У зв'язку з тим що нова робота, трохи віддалена від кореспонденції, трохи загубив логіку нової кореспонденції...
2313 | 5411 | Отримано фінансування |
6211 | 2313 | Оплата постачальнику |
1311 | 6211 | Надходження товарів |
1014 | 1311 | Введення в експлуатацію |
5411 | 5111 | Відображення суми у складі фондів (другий запис) |
8014 | 1411 | Нарахування зносу (раз в квартал чи рік) |
1411 | 1014 | Списання сума зносу |
8411 | 1014 | Списання залишкової вартості |
Тут повний цикл, від моменту отримання фінансування до моменту списання...
Але з логіки такої кореспонденції виходить, що тепер не може бути так, як було раніше сума зносу + сума фондів = цифрам 10+11 класу рахунків...
Чи все вірно я розумію?
Дуже дякую за відповіді!)