Строки проведення інвентаризації

Мєха
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 04 серпня 2015, 15:27
Регіон: Львовская область

Повідомлення Мєха »

Добрий день. Підскажіть будь ласка, якщо перше число місяця припадає на вихідний день (неділя), яку дату вказувати в інвентаризаційних описах: розпочата 1 листопада чи 2 листопада?

Аватар користувача
eMelya
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1966
З нами з: 06 березня 2013, 01:42
Регіон: Полтавская область
Звідки: Кременчук
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 72 рази
Контактна інформація:

Повідомлення eMelya »

Мєха писав:Добрий день. Підскажіть будь ласка, якщо перше число місяця припадає на вихідний день (неділя), яку дату вказувати в інвентаризаційних описах: розпочата 1 листопада чи 2 листопада?
"Відповідальність за організацію інвентаризації несе керівник підприємства, який повинен створити необхідні умови для її проведення у стислі строки, визначити об'єкти, кількість і строки проведення інвентаризації, крім випадків, коли проведення інвентаризації є обов'язковим" п.2 інструкції №69
"не раніше 1 жовтня звітного року ... протягом тридцяти днів" пп.б) п.3 інструкції №69

Мєха
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 04 серпня 2015, 15:27
Регіон: Львовская область

Повідомлення Мєха »

Але бухгалтер провів в своїй програмі інвентаризацію на перше листопада, як тепер комісії вказати дату в описах? пишемо що інвентаризацію проведено станом на 1 число, але яке число вказати в даних розпочато і закінчено?

Аватар користувача
eMelya
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1966
З нами з: 06 березня 2013, 01:42
Регіон: Полтавская область
Звідки: Кременчук
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 72 рази
Контактна інформація:

Повідомлення eMelya »

Мєха писав:Але бухгалтер провів в своїй програмі інвентаризацію на перше листопада, як тепер комісії вказати дату в описах? пишемо що інвентаризацію проведено станом на 1 число, але яке число вказати в даних розпочато і закінчено?
Тоді логічно, що розпочато та закінчено повинно бути до 1-го числа.

Мєха
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 04 серпня 2015, 15:27
Регіон: Львовская область

Повідомлення Мєха »

А якщо один з членів комісії був відсутній (перебував у відпустці), чи можна провести інвентаризацію без нього чи він все одно має підписати інвентаризаційні описи? Іншим днем провести інвентаризацію бухгалтер не може, бо був рух матеріальних цінностей.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Інвентаризація проводиться повним складом інвентаризаційної комісії (робочої інвентаризаційної комісії) та у присутності матеріально відповідальної особи.

http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z13 ... 5795347528

Если нет члена комиссии, а провести инвентаризацию надо - создайте под эту инвентаризацию отдельную комиссию


Мєха
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 04 серпня 2015, 15:27
Регіон: Львовская область

Повідомлення Мєха »

Дякую

vysockaira
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення vysockaira »

Доброго дня! Дуже потрібна допомога, можливо у когось була така ситуація-бюджетна організація змінює матеріально-відповідальну особу та станом на 21.09.16, потрібно провести інвентаризацію. З 01.10.16 починається річна інвентаризація. Чи є варіанти, щоб поєднати ці інвентаризації та чи є термін проведення інвентаризації при зміні МВО? Дякую.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

vysockaira писав:Доброго дня! Дуже потрібна допомога, можливо у когось була така ситуація-бюджетна організація змінює матеріально-відповідальну особу та станом на 21.09.16, потрібно провести інвентаризацію. З 01.10.16 починається річна інвентаризація. Чи є варіанти, щоб поєднати ці інвентаризації та чи є термін проведення інвентаризації при зміні МВО? Дякую.
Доброго дня!
Відповідно до п.7 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України  від 02.09.2014  № 879 проведення інвентаризації є обов’язковим у разі зміни матеріально відповідальних осіб, а також у разі зміни керівника колективу (бригадира), вибуття з колективу (бригади) більше половини його членів або на вимогу хоча б одного члена колективу (бригади) при колективній (бригадній) матеріальній відповідальності (на день приймання-передачі справ) в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні.
Як ми бачимо інвентаризація повинна бути проведена у день приймання-передачі справ та в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10263
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 1366 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

vysockaira писав:Доброго дня! Дуже потрібна допомога, можливо у когось була така ситуація-бюджетна організація змінює матеріально-відповідальну особу та станом на 21.09.16, потрібно провести інвентаризацію. З 01.10.16 починається річна інвентаризація. Чи є варіанти, щоб поєднати ці інвентаризації та чи є термін проведення інвентаризації при зміні МВО? Дякую.
На підставі першої інвентаризації буде зроблено акт приймання передавання та зміна МВО! Ви їх ніяк не об'єднаєте!

vysockaira
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення vysockaira »

Владислав Станкус писав:
vysockaira писав:Доброго дня! Дуже потрібна допомога, можливо у когось була така ситуація-бюджетна організація змінює матеріально-відповідальну особу та станом на 21.09.16, потрібно провести інвентаризацію. З 01.10.16 починається річна інвентаризація. Чи є варіанти, щоб поєднати ці інвентаризації та чи є термін проведення інвентаризації при зміні МВО? Дякую.
Доброго дня!
Відповідно до п.7 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України  від 02.09.2014  № 879 проведення інвентаризації є обов’язковим у разі зміни матеріально відповідальних осіб, а також у разі зміни керівника колективу (бригадира), вибуття з колективу (бригади) більше половини його членів або на вимогу хоча б одного члена колективу (бригади) при колективній (бригадній) матеріальній відповідальності (на день приймання-передачі справ) в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні.
Як ми бачимо інвентаризація повинна бути проведена у день приймання-передачі справ та в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні.
Дякую! Я правильно розумію, що для інвентаризації при зміні МВО достатньо 3-х днів, щоб здійснити передачу? А то юристи хочуть,щоб проводилась передача місяць.

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

vysockaira писав:
Владислав Станкус писав:
vysockaira писав:Доброго дня! Дуже потрібна допомога, можливо у когось була така ситуація-бюджетна організація змінює матеріально-відповідальну особу та станом на 21.09.16, потрібно провести інвентаризацію. З 01.10.16 починається річна інвентаризація. Чи є варіанти, щоб поєднати ці інвентаризації та чи є термін проведення інвентаризації при зміні МВО? Дякую.
Доброго дня!
Відповідно до п.7 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України  від 02.09.2014  № 879 проведення інвентаризації є обов’язковим у разі зміни матеріально відповідальних осіб, а також у разі зміни керівника колективу (бригадира), вибуття з колективу (бригади) більше половини його членів або на вимогу хоча б одного члена колективу (бригади) при колективній (бригадній) матеріальній відповідальності (на день приймання-передачі справ) в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні.
Як ми бачимо інвентаризація повинна бути проведена у день приймання-передачі справ та в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні.
Дякую! Я правильно розумію, що для інвентаризації при зміні МВО достатньо 3-х днів, щоб здійснити передачу? А то юристи хочуть,щоб проводилась передача місяць.
Інвентаризація повинна бути проведена у день приймання-передачі справ та в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні.

Відповісти

Повернутись до “Інвентаризація”