ИНВЕНТАРИЗАЦИЯ

Novichok

Повідомлення Novichok »

Дуже потрібна інформація

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10305
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Novichok, какая????

victoria_ubr
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 18 січня 2013, 13:28
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення victoria_ubr »

Подскажите, может ли материально-ответственное лицо быть членом инвентаризационной комиссии?

Аватар користувача
myzschool
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 89
З нами з: 19 вересня 2012, 15:40
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення myzschool »

Чм може головою комісії бути одна особа два роки підряд??? Чи на бюджет це не рохповсюджується??? Тому, що в 90 інструкції про це немає нічого... Про склад комісії зовсім нічого немає...

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

А почему бы и нет? Конечно, может

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10305
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

myzschool, victoria,1.11. Для проведення інвентаризації наказомкерівника установи створюється комісія з числа працівників установи за
обов'язкової участі головного (старшого) бухгалтера. Інвентаризаційну комісію
очолює керівник установи чи його заступник.

Наказом установлюється також терміни початку тазакінчення робіт з проведення інвентаризації та порядок відображення її
результатів у обліку.

1.12. В установах, у яких унаслідок великогообсягу робіт проведення інвентаризації не може бути забезпечене однією
комісією, утворюються також місцеві комісії, очолювані керівниками відповідних
структурних підрозділів, на які покладається проведення інвентаризації в
структурних підрозділах цих установ. Забороняється призначати головою  місцевоїінвентаризаційної комісії в одній і тій самій установі одного й того самого
працівника два роки підряд. До складу місцевої комісії включається працівникбухгалтерії. Робота місцевих комісій організовується та контролюється
центральною комісією.

(Наказ|Інструкція, Головне управлінняДержавного казначейства України, від 30.10.1998, № 90 "Про затвердження
Інструкції з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей
балансу бюджетних установ")

7.4. Переоцінка необоротних активів установпроводиться постійно діючою комісією (далі - комісія), яка призначається
наказом керівника установи щорічно і діє протягом року у складі:

керівника або заступника (голови комісії);головного бухгалтера або його заступника (вустановах, у яких бухгалтерська служба не утворюється, спеціаліста, на якого
покладено виконання обов'язків бухгалтерської служби), працівника
централізованої бухгалтерії (в установах, які обслуговуються централізованими
бухгалтеріями);

особи, на яку покладено відповідальність зазбереження необоротних активів;

інших посадових осіб (на розсуд керівникаустанови).

(Наказ|План|Положення, Мінфін, від26.06.2013, № 611 "Про затвердження деяких нормативно-правових актів з
бухгалтерського обліку бюджетних установ")

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

http://test.parus.ua/_advice....8e0daee Порядок проведення
інвентаризації
Підготовчий етап. Для проведення інвентаризаційної роботи на підприємстві за розпорядчим документом його керівника створюється постійно діюча інвентаризаційна комісія, яку очолює керівник підприємства або його заступник. До її складу включаються керівники структурних підрозділів, а також головний бухгалтер.
Якщо інвентаризація через великий обсяг робіт не може проводитись постійно діючою інвентаризаційною комісією, то для безпосереднього її проведення у місцях збереження та виробництва розпорядчим документом керівника підприємства створюються робочі інвентаризаційні комісії у складі інженера, технолога, механіка, виконавця робіт, товарознавця, економіста, бухгалтера та інших досвідчених працівників, які добре знають об'єкт інвентаризації, ціни та первинний облік. Робочі інвентаризаційні комісії очолюються представником керівника підприємства, який призначив інвентаризацію. Забороняється призначати головою робочої інвентаризаційної комісії у тих самих матеріально відповідальних осіб одного й того самого працівника два роки підряд. Одразу застережемо, що матеріально відповідальна особа до складу інвентаризаційної комісії не включається, оскільки вона є особою, яка перевіряється.

Это фразы из инструкции № 69
 
В инструкции № 90 такого нет. Но я все равно не включаю матответственного в инвентаризационную комиссию.

SVhoy
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 60
З нами з: 04 березня 2013, 14:55
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Подякували: 9 разів

Повідомлення SVhoy »

добрый день... где то читала про учёт личных вещей. сейчас всё перерыла и ничего не могу найти (и вспомнить где об этом читала )...подскажите где об этом посмотреть или подскажите как оформить личные вещи (у нас до этого человек просто писал заявление - типа прошу принять личные вещи для личного пользования на рабочем месте). в наказе № 90 ничего об этом не увидела.... теперь вот ломаю голову - мож что спутала? мож никакого учёта не надо?

Аватар користувача
mulberry
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 527
З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
Регіон: Cortés
Звідки: Barrio San Antonio
Подякували: 2 рази

Повідомлення mulberry »

SVhoy, тут на форумі вже була про це дискусія. Потрібно оформити на кожну людиину, яка користується власними речами на роботі, договір відповідального зберігання ( договір про зберігання та використання індивідуально визначених речей). Також , якщо це визначено в договорі, на відповідальне зберігання речі приймають за актом приймання-передавання, так само , за актом, (якщо потреба в використанні речей минула) повертають речі власнику. В інвентаризації на такі речі складається окремий інвентарний опис за позабалансовим рахунком 02 "Активи на відповідальному зберіганні"

Добавлено (19.11.2013, 11:22)
---------------------------------------------
Договори відповідно реєструються, а сума по договорах переноситься на позабалансовий рахунок 02 (дебет)

Аватар користувача
verbal
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 273
З нами з: 26 березня 2012, 09:34
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення verbal »

Матеріальна особа звільнилась, нова не назначена - що робити? як проводити річну інвентаризацію?

SVhoy
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 60
З нами з: 04 березня 2013, 14:55
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Подякували: 9 разів

Повідомлення SVhoy »

mulberry,  я ж говорю - читала, но теперь не смогла найти где здесь об этом писалось...

Добавлено (20.11.2013, 09:44)
---------------------------------------------
mulberry, о Боже!  да в нашей конторе такого отродясь не было! просто каждый написал заявление - типа прошу  разрешить пользоваться личными вещами: 2
чайные ложки, 2 картины, 1 холодильник,  1 удлинитель и т.д..... И что ж мне теперь с каждым заключить этот договор? я и так там - враг №1.. если ещё такое сделаю... мне не дадут доработать до конца года...

Аватар користувача
mulberry
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 527
З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
Регіон: Cortés
Звідки: Barrio San Antonio
Подякували: 2 рази

Повідомлення mulberry »

SVhoy, аби я не була голослівною, пошукаю Вам номер Балансу-бюджету. Там в двох номерах дуже  розлого та докладно про це писалось. Власне, після цього і ми в себе трішки навели порядок . Зараз відпишусь.

Добавлено (20.11.2013, 12:53)
---------------------------------------------
SVhoy, для таких випадків, як у вас, є залізний аргумент: як не хочете , щоб все  оформити документально, чекайте на  інвентаризацію перевіряючих органів, аж поки вони не виявлять це як лишки та не дооблікують як ТМЦ установи. Це спрацьовує, перевірено

Добавлено (20.11.2013, 13:04)
---------------------------------------------
SVhoy, знайшла, ось:
Баланс-бюджет № 48 за 2010 рік, стор. 12, а також Баланс-бюджет № 11 за 2012 рік, стор. 12. Там, до речі і про лишки мат. цінностей при інвентаризації є.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

verbal, Заднім числом зробити наказ і в якому попередня матеріально-відповідальна особа передає новій метеріально-відповідальній особі матеріальні цінності. На момент передачі проводиться позачергова інвентаризація!!!

novi4ok
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 77
З нами з: 12 жовтня 2012, 08:21
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення novi4ok »

SVhoy, mulberry, погоджуюся з тим, що власні речі треба оформити документально. Але ж договір підписується в тому випадку коли власними речами користуються для виконання своїх посадових обов’язків (комп’ютер чи принтер наприклад). В договорі зазаначається сума відшкодування (за фізичне та моральне зношення предмету чи засобу). А коли користуються мікрохвильовкою чи електочайником, як тоді?...
Я вважаю достатньо заяви на ім’я керівника з проханням надати дозвіл на використання особистих речей для забезпечення комфортних умов на робочому місті.

Аватар користувача
mulberry
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 527
З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
Регіон: Cortés
Звідки: Barrio San Antonio
Подякували: 2 рази

Повідомлення mulberry »

novi4ok, договір на відповідальне зберігання не передбачає будь-якого відшкодування за використання речей. Він якраз і стосується мікрохвильовок, електрочайників та іншої всячини. Зрештою, заява з візою керівництва завжди краще, ніж нічого. Але ж як тоді бути із обліком на забалансі? А в договорі працівник сам обумовлює вартість своїх речей , за якою їх і облікують на 02 рахунку.

novi4ok
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 77
З нами з: 12 жовтня 2012, 08:21
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення novi4ok »

Корисну інформацію щодо договору про зберігання та використання індивідуально визначених речей та акту приймання-передачі індивідуально визначених речей знайшла тут http://obljust.te.ua/?page=consult&consultid=3870&sub=

Аватар користувача
myzschool
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 89
З нами з: 19 вересня 2012, 15:40
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення myzschool »

У серпні зареєстрували по спец. рахунку придбання комп'ютерів, документи лежать в казні по цей день. Завгосп. не хоче підписувати інвентаризацію, аргументуючи свої тим, що без наявності не буде підпису..... Активи без проплати не видають, чи проплотять в цьому році не знгаємо...  Підскажать, будь-ласка, що робити в такій ситуації.....

Аватар користувача
mulberry
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 527
З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
Регіон: Cortés
Звідки: Barrio San Antonio
Подякували: 2 рази

Повідомлення mulberry »

myzschool, можете зробити акт повернення ТМЦ. За ним знімете кредиторку і питання відпаде само собою. В іншому випадку на неотримані ТМЦ (малоцінку чи ОЗ) ще й знос потрібно нараховувати (крім заоблікування та  наявності в інвентаризаційному описі)

Aniko
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 51
З нами з: 28 листопада 2012, 14:18
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Aniko »

Если работник поломал стол в чужом кабинете и не хочет ремонтировать, как его заставить его сделать?Организация у нас бюджетная и стол был новым.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Aniko, наказом створіть комісію із працівників і висновки роботи комісії викладуить у акті згідно якого керівник і прийме рішення.

Аватар користувача
Paradeigma
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 01 липня 2012, 20:35
Регіон: Крым
Звідки: Ялта
Подякували: 3 рази

Повідомлення Paradeigma »

Aniko писав:работник поломал стол в чужом кабинете и НЕ хочет ремонтировать

Откройте Главу IX КЗоТ и обязательно найдете решение в сложившейся ситуации. Необязательно нужно быть МОТ, для того, что бы возложить на него обязанность возмещения предприятию нанесенных им убытков, ибо как сказано в ч.2 ст.131 КЗоТ
Цитата писав:Работники ОБЯЗАНЫ бережно относиться к имуществу предприятия и принимать меры к предотвращению ущерба.

Aniko
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 51
З нами з: 28 листопада 2012, 14:18
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Aniko »

Спасибо!

Nataly77
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 13 січня 2013, 01:09
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог

Повідомлення Nataly77 »

Подскажите, пожалуйста, на 104 счете инвентарные номера присваиваются на каждый объект отдельно или можно один номер, например, на два идентичных объекта по одной цене (как на 113 счете)?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10305
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Nataly77, 
Nataly77 писав:на каждый объект отдельно

Nataly77
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 13 січня 2013, 01:09
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог

Повідомлення Nataly77 »

Спасибо.

Ирина-11
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 19 серпня 2013, 12:52
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Мариуполь

Повідомлення Ирина-11 »

що стосуєтьається 104 рахунку, инвентарний номер на кожну придбану одиницю окремо за групами, якщо уважно прочитати інструкцію стосовно необоротних активів то тільки рахунок 113 группового обліку,де один інвентарний номер дається одній группі товарів за однією ціною. на 104 рахунку можливо тільки придбання компьютерів в сборі(процесор,монітор,миш,клавіатура) і тоді ставимо 104...... один номер,але у накладної має бути написано ПК  в сборі, при списанні такі ПК якщо руйнується монітор або процесор, треба зробити розукомплектацію, а потім списувати

Добавлено (28.11.2013, 21:31)
---------------------------------------------
Nataly77, прочитайте відповідь на форумі, має допомогти

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Давно мучает вопрос: Почему инвентаризация проводится именно на первое ноября? Откуда идет такая дата?
 

Аватар користувача
nechivan
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 388
З нами з: 28 жовтня 2011, 20:02
Регіон: Житомирская Область
Звідки: Коростень
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 17 разів

Повідомлення nechivan »

Радистка_Кэт, головне - не раніше 1 жовтня (Інструкція з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ)

natalisa
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 02 січня 2013, 20:44
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев

Повідомлення natalisa »

Турбує питання про інвентаризацію скретч -карток на ПММ.У який додаток  по інвентаризації тулити у 7 чи 8.Раніше ставила у 8,але в переліку бланків суворої звітності не виявила скретч -карток.Поділіться хто як робить.

Ole444ka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 27
З нами з: 23 листопада 2013, 20:33
Регіон: Черкасская Область
Звідки: Черкассы

Повідомлення Ole444ka »

Порадьте, будь-ласка, хто знає, як правильно оформити документи на списання непридатних цінностей, що було встановлено під час інвентаризації? Мова йде про декілька предметів із 113 і 221 рахунків.  Вони в наявності, в інвентар. описи іх включили.  
Однак, в 90 наказі написано, що на виявлені при інвентризації непридатні або зіпсовані мат.цінноті додатково складаються акти, де вказуються причини тощо. А щодо МШП, написано, що непридатні цінності до інвент. відомості не вписуються. Чи це дійсно так?  Чи буде порушенням, якщо вони (маю на увазі 221 рах) все ж таки будуть записані в відомості, але будуть ще продубльовані в окремому акті?
Як виглядає цей додатковий акт? Чи пишеться щось додатково в протоколі комісії - наприклад, комісія пропонує списати такі-то цінності згідно переліку та причин, зазначених у додатковому акті?
Іще цікавить, бо почула декілька порад, але без пояснень, тож сумніваюсь в них - не рекомендують списувати під час інвентаризції, а десь через місяць-два після цього. Чи це дійсно так і з чим це повязано?

Відповісти

Повернутись до “Інвентаризація”