ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Tanya110
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 16 листопада 2017, 09:49
Регіон: Винницкая область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Tanya110 »

Доброго дня!
Керівник хоче провести часткову інвентаризацію ОЗ, але тільки тих які були придбані на протязі останніх 3-ох років.
Підкажіть будь-ласка, чи можлива така інвентаризація? Чи потрібно інвентаризувати всі ОЗ ?
Інвентаризаційні описи складати тільки на ОЗ придбані за останні 3 роки?
Буду дуже вдячна за відповідь!

Ol4ik.kis
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 163
З нами з: 27 січня 2017, 14:44
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Ol4ik.kis »

підкажіть будьласка, якщо амортизацію нараховуємо 1 раз на рік, то яку писати в інв. описі? на 01.01 чи вираховувати на 01.10?

DonBuh
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 63
З нами з: 12 січня 2019, 10:40
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення DonBuh »

Добрий день. Підкажіть будь ласка - за якою саме формою потрібно складати окремий опис на основні засоби, які непридатні до експлуатації? Акт інвентаризації об'єктів державної власності, що пропонуються до списання (постанова 1314) або Інвентаризаційний опис необоротних активів (наказ 572)? Інвентаризаційну комісію очолює не заступник керівника. Проводилася інвентаризація при зміні МВО та виявилося непридатне майно. Потім потрібно знову проводити інвентаризацію цих основних засобів перед списанням?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

DonBuh писав:
03 жовтня 2022, 12:12
Добрий день. Підкажіть будь ласка - за якою саме формою потрібно складати окремий опис на основні засоби, які непридатні до експлуатації? Акт інвентаризації об'єктів державної власності, що пропонуються до списання (постанова 1314) або Інвентаризаційний опис необоротних активів (наказ 572)? Інвентаризаційну комісію очолює не заступник керівника. Проводилася інвентаризація при зміні МВО та виявилося непридатне майно. Потім потрібно знову проводити інвентаризацію цих основних засобів перед списанням?
якщо мова про інвентаризацію то форми із наказу 572, якщо мова про списання то 1413

DonBuh
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 63
З нами з: 12 січня 2019, 10:40
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення DonBuh »

EVGENIY писав:
03 жовтня 2022, 14:24
якщо мова про інвентаризацію то форми із наказу 572, якщо мова про списання то 1413
Дякую. Так, мова саме про інвентаризацію. Просто під час інвентаризації знайшли зламане майно. І потрібно його окремим переліком показати. :7:

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

DonBuh писав:
04 жовтня 2022, 14:37
EVGENIY писав:
03 жовтня 2022, 14:24
якщо мова про інвентаризацію то форми із наказу 572, якщо мова про списання то 1413
Дякую. Так, мова саме про інвентаризацію. Просто під час інвентаризації знайшли зламане майно. І потрібно його окремим переліком показати. :7:
тоді робіть опис із наказу 572

DonBuh
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 63
З нами з: 12 січня 2019, 10:40
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення DonBuh »

добрий день. Підкажіть будь ласка, якщо мво звільняєтсья з однієї посади і наступного дня призначається на іншу посаду (не переведення), при цьому матеріальні цінності залишаються на його відповідальному зберіганні - чи потрібно проводити інвентаризацію? Чи можно внести зміни в договор з мво (додатковою угодою змінити посаду) та внести зміни в наказ на призначення мво без проведення інвентаризації? дякую

Відповісти

Повернутись до “Інвентаризація”