Підскажіть, будь ласка, при звільнені кастелянки передачу матеріальних цінностей зробили на зав.господарства. На наступний день взяли нову кастелянку і тепер при передачі мат.цінностей потрібно знову робити інвентаризацію? І якщо так, то інвентаризацію робити всіх цінностей, що числяться на зав.господарства чи лише тих, що будемо передавати?
у разі зміни матеріально відповідальних осіб, а також у разі зміни керівника колективу (бригадира), вибуття з колективу (бригади) більше половини його членів або на вимогу хоча б одного члена колективу (бригади) при колективній (бригадній) матеріальній відповідальності (на день приймання-передачі справ) в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні;
Подскажите, как красиво выйти из следующей ситуации:
Мат.-ответ.лицо плавно перешла из больничного (по беременности и родам) в декретный отпуск в ноябре 2015 г.. Руководство долго не могло определиться на кого передать все мат.ценности. Теперь вот "маємо те, що маємо": вовремя не передали все имущество нужному МВО и никакую инвентаризацию не проводили.
Сейчас в декабре 15г. нужно проводить ежегодную инвентаризацию и есть уже МВО (новый), но мы еще не разобрались как нам быть в той ситуации...
Поделитесь соображениями, как составить эти приказы и что писать?...
Спасибо
Допоможіть, будь ласка. Наша установа розширюється, а саме нас збільшили на 2 відділи. Але ці відділи будуть знаходитися в інших населених пунктах. У нас вже є матеріально-відповідальна особа, але ж вона не зможе контролювати те майно, яке знаходиться в цих населених пунктах. Чи може бути матеріально-відповідальні особи окремо для цих відділів? І як це треба оформити, якщо одна матеріальна особа в установі вже є?
Світлана Шавалда писав:Допоможіть, будь ласка. Наша установа розширюється, а саме нас збільшили на 2 відділи. Але ці відділи будуть знаходитися в інших населених пунктах. У нас вже є матеріально-відповідальна особа, але ж вона не зможе контролювати те майно, яке знаходиться в цих населених пунктах. Чи може бути матеріально-відповідальні особи окремо для цих відділів? І як це треба оформити, якщо одна матеріальна особа в установі вже є?
2. За місцем зберігання всі основні засоби перебувають на відповідальному зберіганні у матеріально відповідальних осіб, які призначаються наказом керівника суб'єкта державного сектору. З посадовими особами, які відповідають за збереження основних засобів, укладається письмовий договір про повну індивідуальну матеріальну відповідальність. https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... h-zasobiv/
Так, у нас є договір з матеріально-відповідальною особою нашого центру, але ж нові відділи будуть знаходитися за іншими адресами і ця МВО не зможе контролювати те майно, яке буде в цих відділах. Чи можемо ми заключити ще договора на матеріальну відповідальність з новими працівниками саме на майно цих відділів? І зняти це майно з нашої МВО та перенести на тих працівників, які будуть знаходитися у цих відділах.
Світлана Шавалда писав:Так, у нас є договір з матеріально-відповідальною особою нашого центру, але ж нові відділи будуть знаходитися за іншими адресами і ця МВО не зможе контролювати те майно, яке буде в цих відділах. Чи можемо ми заключити ще договора на матеріальну відповідальність з новими працівниками саме на майно цих відділів? І зняти це майно з нашої МВО та перенести на тих працівників, які будуть знаходитися у цих відділах.
Ну звичайно ж можете, ви ж бачите в тексті все в множені, тобто таких осіб може бути багато, хоч в кожному кабінеті по одному!
Доброго дня! Підскажіть будь-ласка як бути у такій ситуації з 1.03.18р. звільняється матеріально-відповідальна особа, кандидатури на ії місце поки що немає. Як правельно оформити передачу ТМЦ і хто має прийняти від м.-в. особи. Дякую!
natalisenk писав:Доброго дня! Підскажіть будь-ласка як бути у такій ситуації з 1.03.18р. звільняється матеріально-відповідальна особа, кандидатури на ії місце поки що немає. Як правельно оформити передачу ТМЦ і хто має прийняти від м.-в. особи. Дякую!
Руководитель должен назначить новое МФО. Или принять самому
[font="Noto Sans", sans-serif]Доброго дня! Підскажіть будь-ласка як бути у такій ситуації з 1.03.18р. звільняється матеріально-відповідальна особа, кандидатури на ії місце поки що немає. Як правельно оформити передачу ТМЦ і хто має прийняти від м.-в. особи. Дякую![/font]
Доброго дня. Підкажіть, чи необхідно робити інвентаризацію всіх матеріальних цінностей, що рахуються на підприємстві при звільненні керівника? Матеріальних цінностей на керівнику не було, але він є матеріально-відповідальною особою.
Доброго дня. Підкажіть, чи необхідно робити інвентаризацію всіх матеріальних цінностей, що рахуються на підприємстві при звільненні керівника? Матеріальних цінностей на керівнику не було, але він є матеріально-відповідальною особою.
7. Проведення інвентаризації є обов'язковим:
у разі зміни матеріально відповідальних осіб, а також у разі зміни керівника колективу (бригадира), вибуття з колективу (бригади) більше половини його членів або на вимогу хоча б одного члена колективу (бригади) при колективній (бригадній) матеріальній відповідальності (на день приймання-передачі справ) в обсязі активів, які знаходяться на відповідальному зберіганні;