Переглянула вебінар по заповненню звіту про фінансові результати, Налогові забов'язання повині вилучати з доходу, на який субрахунк відносять НК та НЗ ? и суму ПДВ???
І ще вкінці квартала ми повині закривати рахунки і відносити на фін.результат?
tymofeieva писав:Напишите пожалуйста проводку. Безоплатна передача майна в межах розпорядників бюджетних коштів. Приклад: Вартість майна -2000,00 вт. ч. нараховано знос 1000,00. Передача Д-т 1411 К-т 1014-1000,00; Д-т 5111 К-1014- 1000,00 ????. Як що не так, то як?????
Ну чётко же проводки указаны в корреспонденции!!!!!!!! Чем вас пункт 1.17 и 1.18 не устраивает????
пункт 1.17 и 1.18 полностью устраивает. Тількі там отриманано. А питання ПЕРЕДАНО т.т Списання з балансу. Буду вдячна, якщо Ви напишите проводку.
Жду відповідь
пункт 1.31 и 1.32
8014 - это "витрати", а старое имущество было отнесено на расходы уже давно. То есть, на расходы пойдет сумма износа дважды?
Доброго всім ранку! Підкажіть чи правильно я розумію. Ми розпорядники буджетних коштів придбали бензин за рахунок загального фонду, потім передали його комунальному підприємству це буде проводка ДТ 8511 КТ 1514???
tymofeieva писав:Напишите пожалуйста проводку. Безоплатна передача майна в межах розпорядників бюджетних коштів. Приклад: Вартість майна -2000,00 вт. ч. нараховано знос 1000,00. Передача Д-т 1411 К-т 1014-1000,00; Д-т 5111 К-1014- 1000,00 ????. Як що не так, то як?????
Ну чётко же проводки указаны в корреспонденции!!!!!!!! Чем вас пункт 1.17 и 1.18 не устраивает????
пункт 1.17 и 1.18 полностью устраивает. Тількі там отриманано. А питання ПЕРЕДАНО т.т Списання з балансу. Буду вдячна, якщо Ви напишите проводку.
Жду відповідь
пункт 1.31 и 1.32
8014 - это "витрати", а старое имущество было отнесено на расходы уже давно. То есть, на расходы пойдет сумма износа дважды?
Подскажите, а при передаче МНМА (не списании!) нужно доначислять 50 % при выбытии ?
Проводки, если не доначислять износ, такие ?:
Дт1412 Кт 1113
Дт 5111 Кт 1113
Вітаю колеги. Ми селищна рада плануємо в цьому році зробити капітальний ремонт доріг. Наразі замовили та оплатили проектно-кошторисну документацію. Які мені за новим планом рахунків зробити проводки по витрати з виготовлення проектно-кошторисної документації. Дякую.
[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго дня, допоможіть з бухглтерськими проведеннями по наданню платних послуг територіальними центрами. Адже як такої готової продукції не має а в типовій кориспонденції п.9,5 проведення є Дт 1811 Кт 16 [/font]
Чи вірні проводки з відображення в обліку виготовлення проектно-кошторисної документації
Д 2313 К 5411 профінансовано
6211 2313 сплачено
8013 6211 віднесено на видатки
Вопрос уже задавался на форуме , но ответа однозначного нет, если приобрели брели ОС и МНА за счет средств спецфонда, (эти средства заработаны в прошлом году, и отнесены на результаты выполнения сметы) проводки по целевому в этом случае не нужны Дт 2313 Кт 5411 Дт 5411 Кт 5111 При этом получается к примеру отнесены на незавершеные кап инвестиции Дт 1312 Кт 6211 500 введены в експлуатацию Дт 1113 Кт 1312 500 одновременно перенесены на власний капитал Дт 5111 Кт???????????? 500 начислено 50% износа(амортизация) Дт 8114 Кт 1412 250 в конце квартала перенесенсумма амортизации на результат Дт 5512 Кт 8114 250 Не знаю каким счетом закрыть 5111 и и последняя проводка в конце года или в конце квартала???????
Добрый день. Подскажите пожалуйста, уже совсем запуталась.
Проводки по ИНМА
2313 5411 - финансирование
6211 2313 - оплата
1312 6211- приобретение ИНМА
1113 1312 ввод в эсплуатацию
5411 5111 вторая запись
В итоге сворачивается 5411. Правильно ли это? Большое спасибо.
lyulyl писав:Вопрос уже задавался на форуме , но ответа однозначного нет, если приобрели брели ОС и МНА за счет средств спецфонда, (эти средства заработаны в прошлом году, и отнесены на результаты выполнения сметы) проводки по целевому в этом случае не нужны Дт 2313 Кт 5411 Дт 5411 Кт 5111 При этом получается к примеру отнесены на незавершеные кап инвестиции Дт 1312 Кт 6211 500 введены в експлуатацию Дт 1113 Кт 1312 500 одновременно перенесены на власний капитал Дт 5111 Кт???????????? 500 начислено 50% износа(амортизация) Дт 8114 Кт 1412 250 в конце квартала перенесенсумма амортизации на результат Дт 5512 Кт 8114 250 Не знаю каким счетом закрыть 5111 и и последняя проводка в конце года или в конце квартала???????
Колеги, як вважаєте: сплата адмін.збору за державну реєстрацію змін до установчих документів - це видатки за обмінними операціями? чи необмінними?
Дякую.
lyulyl, можу сказати лише про те як ми думаємо робити, а далі судіть самі: (гроші на рахунку 2313 вже є, бо це дохід минулого року, тому 2313/5411 явно робити не треба).
1. Отримали МНМА 1312/6211.
2. Оплатили 6211/2313.
3. Ввели в експлуатацію 1113/1312, 5411/5111.
4. Тут питання як закрити 5411, по типовим проведенням то без варіантів, нам пропонують лише 7111/5411-
але так як на 7111 доходу необхідного в даному періоді ще нема, а доходи 2016 зараз сидять фін результатах, то є варіант 5511/5411, але як не крути все до того прийде, під час згортання.
5. Амортизація само собою 8014/1412
А тут вже і в самих виникло питання:
1. Амортизацію 8014, виходить теж треба дробить на загальний і спец? Бо як тоді відобразити ці витрати в Ф.№2, 4??? Їх то ніхто не відміняв!!!
Ну це добре що з надходженням зараз це ще не проблема - а як бути при списанні старих - все підіймати, що по якому фонду придбано???
А як з ОЗ, при нарахуванні амортизації, теж треба віднести фактичні витрати в 2гу або 4ту форму???
Які є думки з цього приводу? Чи ми її не приймаємо за фактичні витрати? Видно, що суть багатьох понять і рахунків змінилась, але що воно тепер означає ніхто не пояснює... Якби була зрозуміла суть - що хочуть бачити, то проведення б уже підібрали, а так...
Востаннє редагувалось 03 квітня 2017, 16:07 користувачем Елена4776, всього редагувалось 1 раз.
Підкажіть, як правильно? Придбали ІНМА за рахунок загального фонду
Оприбуткували ІНМА - 1312/6211
Отримали фінансування - 2313/7011
Проплатили постачальнику - 6211/2313
ВВод в експлуатацію - 1113/1312
другий запис - 5411/5111
Те, що закривається, я закреслила.
5411 треба закрити, я так розумію.
Якщо закривати 7011/5411, то закриється 7011. А це неправильно.
У кого які думки з цього приводу? Допоможіть, будь ласка.
IrinaKovalchuk писав:Підкажіть, як правильно? Придбали ІНМА за рахунок загального фонду
Оприбуткували ІНМА - 1312/6211
Отримали фінансування - 2313/7011
Проплатили постачальнику - 6211/2313
ВВод в експлуатацію - 1113/1312
другий запис - 5411/5111
Те, що закривається, я закреслила.
5411 треба закрити, я так розумію.
Якщо закривати 7011/5411, то закриється 7011. А це неправильно.
У кого які думки з цього приводу? Допоможіть, будь ласка.
1312/6211
2313/5411
6211/2313
1113/1312
5411/5111
Р.7011 при капітальних не використовується, одразу через 54.
Проведення 1.1 з Типових
Елена4776 писав:lyulyl, можу сказати лише про те як ми думаємо робити, а далі судіть самі: (гроші на рахунку 2313 вже є, бо це дохід минулого року, тому 2313/5411 явно робити не треба).
1. Отримали МНМА 1312/6211.
2. Оплатили 6211/2313.
3. Ввели в експлуатацію 1113/1312, 5411/5111.
4. Тут питання як закрити 5411, по типовим проведенням то без варіантів, нам пропонують лише 7111/5411-
але так як на 7111 доходу необхідного в даному періоді ще нема, а доходи 2016 зараз сидять фін результатах, то є варіант 5511/5411, але як не крути все до того прийде, під час згортання.
5. Амортизація само собою 8014/1412
А тут вже і в самих виникло питання:
1. Амортизацію 8014, виходить теж треба дробить на загальний і спец? Бо як тоді відобразити ці витрати в Ф.№2, 4??? Їх то ніхто не відміняв!!!
Ну це добре що з надходженням зараз це ще не проблема - а як бути при списанні старих - все підіймати, що по якому фонду придбано???
А як з ОЗ, при нарахуванні амортизації, теж треба віднести фактичні витрати в 2гу або 4ту форму???
Які є думки з цього приводу? Чи ми її не приймаємо за фактичні витрати? Видно, що суть багатьох понять і рахунків змінилась, але що воно тепер означає ніхто не пояснює... Якби була зрозуміла суть - що хочуть бачити, то проведення б уже підібрали, а так...
вы знаете я думала об этой проводке 5511/5411,но когда получается мы уменьшаем финрезультаты которые вроде как сложились на 01.01.17г. а потом же как вы и пишете возвращаемся к стандартной типовой проводке 7111 обидно что по натуральным надходженням сразу можно отнести на 5111 Спасибо Вам огромное будет дальше думать крутить а вдруг что-то да и выйдет
IrinaKovalchuk писав:Підкажіть, як правильно? Придбали ІНМА за рахунок загального фонду
Оприбуткували ІНМА - 1312/6211
Отримали фінансування - 2313/7011
Проплатили постачальнику - 6211/2313
ВВод в експлуатацію - 1113/1312
другий запис - 5411/5111
Те, що закривається, я закреслила.
5411 треба закрити, я так розумію.
Якщо закривати 7011/5411, то закриється 7011. А це неправильно.
У кого які думки з цього приводу? Допоможіть, будь ласка.
1312/6211
2313/5411
6211/2313
1113/1312
5411/5111
Р.7011 при капітальних не використовується, одразу через 54.
Проведення 1.1 з Типових
В даному випадку рахунок 5411 закривається, а нам потрібно його закрити на результат в кінці періоду тобто на рахунок 5511, так як раніше ми закривали рахунки 702 і 802 на 431.
Добрий день!
Підкажіть, будь ласка, проводки - придбання інших необоротних матеріальних активів за рахунок спецфонду у 2017 році по новому плану рахунків.
Добрый день!
Подскажите: в конце января оплатили поставщику со спецфонда. В начале февраля банк сумму получателя вернул ( неверно указаны реквизиты). В феврале мы оплатили по верным реквизитам. Какие должны быть проводки при возврате средств???( при оплате понятно).
Помогите пожалуйста, теперь я не вижу проводки, по типу того, как было раньше при приобретении других необоротных активов - Дт 802 (811, 812, 813) Кт 401. То есть теперь НМА при вводе в эксплуатацию не списываются на фактические расходы в подотчет? Делаю отчет, было приобретение, никак не могу понять, относить ли их на фактические расходы( Или их теперь ставить остатками на КЕКВ 2210? Но НМА, преобретенные в предыдущие годы, прошли тогда как фактические и висят в остатках на подотчете, а не на остатках КЕКВ 2210? Помогите, пожалуйста, кто меня понял, объяснить толково не могу(
Сорокина Татьяна писав:на якому рахунку відобразити КРЕДИТОРСЬКУ заборгованість по підзвітним особам по відрядженнях?
дякую
Доброго дня, у мене таке ж запитання. В інструкції про складання меморіального ордеру написано: Операції з видачі грошових коштів під звіт і відшкодування перевитрат супроводжуються записами за дебетом субрахунку 2116 (2126) «Дебіторська заборгованість за розрахунками з підзвітними особами». Дані про невикористані та повернені підзвітною особою до каси суб’єкта державного сектору авансові суми, а також про витрачені суми авансу та затверджені суми витрат відповідно до авансового звіту записуються за кредитом субрахунку 2116 (2126) «Дебіторська заборгованість за розрахунками з підзвітними особами».
Я так зрозуміла, що кредиторку треба з 2116 перенести на субрахунок 6 класу. А де в балансі в пасиві відображати суму кредиторки?
Колеги, подскажите, кто проводил списание ОЗ, МНМА в 1 квартале? У вас результат получился в формах 1дс и 2дс ?
По увязке стр.1420 баланса = стр. 2390 формы 2дс.
В баланс в стр. 1420 вносим свернутое сальдо на конец периода по счетам 5511 и 5512.
У меня в этих двух отчетных формах получается разный результат, разница на сумму первоначальной стоимости ОЗ,
т.к. была сделана проводка Дт 5111 Кт 5512. Вот теперь на сч.5512 лишняя сумма!
при сдаче отчета делали увязку материалы, касса, факт и кредиторка. как сейчас, при приобретении ОС и НМА нет бух записи списание на факт или с этого года увязку делать ненужно, так как нет смысла?
Доброго дня всім! Допоможіть, будь ласка, щось я не впевнена чи правильно роблю всі проводки. Не вже асигнування по ЗФ (КЕКВ 2210) і по СФ потрібно віднести на 5411???
Облік надх. ІНМА:
2313 - 7011
7011 - 5411
1312 - 6415
6415 - 2313
1113 - 1312
5411 - 5111
8014 - 1412
і списання:
8014 - 1412
1412 - 1113
5111 - 5512