І ще також внаслідок реоганізації прийшли основні засоби. Яка правильна тут проводка буде?
Субрахунок 5411 призначений для обліку коштів фінансування заходів цільового призначення, зокрема коштів, які спрямовуються на придбання необоротних активів (у тому числі землі, нематеріальних активів тощо), на будівництво (придбання), модернізацію, реконструкцію та реставрацію тощо. Фінансування на придбання запасів, виплату заробітної плати, оплату послуг (оплата яких здійснюється за рахунок поточних видатків) показувати за цим субрахунком не потрібно. Отримання асигнувань на такі цілі слід відображати за Кт 7011.
При отримання необоротних активів внаслідок реорганізації слід робити проводки, передбачені п. 1.12 Типової кореспонденції субрахунків.
Дуже дякую за допомогу!

hamster
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 109
З нами з: 17 січня 2015, 10:33
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення hamster »

Всем добрый день!
Вопрос по авансовому отчету.
Сотрудник за свои деньги отправлял заказные письма (почтовые услуги по КЕКВ 2240), проводка будет Дт 8013 Кт 2116   или Дт 8411 Кт 2116 ?

Larysa306
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 грудня 2017, 11:02
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 8 разів

Повідомлення Larysa306 »

Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, яка буде проводка в разі передачі основних засобів при реорганізації? Мене цікавить, якою проводкою показати накопичений знос, який попередня організація щороку нараховувала.

Юлька2015
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 84
З нами з: 08 квітня 2015, 20:08
Регіон: Сумская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 3 рази

Повідомлення Юлька2015 »

Добрий день. Бюджетний платіж по КЕКВ 2800 за внесення змін про юридичну особу до ЄДР відноситься до витрат за необмінними операціями і для відображення в обліку застосовується субрахунок 8511?

Вороновська
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 33
З нами з: 21 березня 2017, 15:28
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Вороновська »

Добрый день, подскажите пожалуйста есть ли на форуме бухгалтера которые находятся при школе или детском саду? Хотела бы задать несколько вопросов, если можно то какой нибудь контакт или электронку.

Заворотна Марінка
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 12 травня 2016, 10:56
Звідки: Украина, Гайворон
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Заворотна Марінка »

Доброго дня, підскажіть будь ласка, як дооцінити вартість металобрухту, який здали у минулому році, а кошти прийшли лише у цьому і вартість за 1кг змінилась?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Заворотна Марінка писав:Доброго дня, підскажіть будь ласка, як дооцінити вартість металобрухту, який здали у минулому році, а кошти прийшли лише у цьому і вартість за 1кг змінилась?
Доброго дня!
Якщо я правильно зрозуміла, то у минулому році Ви реалізували металобрухт і нарахували дохід на одну суму, а кошти за брухт отримали у 2018 році, але вже в іншій (більшій) сумі. У такому разі дооцінювати металобрухт не потрібно. Вам треба просто донарахувати (відкоригувати) дохід від реалізації металобрухту на різницю між початковою вартістю брухту і фактично отриманими коштами від продажу: Дт 2117 Кт 7211.
Більш докладно про облік металобрухту читайте у консультації "Продаж металобрухту: як показати в обліку" (див. "бюджетна бухгалтерія", 2017, № 36).

Татьяна_1977
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 64
З нами з: 14 серпня 2014, 09:19
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Татьяна_1977 »

Доброго дня, підкажіть, будь ласка, якщо є в І кварталі було віднесено на  7211 суму 250,00 грн. (металобрухт від списання ПК), то в квнці кварталу роблю проводку 7211  5511 чи треба відкрити рахунок 5511 / 1 ?

babo4kaleti
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 09 лютого 2015, 13:17
Подякували: 4 рази

Повідомлення babo4kaleti »

Кузя писав:Оскільки в кінці кожного кварталу ми закриваємо рахунки 70, 71, 75, то якими проводками у  4 кварталі мені відобразити оплату послуг по спецфонду (благодійні внески) якщо доходи були відображені у 3 кварталі. тобто у 3 кварталі кошти надійшли на рахунок, а у 4 кварталі ми оплачували послуги.
Виходить, що в 3 кварталі вже закриті  доходні рахунки на 5511, а в 4 кварталі закриваєте фактичні витрати, тобто рахунки класу 8 на 5511. А вже потім списуємо 5511 на 5512. От і все.

Бухгалтер ТЦ
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 21 березня 2018, 12:12
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Бухгалтер ТЦ »

Крот Юлія писав:
Karri писав:Добрый день! Подскажите, пожалуйста, т.к. не пойму смысл проводок.
На конец 2017 года, с учетом тех.проводки в грудні 2017, первісна вартість в балансе дорівнює внесеному капіталу 5111.

Например, в 2018 году:  Безоплатне отримання ОЗ (благодійка):
   Д-т             К-т
1014     -     6415         -  1000,00      (отримано ОЗ)
2313     -     7511         -  1000,00      (збільшено доход)
7511     -     5111         -  1000,00      (збільш.суму внесеного капіталу)
6415     -     2313         -  1000,00      (касові витр.)

8014     -     1411         -     10,00       (нараховано амортизацію (кінець кварталу або у кінці року))
5111     -     7511         -     10,00       (водночас проводка) п.1.17 Типової кореспонденції
5511     -      8014        -     10,00       (віднесено суму амортиз. на фінрез. квартал)
7511     -      5511        -     10,00       (віднесено на фінрез. квартал)

В итоге, первісна вартість ОЗ  (1014)- 1000,00,  внесений капітал (5111) - 990,00. 
В балансе первісна вартість не буде дорівнювати внесеному капіталу.. или так и должно быть?
Доброго дня!
Ви все вірно зрозуміли. Дійсно, щоразу при отриманні благодійної допомоги у вигляді необоротних активів (а точніше при нарахуванні амортизації на такі активи) порушується рівність між величиною внесеного капіталу (Кт 5111) і загальною сумою первісної вартості всіх необоротних активів установи (Дт 10 + Дт 11). Саме тому ми на сторінках нашої газети "Бюджетна бухгалтерія" не радили робити "технічну" проводку. Більше того, жодних офіційних роз’яснень Мінфіну з приводу необхідності такої проводки на разі немає.



Будь ласка, поясніть чи повинні ми робити "технічну проводку" і яку саме. В нашій установі її не робили.  Стан балансу на 01.01.18. свідчить про дефіцит виконання кошторису на суму нарахованого зносу і у вигляді амортизації віднесеного на результат, але це не логічно. 

Aniko
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 51
З нами з: 28 листопада 2012, 14:18
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Aniko »

Добрый день! Помогите разобраться.В конце года были получены деньги на счет от благод. внескив, на начало года они показаны на счету Дт 2313 и также они сидят в Дт 5512 на финансовом результате, ( в балансе в строке 1420 они показаны с другой сумой и с минусом ) как теперь вытянуть этот остаток чтобы провести покупку. Что то я запуталась может я фин результат в главной книге не правильно вывела.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Aniko писав:Добрый день! Помогите разобраться.В конце года были получены деньги на счет от благод. внескив, на начало года они показаны на счету Дт 2313 и также они сидят в Дт 5512 на финансовом результате, ( в балансе в строке 1420 они показаны с другой сумой и с минусом ) как теперь вытянуть этот остаток чтобы провести покупку. Что то я запуталась может я фин результат в главной книге не правильно вывела.
В балансе они у вас на 5512 ровно в той сумме которая на 2313!! Просто на 5512 не только остатки на счетах!

Aniko
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 51
З нами з: 28 листопада 2012, 14:18
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Aniko »

Нет здесь еще и другие, как теперь будут проводки по преобретению,как вытянуть с 5512 ,чтобы он был кредитовый? Если я правильно мыслю, то чтобы сделать проводки эта сума должна быть кредитовой.

Aniko
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 51
З нами з: 28 листопада 2012, 14:18
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Aniko »

написаны проводки : Відображеня залишка минулого року Дт 2313 Кт 5512;
                    Вилучено кошти з фінансового результату та направлено на цілбове фінансув для придбання тенту по КЕКВ2210 Дт 5512 Кт 5411 и так далее, так вод и вся загвоздка в Дебітовому5512

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Aniko писав:Нет здесь еще и другие, как теперь будут проводки по преобретению,как вытянуть с 5512 ,чтобы он был кредитовый? Если я правильно мыслю, то чтобы сделать проводки эта сума должна быть кредитовой.
Зачем вам с 5512 что то витягивать? Зачем ві его хотите видеть кредитовім?? Зачем ви єто все мудрите?

Відповісти

Повернутись до “Кореспонденція субрахунків”