придбання бланків (не суворої звітності) за рахунок власних надходжень

Запитання по проводкам які не знайшли відображення в типовій кореспонденції
belka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 124
З нами з: 22 січня 2012, 11:24
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення belka »

Вітаю колеги. Ми придбали бланки за рахунок власних надходжень. Чи правильно я роблю проводки?
Д            К
6211      2313          сплатили постачальнику за бланки
1812      6211           отримали бланки
8113       1812          видали та списали
5511       8113           в кінці кварталу на фін результат

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

belka писав:Вітаю колеги. Ми придбали бланки за рахунок власних надходжень. Чи правильно я роблю проводки?
Д            К
6211      2313          сплатили постачальнику за бланки
1812      6211           отримали бланки
8113       1812          видали та списали
5511       8113           в кінці кварталу на фін результат
Доброго дня!
Уточніть, будь ласка, на які саме цілі використовуються бланки документів. Якщо для надання платних послуг, тоді все вірно. Якщо ж йдеться про використання бланків у процесі основної діяльності установи (наприклад, для ведення обліку), тоді вартість використаних бланків слід списувати за Дт 8013.

belka
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 124
З нами з: 22 січня 2012, 11:24
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 4 рази

Повідомлення belka »

Крот Юлія, дякую за відповідь,бланки використовуються  у процесі основної діяльності установи .

Відповісти

Повернутись до “Кореспонденція субрахунків”