Добрий день! Підкажіть, будь ласка, на якому субрахунку обліковувати кредиторську заборгованіть за оплату пені КЕКВ 2800 на 6211 чи 6415? Ми бюджетна організація. Фінансування з місцевого бюджету, загальний фонд.
Також не можу розібратися до кінця, на який субрахунок віднести витрати на пеню КЕКВ 2800, Проїздні документи КЕКВ 2250. Допоможіть, будь ласка. Місцевий бюджет, загальний фонд.
Maryna1989 писав:Доброго дня. Знаю питання із запізненням, але мучить досі, нарахування субсидій, пільг та допомог КЕКВ 2730 субрахунок доходів 7011 чи не буде це помилкою якщо витрати ми показуємо по субрахунку 8511. який вважається витратами за необмінними операціями, 7011 за обмінними
Доброго дня Maryna1989! Ось і мене це питання мучить уже 3-ій місяць. Куди вже я тільки не писала і не телефонувала. Нажаль ніхто так і не зміг дати відповідь (((
Доброго дня Анна)))) так я слідкувала за вашими запитаннями, я теж звонила, питала але все марно((( будем сподіватися на допомогу, нас вже двоє, може з часом на нас звернуть увагу
Нас вже троє))) Хоча насправді бухгалтерів із управлінь соціального захисту значно більше і мабуть ніхто не знає, що робити.
Доброго дня! Допоможіть розібратися, куди який рахунок віднести замок, корпус замка, чашу Генуя, розетки, баласт, автовимикач, профіль, дюбелі, лампи люмінесцентні, стартери. На 1812 чи 1513?
Добрый день, кто подскажет на какой суб.счет отнести дебиторскую задолженность ликвидационной комиссии (по Банку Украина, который когда- то распался), данная задолженность отображается не в формах 7д,7м а в Справке о суммах дебиторск.и кредиторск. задолженности, как расчеты ликвидационных комиссий банков.
и еще ворос, субсчет 5411 мы применяем только если это финансирование с бюджета, а если это денежные средства которые у нас по спецсчету (форма 4-1,4-2) то проводка ДТ 2313 Кт 5411 не нужна????????
Підскажіть будь-ласка кореспонденцію рахунків, якщо оплочено за періодичні видання в березні 2017 р. Підписка буде оформлена з 1 травня до кінця року. Дякую.
SWETLANA NIKOLAEBNA писав:Підскажіть будь-ласка кореспонденцію рахунків, якщо оплочено за періодичні видання в березні 2017 р. Підписка буде оформлена з 1 травня до кінця року. Дякую.
SWETLANA NIKOLAEBNA писав:Підскажіть будь-ласка кореспонденцію рахунків, якщо оплочено за періодичні видання в березні 2017 р. Підписка буде оформлена з 1 травня до кінця року. Дякую.
Дякую за статтю. Але я все одно не можу зрозуміти, а де ж в мене субрах. 2911 витрати майбутніх періодів і рахунок 6211 - це розрахунки з постачальниками після отримання товару. А в мене попередня оплата.
kmk3@ukr.net писав:КЕКВ 2800 и 2250 надо на рах.8411
а як бути, якщо вони раніше були на 802, а тепер у Методичних рекомендаціях зі співставлення субрахунків та перенесення залишків для 802 8411 не передбачений, є тільки 8511
питання в таблиці зі співставлення субрахунків витрати за суб.рах. 812 тепер на суб.рах, 8311,8411,8511,8524, склад яких зовсім не підходить по витратам які ми проводимо, в нас по формі 4-2 зарахування пенсійних коштів на утримання підопічних проводиться, а отже ,ми витрачаємо їх по КЕКВ 2210,2220,2230,2240,3110 що більше підходить на субрахунок 8113, як правильно вчинити????
Мені цікаво хось вже бачив нові форми квартального звіту? якщо я не помиляюсь то вони не змінилися (тільки верхня частина), тоді як же ми будемо робити звіт???? адже фактичні не підуть, то все не піде!!!
ksuxa писав:Мені цікаво хось вже бачив нові форми квартального звіту? якщо я не помиляюсь то вони не змінилися (тільки верхня частина), тоді як же ми будемо робити звіт???? адже фактичні не підуть, то все не піде!!!
Всі бачили! А власне з чим повинні піти ваші фактичні??
1. Розпорядник бюджетних коштів має залишки на 01.01.2017р. по рахункам:
141 та 402, згідно нового плану рахунків на які рахунки перенести залишки?
2. Розпорядник бюджетних коштів згідно кошторису по спеціальному фонду має виконувати роботи по капітальному ремонту міста. (Розпорядник бюджетних коштів не є балансоутримувачем цих об’єктів, ці об’єкти рахуються на балансі комунальних підприємств міста). До нового плану рахунків кореспонденція рахунків виглядала так:
Д-т К-т
326 713 Отримано фінансування на реєстраційний рахунок;
631 326 Перераховані кошти за виконані роботи;
813 631 Проведені фактичні видатки згідно актів виконаних робіт;
141 402 Оприбуткування поліпшення робіт по основним засобам (які рахуються у комунальних підприємствах);
402 141 Після готовності об’єкта до вводу в експлуатацію передача об’єкта на баланс комунальному підприємству згідно розпорядження;
713 432
432 813 Закриття доходів і витрат на кінець року.
Яку кореспонденцію рахунків застосовувати по новому плану рахунків?
В консультаціях є кореспонденція рахунків тільки на проведені капітальні ремонти основних засобів, які рахуються на балансі підприємства та якому перераховані бюджетні кошти.
ksuxa писав:Мені цікаво хось вже бачив нові форми квартального звіту? якщо я не помиляюсь то вони не змінилися (тільки верхня частина), тоді як же ми будемо робити звіт???? адже фактичні не підуть, то все не піде!!!
Всі бачили! А власне з чим повинні піти ваші фактичні??
Ну мається на увазі, що в формах залишилась графа фактичні, а у нас за новим планом рахунків фактичні списуються - на оплату праці, соціальні, матеріальні, амортизація. Що і як вносити в форми? Дурдом. Наприклад,є загальна сума рухунку 8013 матеріальні витрати, як його розбивати, щоб форми заповнити?
Спасибо, все читали по плану счетов и разъяснения по основным фондам, но разве мы можем начислять аммортизацию на объекты которые нам не принадлежат и далее будет акт передачи на баланс коммунального предприятия?
Доброго дня!
По проводками зг.Наказу 1219, коли вводимо ОЗ в експлуатацію: Дт 1014 Кт 1311, одночасно Дт 5411 Кт 5111 на ту ж суму. При цьому має значення, коли цей об'экт було придбано? Ми в 2016 році оприбуткували на 141, а вводимо в цьому році.
Питання в тому, що при операціях з запасами має значення, коли були придбані, і відповідно, Дт 5512( придбані в минулі роки), або Дт 8013( придбані зараз).
Дякую!
ми терцентр, надходять пенсійні кошти на наш рахунок для обслуговування підопічних в стаціонарному відділенні по формі 4-2 який дохідний рахунок 7141 чи 7511, і на якому витратному рахунку відображати витрати 8113 чи ???????
ksuxa писав:Мені цікаво хось вже бачив нові форми квартального звіту? якщо я не помиляюсь то вони не змінилися (тільки верхня частина), тоді як же ми будемо робити звіт???? адже фактичні не підуть, то все не піде!!!
Всі бачили! А власне з чим повинні піти ваші фактичні??
Ну мається на увазі, що в формах залишилась графа фактичні, а у нас за новим планом рахунків фактичні списуються - на оплату праці, соціальні, матеріальні, амортизація. Що і як вносити в форми? Дурдом. Наприклад,є загальна сума рухунку 8013 матеріальні витрати, як його розбивати, щоб форми заповнити?
а картку обліку фактичних видатків в розрізі КЕКВ ніхто не відміняв
Подскажите, пожалуйста, мы музыкальная школа и заработную плату и др. расходы мы оплачиваем и с бюджета и с спец. счета, на какие расходы ставить з/п и т.д., оплаченную за счёт спец. счёта 8011 или 8111, если это расходы, связанные с ведением основной деятельности музыкальной школы? Вот например подписку я должна списать на 8013 или 8113, если в том году мы её оплачивали со спец.счёта?
Підскажіть. Установа фінансується 50% із міського бюджету на оплату праці по громадським роботам та 50% із Фонду зайнятості (спец фонд - форма 4.2 код 25020200). Чи може таке бути, що фінансування на одну ціль буде доходами/видатками по обмінним та необмінним операціям
Ludmila0686 писав:Пподскажите пожалуста в ВУЗах начисляем сумму НДС на Дебет сч. 8411 или на Дебет сч. 7111, согласно изменений к наказу 1219.
Я робзю з деб 8411
Так проводка же такая 2111-7111 з ПДВ, потом 7111-6311 ПДВ, это ПЗ. А ПК 8113-6211 без ПДВ, 6311-6211 сума ПДВ. ПДВ, согласно стандартов и корреспонденции счетов на витрати та доходи не относятся.
marmux_ubr писав:Доброго дня, шановні колеги! Підскажіть, будь ласка, які необхідно зробити проводки для оприбуткування металолому з подальшою його реалізацією та як правильно оформити дооцінку склобанок???
у нас також був металолом у лютому
якщо ви будете його одразу реалізувати по актуальній ціні, то проводки будуть такі:
дт 1815 кт 2117 - оприбуткування на піставі акту списання та оцінки
потім реалізація:
дт 2117 кт 7211 - нарахований доход від реалізації
дт 2117 кт 1815 - сдано металолом по акту здачі
дт 2313 кт 2117 - надходження коштів на рахунок від здачі
якщо ж реалізація буде не відразу - то доцільно було б оприбуткувати металоом на позабаланс 041, щоб потім дооцінку/уцінку лома не робити...
канц товари, люмінесцентні лампи та миючі відносити до 1812 чи 1518. я вважаю, що по 1518 можливо відразу роздати та списати. а по 1812 більш детальний оперативно-кількістний облік. чи я помиляюсь?