Варіант оформлення такого наказу див. в матеріалі "Документальне оформлення переносу залишків по рахункам" (див. "Бюджетна бухгалтерія", № 3, 2017, с. 33)
у мене два запитання, може хто вже розбирався: 1. стосується колишнього субрахунку 362, зараз він 2116 Дебіторська заборгованість за розрахунками з підзвітними особами. чи означає це, що сальдо по рахунку не повинно бути кредитовим, і як цього можна уникнути? 2. при оприбуткуванні малоцінних та швидкозношувальних предметів робиться другий запис чи ні, в типовій кореспонденції такого не знайшла.
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка, на якій рахунок перенести залишки паперу канцелярсь
кого (старий рахунок 234) і у подальшому обліковувати канцтовари, відповідно до нового плану рахунків ?
Востаннє редагувалось 26 січня 2017, 10:30 користувачем tymofeieva, всього редагувалось 1 раз.
На субрахунках 1518 (1528) "Інші виробничі запаси" ведеться облік спецобладнання, яке придбане для виконання науково-дослідних робіт, відходів виробництва, невиправного браку, матеріальних цінностей, одержаних від ліквідації основних засобів, які не можуть бути використані як матеріали або запасні частини (металобрухт, утиль), зношені шини тощ
Шановна Вікторія, я з вами не згодна це старий рахунок 239 , як що ви маєте на увазі тощо, то такого тощо дуже багато для потреб установи: папір, папки, ручки і т.п. Здається що Мінфін щось недопрацював з цього питання, а залишив на розсуд бухгалтерів. А тепер буде «хто в ліс, хто по дрова».
Якщо не згодні - то пропонуйте свій варіант та наводьте обгрунтування. Мені теж багато чого не подобається у новому Плану рахунків і те тільки там, але про навряд чи є сенс тут говорити.
А я всеж таки вважаю, що залишки з 239 треба перенести на 1517 (1527) Сировина і матеріали, 1518 (1528) Інші виробничі запаси
Тим паче саме так рекомендує Мінфін ось тут https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... brahunkiv/
Варіанта два: 1) Перенести на 1812 "МШП" господарські матеріали....тощо;2)1518 "Інші виробначі запаси"......тощо. Тільки переносити на МШП рука не піднімається, так як важко зрозуміти, як матеріали стали предметами, а саме мило…. А стосовно канцелярського приладдя буду мовчать….
Мабуть рознесу лампочки, мило и т.п. на 1812, а папір, ручки и т.п на 1518 і буду ждать змін в законодавстві.
Шановна Вікторія, як ви вважаєте , що робити с залишком на 141 рахунку на кінець року. Як його переносити і як фонд у фінансових інвестиціях вплине на фінансовий результат поточного року. Хотілось би дізнатися, що ви думаєте з цього приводу.
Доброго дня, ми районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді (фінансуємося з районного бюджету) переходимо на новий план рахунків, таке питання : третьою цифрою в нових рахунках буде "4"- рахунок відображає операції з активами, капіталом чи зобов'язаннями розпорядників місцевих бюджетів чи "1"? Як правильно 8011 чи 8041 ? Допоможіть, будь ласка!!!!
Татьяна_1977 писав:Доброго дня, ми районний центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді (фінансуємося з районного бюджету) переходимо на новий план рахунків, таке питання : третьою цифрою в нових рахунках буде "4"- рахунок відображає операції з активами, капіталом чи зобов'язаннями розпорядників місцевих бюджетів чи "1"? Як правильно 8011 чи 8041 ? Допоможіть, будь ласка!!!!
У 2017 році актуальні тільки дві цифри ідентифікатора. Це:
tymofeieva писав:Шановна Вікторія, як ви вважаєте , що робити с залишком на 141 рахунку на кінець року. Як його переносити і як фонд у фінансових інвестиціях вплине на фінансовий результат поточного року. Хотілось би дізнатися, що ви думаєте з цього приводу.
tymofeieva писав:Шановна Вікторія, як ви вважаєте , що робити с залишком на 141 рахунку на кінець року. Як його переносити і як фонд у фінансових інвестиціях вплине на фінансовий результат поточного року. Хотілось би дізнатися, що ви думаєте з цього приводу.
Доброго дня! Будь ласка, допоможіть розібратисяз тим, як правильно перенести залишки по запасам, які раніше обліковувались в установі на 234 рахунку, а саме залишки по миючим засобам та канцелярському приладдю. В плані рахунків передбачений рахунок 1813 «Господарські матеріали і канцелярське приладдя», але про нього не згадано ні в Методичних рекомендаціях зі співставлення субрахунків бухгалтерського обліку та перенесення залишків, ні в Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі. Адже миючі засоби та канцелярське приладдя не можна віднести до складу рахунку 1812 Малоцінні та швидкозношувані предмети, то потрібно переносити залишки на рахунок 1813 «Господарські матеріали і канцелярське приладдя»? Буду вдячна за відповідь.
Субрахунок 1813 «Господарські матеріали і канцелярське приладдя» виключено з Плану рахінків на підставі наказу Міністерства фінансів України 29 грудня 2015 року N 1219. Тому й не дивно, що його немає в згаданих документах
Де можно знайти приклад робочого плану рахунків, згідно нового плану рахунків.
Бажано з субрахунками другого порядку або підгрупами для аналітичного обліку
в журналі "Бюджетна бухгалтерія" від 23.01.17 №3 наведено документальне оформлення перенесення залишків по рахунках і наведено приклад робочого плану рахунків стор. 30-40. Рахунки основних засобів не розбита на підгрупи. Субрахунки розподіляються тільки по надходженням: 104.0-загальному,104.1-спеціальному,104.3-внутрівідомча передача. Питання чому так, а не так як було в попередніх наказах по підгрупам : 104.1-силови машини та обладнання;104,2-робочі машини....?????
Востаннє редагувалось 27 січня 2017, 12:29 користувачем tymofeieva, всього редагувалось 1 раз.
А куди віднести велосипеди вартістю 2000грн і які числились на 113 рах. Згідно нового Порядку це "засіб пересування" незалежно від вартості і ставити на основні засоби як транспортні засоби рах.1015? Брєд.
EVGENIY, Вибачте. Я відредагувала своє запитання: В журналі "Бюджетна бухгалтерія" від 23.01.17 №3 наведено документальне оформлення перенесення залишків по рахунках і наведено приклад робочого плану рахунків стор. 30-40. В вищезгаданой статті рахунки основних засобів не розбити на підгрупи. Субрахунки розподіляються тільки по надходженням: 104.0-загальному,104.1-спеціальному,104.3-внутрівідомча передача. Питання чому так, а не так як було в попередніх наказах по підгрупам : 104.1-силови машини та обладнання;104,2-робочі машини....????? Хотілось би почути відповідь
meduk писав:А куди віднести велосипеди вартістю 2000грн і які числились на 113 рах. Згідно нового Порядку це "засіб пересування" незалежно від вартості і ставити на основні засоби як транспортні засоби рах.1015? Брєд.
Не повірите але велосипеди і в старому плані рахунків відносилися до ОЗ не залежно від вартості!
[ltr]tymofeieva, почекайте Дякую що відредагували! сподіваюсь розібралися до якого видання цей форум відноситься [/ltr]
1. Звичайно, підгрупи ОЗ ніхто не відміняв. Розбивку на підгрупи як раніше, так і зараз можна знайти Методрекомендаціях № 11. До речі, ніхто не стверджує, що від них необхідно відмовитися. Тому дрібніть на підгрупи, хто ж заперечує!?!?!
2. Субрахунки по джерелам надходженнь вводите на свій розсуд.