Незавершене будівництво

Запитання по проводкам які не знайшли відображення в типовій кореспонденції
Тетяна21
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 07 березня 2017, 05:33
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення Тетяна21 »

Допоможіть! Як правильно провести незавершене капітальне будівництво?
М/о №6 дт 1311 - кт 6211
             дт ??    -  кт 5411

Инна3453
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 29 грудня 2014, 15:25
Регіон: Черниговская Область
Звідки: Талалаевка
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Инна3453 »

У мене теж подібна ситуація.
Востаннє редагувалось 30 листопада 2017, 11:10 користувачем Инна3453, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10304
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Тетяна21 писав:Допоможіть! Як правильно провести незавершене капітальне будівництво?
М/о №6 дт 1311 - кт 6211
             дт ??    -  кт 5411
а куди ви його хочете провести?

Инна3453
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 29 грудня 2014, 15:25
Регіон: Черниговская Область
Звідки: Талалаевка
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Инна3453 »

Допоможіть! Якщо виготовлена проекто-кошторисна документація на реконструкцю об єкта, але роботи в цьому році проводитись не будуть, то вартість  ПКД відносити на вартість об.єкта ? на даний час вона зависла на рах 1311.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10304
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Инна3453 писав:Допоможіть! Якщо виготовлена проекто-кошторисна документація на реконструкцю об єкта, але роботи в цьому році проводитись не будуть, то вартість  ПКД відносити на вартість об.єкта ? на даний час вона зависла на рах 1311.
для вас є пошук і ось скільки результатів він видає https://goo.gl/eees2q

kseenija
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 12 грудня 2017, 11:43
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення kseenija »

доброго дня,у мене така "проблемка"  проводиться реконструкція та добудова обєкта 3142, але в минулому році всі витрати на технічний і автирський нагляд, виготовлення ПКД були віднесені на витрати звітного періоду,Виправляти тепер із зарахуванням на 1311, бо обєкт ще не  закінчений ,якими проводками це зробити, 

і ще одне питання кап.ремот по заміні вікон та с-ми опалення загальною сумою 15000000 грн відносити на витрати???? не використовуючи 5411

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

kseenija писав:доброго дня,у мене така "проблемка"  проводиться реконструкція та добудова обєкта 3142, але в минулому році всі витрати на технічний і автирський нагляд, виготовлення ПКД були віднесені на витрати звітного періоду,Виправляти тепер із зарахуванням на 1311, бо обєкт ще не  закінчений ,якими проводками це зробити, 

і ще одне питання кап.ремот по заміні вікон та с-ми опалення загальною сумою 15000000 грн відносити на витрати???? не використовуючи 5411
Дійсно, у Вашому випадку потрібно виправити допущену помилку. Оскільки витрати на реконструкцію (реставрацію), добудову та дообладнання основних засобів слід відносити на збільшення їх первісної вартості (п. 3 розд. VI Метождичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб’єктів державного сектору).
Таким чином, Вам необхідно скласти бухгалтерську довідку. Проводки будуть такими:
1) Відновлено заборгованість помилково списану на витрати попереднього звітного року Дт 6211 Кт 5512;
2) Включено витрати на технічний, авторський нагляд, виготовлення ПКД до складу капітальних інвестицій в основні засоби Дт 1311 Кт 6211.

Що стосується Вашого другого запитання, то всі витрати на капремонт (звісно, якщо це не модернізація чи дообладнання) слід відносити на витрати звітного періоду. При цьому субрахунок 5411 не застосовується.

відділ АПР
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 20 грудня 2017, 12:17
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення відділ АПР »

Підскажіть які проводки по обліку проектно-кошторисної документації на реконструкцію об'єкту, що  виготовлена за програмою із коштів  місцевого бюджету. Об'єкт, що підлягає реконструкції не на балансі нашої установи.

natali197619761976
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 09 січня 2018, 20:53
Регіон: Черниговская область

Повідомлення natali197619761976 »

Добрий день!У наср тристоронній договір "Реконструкція котельні" ,замовник(мій заклад),громада,та ПРООН. ПРООН фінансувало громаду, громада із свого рахунка була платником.Які далі мої дії.?????

larik7030@gmail.com
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 26 травня 2017, 20:32
Регіон: Черниговская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення larik7030@gmail.com »

Инна3453 писав:У мене теж подібна ситуація.
Підскажіть будь ласка чи повинен рівнятись рах 1311 з рах5411?

Жила Евгения0
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 24 липня 2017, 10:03
Звідки: Ukraine, Semenivka
Подякували: 1 раз

Повідомлення Жила Евгения0 »

Добрий день. У мене таке питання: проводимо реконструкцію будівлі (бабдом), він ще не введений в експлуатацію, купували інветар і меблі по 2210 і ОЗ по 3110, їх відносити на рах 1311, чи на 1113 та рах ОЗ?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Жила Евгения0 писав:Добрий день. У мене таке питання: проводимо реконструкцію будівлі (бабдом), він ще не введений в експлуатацію, купували інветар і меблі по 2210 і ОЗ по 3110, їх відносити на рах 1311, чи на 1113 та рах ОЗ?
Доброго дня!
Що Ви маєте на увазі під "...відносити на рах 1311..."? Витрати на придбання (виготовлення) будь-яких основних засобів необхідно відображати на субрахунку 1311, а інших необоротних матеріальних активів - на субрахунку 1312. Тобто спочатку ми показуємо капітальні інвестиції, а після введення в експлуатацію зараховуємо об'єкти капітальних інвестицій до складу основних засобів (інших необоротних матеріальних активів.)
Наприклад, придбали меблі: Дт 1312 Кт 6211.
Після передачі їх в експлуатацію: Дт 1113 Кт 1311 + Дт 5411 Кт 5111.
Якщо Ви маєте на увазі, чи потрібно витрати на придбання меблів, інвентарю тощо відносити до витрат на реконструкцію будівлі, то ні, не потрібно. Це окремі об’єкти і до моменту передачі у використання вони можуть зберігатися на складі чи в спеціально відведеному приміщенні. При цьому їх слід обліковувати у складі кап. інвестицій (на субрахунках 1311 та 1312, відповідно).
Однак не плутайте придбання інвентарю з придбання будівельних матеріалів та будівельного обладнання для реконструкції. Видатки на їх купівлю слід проводити за тим же КЕКВ, що й інші витрати на реконструкцію. У подальшому вартість цих матеріалів включається до загальної суми витрат на реконструкцію (будівництво).

Жила Евгения0
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 24 липня 2017, 10:03
Звідки: Ukraine, Semenivka
Подякували: 1 раз

Повідомлення Жила Евгения0 »

Крот Юлія писав:
Жила Евгения0 писав:Добрий день. У мене таке питання: проводимо реконструкцію будівлі (бабдом), він ще не введений в експлуатацію, купували інветар і меблі по 2210 і ОЗ по 3110, їх відносити на рах 1311, чи на 1113 та рах ОЗ?
Доброго дня!
Що Ви маєте на увазі під "...відносити на рах 1311..."? Витрати на придбання (виготовлення) будь-яких основних засобів необхідно відображати на субрахунку 1311, а інших необоротних матеріальних активів - на субрахунку 1312. Тобто спочатку ми показуємо капітальні інвестиції, а після введення в експлуатацію зараховуємо об'єкти капітальних інвестицій до складу основних засобів (інших необоротних матеріальних активів.)
Наприклад, придбали меблі: Дт 1312 Кт 6211.
Після передачі їх в експлуатацію: Дт 1113 Кт 1311 + Дт 5411 Кт 5111.
Якщо Ви маєте на увазі, чи потрібно витрати на придбання меблів, інвентарю тощо відносити до витрат на реконструкцію будівлі, то ні, не потрібно. Це окремі об’єкти і до моменту передачі у використання вони можуть зберігатися на складі чи в спеціально відведеному приміщенні. При цьому їх слід обліковувати у складі кап. інвестицій (на субрахунках 1311 та 1312, відповідно).
Однак не плутайте придбання інвентарю з придбання будівельних матеріалів та будівельного обладнання для реконструкції. Видатки на їх купівлю слід проводити за тим же КЕКВ, що й інші витрати на реконструкцію. У подальшому вартість цих матеріалів включається до загальної суми витрат на реконструкцію (будівництво).
Дякую) Все зрозуміла.

Andrea
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 07 червня 2017, 22:45
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення Andrea »

Доброго дня! 
У минулому році установа проводила реконструкцію об'єкта, всі витрати на реконструкцію я віднесла на капітальні інвестиції. Остання проплата пройшла в кінці грудня, відповідно, ми вже не встигли ввести об'єкт в експлуатацію, тому що, ще не мали декларацію про завершення будівельних робіт. У цьому році подали декларацію, але виявилося, що завершення будівельних робіт вже сертифікатом засвідчується, яке коштує близько 8000 грн. Так, як фінансування вже не було передбачено на цей об'єкт, я провела платіж по КЕКВ 2240. Чи потрібно мені цю суму віднести також на капітальні інвестиції, або віднести на витрати? Буду вдячна за відповідь!!!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Andrea писав:Доброго дня! 
У минулому році установа проводила реконструкцію об'єкта, всі витрати на реконструкцію я віднесла на капітальні інвестиції. Остання проплата пройшла в кінці грудня, відповідно, ми вже не встигли ввести об'єкт в експлуатацію, тому що, ще не мали декларацію про завершення будівельних робіт. У цьому році подали декларацію, але виявилося, що завершення будівельних робіт вже сертифікатом засвідчується, яке коштує близько 8000 грн. Так, як фінансування вже не було передбачено на цей об'єкт, я провела платіж по КЕКВ 2240. Чи потрібно мені цю суму віднести також на капітальні інвестиції, або віднести на витрати? Буду вдячна за відповідь!!!
Доброго дня!
Відповідно до норм НП(С)БО 121 до первісної вартості об'єкта необоротних активів слід включати всі витрати, безпосередньо пов’язані з доведення відповідного об’єкта до стану, придатного для застосування у запланованих цілях. У свою, чергу використання будівлі не введеної в експлуатацію заборонено. Щоб ввести об’єкт в експлуатацію необхідно сертифікат. З огляду на це, витрати на оформлення сертифіката слід включити до первісної вартості будівлі. Якщо оплату послуг з оформлення сертифіката було проведено за рахунок поточних видатків, у такому разі на цю суму необхідно здійснити вилучення з доходів звітного року (Дт 7011 Кт 5411).

Відповісти

Повернутись до “Кореспонденція субрахунків”