Незавершене будівництво
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10308
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
а куди ви його хочете провести?Тетяна21 писав:Допоможіть! Як правильно провести незавершене капітальне будівництво?
М/о №6 дт 1311 - кт 6211
дт ?? - кт 5411
-
- Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: 29 грудня 2014, 15:25
- Регіон: Черниговская Область
- Звідки: Талалаевка
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 1 раз
Допоможіть! Якщо виготовлена проекто-кошторисна документація на реконструкцю об єкта, але роботи в цьому році проводитись не будуть, то вартість ПКД відносити на вартість об.єкта ? на даний час вона зависла на рах 1311.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10308
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
для вас є пошук і ось скільки результатів він видаєИнна3453 писав:Допоможіть! Якщо виготовлена проекто-кошторисна документація на реконструкцю об єкта, але роботи в цьому році проводитись не будуть, то вартість ПКД відносити на вартість об.єкта ? на даний час вона зависла на рах 1311.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 11
- З нами з: 12 грудня 2017, 11:43
- Регіон: Закарпатская область
- Дякував (ла): 1 раз
доброго дня,у мене така "проблемка" проводиться реконструкція та добудова обєкта 3142, але в минулому році всі витрати на технічний і автирський нагляд, виготовлення ПКД були віднесені на витрати звітного періоду,Виправляти тепер із зарахуванням на 1311, бо обєкт ще не закінчений ,якими проводками це зробити,
і ще одне питання кап.ремот по заміні вікон та с-ми опалення загальною сумою 15000000 грн відносити на витрати???? не використовуючи 5411
і ще одне питання кап.ремот по заміні вікон та с-ми опалення загальною сумою 15000000 грн відносити на витрати???? не використовуючи 5411
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Дійсно, у Вашому випадку потрібно виправити допущену помилку. Оскільки витрати на реконструкцію (реставрацію), добудову та дообладнання основних засобів слід відносити на збільшення їх первісної вартості (п. 3 розд. VI Метождичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб’єктів державного сектору).kseenija писав:доброго дня,у мене така "проблемка" проводиться реконструкція та добудова обєкта 3142, але в минулому році всі витрати на технічний і автирський нагляд, виготовлення ПКД були віднесені на витрати звітного періоду,Виправляти тепер із зарахуванням на 1311, бо обєкт ще не закінчений ,якими проводками це зробити,
і ще одне питання кап.ремот по заміні вікон та с-ми опалення загальною сумою 15000000 грн відносити на витрати???? не використовуючи 5411
Таким чином, Вам необхідно скласти бухгалтерську довідку. Проводки будуть такими:
1) Відновлено заборгованість помилково списану на витрати попереднього звітного року Дт 6211 Кт 5512;
2) Включено витрати на технічний, авторський нагляд, виготовлення ПКД до складу капітальних інвестицій в основні засоби Дт 1311 Кт 6211.
Що стосується Вашого другого запитання, то всі витрати на капремонт (звісно, якщо це не модернізація чи дообладнання) слід відносити на витрати звітного періоду. При цьому субрахунок 5411 не застосовується.
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 20 грудня 2017, 12:17
- Регіон: Закарпатская область
- Дякував (ла): 1 раз
Підскажіть які проводки по обліку проектно-кошторисної документації на реконструкцію об'єкту, що виготовлена за програмою із коштів місцевого бюджету. Об'єкт, що підлягає реконструкції не на балансі нашої установи.
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 09 січня 2018, 20:53
- Регіон: Черниговская область
Добрий день!У наср тристоронній договір "Реконструкція котельні" ,замовник(мій заклад),громада,та ПРООН. ПРООН фінансувало громаду, громада із свого рахунка була платником.Які далі мої дії.?????
-
- Новачок
- Повідомлень: 4
- З нами з: 26 травня 2017, 20:32
- Регіон: Черниговская область
- Подякували: 1 раз
Підскажіть будь ласка чи повинен рівнятись рах 1311 з рах5411?Инна3453 писав:У мене теж подібна ситуація.
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 24 липня 2017, 10:03
- Звідки: Ukraine, Semenivka
- Подякували: 1 раз
Добрий день. У мене таке питання: проводимо реконструкцію будівлі (бабдом), він ще не введений в експлуатацію, купували інветар і меблі по 2210 і ОЗ по 3110, їх відносити на рах 1311, чи на 1113 та рах ОЗ?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня!Жила Евгения0 писав:Добрий день. У мене таке питання: проводимо реконструкцію будівлі (бабдом), він ще не введений в експлуатацію, купували інветар і меблі по 2210 і ОЗ по 3110, їх відносити на рах 1311, чи на 1113 та рах ОЗ?
Що Ви маєте на увазі під "...відносити на рах 1311..."? Витрати на придбання (виготовлення) будь-яких основних засобів необхідно відображати на субрахунку 1311, а інших необоротних матеріальних активів - на субрахунку 1312. Тобто спочатку ми показуємо капітальні інвестиції, а після введення в експлуатацію зараховуємо об'єкти капітальних інвестицій до складу основних засобів (інших необоротних матеріальних активів.)
Наприклад, придбали меблі: Дт 1312 Кт 6211.
Після передачі їх в експлуатацію: Дт 1113 Кт 1311 + Дт 5411 Кт 5111.
Якщо Ви маєте на увазі, чи потрібно витрати на придбання меблів, інвентарю тощо відносити до витрат на реконструкцію будівлі, то ні, не потрібно. Це окремі об’єкти і до моменту передачі у використання вони можуть зберігатися на складі чи в спеціально відведеному приміщенні. При цьому їх слід обліковувати у складі кап. інвестицій (на субрахунках 1311 та 1312, відповідно).
Однак не плутайте придбання інвентарю з придбання будівельних матеріалів та будівельного обладнання для реконструкції. Видатки на їх купівлю слід проводити за тим же КЕКВ, що й інші витрати на реконструкцію. У подальшому вартість цих матеріалів включається до загальної суми витрат на реконструкцію (будівництво).
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 24 липня 2017, 10:03
- Звідки: Ukraine, Semenivka
- Подякували: 1 раз
Дякую) Все зрозуміла.Крот Юлія писав:Доброго дня!Жила Евгения0 писав:Добрий день. У мене таке питання: проводимо реконструкцію будівлі (бабдом), він ще не введений в експлуатацію, купували інветар і меблі по 2210 і ОЗ по 3110, їх відносити на рах 1311, чи на 1113 та рах ОЗ?
Що Ви маєте на увазі під "...відносити на рах 1311..."? Витрати на придбання (виготовлення) будь-яких основних засобів необхідно відображати на субрахунку 1311, а інших необоротних матеріальних активів - на субрахунку 1312. Тобто спочатку ми показуємо капітальні інвестиції, а після введення в експлуатацію зараховуємо об'єкти капітальних інвестицій до складу основних засобів (інших необоротних матеріальних активів.)
Наприклад, придбали меблі: Дт 1312 Кт 6211.
Після передачі їх в експлуатацію: Дт 1113 Кт 1311 + Дт 5411 Кт 5111.
Якщо Ви маєте на увазі, чи потрібно витрати на придбання меблів, інвентарю тощо відносити до витрат на реконструкцію будівлі, то ні, не потрібно. Це окремі об’єкти і до моменту передачі у використання вони можуть зберігатися на складі чи в спеціально відведеному приміщенні. При цьому їх слід обліковувати у складі кап. інвестицій (на субрахунках 1311 та 1312, відповідно).
Однак не плутайте придбання інвентарю з придбання будівельних матеріалів та будівельного обладнання для реконструкції. Видатки на їх купівлю слід проводити за тим же КЕКВ, що й інші витрати на реконструкцію. У подальшому вартість цих матеріалів включається до загальної суми витрат на реконструкцію (будівництво).
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 07 червня 2017, 22:45
- Регіон: Закарпатская область
- Дякував (ла): 6 разів
Доброго дня!
У минулому році установа проводила реконструкцію об'єкта, всі витрати на реконструкцію я віднесла на капітальні інвестиції. Остання проплата пройшла в кінці грудня, відповідно, ми вже не встигли ввести об'єкт в експлуатацію, тому що, ще не мали декларацію про завершення будівельних робіт. У цьому році подали декларацію, але виявилося, що завершення будівельних робіт вже сертифікатом засвідчується, яке коштує близько 8000 грн. Так, як фінансування вже не було передбачено на цей об'єкт, я провела платіж по КЕКВ 2240. Чи потрібно мені цю суму віднести також на капітальні інвестиції, або віднести на витрати? Буду вдячна за відповідь!!!
У минулому році установа проводила реконструкцію об'єкта, всі витрати на реконструкцію я віднесла на капітальні інвестиції. Остання проплата пройшла в кінці грудня, відповідно, ми вже не встигли ввести об'єкт в експлуатацію, тому що, ще не мали декларацію про завершення будівельних робіт. У цьому році подали декларацію, але виявилося, що завершення будівельних робіт вже сертифікатом засвідчується, яке коштує близько 8000 грн. Так, як фінансування вже не було передбачено на цей об'єкт, я провела платіж по КЕКВ 2240. Чи потрібно мені цю суму віднести також на капітальні інвестиції, або віднести на витрати? Буду вдячна за відповідь!!!
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня!Andrea писав:Доброго дня!
У минулому році установа проводила реконструкцію об'єкта, всі витрати на реконструкцію я віднесла на капітальні інвестиції. Остання проплата пройшла в кінці грудня, відповідно, ми вже не встигли ввести об'єкт в експлуатацію, тому що, ще не мали декларацію про завершення будівельних робіт. У цьому році подали декларацію, але виявилося, що завершення будівельних робіт вже сертифікатом засвідчується, яке коштує близько 8000 грн. Так, як фінансування вже не було передбачено на цей об'єкт, я провела платіж по КЕКВ 2240. Чи потрібно мені цю суму віднести також на капітальні інвестиції, або віднести на витрати? Буду вдячна за відповідь!!!
Відповідно до норм НП(С)БО 121 до первісної вартості об'єкта необоротних активів слід включати всі витрати, безпосередньо пов’язані з доведення відповідного об’єкта до стану, придатного для застосування у запланованих цілях. У свою, чергу використання будівлі не введеної в експлуатацію заборонено. Щоб ввести об’єкт в експлуатацію необхідно сертифікат. З огляду на це, витрати на оформлення сертифіката слід включити до первісної вартості будівлі. Якщо оплату послуг з оформлення сертифіката було проведено за рахунок поточних видатків, у такому разі на цю суму необхідно здійснити вилучення з доходів звітного року (Дт 7011 Кт 5411).