Охоронна сигналізація

Запитання по проводкам які не знайшли відображення в типовій кореспонденції
Ksenka25
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 25 травня 2017, 11:25
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Ksenka25 »

Добрий день. В бюджетній установі планують по загальному фонду  кошти на монтаж,пусконалагодження системи охоронної сигналізації. 
Замовник(бюджетна організація), доручає підряднику придбати обладнання та матеріали для виконання робіт. В акті приймання виконання робіт та витрат включені матеріали - 26000 грн, монтажні роботи та з/п працівникам - 11000грн.  
Підкажіть як правильно оплатити? чи по КЕКВ 2240, чи 3110, чи 3132??  
і як відобразити в обліку. Які мають бути проведення????

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Ksenka25 писав:Добрий день. В бюджетній установі планують по загальному фонду  кошти на монтаж,пусконалагодження системи охоронної сигналізації. 
Замовник(бюджетна організація), доручає підряднику придбати обладнання та матеріали для виконання робіт. В акті приймання виконання робіт та витрат включені матеріали - 26000 грн, монтажні роботи та з/п працівникам - 11000грн.  
Підкажіть як правильно оплатити? чи по КЕКВ 2240, чи 3110, чи 3132??  
і як відобразити в обліку. Які мають бути проведення????
https://buhgalter.com.ua/articles/buhga ... -v-obliku/
https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... rezhennya/

Ksenka25
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 25 травня 2017, 11:25
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Ksenka25 »

Кошторис вже заплановано по КЕКВ 2240.
  Які тоді проводки??? Чи списувати все на фактичні?
Які в цьому варіанті проведення????

Ksenka25
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 25 травня 2017, 11:25
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Ksenka25 »

Нам підрядник видав Акт КБ-2в (приймання виконання підрядних робіт та витрат) в якому включена вартість матеріалів на суму 26000 грн. та  монтаж, з/п працівникам на суму 11000 грн.

Якщо ми переплануємо кошти на матеріали по КЕКВ 3110 - то потрібно накладну, а є акт. 

Ще в нас до основної угоди є заключена додаткова угода на закупівлю підрядчиком матеріалів для охоронної сигналізації. Чи може в такому випадку він нам дати накладну на матеріали по КЕКВ  3110, і акт на монтажні роботи по КЕКВ 2240???

Ми трохи запутались, хочемо зробити все правильно )))

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Ви з початку опреділіться чи будете на облік ставите як окремий об'єкт чи будете включати в вартість будівлі!! В статті два варіанти який оберете так і робіть як в статті!

Ksenka25
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 25 травня 2017, 11:25
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Ksenka25 »

Ми плануєм на облік ставите як окремий об'єкт. Проблема у правильності оформлення документів. Чи може підрядник видати нам накладну, якщо він не має права продаже матеріалів, а  згідно додаткової угоди нам їх закупляє, щоб оплатити по КЕКВ 3110. 

Дякуєм за допомогу

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Ksenka25 писав:Ми плануєм на облік ставите як окремий об'єкт. Проблема у правильності оформлення документів. Чи може підрядник видати нам накладну, якщо він не має права продаже матеріалів, а  згідно додаткової угоди нам їх закупляє, щоб оплатити по КЕКВ 3110. 

Дякуєм за допомогу
Навіщо тоді вам Накладна? Хай все буде в акті виконаних робіт! Згідно ось цих рекомендацій по 3110 можна платити і по акту! І я думаю це як раз ваш випадок!

Ksenka25
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 25 травня 2017, 11:25
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Ksenka25 »

Велике дякуєм за допомогу

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Доброго дня, плануємо встановлювати охоронну сигналізацію, постало питання , це роботи чи послуга, підкажіть , будь ласка.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

mezz07 писав:Доброго дня, плануємо встановлювати охоронну сигналізацію, постало питання , це роботи чи послуга, підкажіть , будь ласка.
https://buhgalter.com.ua/articles/buhga ... -v-obliku/

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Цю інформацію я читала, але питання в публікації в Прозоро , публікувати як послугу чи як проведення робіт?

Аллаалла
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 12 січня 2020, 20:29
Регіон: Хмельницкая область

Повідомлення Аллаалла »

Доброго дня. Підскажіть будь ласка як виправити помилку, якщо встановлення охоронної сигналізації віднесли на витрати (платили по КЕКВу 2240 в 2019 році), а під час інвентаризації виявили, що потрібно поставити на ОЗ і всі витрати по акту це і буде балансова вартість ОЗ охоронної сигналізації. Дякую.

Ira555
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 112
З нами з: 15 березня 2017, 12:19
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 20 разів

Повідомлення Ira555 »

Аллаалла писав:Доброго дня. Підскажіть будь ласка як виправити помилку, якщо встановлення охоронної сигналізації віднесли на витрати (платили по КЕКВу 2240 в 2019 році), а під час інвентаризації виявили, що потрібно поставити на ОЗ і всі витрати по акту це і буде балансова вартість ОЗ охоронної сигналізації. Дякую.
Може Д1018 К5111?

Відповісти

Повернутись до “Кореспонденція субрахунків”